МММ1 Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Всичко се ремонтира. Но като го четеш този сервизен протокол, колата явно отдавна не се поддържа. Сигурно се кара и с масло от някой сайт на половин цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 14 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 (Редактирано) Ами питах собственика днес докато чакахме. Каза че кара с Castrol 5w30. Долива по 1 литър на 6000км с нормално натискане. Ако я кара само в червено вдига разхода на масло. Редактирано 15 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Аз съм съгласен с мненията по-горе, единствено искам да вмъкна че тия автомати на много места вече ги правят далеч по-евтино от 3,5к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 И какво точно казва този "сервизен протокол" ? Че и ако струва 110 лв......ми курбАня е бая мазен станАл. Та значи...откачени сонди - ми хубуУ, щото като се кара на газ и вдигат грешка - всеки мапер ще ги откачи софтуерно за скромна сума. Капаци на глави - теч....ти да видиш, т'ва е откритието на топлата вода. За течАки-осмАки....нИдей. На моята ги излекуваха за 95 лв. с гарнитури и труд....преди 60К км и 2 години и не са протекли.Па ги направИха селски майстори. Странна раЛта. Нещо за пробката имаше - т'ва може и да е сериозно за някой....знам ли. Прекъсва 3-ти цилиндър....край. Голям проблем....той да не да има свещ, че и бобина. Обаче кат се замисля...няма да е от тях. По принцип асматиците се скапват първо от 3-ти цилиндър. За окачването и спирачките....то не си заслужава да се коментира дори. Спирачките май се водят консумативи, а окачването вЕрно е проблем, аз не знам за други аЛдита да имат дертове с окачване....в БГ. Тампонииии - ти да видиш, т'ва им е любимото на много "сервизи" , които правят експертези...един вид. Връщай. Аз не бих я купил, ама не заради този експертен сервизен протокол, а за това, че е стар, невървящ, горящ много газ( поставен ГИ някога си, накакъв си и от някой си настроен.Освен това вече не е и нов) , както и 2 л. маслО на 10К км. За автомата ми стана интересно....като се отвори ще стане ясно. Т'ва сериозно ли е? Така казано, мисля, че над 99% от "майсторите" в БГ са експерти и ще са познали, какво Й има на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Преди 1 час, Hugsy написа: Ами вече не съм толкова сигурен Таман си добил вече опит с огледите по сервизите. Щом карането на газ е един от приоритетит... Защо не погледнеш и тази Може да се харесате ... Пари се печелят и се харчат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 10 minutes ago, kurty said: И какво точно казва този "сервизен протокол" ? Че и ако струва 110 лв......ми курбАня е бая мазен станАл. Та значи...откачени сонди - ми хубуУ, щото като се кара на газ и вдигат грешка - всеки мапер ще ги откачи софтуерно за скромна сума. Капаци на глави - теч....ти да видиш, т'ва е откритието на топлата вода. За течАки-осмАки....нИдей. На моята ги излекуваха за 95 лв. с гарнитури и труд....преди 60К км и 2 години и не са протекли.Па ги направИха селски майстори. Странна раЛта. Нещо за пробката имаше - т'ва може и да е сериозно за някой....знам ли. Прекъсва 3-ти цилиндър....край. Голям проблем....той да не да има свещ, че и бобина. Обаче кат се замисля...няма да е от тях. По принцип асматиците се скапват първо от 3-ти цилиндър. За окачването и спирачките....то не си заслужава да се коментира дори. Спирачките май се водят консумативи, а окачването вЕрно е проблем, аз не знам за други аЛдита да имат дертове с окачване....в БГ. Тампонииии - ти да видиш, т'ва им е любимото на много "сервизи" , които правят експертези...един вид. Връщай. Аз не бих я купил, ама не заради този експертен сервизен протокол, а за това, че е стар, невървящ, горящ много газ( поставен ГИ някога си, накакъв си и от някой си настроен.Освен това вече не е и нов) , както и 2 л. маслО на 10К км. За автомата ми стана интересно....като се отвори ще стане ясно. Т'ва сериозно ли е? Така казано, мисля, че над 99% от "майсторите" в БГ са експерти и ще са познали, какво Й има на кутията. Като се оправят толкова лесно и евтино тия неща, защо колата е в такова състояние според теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Ами защото не я спират от движение най-общо казано. Кажи ми един сериозен проблем? Скъпо струващ проблем. Окачването и спирачките ли? Капаците на главите и проПката ли? Това с 3-ти цилиндър, като прекъсва, какво значи ? - мотора е тотал щета ли ? Да ти кажа и моята имаше дерт точно с 3-ти....заради майстори, които не бяха стегнали добре тази свещ. От там и бобина и ....не можеше да се кара, буквално. От тогава мина 40К км с нови свещи и бобини. 500 лв. общо. (осмАци искаме да караме...налЕ) За тампоните да.....ми да видим на колко хора колите им са с изрядни тампони. Хващам бас, че много дори не знаят че имат скъсани тампони. Мога да пусна клип за 1.8Т да се види как мотора подскача с 10-тина сАнта.....ама като е на скорост. Като е на място и даваш газ натиска е в/у тампона и почти не мръдва. На моята барака смених тампон на мотор....щото се наложи да го свалят заради смяна на стартер. И тогава се видя, че е разделен тампона на две части. Ок...смених го с оригинАлен, нов...400 лв. и...соу уат? То нямаше никави признаци за проблемен тампон и преди това. Та това с тампоните не знам защо толкова много са си го харесали и други експерти. За кутията е смешно това твърдение и не значи нищо. Не казвам, че не е щета...ня'Ам идея...ама като я отворят и .....разкази. Да стана ясно торка дали приплъзва? Някакви обороти, някакви температури след раздаване на газ? Някакви грешки? Или на тези коли няма такъв канал? Да стана ясно дебитомера в какво е състояние? Някакви тримове да се видяха? Някакви логове/графики на предните сонди. Някакви грешки по мотора? .....де'А знам. Като се замисля за 110 лв....толкова. Ако беше с ръчка....може и да има някакъв смисъл, ама с този хАвтомат, дори и да е здрав......найн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 14 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 (Редактирано) Ами мен точно кутията ме притеснява. Тампоните всичките ги има налични с изключение на тампона на висящия лагер и тоя на мотора. Този висящия май отделно не се предлага. Намерих го единствено в Ebay за около 40евро, но не е оригиналния. По автомата от собственика знам, че е имал ритане на първа предавка. Закарал я е на майстор и му е сменил клапанно тяло. След смяната се е оправило ритането, но при каране на режим D, и сваляне на предавка се усеща едно поклащане леко. На S не го прави. При ускорение на D и на S също не го усетих. Ta собственика е отишъл в друг сервиз и са му казали, че смененото клапанно тяло не било за неговата кола и от там му идвало проблема. Предложили са му отстраняване на проблема за около 500лв. Както казах, ще отида в сервиз за автоматици и ще поразпитам за тая кутия. Видях, че колегата ghostdog има рециклирана кутия за продаване. В краен случай може пък да опра до него. Стига да се споразумеем за цената със собственика на Аудито Сега се сетих да попитам (жалко, че не се сетих в сервиза) - на колко км се сменя тая прословута верига ? Или има някакви признаци на износване ? Редактирано 15 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Щом е неподдържана колата не се знае още какво ще излезе, а и тия всичките проблеми да ги оправяш стеува бая време, не само пари. Покрай тях и други ще излязат, нещо няма да е налично, след като оправят нещо ще счупят нещо друго, нещо ще е дефектно. Пропусни, ще се появи поддържана кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Всичките проблеми може да ги има и на кола за 10к. Взимай вървелата, всеки месец по нещо ще правиш и след година ще имаш кола. В другия вариант ще търсиш една година и пак няма да имаш, защото Тея кошари са пълнолетни и в Щатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Между другото и другата гледна точка е доста вярна - ти може да искаш нещо по-добро, но на 15+ години такова е почти невъзможно да се намери. Реално аз търся и купувам ц5-ци през 2 години, последната се скъсах да търся и накрая взех образно казано най-малкото зло, просто всичко е леш вече. Няма нормален път, по който да стигнеш до 15годишна кола поддържана перфектно до последно и цената й да е примелива. Помня че предишните ми ц5-ци преди да наближат 15години ги намирах в пъти по-лесно и нямах почти никакви проблеми. Вече не е точно така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 1 hour ago, kurty said: Ами защото не я спират от движение най-общо казано. Кажи ми един сериозен проблем? Скъпо струващ проблем. Окачването и спирачките ли? Капаците на главите и проПката ли? Това с 3-ти цилиндър, като прекъсва, какво значи ? - мотора е тотал щета ли ? Да ти кажа и моята имаше дерт точно с 3-ти....заради майстори, които не бяха стегнали добре тази свещ. От там и бобина и ....не можеше да се кара, буквално. От тогава мина 40К км с нови свещи и бобини. 500 лв. общо. (осмАци искаме да караме...налЕ) За тампоните да.....ми да видим на колко хора колите им са с изрядни тампони. Хващам бас, че много дори не знаят че имат скъсани тампони. Мога да пусна клип за 1.8Т да се види как мотора подскача с 10-тина сАнта.....ама като е на скорост. Като е на място и даваш газ натиска е в/у тампона и почти не мръдва. На моята барака смених тампон на мотор....щото се наложи да го свалят заради смяна на стартер. И тогава се видя, че е разделен тампона на две части. Ок...смених го с оригинАлен, нов...400 лв. и...соу уат? То нямаше никави признаци за проблемен тампон и преди това. Та това с тампоните не знам защо толкова много са си го харесали и други експерти. За кутията е смешно това твърдение и не значи нищо. Не казвам, че не е щета...ня'Ам идея...ама като я отворят и .....разкази. Да стана ясно торка дали приплъзва? Някакви обороти, някакви температури след раздаване на газ? Някакви грешки? Или на тези коли няма такъв канал? Да стана ясно дебитомера в какво е състояние? Някакви тримове да се видяха? Някакви логове/графики на предните сонди. Някакви грешки по мотора? .....де'А знам. Като се замисля за 110 лв....толкова. Ако беше с ръчка....може и да има някакъв смисъл, ама с този хАвтомат, дори и да е здрав......найн. Абе човек, включвай главата. Това че има 5 прости неща за правене на една кола и не са направени, какво ти говори? На мен, че нищо никога не е правено. Купена е, карана е и сега се про0дава без в нея да е вложен един лев. Ако човек е тръгнал да си търси кола, такива трябва да ги прескача с 200. Ако е тръгнал да си търси хоби, а кола има, тогава сигурно нйе не лош вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 (Редактирано) не знам колко са предни дискове с накладки на дърто S6, но, ако са от хубавите, няма да са без пари. Задни накладки, защо не и дискове, носачи, тампони, водна помпа, кормилни накрайници, датчици.. На това немците му викат: reparaturstau - има задръстване от належащи проблеми и това говори само едно - колата не е влизала в сервиз със сигурност над 1 година. Поддържана кола е само нещо да тропне и влиза, прави се и се оглеждат и други неща. Редовна смяна на масла, филтри и други течности. Антифриз на -11 градуса - собственика даже и водица е наливал, че не са му се давали 6лв за най-кирливия антифриз по бензиностанциите. Смятайте Кандидат-купувачът - скорости може и да не правиш, но я взимай, оставяй я в dbros и две седмици и 2500+ пари по-късно, ще имаш кола без видими технически проблеми към момента. П.П. гумите как са, грайфер, дот, защото почти сигурно са някакви на каиш, като съдя по останалото. Има ли втори комплект гуми и джанти? Редактирано 14 Октомври 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 14 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 (Редактирано) Гумите са 245/40/18. Дот 2018г. зимни. Купени са зимата на 2018 и са карани до сега. Навъртяни около 30000км. Грайфера е да кажем на 60%. Марката е някаква сръбска. Колата я кара човека всеки ден. За 2 години около 60к км са навъртени по спомени. Квфи ме много генерацията. Собственика казва, че е от RS6 C5. Добър звук вади Редактирано 15 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Сръбски зимни гуми на еСка, карани цяло лято??? Класика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 11 hours ago, Hugsy said: Ами вече не съм толкова сигурен Ако само това са "проблемите" и искаш такава кола - купувай тази. Повечето неща са консумативи и аз бих предпочел да сменя оригиналните на колата, отколкото някой преди мен да е сменял с каквото си е преценил. Не знам на какви километри е колата, но е сигурно, че всеки друг екземпляр на подобни километри ще е със същите консумативи за смяна. Висящ лагер по принцип е комплект с кардан, но имаш варианти. Единственото, което плаши (и се подминава небрежно) е алуминиевият блок и високия разход на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 заводът за гуми в Сърбия мисля е на Мишелин, но и някак по подразбиране такива неподържани коли са със зимни гуми лятото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 😉 @Hugsy Ако имаш възможност и бюджет ходи и гледай 4Fката за която ти пратиха линк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 е, той сравнява 6000 лв с 11000 и му се вижда огромна разлика, но тази от 6 много бързо ще стигна поне 9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Че ще ги и подмине, само комплект 4 хубави летни гуми са 1400-1500 лв. и нагоре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goshevv Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Как ги смятате тия гуми, чак ми стана интересно. В доста теми се цитират баснословни суми. 245/40/18, висок клас летни гуми, трябва доста да се постараеш, за да ти излязат над 800-900 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 (Редактирано) Аз примерно карам с тези - https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gumi/MICHELIN-PILOT-SPORT-CUP-2-255-40-R17-98Y-XL/TO000000000010000746.html Сайта е примерен не съм ги купувал от там на тази цена и ползвах голяма отстъпка при покупката им . Редактирано 15 Октомври 2019 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goshevv Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Добре, но този размер е много извън традиционните. Когато се кара с предписаните размери на автомобила, нещата изглеждат далеч по-поносимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 (Редактирано) Предписаният размер за S6 C5 е точно този, който е посочил колегата. Редактирано 15 Октомври 2019 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goshevv Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Сега проверих, така е. Не очаквах такъв странен размер гуми. Тогава нещата са си точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts