Jump to content

Не пали след вадене на буксите.


danni95

Recommended Posts

Здравейте , днес тръгнах да сменям дефтюнките на дюзите махнах буксите на самите дюзи но не успях да изкарам дюзите върнах буксите и след това колата не иска да запали върти но не пали.

Казаха ми че може компютъра да не ги разпознава вече ( не беше откачен акумулатора на колата ) имали начин да се проверят чрез вагком дали дюзите са си наред вписани във компютъра и ако не са да се впишат ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 minutes ago, chefoukr said:

Те е докато нея обезвъсдушиш трудно ще запали.

Нищо друго освен буксите не е сваляно пак ли трябва да се обезвъсдуши  ? И ако да как се прави ?

8 minutes ago, BECKO said:

Не е от ваденето на буксите, нещо друго си потрошил :)

От какво друго може да е единствено буксите са сваляни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не ги отвъртяхме само едната тръгнах но спрях не е махана и нито 1 тръбичка.

Затова ни доведи до мисълта че може би компютъра не разпознава дюзите тъй като ги откачихме буксите.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има такова нещо ще има грешки, проверихте ли?

Ако е влязъл въздух ще има и за ниско налягане. И аз мисля, че това е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, danni95 написа:

Не ги отвъртяхме само едната тръгнах но спрях не е махана и нито 1 тръбичка.

 

:hilezh:

Викаш въздуха те е видял, че се чудиш и не е влязъл...

Това като лафа: -само главичката.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туко що е проверих със кариста няма никакви грешки.

6 minutes ago, mshbul said:

Той си знае, но ако е разхлабена за малко сигурно е това проблема.

Добре как да се обезвъздуши ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен това не стига. Ел. помпата изобщо не помага. Тя е от полза като сменяш филтъра.

Ама ти като си с алуминиевата май имаш още 1 ел. помпа при филтъра и тя може и да помага.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, chefoukr said:

Ми аз активирам подкачващата помпа на 1минута,поне ГНП да не е на сухо че съм с алуминиевата.


Само че с тази процедура вероятно ще превърти нафтата само през филтъра, едва ли ще успее да обезвъздуши рейла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До помпата и то не може да изкара въздуха.

Наливал съм нафта със спринцовки къде ли не и не може да запали. Откачам регулатора, че да мине с малко въртене през обратната и не помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3-4месеца сменях на едната глава дихтунгите.Сглобих 1минута помпа,въртя 20- 30сек след това 3-4 пътя контакт и запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 тди АСБ след смяна на дюзи и активиране на помпа през аутпут тест, запали от раз.
За разлика от 2.0 тди БММ след рециклаж на тандем помпа, изпих кило нафта докато припука...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го правих при мен като сменях картерната вентилация, пусках помпата 20 пъти ама пак не пална от раз, трябваха му едни 10 секунди. А тая мания с дрелката... :lol::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...