Jump to content

Всякакви въпроси за А8 D4/FACELIFT 2014-2016/


plamen sf

Recommended Posts

10 hours ago, SergioTacchini said:

Моите в момента са 265/40/20. Аз също търсих нексен, но няма за този размер. Много ли е голяма разликата във возията? Разхода?

Виж Дънлоп 275/40/20 ако настояваш за неоригинален размер. Слагат се ОЕМ на Бентли. Карах с такива 3 години, не са лоши. Но все пак за мен оригиналния размер е по-добър. Разлика във возията и разхода не усетих, само воланът става по-тежък.

 

10 hours ago, STEFAN8898 said:

Мишлен имах Pilot super sport такова друсане няма и на китайските гуми, след 200 км каране не мога да сляза от колата от схванат гръб, добре че минах през една дупка с 140  и ги сцепих директно на 2, поне не се пребих, сложих нексен, никакви драми а цената е наполовина.

Аз пък на една друга кола преди години сложих тоя модел и возията стана доста по-прилична. Сега вярно, че оригиналните бяха Бриджстоун рънфлат, ама все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@V I P E R ще видим. Може да сложа по-дебела гума. Чудя се, освен с външен вид, какво повече мога да очаквам от нея? В момента съм със зимни 19ки и колата вози като Ролс :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен със зимните 265/40/20 конти winter contact нови доста поднасяше и на 2 - 3 пъти предницата ми тръгваше да се плъзга по 1 - 2 метра.  Сега като пробвам с летните 275 ще пиша има ли разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, SergioTacchini said:

@V I P E R ще видим. Може да сложа по-дебела гума. Чудя се, освен с външен вид, какво повече мога да очаквам от нея? В момента съм със зимни 19ки и колата вози като Ролс :)
 

Според мен нищо хубаво ама ти си знаеш, колата си е твоя.

 

35 minutes ago, STEFAN8898 said:

На мен със зимните 265/40/20 конти winter contact нови доста поднасяше и на 2 - 3 пъти предницата ми тръгваше да се плъзга по 1 - 2 метра.  Сега като пробвам с летните 275 ще пиша има ли разлика.

Разликата ще дойде от сместа и модела на гумата, а не от размера. При мен с фабричните GoodYear F1 имаше доста лош аквапланинг, със зимните Дънлоп същия размер го нямам, летните 275 Дънлоп пак го нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ви се струва колата над 180, леко може би се сее по пътя или си внушавам?  А при кикдаун между 60 и 100 поднася ли ви задницата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумата 275/40/20 има повечко обем от 265/40/20, така че не можеш да ги караш с препоръчаното налягане за 265.

На този размер гуми, Бентли им препоръчват налягане 3.1 отпред и 2.3 отзад. Оттам нататък сам си преценяй теглото на Бентлито срещу твоята кола, както и разпределението на теглото преден/заден мост.

Аз моите ги карах предни на 3.0 (при температура около 20 градуса), задни на 2.5 (мисля). При по-ниско налягане колата се държеше странно.

 

Между другото, налягане на гуми се мери само докато колата е в покой и са с външната температура, а не след като си я карал.

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Един въпрос за акумулатори.Моя е 105Аh 580 пусков ток,имам  друг 95Ah 850  пусков,става или не?И двата са varta и са agm.За бензинова кола става дума..

 

Или да слагам точно същия 105 на 580?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да твърдя, че разбирам от акумулатори, по-ниския капацитет не би бил голям проблем, а по-високия пусков ток е предимство само ако караш колата на къси разстояния и/или ниски температури зимата.

Но след като производителя е дал 580, значи вероятно е оставил доста аванс, така че 850 не е необходим при нормално каране, т.е. от плюса не можеш да се възползваш, но от минуса евентуално би могъл да страдаш.

Аз бих сложил същия като ОЕМ, хората вероятно са го изчислили.

И ако може един въпрос - не ти ли беше 2015 колата? Защо е необходим нов акумулатор толкова скоро? Обикновено фабричните изкарват доста дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2015 е да,но не е карана/палена  една година...Иначе ето какво намерих.

Screenshot_20200329-130637_Chrome.jpg

Иначе колегата Петков ми изкара по рама ,че това си ми е оригиналния 105/580?

Третия модел Вартата е тоя който искам да сложа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са разлики в стандарта за измерване.

Спомням си че по единия стандарт се мереше с включени основни консуматори, при другия се вадеха  техните загуби.(най-общо казано)

 

Редактирано от norwey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам ОЕМ акумулаторът е 105/950, а новият е 95/850. Вероятно ще работи, но според мен не си струва да си правиш шеги там. 

Аз бих заредил стария с хубаво зарядно и бих пробвал дали ще държи, защото според мен е ОК. А ако не държи бих купил нов с по-високите спецификации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещате ли голяма разлика между комфорт и динамик? На комфорт имам чувството че карам лодка, а на динамик си е ок, не мърда колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и трябва да бъде,разликата е много голяма...Предпочитам индивидуалната настройка,много неща си ги правиш както са ти удобни..

Комфорт НЕ ползвам,ако ще е от готовите режими съм на AUTO 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз в града карам на комфорт. Когато изляза индивидуално - 1. Кутия на ауто, окачване ниско, волана на дайнамик, круиз контрола на ауто

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко да раздвижим темата. На мойта щайга и махнах предните и средното гърне, имам и даунпайпи, тоест оставам само на двете задни гърнета. Утре може би ще си я взема и ще пиша как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...