Ivan Bochev Публикувано 25 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Преди 10 часа, Marian_Georgiev написа: Разликите между BDV и BDW са освен в ангренажите и в блоковете. При BDW моторите (4F) , а и до колкото знам и другите бензинови мотори на 4f, покритието на цилиндрите лесно се надира и от там сериозен разход на масло. Има доста описано за проблема по руските форуми и в DRIVE2,дори в този раздел един колега го бе обяснил много добре. Напиши ключова дума гилзовка и чети :). Ето тук в последните коментари е описана истината за този мотор. Благодаря за информацията, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Колега, ти карал ли си въпросния двигател? Според мен от 1.9тди (особено, ако е бил с чип), ще имаш чувството, че не върви грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Аз съм карал 4F 2,4 и на мен ми харесва. Ускорява балансирано и динамиката на шестака в ниските е по-добра в сравнение с моя 2,4 на 4 цилиндъра. Като цяло колата се усеща жива предвид атмосферния мотор на тежкото купе. Но това си е мое виждане. Но на фона на такива бъдещи евентуални тежки ремонти с неясен край и не ниската първоначална цена ( + още някой лев за ГИ) на такава 13..14г. кола не бих рискувал. Бодлив таралеж си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 26 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) Не съм карал 2.4 до сега, а моят 1.9 TDI не е с чип. Предполагах, че 2.4 като е 170 к.с. долу-горе ще се изравни вървежът с 1.9 TDI 131 к. с. /може би и с малко повече в полза на 2.4/ предвид това, че 2,4 няма турбокомпресор и евентуално скоростите ще са по-дълги в полза на 2.4. Всичко това мисля, че е нормално що годе. Но, ако 2.4 не върви, колкото 1.9 TDI /без чип/ наистина ще започна да се отказвам от този двигател... 😕 преди 13 минути, Marian_Georgiev написа: Аз съм карал 4F 2,4 и на мен ми харесва. Ускорява балансирано и динамиката на шестака в ниските е по-добра в сравнение с моя 2,4 на 4 цилиндъра. Като цяло колата се усеща жива предвид атмосферния мотор на тежкото купе. Но това си е мое виждане. Но на фона на такива бъдещи евентуални тежки ремонти с неясен край и не ниската първоначална цена ( + още някой лев за ГИ) на такава 13..14г. кола не бих рискувал. Бодлив таралеж си е. 2.4 в 4F явно категорично отпада като вариант. Крайно неоправдано е за мен при тези обстоятелства. 🙂 Колебая се все още единствено по отношение на варианта за 2.4 в C5. Редактирано 26 Ноември 2019 от Ivan Bochev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Пак се сравнява селскостопанска техника с балансиран 6-так, браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Хем вървеж, хем чесън, хем евтино, хем премиум. Чудно ми е какво ще се избере )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) 2.8 покрива възможния минимум съвкупност. Редактирано 26 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) то пък като има един вървеж при 2.8 (след около 7 години търкаляне на 2.8 в С5 купето) ... Редактирано 26 Ноември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 26 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, petrishki написа: Хем вървеж, хем чесън, хем евтино, хем премиум. Чудно ми е какво ще се избере )) Не знам чие твърдение визираж. Аз отговорих на колегата ppenchev тъй като той намеси 1.9tdi. Аз лично единствения друго мотор, който съм засягал за съпоставка е 1.8 T. А се бях спрял и започнах като тема 2.4, защото не виждах друга алтернатива на 1.8 Т в А6 C5. Никъде не съм споменавал премиум, чесън и т. н. Редактирано 26 Ноември 2019 от Ivan Bochev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Преди 1 час, P_PETKOV написа: то пък като има един вървеж при 2.8 (след около 7 години търкаляне на 2.8 в С5 купето) ... Ама блока е от железо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 26 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) Преди 5 часа, Mustaka написа: Пак се сравнява селскостопанска техника с балансиран 6-так, браво! Не съм се ориентирал към дизелов мотор, ако това имаш предвид под селскостопанска техника 😀 Търся възможно най-удачен вариант за бензинов двигател и не търся сравнение с дизел. А 1.9 TDI беше намесено между другото предполагам. Редактирано 26 Ноември 2019 от Ivan Bochev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Гледай и 2.8 и 3.0.... Почни да гледаш и А4ки в краен случай, за мен са по-приятни от А6-цата като усещане при шофиране, но пък са по-тесни за задните пътници (което рядко е проблем...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 26 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) Благодаря, колега. Точно това правя в момента. Дори гледам една определена спецификация в A4 B6. Става въпрос за 1.8Т BEX /190 к. с./ Наистина може би единствено разликата в интериорното пространство ще трябва да преодолея. Редактирано 27 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Аз 1.8т имам, но не го харесвам. Усеща се че е малък мотор, въпреки турбото. Бучи, в ниски обороти е лагав, във високи не върви, само от 3 до 5 става за нещо. Тея дето много го хвалят тука или не са карали друго, или го сравняват с 1.8 без турбо или не могат да си позволят шестак. 3.0 е много по-приятен от 1.8т във всяко едно отношение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 26 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) Разбирам. Проблема е, че не срещам много варианти с този двигател.. Явно е рядък. Редактирано 27 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Тоя 3.0 го забрави, всичките текат като лейки, цилиндрите им се износват и горят масло като полудели. Блока не подлежи на ремонт и по моргите няма.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 26 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) От това, което чета във форума за 3.0i в C5 разбирам, че е по-скоро е с повече предимства от колкото с недостатъци, а останалото е въпрос на поддръжка. Редактирано 27 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 Потърси информация за ASN мотора. Има писано във форума.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) А4 3.0i имаше приятел в продължение на 5-6 години. Не течеше, а масло гореше колкото и 1.8т. Тоест, около литър на 10 000км. Блока не е правил проблеми, а се караше много жестоко тая кола... Смени една кутия и два съединителя. Единия му беше дошло времето, а втория след много стартове и "донъти" Впрочем съединителят е скъп, мисля около 2000лв с труда беше тогава. Ангренажния ремък и смяната му също не са евтини. Но кефа си има цена. Колата беше със швейцарска генерация тогава, чип и дино графика на 240 коня. Биеше бмв 330ци на всички дисциплини. Сравнения с 1.9тди или 1.8т не могат да се правят никакви... Редактирано 26 Ноември 2019 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 Гледай и 2.8 и 3.0.... Почни да гледаш и А4ки в краен случай, за мен са по-приятни от А6-цата като усещане при шофиране, но пък са по-тесни за задните пътници (което рядко е проблем...)Мда бе ама ако си по-голям от миньонче в а4 място за дишане няма... Ти в а6 возил ли си се поне някога мейнаSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миланов Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 2.8 покрива възможния минимум съвкупност.Данчо, ако е 4*4 с този мотор си е куц кон.Аз карах хронологично следните коли:Passat b5 1.8t AEB 150bhp 30k km - 12l/100kmSharan 1.9tdi ASZ 131bhp 45k km - 6.5l/100kmPassat b5.5 2.8 193bhp 25k km - 16l/100km Ако трябва да избирам за себе си отново, ще си взема бомба дюзата, но задължително в добро състояние. Колата дори с тежко купе вървеше чудесно, покриваше много километри с едно зареждане и беше безпроблемен автомобил. На газовите совалки и на двете се появяват годишно проблеми с тоците или газовата и се разкарвам до сервиз. Отделно е спирането за зареждане на всеки 250/300км, което вече ми е втръснало. 1.8т Bex е добър мотор, стига да се вместиш в малкото купе на б6, мен лично седалките отзад ме отказаха. Sent from my ONE E1003 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 А6 с 1.8т + чип и в перфектна кондиция си върви супер приятно. И аз не бих се качил на А4 заради пространството. Но атмосферен 6так освен звук и масраф друг + няма. Може би, ако е в много запазен и на добра цена си струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 27 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 (Редактирано) Пространството ме отказва и мене от А4, тъй като искам автомобила ми да е функционален. А при А4 и то комби е доста тесничко. Ще си остана вероятно на А6, но сега, пък колегите ми вкараха мухата за 3.0i и ще се поинтересувам малко от него тъй като намерих някоя читава обява за разлика от 1.8 Т. П. С. + на шестака не е ли липсата на турбо т. е. един консуматив за обслужване по-малко ? 😁 Редактирано 27 Ноември 2019 от Ivan Bochev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 Провери цената на маслената помпа на 3,0i, която си е меко казано консуматив и се предлага само оригинал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 Преди 1 час, Ivan Bochev написа: Пространството ме отказва и мене от А4, тъй като искам автомобила ми да е функционален. А при А4 и то комби е доста тесничко. Ще си остана вероятно на А6, но сега, пък колегите ми вкараха мухата за 3.0i и ще се поинтересувам малко от него тъй като намерих някоя читава обява за разлика от 1.8 Т. П. С. + на шестака не е ли липсата на турбо т. е. един консуматив за обслужване по-малко ? 😁 На предната ми А6 1.8т около 50 000 км не съм имал драми с турбо. На текущата имам 90 000 за 2 г. и половина и пак нямам драми. Втора употреба има по 200 лв., китайски по 3-400 лв. Не са толкова кекави, колкото ги изкарват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts