Jump to content

Съпоставка между А6 С5 2.4 и А6 С6 /4F/ 2.4


Recommended Posts

4.2rs   е колата съвкупяваща великия тръц с неземната астматичка, всичко друго е компромис.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Лека му пръст на Келеша, когато пипнеше тръц, все едно му преиздаваше конструкторската документация. И много обичаше надъхани атмосферни оунъри. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, ЦецоКолев написа:

Къде е казал някой, че 1.8т е недостатъчен за града?

"Седанчето с куатро е 1500 кила. Тия 150 коня в комбинация с отвратителния съединител, правят колата доста недъгава в градски условия. "

Пак четеш между редовете...

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, ЦецоКолев said:

 как върха на автомобилостроенето е 1.8т и всичко друго е шрот. Звучите ми на киселеещо грозде повечето.

Нищо не си разбрал от прочетеното.

 

Има една проста истина - един мотор първо трябва да върви, а после да се разтягат всякакви локуми.

3.0и вероятно ще се представя перфектно на предно с ръчна кутия, но когато се появи запитване за такава комбинация се появиха редовните коментари за куатрото и циците.

Разликата в поддръжката на 2.4/2.8 и 2.7 са два егт сензора и две турбини....дори данъците и ГО са близки. Какво е логиката да се избира атмосферен мотор без (или с допотопно) променливо газоразпределение? А за 2.4 с вериги......дееба т'ва кисело грозде:wall:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е катафалкаловър, колега? Хахаха

 

Наистина няма смисъл да се обяснявате. Тръцко си е тръцко. Здрав, шумен и евтин, нито повече, нито по малко. 

 

Тоа па намеси и 2.7... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, petrishki said:

Седанчето с куатро е 1500 кила. Тия 150 коня в комбинация с отвратителния съединител, правят колата доста недъгава в градски условия. Във всякакви всъщност... 1.8 се държи супер в японски автомобили по 1100 кила. 

Седан ц5 на предно тръц е 1400 килс, на кантар го мерих. Разбира се с теглич и шибодах може и да е 1500. Мноог спрял е, лятото на пуснат климатик и хора я колата няма тръгване от място.

59 minutes ago, NIKO said:

Лека му пръст на Келеша, когато пипнеше тръц, все едно му преиздаваше конструкторската документация. И много обичаше надъхани атмосферни оунъри. 

Пълни глупости, на креватора колата правена от келеша не вървеше и даже ходи да му я преправя. На които ги правеше нормално си вървяха колкото другите с чип от интернет. Отдавна всичко е измислено помтия кенефи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, ЦецоКолев написа:

Какво е катафалкаловър, колега? Хахаха

 

Наистина няма смисъл да се обяснявате. Тръцко си е тръцко. Здрав, шумен и евтин, нито повече, нито по малко. 

 

Тоа па намеси и 2.7... 

Ти се обясняваш в момента. Никой друг.

преди 2 минути, soult@ker написа:

Седан ц5 на предно тръц е 1400 килс, на кантар го мерих. Разбира се с теглич и шибодах може и да е 1500. Мноог спрял е, лятото на пуснат климатик и хора я колата няма тръгване от място.

Кантара не ти е бил верен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, ЦецоКолев написа:

Наистина няма смисъл да се обяснявате. Тръцко си е тръцко. Здрав, шумен и евтин, нито повече, нито по малко.

И вече е в миналото.

Води се някакъв безсмислен спор за двигатели и коли, които вече ги няма по автоборсите из Европа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МММ1 

 

Абсолютно. Колегите скачат тука като все едно децата си бранят. Споко, момчета, някой ден ще карате нещо друго, нещо по-хубаво. Няма нужда от сектанство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, robobug написа:

Ако беше пробвал, щеше да знаеш, че тези "дребни" неща не могат да спрат клатенето на един тръгнал си V-образен мотор.

Сондите са 4...и катализаторите са 4, колектора е специален....както и бобините. Износването в блока и главите на банк1 и банк2 е различно. Какво ще направиш? 

Освен да пуснеш тема, колко добър е този мотор в ауди форума и да чакаш на въдицата в мобиле.бг няма какво да направиш.

 

Никакъв потенциал няма в тези атмосферки. Дори не са тихи. Имат едно хубаво тръгване и до там. За теглене на каравани са незаменини. 

После са само безмислени разходи, тежко обслужване и липса на пазар.

Плюс при тези мотори е, че понеже не са атрактивни, може да се намери запазено купе с тях на разумна цена.

 

Разликата е в това, че не го правя аз, а го прави сервиз, в който разбират, знаят какво да направят, къде да пипнат, правили са го и не лаладжийстват из форумите като теб. Ако моторът е тотал щета, това вече е друг въпрос. Може да попиташ колега от форума с гробница 1.8Т също колко пари наля. Освен това моят осмак не клатеше на празен ход и по мнение на сервизите, които съм посещавал, беше един от най-запазените за годините си. Вероятно защото не беше купен от България. Има и други такива. А ти като не си пробвал 1.8Т без чип, как взимаш отношение по всички теми за него? Дай още някое комично изказване от рода как осмакът не върви, как 3.0 не върви, как никоя атмосферка не върви, как 5.2 V10 не върви, но 1.8Т върви, за да затвърдиш извоюваните си позиции на фундаменталист на глупостта. Вече имам подозрени дали наистина имаш представа и от 1.8Т с чип, освен в мокрите си сънища, свързани с него. Сигурно като се събудиш сутрин се кланяш по 3 пъти, повтаряйки бавно "1.8Т", след което започваш да изреждаш като на литургия поименно версиите му - 150 коня, 163, 180, 225 и т.н, като особеното е, че душевният ти оргазъм нараства пропорционално със споменаването на конските сили и версии на мотора. Така например при 150 коня си умерено превъзбуден, но вече назовавайки 225 коня достигаш кулминация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Malkata bulka написа:

4.2rs   е колата съвкупяваща великия тръц с неземната астматичка, всичко друго е компромис.:lol:

Да.Само,че цените започнаха да придобиват невиждани размери.И ще продължават да растат.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, 150hp написа:

Сигурно като се събудиш сутрин се кланяш по 3 пъти, повтаряйки бавно "1.8Т", след което започваш да изреждаш като на литургия поименно версиите му - 150 коня, 163, 180, 225 и т.н, като особеното е, че душевният ти оргазъм нараства пропорционално със споменаването на конските сили и версии на мотора. Така например при 150 коня си умерено превъзбуден, но вече назовавайки 225 коня достигаш кулминация. 

Не ве, само ти си карал/караш ВеОсем. Ние тук не сме и въздигаме култо 1.8Т...

Шмръкни 2грама бенз и помиси кво си написал.

 

преди 17 минути, ЦецоКолев написа:

@МММ1 

 

Абсолютно. Колегите скачат тука като все едно децата си бранят. Споко, момчета, някой ден ще карате нещо друго, нещо по-хубаво. Няма нужда от сектанство.

Ти ко казя ся? 

"за бога братя, карайте Мерц?"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, 150hp said:

Разликата е в това, че не го правя аз, а го прави сервиз, в който разбират, знаят какво да направят

Дай да го видим този сервиз, който оправя клатенето на V-образните мотори.

Представа нямаш как се обслужват глави на 2.8, нали ? Но даваш съвети.

 

Измисляш си някакви постановки за v10-ки и 4.2-ки. Не виждам защо ги приравняваш.

Мисля, че много подробно съм ти обяснил защо един АЕБ не върви и никога няма да тръгне.

Ако не си разбрал - 1.8т е дъното, под което е глупаво да се пада, само за да караш Ауди.

 

@ЦецоКолев малко по-възпитано. След като взимаш отношение по темата, би трябвало, ей така от обща кулутра, да знаеш, че 2.7 е турбинирана версия на 2.4/2.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиз в темата няма да ти дам, защото ще се изтълкува като реклама. Който търси намира. А сравнението ти е неуместно. Сравняваш уморен 2.8и с изряден 1.8Т. Постановки не си измислям, а ти припомням разни твои писания, преди да бъдат изтрити от модераторите, сред което беше и последният бисер "всички атмосферки харчат и не вървят". 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

8 minutes ago, 150hp said:

бисер "всички атмосферки харчат и не вървят". 

Малко по-коректен бъди.

Този "бисер" е в контекста, че всяка атмосферка на Ауди си има турбинирана версия. И двете са несравними.

И освен мен, пазарът го оценява по същия начин. Само няколко човека от Ауди форума го отричат.

А изключението от това правило е 3.0и. 

 

@mmm1 Вероятно нямаш представа колко си прав. От месец съм решил да си купя 1.8т и е невероятно какви....предмети се продават за коли.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше и друг поддръжник на твоето 1.8т - ghostdog, който добре познаваш. След турбини, тунинги и какво ли още не, накрая си купи 5000 кубикова атмосферка с осмак. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, robobug написа:

 

Малко по-коректен бъди.

Този "бисер" е в контекста, че всяка атмосферка на Ауди си има турбинирана версия. И двете са несравними.

И освен мен, пазарът го оценява по същия начин. Само няколко човека от Ауди форума го отричат.

А изключението от това правило е 3.0и. 

 

@mmm1 Вероятно нямаш представа колко си прав. От месец съм решил да си купя 1.8т и е невероятно какви....предмети се продават за коли.

 

Това че само няколко човека от пишещите тук го отричат, не значи че няма и стотици други. Тук влизаш в поредното противоречие - от месец искаш да си купиш 1.8Т и попадаш на отпадъци, пък същевременно 2.8 бил проблемен. 

Относно това дали на всеки атмосферерен мотор има турбинирана версия. Понеже говорим за А6 Ц5 - коя е турбинираната версия на 4.2? Коя е на 2.4, 6 цилиндъра? Коя е на 2.8, 6 цилиндъра? Коя е на 4.2, осмак? Сигурно ще посочиш RS, ама той какво общо има с "обикновеното" А6 Ц5?

Сигурно ще споменеш и 2.7 битурбо - ок, но той няма недостатъците на миксера 1.8Т. Шестак е, разгръща се мазно, плавно, равномерно, звукът му е по-добър, има повече тяга в ниските, по-малко лагав е и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, Deeper said:

Не ве, само ти си карал/караш ВеОсем. Ние тук не сме и въздигаме култо 1.8Т...

Шмръкни 2грама бенз и помиси кво си написал.

 

Ти кво си имал, освен б5?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм б4 и б3 купе.

Всъщност кво значение имА ли съм имал?

Преди 16 часа, ЦецоКолев написа:

@Deeper 

 

Не ве, само Б5 1.8Т, друго нема на тоа свят. Мерцовете ги остави, за нищо не стават.

Не съм ги поглеждал дори, та да ги оставя. 

П.П. Къде видя, че карам б5 1.8Т? Двама станахте за очЕла.

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, 150hp написа:

Сигурно ще споменеш и 2.7 битурбо - ок, но той няма недостатъците на миксера 1.8Т. Шестак е, разгръща се мазно, плавно, равномерно, звукът му е по-добър, има повече тяга в ниските, по-малко лагав е и т.н.

По добре спри до тук. Мисля, че се изчерпа и започна да пишеш глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти седни и първо покарай нещо различно от 1.8т, пък тогава прецени дали са глупости. Ако го беше направил, нямаше да считаш написаното за глупост. 

Редактирано от V8_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...