Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

Това е размерът на гумите за тази кола с които я дават да се кара на оригиналната джанта . С този размер е излязла от завода.За зимните съм си купил пак същите оригинални джанти avus speedline 17 ,но съм монтирал по тясна и по висока гума 225/50 r17 ,за да доближа максимално диаметъра .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам автора да смени избора на автомобил. С тая кочина, която обмисля да купи ще има само ядове, ще кара 20 годишна газ-ка с пословичен разход и всеки ремонт ще му къса джоба. Предложи се в пъти по-добър вариант ама се оказа, че 3к са проблем. При закупуването на такъв автомобил, такива пари не би трябвало да са проблем за собственика, всичко останало е изхвърляне и надскачане.

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да направи, гаранция няма. Ако има заделени пари взима тази и я прави, поне после щв знае, че е направена. Ако няма пари над тия 6000 не е за подобна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами отделил съл около 11000лв. Мисля, че за такъв автомобил пояече просто не си заслужава. За това искам да я взема за около 7 - 7500, за да останалите 3-4к да мога да ги вложа в нея и да знам, че съм я постегнал. Не търся кола до 6к и да е както се казва качваш се и караш. Просто ако взема по-скъпа пак няма гаранция,че няма да мина по пътя на реставряцията. Мисля като я взема да я вкарам първо в сервиз за автоматици. После почваме свещи, бунини, гарнитури, спирачки, ангренажен комплект и т.н. Тоя тампон висящия върви с кардана. Не се усеща тресене, така че мисля да го оставя за по-нататък. А и датчика за скорост също ще ли е приоритет, понеже ме дразни. Това са ми плановете. Поне за сега. Ще го помисля още някой и друг ден. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е. Аз съдя по протокола от сервиза. Там са написали - датчик скорост :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Hugsy Щом имаш заделени около 11 бона ходи и вземай 4F-та там изглежда ще е качваш се и караш ... а не като с тая S6-цa от огледа вземаш я и почваш да наливаш без да има ясен край тоя филм.

 

Вече ако искаш да имаш точно S6 в С5 купето и нищо друго не те интересува е съвсем друг въпрос.

 

Относно колата от огледа вземеш ли я, смятай че освен тия неща от списъка/протокола ще изскочат и други като се разхвърля колата вече какви и за колко пари никой не може да ти каже предварително.

 

п.с. Бах тоя оглед за 110 лв ... дано поне е включвал и конкретна  оферта с цени за части и труд.

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един дебитомер колко може да обърка поведението на кутията на тая кола... :) 
Така и така вероятно е на 20 години и не е скъп, бих пробвал да сложа друг, определено няма да навреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.10.2019 г. at 10:12, goshevv написа:

Добре, но този размер е много извън традиционните. Когато се кара с предписаните размери на автомобила, нещата изглеждат далеч по-поносимо.

 

На 15.10.2019 г. at 10:22, JusttRelaxx написа:

Предписаният размер за S6 C5 е точно този, който е посочил колегата. :)

 

235/45/17 също става...... Просто тези 255 са по-широки и пазят малко повече джантата. Иначе аз карам летните на 235/50/17 - вози една идея по-меко и няма проблеми с опирания и такива неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, P_PETKOV said:

@Hugsy Щом имаш заделени около 11 бона ходи и вземай 4F-та там изглежда ще е качваш се и караш ... а не като с тая S6-цa от огледа вземаш я и почваш да наливаш без да има ясен край тоя филм.

 

Вече ако искаш да имаш точно S6 в С5 купето и нищо друго не те интересува е съвсем друг въпрос.

 

Относно колата от огледа вземеш ли я, смятай че освен тия неща от списъка/протокола ще изскочат и други като се разхвърля колата вече какви и за колко пари никой не може да ти каже предварително.

 

п.с. Бах тоя оглед за 110 лв ... дано поне е включвал и конкретна  оферта с цени за части и труд.

 

На 4ф- ката ще му трябват още толко за да я стегне, и те са стари ама са доста по-скъпи за поддръжка от ц5-те. Не го засилвай натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, P_PETKOV написа:

@Hugsy Щом имаш заделени около 11 бона ходи и вземай 4F-та там изглежда ще е качваш се и караш ... а не като с тая S6-цa от огледа вземаш я и почваш да наливаш без да има ясен край тоя филм.

