allessandro Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 здравейте колеги ! карам А8 матрикс 3.0, 258 к.с. 2015 година колата е на 100 хил.км. абсолютно реални върната от лизинг в германия ! колата леко гори масло на 8-10 хил.км по 900-1 л. моля за съвети как да реша проблема в ауди ми обясняват ,че абсолютно нормално за модела . на мен това ми е 6 тото ауди и досега не съм имал такъв проблем да доливам масло преди смяната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Ако беше с TFSI или доста по-стар дизел, щеше да е нормално, но за 4 годишен дизел не ми се вижда много нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Давай газ ,нормално е . Най вероятно е тумбена магистрално от некое Behörde и те така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Турбината сигурно бута маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 21 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 Литър на 10к е в рамките на нормалното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allessandro Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Мустак колко е извън нормалното бате ?че ми предстои пътуване по дълго и адски се дразня че трябва да тръгвам с тубата в багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 След като загрее /90 градуса/ подухва ли синкав дим от щеката или капачката за масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allessandro Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 (Редактирано) Няма щека бате и отзад няма как да духа сивосинкав дим понеже е с катализатор и с ДПФ и за екологията всичко спира там .всичко се Измерва софтуерно на ММИ и на таблото а през капачката не съм гледал Редактирано 30 Ноември 2019 от allessandro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 (Редактирано) Сигурно сe изпарява😎 Редактирано 30 Ноември 2019 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Преди 1 час, allessandro написа: Няма щека Вярно няма ,само тръба за екстратор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allessandro Публикувано 4 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Аз сериозно ти приказвам ти се бъзикаш ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 (Редактирано) На първо време може да смениш марката на маслото. После трябва да наблюдаваш,кога настъпва драстичния разход.Възможно е качеството на маслото да не отговаря на пробега между смените, интензивността,условията и маниера на шофиране. Редактирано 4 Декември 2019 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Кво толко има ,не разбирам. Всичко що е 5W30 със спецификация за фв мотори става за наливане, ма едва ли ще промени разхода или едва ли ще има драстична разлика. Преди 2 часа долар на едва същото 1 литър ,че му светна ламБата ...само на 38к е в момента ,а смяната е била на 33 000км😂 https://www.auto-motor-oel.de/ratgeber/vw-50700-motoroel/1427/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Странно уж всички са ок. пък цената варира от 18 до 50лв. за литър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allessandro Публикувано 4 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Само оригинално масло слагам в Ауди едни черни туби !прави ми впечатление може би че го гори като я карам на магистрала над 150-160 км всъщност не мога да преценя като се замисля . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Кво очакваш сега,още некой друг да ти каже да смениш 8 вида масла и накрая да отваряш мотора ако не става.или ....? Замисли ли се колко човека в тоо форОм имат поглед върху 3.0 дизел от 2015 година А? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Нищо ти няма на колата вместо да доливаш на 8-9хил км. по-добре сменяй маслото. Маслоto освен да го гори мотора (евентуално) също така се и изпарява Иначе това оригиналното не е нищо специално освен цената на която го продават в Бг ето колко струва в немско същото това масло в черни туби, като доставката до Бг ти е около 20 евро ... Ако ти се експериментира с други масла пробвай Ravenol VMP което е истинска синтетика и отговаря на 504/507 нормите. Вече ако много ти се чете и искаш да ти стане пълна каша https://www.oil-club.ru/forum и/или https://www.bobistheoilguy.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 Преди 11 часа, allessandro написа: може би че го гори като я карам на магистрала над 150-160 км Определено и това,че спортния режим цеди мотора от 3500 до 4500 об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allessandro Публикувано 7 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 Бате ти май не си карал такава кола??? на 160 е на 2 Хил оборота на осма скорост! какви четири Хил какви работи говориш ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 (Редактирано) И няма спортен режим? Ха ха. Нищо и няма. И аз да я карам ,бих е настъпвал. 8ма Редактирано 7 Декември 2019 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allessandro Публикувано 7 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 Естествено че има спортен режим .е ти на магистралата на спортен режим ли караш бате 😁😁😁😁.е ти майтапиш ли се има 8 ма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 Аз имам едно старо Кю7, 2006-та на 140к км. 3.0 дизел 233 коня, от първите. За целия пробег не съм му долял една капка масло, а на магистрала и аз го карах 150-160, само че понеже е 6-степенна трансмисия, при 160 е на 3000 оборота. Майка ми има един стар GL320cdi, като беше нов гореше масло яко, към 2 литра на 10к км. От Мерцедес казаха, че е нормално. Като мина 150к км се поспря, пак гори, но доста по-малко. Не я знам колко кара по магистралата, май 140. Казвам го щото пак е 3.0 дизел, за съпоставка. Основната кола ми е 4.0 TFSI, гори малко масълце. Винаги като тръгвам на дълъг път слагам 1л в багажника. Мисля, че гори 1.5л между смените, т.е. на 20-25к км. Не ми е голяма драма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 Сменяй го по-често, че с тия огромни интервали в мотора е станало чернилка и чудо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 и се обаждай, като решиш да продаваш старото Кю, ако вярно е на оригинални 140к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 1 hour ago, V I P E R said: Аз имам едно старо Кю7, 2006-та на 140к км. 3.0 дизел 233 коня, от първите. За целия пробег не съм му долял една капка масло, а на магистрала и аз го карах 150-160, само че понеже е 6-степенна трансмисия, при 160 е на 3000 оборота. Майка ми има един стар GL320cdi, като беше нов гореше масло яко, към 2 литра на 10к км. От Мерцедес казаха, че е нормално. Като мина 150к км се поспря, пак гори, но доста по-малко. Не я знам колко кара по магистралата, май 140. Казвам го щото пак е 3.0 дизел, за съпоставка. Основната кола ми е 4.0 TFSI, гори малко масълце. Винаги като тръгвам на дълъг път слагам 1л в багажника. Мисля, че гори 1.5л между смените, т.е. на 20-25к км. Не ми е голяма драма. 3000 оборота за дизел са като 5000 при бензина, не е от това. Най-вероятно се е допълвало маслото с нафта както при всеки дизел, ане че не е харчело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване