Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

Човек, сериозно не те разбирам. Готов си за 2к по-малко да се нашиеш с някаква кошара, вместо да вземеш хубава кола и да се кефиш на шофиране, а не ремонти. Покарай малко на бензин, събери пари за газова и си я сложи по-натам. Ама буксува ли, пък колко е ремонта. Като имаш съмнения в колата е почти сигурно, че ще има драми.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Hugsy написа:

Доста изчетох във форума за въпросната скоростна кутия. Та от прочетеното в мен възникна един въпрос. Дали е възможно кутията да буксува ? Така както буксува съединителя на ръчната скоростна кътия ? Понеже споменах, че не забелязах на D да превключва всеки път, ами вдигна до 7к оборота ? Може би буксува нещо ? :)

 

Колега, това което описваш се казва кикдаун и е типично за автоматика. Натискаш газта до дупка и кутията веднага превключва 2, 3, или повече скорости надолу, така че мотора ти да е на много високи обороти където имаш най-голямата мощност.

 

Съветвам те обаче ако до сега не си карал изправен автоматик и не знаеш как трябва да реагира, да хванеш някой който е карал той да ти я изпробва.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, bruce написа:

Никога не съм го разбирал това поведение. Колата е гроб, човека го осъзнава и въпреки това се самонавива да я вземе.

Всичко е чиста математика :)  Аз си представям така нещата. Колата струва 7500. Ако всичко е Ок - супер. Имам кола с газ за 7500. Ако има проблем с автоматика, ще го натискам да ми свали цената за да си поема ремонта. Ако не се съгласи - не е била моята кола. Ако се навие - ще взема колата на цена около 6000-6500 + евентуални 3500 за ремонт. Пак отиваме на 10000, но с ревизирана кутия и газов инжекцион. В другия случай - взимам кола за 9000. Набивам 2000+ за газ. До тук сме на 11000. И се моля само да не изпатка автоматика, защото ако сложим и тия 3500 - сметката става вече 14+ :) При коли на тези години няма гаранция, че нещо няма да се обади при този скъп агрегат. За това предпочитам да дам по-малко пари с идеята, ако нещо се счупи да си го правя. Частите по колата и мотора не ме притесняват толкова. Единствено автомата ми е притеснението и то защото никога не съм поддържал такъв агрегат и дори нямам доверен сервиз за такъв ремонт.

 

Колкото до колега, който ми пише за реклами - ако пишех всичко това с цел реклама, щях да съм участник във всички теми, не само в моята :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, МММ1 написа:

Важно е рекламата да върви ... 5 страници ...

 

И аз се усетих в един момент. Просто не вярвам някой да е толкова... твърдоглав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Hugsy написа:

Всичко е чиста математика :) 

Така е .. Но с толкова стар автомобил с неясна история и километри, неизвестните са много.

Търси кола с читав двигател. Ако някой надникне с ендоскоп ще е най-добре. За разлика от автоматика (който ще ти го направят като нов) с този двигател не стоят така нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що с какво е по различен този двигател от друг такъв 8 цилиндров да речем? Пък и не вярвам някой да му даде да размъква бобини ,да развива свещи и да се кьори вътре в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма евтин основен ремонт на V8. Особено на тези с алуминиев блок. Проверката с ендоскоп се практикува отдавна и не е особено трудна. Ако се видят едно хубави вертикални черти по цилиндрите не вярвам някой да я купи тази кола, колкото и да се сваля от цената.  Все пак колегата рекламираш сайт за авточасти смята всичко до лев. Но пише че не го притеснява двигателя. Или има резервен в мазето или не знае с какво се захваща ако се наложи гилзоване на мотора. 

 

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Hugsy said:

Всичко е чиста математика :)

Ама не можеш да си направиш правилно сметката. Не смяташ изгубеното ти време и нерви, не смяташ времето в което не може да ползваш колата, защото мухлясва при някой омазан гащеризон, да не говорим, че в много случаи автомата си остава строшен и колкото и да го правиш не работи, като хората. Смазана кола няма възкресяване, независимо от времето и средствата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с вертикалните черти се получава при спекли сегменти  ,а от какво запичат сегментите от висока температура и нагар ,кой двигател образува най много нагар - двигателят с директно впръскване на гориво. Така че тук в конкретният двигател на старата S- ка с многоточков инжекцион ,ако консумира прекалено много масло ще да е от износени ,а не от спекли сегменти ,ако разбира се не е прегряван двигателят зверски .Така че с ендоскоп няма нищо да разбереш , тоест няма да видиш вертикални черти , а сегментите с поглед не можeш ги прецени колко са износени .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Hugsy написа:

