Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

Всичко се ремонтира.  Но като го четеш този сервизен протокол, колата явно отдавна не се поддържа. Сигурно се кара и с масло от някой сайт на половин цена.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами питах собственика днес докато чакахме. Каза че кара с Castrol 5w30. Долива по 1 литър на 6000км с нормално натискане. Ако я кара само в червено вдига разхода на масло.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм съгласен с мненията по-горе, единствено искам да вмъкна че тия автомати на много места вече ги правят далеч по-евтино от 3,5к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво точно казва този "сервизен протокол" ? Че и ако струва 110 лв......ми курбАня е бая мазен станАл.

Та значи...откачени сонди - ми хубуУ, щото като се кара на газ и вдигат грешка - всеки мапер ще ги откачи софтуерно за скромна сума. 

Капаци на глави - теч....ти да видиш, т'ва е откритието на топлата вода. За течАки-осмАки....нИдей. На моята ги излекуваха за 95 лв. с гарнитури и труд....преди 60К км и 2 години и не са протекли.Па ги направИха селски майстори. Странна раЛта. Нещо за пробката имаше - т'ва може и да е сериозно за някой....знам ли.  Прекъсва 3-ти цилиндър....край. Голям проблем....той да не да има свещ, че и бобина. Обаче кат се замисля...няма да е от тях. По принцип асматиците се скапват първо от 3-ти цилиндър. За окачването и спирачките....то не си заслужава да се коментира дори. Спирачките май се водят консумативи, а окачването вЕрно е проблем, аз не знам за други аЛдита да имат дертове с окачване....в БГ. Тампонииии - ти да видиш, т'ва им е любимото на много "сервизи" , които правят експертези...един вид. Връщай.

Аз не бих я купил, ама не заради този експертен сервизен протокол, а за това, че е стар, невървящ, горящ много газ( поставен ГИ някога си, накакъв си и от някой си настроен.Освен това вече не е и нов) , както и 2 л. маслО на 10К км.

За автомата ми стана интересно....като се отвори ще стане ясно. Т'ва сериозно ли е? Така казано, мисля, че над 99% от "майсторите" в БГ са експерти и ще са познали, какво Й има на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Hugsy написа:

Ами вече не съм толкова сигурен :)

 

Таман си добил вече опит с огледите по сервизите. :icon_cool: Щом карането на газ е един от приоритетит... Защо не погледнеш и тази

Може да се харесате ... Пари се печелят и се харчат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, kurty said:

И какво точно казва този "сервизен протокол" ? Че и ако струва 110 лв......ми курбАня е бая мазен станАл.

Та значи...откачени сонди - ми хубуУ, щото като се кара на газ и вдигат грешка - всеки мапер ще ги откачи софтуерно за скромна сума. 

Капаци на глави - теч....ти да видиш, т'ва е откритието на топлата вода. За течАки-осмАки....нИдей. На моята ги излекуваха за 95 лв. с гарнитури и труд....преди 60К км и 2 години и не са протекли.Па ги направИха селски майстори. Странна раЛта. Нещо за пробката имаше - т'ва може и да е сериозно за някой....знам ли.  Прекъсва 3-ти цилиндър....край. Голям проблем....той да не да има свещ, че и бобина. Обаче кат се замисля...няма да е от тях. По принцип асматиците се скапват първо от 3-ти цилиндър. За окачването и спирачките....то не си заслужава да се коментира дори. Спирачките май се водят консумативи, а окачването вЕрно е проблем, аз не знам за други аЛдита да имат дертове с окачване....в БГ. Тампонииии - ти да видиш, т'ва им е любимото на много "сервизи" , които правят експертези...един вид. Връщай.

Аз не бих я купил, ама не заради този експертен сервизен протокол, а за това, че е стар, невървящ, горящ много газ( поставен ГИ някога си, накакъв си и от някой си настроен.Освен това вече не е и нов) , както и 2 л. маслО на 10К км.

За автомата ми стана интересно....като се отвори ще стане ясно. Т'ва сериозно ли е? Така казано, мисля, че над 99% от "майсторите" в БГ са експерти и ще са познали, какво Й има на кутията.

Като се оправят толкова лесно и евтино тия неща, защо колата е в такова състояние според теб?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото не я спират от движение най-общо казано. Кажи ми един сериозен проблем? Скъпо струващ проблем. Окачването и спирачките ли? Капаците на главите и проПката ли? Това с 3-ти цилиндър, като прекъсва, какво значи ? - мотора е тотал щета ли ? Да ти кажа и моята имаше дерт точно с 3-ти....заради майстори, които не бяха стегнали добре тази свещ. От там и бобина и ....не можеше да се кара, буквално. От тогава мина 40К км с нови свещи и бобини. 500 лв. общо. (осмАци искаме да караме...налЕ) За тампоните да.....ми да видим на колко хора колите им са с изрядни тампони. Хващам бас, че много дори не знаят че имат скъсани тампони. Мога да пусна клип за 1.8Т да се види как мотора подскача с 10-тина сАнта.....ама като е на скорост. Като е на място и даваш газ натиска е в/у тампона и почти не мръдва. На моята барака смених тампон на мотор....щото се наложи да го свалят заради смяна на стартер. И тогава се видя, че е разделен тампона  на две части. Ок...смених го с оригинАлен, нов...400 лв. и...соу уат? То нямаше никави признаци за проблемен тампон и преди това. Та това с тампоните не знам  защо толкова много са си го харесали и други експерти. За кутията е смешно това твърдение и не значи нищо. Не казвам, че не е щета...ня'Ам идея...ама като я отворят и .....разкази. Да стана ясно торка дали приплъзва? Някакви обороти, някакви температури след раздаване на газ? Някакви грешки? Или на тези коли няма такъв канал? Да стана ясно дебитомера в какво е състояние? Някакви тримове да се видяха? Някакви логове/графики на предните сонди. Някакви грешки по мотора? .....де'А знам. Като се замисля за 110 лв....толкова.

Ако беше с ръчка....може и да има някакъв смисъл, ама с този хАвтомат, дори и да е здрав......найн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ами мен точно кутията ме притеснява. Тампоните всичките ги има налични с изключение на тампона на висящия лагер и тоя на мотора. Този висящия май отделно не се предлага. Намерих го единствено в Ebay за около 40евро, но не е оригиналния. По автомата от собственика знам, че е имал ритане на първа предавка. Закарал я е на майстор и му е сменил клапанно тяло. След смяната се е оправило ритането, но при каране на режим D, и сваляне на предавка се усеща едно поклащане леко. На S не го прави. При ускорение на D и на S също не го усетих. Ta собственика е отишъл в друг сервиз и са му казали, че смененото клапанно тяло не било за неговата кола и от там му идвало проблема. Предложили са му отстраняване на проблема за около 500лв. Както казах, ще отида в сервиз за автоматици и ще поразпитам за тая кутия. 

Видях, че колегата ghostdog  има рециклирана кутия за продаване. В краен случай може пък да опра до него. Стига да се споразумеем за цената със собственика на Аудито :)

 

Сега се сетих да попитам (жалко, че не се сетих в сервиза) - на колко км се сменя тая прословута верига ? Или има някакви признаци на износване ? 

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е неподдържана колата не се знае още какво ще излезе, а и тия всичките проблеми да ги оправяш стеува бая време, не само пари. Покрай тях и други ще излязат, нещо няма да е налично, след като оправят нещо ще счупят нещо друго, нещо ще е дефектно. Пропусни, ще се появи поддържана кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките проблеми може да ги има и на кола за 10к. Взимай вървелата, всеки месец по нещо ще правиш и след година ще имаш кола. В другия вариант ще търсиш една година и пак няма да имаш, защото Тея кошари са пълнолетни и в Щатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото и другата гледна точка е доста вярна - ти може да искаш нещо по-добро, но на 15+ години такова е почти невъзможно да се намери. Реално аз търся и купувам ц5-ци през 2 години, последната се скъсах да търся и накрая взех образно казано най-малкото зло, просто всичко е леш вече. Няма нормален път, по който да стигнеш до 15годишна кола поддържана перфектно до последно и цената й да е примелива. Помня че предишните ми ц5-ци преди да наближат 15години ги намирах в пъти по-лесно и нямах почти никакви проблеми. Вече не е точно така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, kurty said:

Ами защото не я спират от движение най-общо казано. Кажи ми един сериозен проблем? Скъпо струващ проблем. Окачването и спирачките ли? Капаците на главите и проПката ли? Това с 3-ти цилиндър, като прекъсва, какво значи ? - мотора е тотал щета ли ? Да ти кажа и моята имаше дерт точно с 3-ти....заради майстори, които не бяха стегнали добре тази свещ. От там и бобина и ....не можеше да се кара, буквално. От тогава мина 40К км с нови свещи и бобини. 500 лв. общо. (осмАци искаме да караме...налЕ) За тампоните да.....ми да видим на колко хора колите им са с изрядни тампони. Хващам бас, че много дори не знаят че имат скъсани тампони. Мога да пусна клип за 1.8Т да се види как мотора подскача с 10-тина сАнта.....ама като е на скорост. Като е на място и даваш газ натиска е в/у тампона и почти не мръдва. На моята барака смених тампон на мотор....щото се наложи да го свалят заради смяна на стартер. И тогава се видя, че е разделен тампона  на две части. Ок...смених го с оригинАлен, нов...400 лв. и...соу уат? То нямаше никави признаци за проблемен тампон и преди това. Та това с тампоните не знам  защо толкова много са си го харесали и други експерти. За кутията е смешно това твърдение и не значи нищо. Не казвам, че не е щета...ня'Ам идея...ама като я отворят и .....разкази. Да стана ясно торка дали приплъзва? Някакви обороти, някакви температури след раздаване на газ? Някакви грешки? Или на тези коли няма такъв канал? Да стана ясно дебитомера в какво е състояние? Някакви тримове да се видяха? Някакви логове/графики на предните сонди. Някакви грешки по мотора? .....де'А знам. Като се замисля за 110 лв....толкова.

Ако беше с ръчка....може и да има някакъв смисъл, ама с този хАвтомат, дори и да е здрав......найн.

Абе човек, включвай главата. Това че има 5 прости неща за правене на една кола и не са направени, какво ти говори? На мен, че нищо никога не е правено. Купена е, карана е и сега се про0дава без в нея да е вложен един лев. Ако човек е тръгнал да си търси кола, такива трябва да ги прескача с 200. Ако е тръгнал да си търси хоби, а кола има, тогава сигурно нйе не лош вариант. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам колко са предни дискове с накладки на дърто S6, но, ако са от хубавите, няма да са без пари. 

Задни накладки, защо не и дискове, носачи, тампони, водна помпа, кормилни накрайници, датчици..

На това немците му викат: reparaturstau - има задръстване от належащи проблеми и това говори само едно - колата не е влизала в сервиз със сигурност над 1 година.

Поддържана кола е само нещо да тропне и влиза, прави се и се оглеждат и други неща. Редовна смяна на масла, филтри и други течности.

Антифриз на -11 градуса - собственика даже и водица е наливал, че не са му се давали 6лв за най-кирливия антифриз по бензиностанциите. Смятайте :)

Кандидат-купувачът - скорости може и да не правиш, но я взимай, оставяй я в dbros и две седмици и 2500+ пари по-късно, ще имаш кола без видими технически проблеми към момента. 

 

П.П. гумите как са, грайфер, дот, защото почти сигурно са някакви на каиш, като съдя по останалото. Има ли втори комплект гуми и джанти?

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са 245/40/18. Дот 2018г. зимни. Купени са зимата на 2018 и са карани до сега. Навъртяни около 30000км. Грайфера е да кажем на 60%. Марката е някаква сръбска. Колата я кара човека всеки ден. За 2 години около 60к км са навъртени по спомени. 

Квфи ме много генерацията. Собственика казва, че е от RS6 C5. Добър звук вади :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Hugsy said:

 

Ами вече не съм толкова сигурен :)

Ако само това са "проблемите" и искаш такава кола - купувай тази.

Повечето неща са консумативи и аз бих предпочел да сменя оригиналните на колата, отколкото някой преди мен да е сменял с каквото си е преценил.

Не знам на какви километри е колата, но е сигурно, че всеки друг екземпляр на подобни километри ще е със същите консумативи за смяна. Висящ лагер по принцип е комплект с кардан, но имаш варианти.

 

Единственото, което плаши (и се подминава небрежно) е алуминиевият блок и високия разход на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заводът за гуми в Сърбия мисля е на Мишелин, но и някак по подразбиране такива неподържани коли са със зимни гуми лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги смятате тия гуми, чак ми стана интересно. В доста теми се цитират баснословни суми. 245/40/18, висок клас летни гуми, трябва доста да се постараеш, за да ти излязат над 800-900 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз примерно карам с тези - https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gumi/MICHELIN-PILOT-SPORT-CUP-2-255-40-R17-98Y-XL/TO000000000010000746.html 

Сайта е примерен не съм ги купувал от там  на тази цена и ползвах голяма отстъпка при покупката им :) .

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, но този размер е много извън традиционните. Когато се кара с предписаните размери на автомобила, нещата изглеждат далеч по-поносимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предписаният размер за S6 C5 е точно този, който е посочил колегата. :)

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...