 

 

Ами дори и да я взема, няма газ. Като сложим около 3к газ и ставаме на 14 и то без нищо друго. Излизаме над определения от мен бюджет.

Преди 3 часа, P_PETKOV написа:

@Hugsy

п.с. Бах тоя оглед за 110 лв ... дано поне е включвал и конкретна  оферта с цени за части и труд.

 

Ами доста подробно я огледаха, но не са ми дали оферти за части и труд.

 

Преди 3 часа, JusttRelaxx написа:

Един дебитомер колко може да обърка поведението на кутията на тая кола... :) 
Така и така вероятно е на 20 години и не е скъп, бих пробвал да сложа друг, определено няма да навреди.

Ами собственика каза, че е имал проблем с дебитомера и го е сменил с нов преди няколко месеца (дали е така - не знам) :)

 

Преди 3 часа, OvivO написа:

@Hugsy: как директно ще я вкарваш за скорости, толкова ли зле бяха. Оправи си другите неща или не я взимай :)

Ами не. За мен може да се кара. Човека всеки ден я кара Пловдив - София - Пловдив, но той самия си я кара в ръчен режим и си сменя скоростите. А и ме притесняват повече думите на момчето от сервиза, понеже на въпроса ми за скоростите - Мога ли да я карам така ? Той ми отговори: Аз не бих я карал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно скороти почти навсякъде ще ти кажат така или с две думи всеки проблем е за основен ремонт. Много хора поддържат и другата версия - ако не те дразни какво прави кутията и проблема е по-скоро от амортизация, то по-добре да караш докато (ако) се счупи. Аз също имам кола с проблем, но проблем който не ме бърка по никакъв начин и си карам вече 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти си прав, че "проблем" на тия години е малко относително определение :) Има неща, които могат да се пренебрегнат. По принцип за да каже Цецо, че той не би карал така, обикновено означава, че е нещо, на което си му трябва ремонт и може да те остави някъде. На мен лично това с удрянето на прекъсвачи на D и колата да не превключва си ми звучи баш като проблем. Други признаци не помня дали имаше, това беше написал човека. Ама то като слушам.....нема да му е само това на главата 😭

 

P.S. Както казваше Коко-скоростите: "Щом няма удари, "сини екрани", в нашия случай червени хаха и някакви грешки набити - значи е Ок. Като си купиш нова, вероятно ще е по-добре"

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз не съм видял добре. Онзи ден на тест драйва след прегледа в сервиза, когато беше на D си превключваше на около 4к оборота. А на S отиваше почти до края на оборотомера. Влизаше доста в червеното, дори аз си върнах крака, че ме хвана шубе да не прееба нещо :D  По спомени подминаваше 7к оборота, преди да превключи.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Hugsy написа:

Ами дори и да я взема, няма газ. Като сложим около 3к газ и ставаме на 14 и то без нищо друго. Излизаме над определения от мен бюджет.

 

Факт, но 4F е и коренно различна кола ... обмисли го добре, понеже има и друг момент, че това S6 след като стегнеш и решиш примерно след 1-2 години да го махаш я си му взел 5-6 бона я не.

Газови има и под 2 бона за 8 цилиндъра.

 

Личният ми съвет е вземи си 4F-та покарай я малко на бензин докато събереш кещ за ГИ и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбра ли, че човека предпочита да ремонтира кутия, отколктоо да вземе кола без газ? :D

А 4ф-ката не му е в бюджета. Ще може да я купи, ма до там. И после? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После ще е същото като S6-та с ремонриране на кутията и остраняване на всички налични драми.

 

Т.е. имаме 6 бона за кола + прехвърляне + ремонт на автомат и още една камара неща >>> като всичко едва ли ще се върже под 11 бона накрая.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, P_PETKOV написа:

 

Факт, но 4F е и коренно различна кола ... обмисли го добре, понеже има и друг момент, че това S6 след като стегнеш и решиш примерно след 1-2 години да го махаш я си му взел 5-6 бона я не.

Газови има и под 2 бона за 8 цилиндъра.

 

Личният ми съвет е вземи си 4F-та покарай я малко на бензин докато събереш кещ за ГИ и те така.

С тая цена на 100 октановия бензин и разход около 20-25, няма да ми остават много за газова :D Докато С6 ще си го карам от ден 1 на газ и малко по малко ще сменям скъпите агрегати :)

Редактирано от Hugsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...