Всичко е чиста математика :) 

 

Не е много ясна твоята математика. Първо само данъка и ГО за София за тази кола са почти 900 лв. на година (тъй като е 340 коня), което е два пъти повече от една 200-коньова Б7-ца, която е само 20% по-бавна при ускорение от 0 до 100 км/ч. Другото е ти искаш да е на газ. На газ обаче нямаш 340 коня, въпреки че си плащаш за тях. И трето поддръжката ще е поне двойна заради големия двигател. От една страна си на бюджет, от друга си съгласен да плащаш двойно за същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо общо чистата математика, когато сравняваш коли с толкова години разлика в технологиите. Всички знаем, че тези S6-ци не са бързи като за 340 коня, по-скоро просто са приятни като комбинация звук и комфорт и прилично придвижване. И да, данъка, каското и ГО са си готино перо в бюджета да имаш такава кола в София или други скъпички общини. Относно газта, съм съгласен на 100%, затова нямам и няма да сложа газ на моята. Който иска да си слага на неговата си глава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво знаете за газта, но да караш на бензин 20 годишен МПИ мотор с разход 20+/100 в БЪЛГАРИЯ си е чиста преебавка.

 

Конете от талона все ги няма при тея дърти асматици. При правилна настройка на газовата няма да се усети никаква разлика.

Възможно е дори и на газ да върви повече, щото 20 годишните бензинови помпи и дюзи не работят като нови, предполагам знаете. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки да си кара на каквото иска в крайна сметка нали така. Аз мисля да излизам от тази тема, че стана пак много философска, за драмите на някой, дето си разсъждава тука на неволите в живота си, изписахме 5+ страници....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, CVT said:

На газ обаче нямаш 340 коня, въпреки че си плащаш за тях. 

Така ли стана? :D Що ли ми се струва, че тва е от твърденията от рода "така съм чувал"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, JusttRelaxx написа:

Така ли стана? :D Що ли ми се струва, че тва е от твърденията от рода "така съм чувал"

 

Ако става дума за газова система последен модел - възможно е. Ама специално тази кола да има такава - абсурд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/13/2019 at 3:15 PM, CVT said:

На газ обаче нямаш 340 коня, въпреки че си плащаш за тях. 

Първо се почва от това, че и на бензин ги няма.....и никога не ги е имало.

 

....иначе е яко - за 5-6к си купваш кола, която е по-мощна от последното S4 :) ....и караш на газ :)

 

Не знам какъв ще е тоя тап за мотроника на 4.2...но пък си има чипове за над 100 октана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, robobug написа:

....иначе е яко - за 5-6к си купваш кола, която е по-мощна от последното S4 :) ....и караш на газ :)

 

Хммм последното S4 B9 e малко над 350 коня или нещо бъркам ... не, че това има някакво значение де :D

 

Иначе към автора ... интересни сметки правиш ама накрая могат да излязят доста криви, ама здраве да е нали ще имаш около 20 годишно S6.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги. Днес бяхме в сервиз D-Bros Automotive. Момчетата много подробно огледаха колата. Ще прикача снимка с констатацийте им. В момента добовам представа за частите кое как върви и кое може и не може да се намери. За момента съм зациклил на тоя тампон висящ лагер. Може би ще ми създаде трудност. Другото е кутията. Има леко присърпване при сваляне на скорост в режим D. Не е много осезаемо, но се долавя. Доколкото ни обясниха, като се отвори кутията в най-лошия случай ремонта може да надмине покупната цена на автомобила. Ако има. Други въпроси ще пиша. Вие как мислите. Да го боря ли да сваля на 6000лв :)

мисля да отида до сервиз за автоматици. Имаше 1 в Люлин и да поразпитам за тая кутия.

20191014_192714.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста неща за правене, които ще достигнат покупната цена на автомобила. Доста неподържан автомобил като цяло. Все едно сега пристига от някоя италианска автоморга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След протокола на Цецо още искаш да я купиш тая кола?

Баси.

Опитвам се да ти хвана логиката, обаче тука такава липсва.
Готов си да набиеш 6к в тоя варел, само щото е с газ, вместо да си купиш кола в добро техническо състояние, която няма нужда от реставрация...

Ма купи я всъщност, ще нахраниш децата на неколцина механици и търговци на авточасти [emoji1787]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, JusttRelaxx написа:

След протокола на Цецо още искаш да я купиш тая кола?

 

 

Ами вече не съм толкова сигурен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...