mili 75 Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 (Редактирано) Мерси много, ще го пробвам задължително. Редактирано 6 Август 2019 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 моята кутия на първите BMK мисля не подлежи на адаптация. Някой може ли да го потвърди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Тя и моята е от най-първите кутии (но с ъпдейтнат софтуер при Стефан) и сработи процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 с последна версия ли си и с zf6 жълтото или zf8 зеленото масло? той искаше да ми я ъпдейтне, но нещо се спекох и му казах да я остави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 (Редактирано) Не съм сменял маслото, оригиналното ZF6 си е. С последната версия съм, ъпдейта го правих началото на 2016г при Стефан, от тогава съм минал 65000км. Редактирано 7 Август 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 В порше януари месец ми казаха, че само за 11-те литра масло искат 1250 лева. За работа, филтри и т.н. не стигнах да питам. В ДасАуто беше почти 1000 със всичко. В 6 плюс май ми казаха, че е 450-500 със работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 15 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 11 литра ли? Защо тогава комплектите за обслужване на кутията са с по 7 литра масло? Как изобщо имат клиенти, щом намирам комплекта в Германия и с доставката до тук излиза 530лв (7л масло ZF8, филтър, гарнитури, болтове, магнити). И труд да сложиш.......та чак 1250 лева. Нинам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 (Редактирано) Тия 11 литра не е ясно от къде идват ама както и да е. Най-вероятно за смяна с машина ... понеже по каталог и в ELSA кутията събира всичко на всичко 9.8 литра. Едното са цени от Порше, другото е цена за комплект на ZF и от там идва тази разлика. От друга страна в един от хвалените сервизи искат за смяна на маслото към 900 лв с комплект от ZF и те така... Изводите може всеки сам да си ги направи. Цената по ЕТКА за маслото е 62 Евро с ДДС в Германия. Тънкият момент е, че цените по ЕТКА за България за по-високи. Даже цената за 11 литра е била с някаква остъпка може би И цена на маслото в немско .... това са парт номерата за обслужване на кутията Та продължавайте да си купувате части от България със супер остъпки и т.н. приказки от хиляда и една нощ. Редактирано 15 Август 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 15 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Ами, това ATF явно е доста скъпичко, 50 евра за литър, а ZF Lifeguard 8 е с доста по-нормална цена. Не се ли предполага, че ZF-8 е напълно подходящо за автоматика и няма нужда от изхвърляне с другото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Миии другото теоретично би трябвало да е същото. Все пак ZF правят кутиите. А ауди могат да си праскат 100-200-300% надценка и пей сърце. Отделно не само зф и ауди имат LG8 масло. RAVENOL, FEBI и т.н. също предлагат... въпрос на личен избор. Да някои неща е направо задължително да са оригиналдъ ама за маслата това от ауди не е с нищо повече от алтернативните, а често остава назад особено двигателното масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Аз за zf8 7л филтър и гарнитура дадох под 500лв с отстъпката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 16 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Иначе по темата за моя проблем.....не знам какво да ви кажа. Развитие все още няма, по простата причина, че изключително рядко се явява и дори да искам да я види майстор, няма шанс да се уцели точно при него да се случи. Иначе от предишния собственик разбрах, че плътно на 60 000км е обслужвал автоматика. Сега при мен остават 2000км до смяна, ако следвам неговия интервал. Не знам дали 60 000 е малко или много, по-скоро ми се вижда среден интервал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 (Редактирано) Интервала силно се влияе от начина на шофиране и къде: - агресивно = по-малък интервал - теглене на ремарка/каравана = по-малък интервал. - градско със задръствания отново намаля интервала - поддържане на много високи скорости извънградско също го намаля. По спецификация ЗФ го дават да се сменя на около 80к, ако се тегли товар - 60к. Редактирано 16 Август 2019 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 @Gangbango: 60k е по-скоро за stronic. На tiptronic спокойно може да разредиш, особено ако последният е сменял на 60к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 И мултитроника беше 60 000 км, за типтроника май 100 000 беше препоръчително но както знаем коли отвън идват и на 300 000 км без да е сменяно маслоот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 (Редактирано) On 8/6/2019 at 2:22 PM, VBI said: @miro888 @mili 75 При мен така се реши проблема с подритването: много рядко имах леко тупване от 3-та на 2-ра в задръствания и тръгни-спри. Направих процедурата от @VBI, на когото искам и да благодаря, че я пусна. Не знам дали е само на психическа основа (но и да е - ми стига), но кутията включва още по-добре сега и като че ли и по-добре ускорява колата... кой знае... Само се питам дали всичко това не може да се направи набързо през VCDS с нулиране на адаптациите в модул autotrans и engine? Някой може ли да каже? Редактирано 20 Август 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Радвам се, че се е получила адаптацията, иначе по въпроса би трябвало да може и чрез VCDS с нулиране в контролера на скоростната кутия, но не съм го пробвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Преди 11 часа, OvivO написа: много рядко имах леко тупване от 3-та на 2-ра в задръствания и тръгни-спри. Направих процедурата от @VBI, на когото искам и да благодаря, че я пусна. Не знам дали е само на психическа основа (но и да е - ми стига), но кутията включва още по-добре сега и като че ли и по-добре ускорява колата... кой знае... Само се питам дали всичко това не може да се направи набързо през VCDS с нулиране на адаптациите в модул autotrans и engine? Някой може ли да каже? При кутиите след средата на 2006 г. може с VCDS, мисля JML им беше кода при 3,0 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Моята е GZW. Просто би било доста по-лесно. Някъде четох кои канали се нулират, но не съм пробвал да ги гледам дори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 А когато започне адаптацията на кутията какво се усеща т.е. как да позная,че процедурата е започнала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 аз нищо не усетих. Спазвах указанията и гледах да не минава 1500 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 (Редактирано) Аз така и не мога да разбера какъв модел на зф ми е кутията. Рофих в нета по код - HNL KJC, но така и не разбрах 6hp19 ли е 6hp19a, 6hp26 или 6hp28....😫 Мисля че е първия вариант но не съм убеден на 100 процента Редактирано 22 Август 2019 от Mindburn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 Mindburn 6hp19a при 4х4 (а) май указва за торсена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 Мхм, че то има ли при 3.0 дизел на А6 да не е куатро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 Е не сигурно.Но само при куатро то е с А на края,иначе 6hp19 и при БМВ я има на задно с малките мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване