Jump to content

Audi 80/90/100 B4 - хронични болежки


инжектопляктор

Recommended Posts

Моите кандилници си бяха Хела. Сменял съм му на единия само стъклото, стартото го счупиха. Но не ме кефят.

Новите са с интегриран мигач, на оригиналните закрепването на отделния мигач не ме кефеше.

Може да е субективно, но с новите си свети къде къде по-добре.

Стоповете са ми ОК, оригиналните са. Но такива се намират лесно

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Миналата година си купих 80 Авант ТДИ от колега от форума -много калпава кола  излезе .30 000 км . до сега нито едно болтче  не съм пипнал освен масло и филтрите.Да го е-а в смотаната кола оня ден спуках гума.

Редактирано от caro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Това е защото не си карал Б3 до 1989 година . Още по-качествени материали и изработка

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола без багажник не сакам.Дори на Coupe е по -голЕм.

 

 

Редактирано от caro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Стана на 50 000 км от както е в мен -  два шарнира  макар ,че единия е здрав и смяна гарнитури на ГНП-то  към 250лв. Гориво от бензиностанция не е помирисвала -само от ГСМа на фирмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги дайте идея,как да премина от между болтово 4×108 към 5×112 освен чрез фланци.Купих си една Б3ка и трябва да й сложа 17ски.Б4 има ли с 5 болта на главината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цани беше правил тази гимнастика на купето.Главини от А4 Б5.По-добре той да ти разкаже подробно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Той Цани не е влизал сигурно от няколко години.Шанса шлиците на карето да са същите като на а4 е нищожен.А отзад съм с барабани.

??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай Кристиян неговото Купе е с такава конверсия.Номера го извади от Мобиле или Базар ,че си продава колата.

 

https://audibg.com/forum/index.php?/profile/67454-krisaleks/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Един колега ми написал съобщение ,че темата била умряла.Ето новини за 60000км от както е в мен Аванта му купих 4бр. нови гуми. Утре сменям масло и филтри.Егати здравата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 18.12.2023 г. at 9:50, caro написа:

Един колега ми написал съобщение ,че темата била умряла.

Докато има б4-ки няма да умре таз тема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нашия паркинг, Строител 68, са 3, на 69 са 2. И всичките се карат. Бая годинки още ще ги караме и виждаме по пътищата,ако ония от Брюксел не решат нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Б4-то ми, 1.9tdi 1992 реши в студовете, че е дошло време да се поразвали и изхвърли маслото през уплътнението на масления охладител. Взех ново уплътнение за 2лв. и за 30 минути го смених – сваля се масления филтър и с дълбок камък 27 се развива гайката, която държи охладителя. Хубавото е, че не се наложи източване на антифриза. Намерих информация в чуждестранни vag форуми, че се препоръчва смяна през 10 години – моето изкара 32 години. Аз от няколко години му се каня да го сменя – омасляваше около него. Това, което извадих, беше абсолютно пласмасово и счупено на 2 места. Реших да измия мазалото от маслото на автомивка с водоструйка – речено, сторено. На другия ден потеглям, но колата не може да вдигне повече от 1800 оборота. Проверих всички букси отпред, всички бяха сухи, напръсках с контактен спрей, но няма промяна. Изглючих дебитомера и тръгна както винаги си е вървяла през последните 17 години откакто е в мен – общо взето мудна, с пушеци над 3200 оборота. Реших да проверя дебитомера – пистите вътре изглеждаха ОК, но като меря съпротивлението изглежда, че има прекъсване на средния извод на потенциометъра. Случайно светнах с фенерче през буксата на дебитомера и вътре имаше нещо – отворих капачето и се показа една платка, овлажнена и с 1-2 недобре изглеждащи спойки – презапоих, измих със спирт, подсуших, залепих капачето отгоре с топъл силикон. Иииии не мога да си позная колата. Живна, развърта се доволно над 3200 оборота и няма почти никакви пушеци. А бях решил да я сменям ама няма. Сега чакам доставка на силиконови маркучи за вакуумите.

IMG_20240130_221830.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

След 30 год. жилата на ръчната решиха да си вземат отпуска. Много трудно ги намерих -май вече складовете не пазят части за 30+год. коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Жила на ръчната? Цъкам на един online магазин - има бол. Цъкам на втори и там, пробвам трети - има. После еконт/спиди и си готов. Ама я пробвай да си вземеш хувави гърнета. Питам едни - червена ли е човката няма, ми то всички са червени. Питам едни други... И тоя там вика, че няма. Мани т'ва, ама започна да философства какво повече да очаквам, колко време съм мислил още да я карам тая кола. :scherzkeks:                                                          

 

И добре, че ги има Autopower. По-скъпо, но нямам познати с paypal за avtochastionline24, пък и пари се изкарват... Задно Ernst едно към едно с оригиналното, не искам тръбички за фунийки, средно взех Imasaf, 5.4 кг близо до Vegaz, Bosal, Ernst. Взех и едни колекторни тръби, що па не, Bosal. На тях лепенка Audi 80 Cabrio... Ония в немския или там, какъвто склад... Ако знаеха, че тия тръби ги взима някакъв луд за една умряла ADA... :hilezh:

 

Нещо на 2 пъти ми задържаше обороти на място. Замислих се за стъпково моторче, има само Топран, някакво полско Esen SKV, някакво AIC (к'ви са па тия). И за щастие Vemo. Ауу, не се барало, а. Купих си миналия месец захранване за новото PC Super Flower 1000 V за 350 лв. Ще се правя на ударен за някакво стъпково моторче. Вече го барам за 260 лв.

 

Я да теглиме чертата, задно гърне малко над 500 лв, средно малко над 200, колекторни тръби ~ 260 лв. Вярно по-скъпи, но ги сменям и забравям. А не като приятеля с Jeep Cherokee 2004, който си взе евтиното средно гърне от Ем-Комплект. И 2-3 години по-късно то му се разпада, това на бензин. Аз основно карам на газ. Стъпковото моторче бонус, не го смятам.

 

А бе друго си е да не ти мяза на стара кочина колата и да радва окото. Пак на Г.М. Димитров видях някакъв супер запазен Mercedes от 90-те. Вече станаха 2-3 отлични BMW E34, 5-та серия. На надлез Надежда видях второ много добро БМВ Е28, кафяво. Другото е едно синьо, което 2 пъти засичах на ул. Слатинска. В кв. Сухата река гледам някои си боядисал Голф 3-ката 96 година с облия страничен мигач. Пък аз ще карам по-здрава Б4-ка с обелен лак. Края на другия месец живот и здраве я вкарвам за боя на таван, преден капак, 2 задни калника и 2 врати + резервна предна бронята, че майстора сега има много работа. И май няма да мога да се вместя в 1500 лв, дори се надявам да не мина 2000. И ей ги на 3000 лв, колкото струва цялата кола. Това само за едни хубави гърнета и боя. К'во беше "на фона на стойността на автомобила"... Тара-рири-ту-ру-ру-ририри... :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От толкова писане забравих и ей го на... Вместо хубави, съм напраскал хувави. Мани т'ва, ама къде ми е бил акъла с тия 1000 V. Естествено, че са 1000 W. :smile-l:

 

А забравих, че и на мен един приятел ми викаше как не вижда Б3 и Б4 по улиците. Пък аз същия ден 3 Б3 и една Б4. Едната Б3 на Кауфланда в Слатина се оказа 90-ка. Минах покрай нея, вътре беше даже и с климатроник. Преди 2 седмици в Надин имаше 3 изхвърлени Б3-ки. Всичките бяха без ел. стъкла (с ръчки) и без климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...