martin76

Разход на масло B7 2.0 TFSI

Recommended Posts

Остави хартиената книжка - визирам електронната ѝ версия в Ауди.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 21 минути, CVT написа:

Колко сте например в този форум с блокирал TFSI 2.0?

Аз зная за двама и двамата сме ги купили счупени на под 100К км.... 

Т'ва не е добър знак :)

Едната е оправена и до ден днешен си кара, аз се отказах, според мен не си заслужаваше риска.... 

Как се диагностицира тая помпа прави ли налягане - НИКАК . Ще го разбера като събера мотора.... а мерси... дет се вика :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е изключително рядък и го има при при най-различни мотори. Този сърч пробвал ли си: цък! 😉

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти кво сравни, не истина :)
Двигател 2 години на въоражение в Ауди и то само в А4 и такъв монтиращ се 12 в 3 модела Ауди 

Евала, добра логика 😁

 

Между другото, от линка, който даде отворих един от резултатите и попаднах на супер яката тема за проблема с маслото на 1.8Т, евала на пича . 

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY

Edited by Prokopi90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам четирима познати с b7 2.0 TFSI... никой от тях не е правил ремонт на двигател, и четирите коли са на над 200 000 км.....единият пише в темата🤨.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 30.06.2020 г. at 11:27, CVT написа:

Остави хартиената книжка - визирам електронната ѝ версия в Ауди.

Колега как се проверява тази "електронна версия" в Ауди?!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пращаш на колегата @Evgeni K. VIN и срещу символично заплащане получваш информация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

това номера на двигателя ли е??

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, номера на двигателя не е уникален, такъв е номера на шасито. Имаш го в талона.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ясно!!

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 30.06.2020 г. at 23:55, Prokopi90 написа:

Ти кво сравни, не истина :)
Двигател 2 години на въоражение в Ауди и то само в А4 и такъв монтиращ се 12 в 3 модела Ауди 

Евала, добра логика 😁

 

Между другото, от линка, който даде отворих един от резултатите и попаднах на супер яката тема за проблема с маслото на 1.8Т, евала на пича . 

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY

 

Идеята е че този проблем с горене на масло се среща и при 1.8Т мотора, но няма нищо общо с фабричния проблем на 2.0 TFSI на Б8-ците. Ето още един пример - тема от днес:

 

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, CVT написа:

но няма нищо общо с фабричния проблем на 2.0 TFSI на Б8-ците. Ето още един пример

Ти пак бъркаш нещата!

Да потретя:

 

Този мотор няма проблем с харчене на масло а с НАЛЯГАНЕТО на маслото. Както си караш и спира да качва масло в главата! Последиците са ясн за всички!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, Prokopi90 написа:

...

Този мотор няма проблем с харчене на масло а с НАЛЯГАНЕТО на маслото. 

...

 

Сам си противоречиш:

На 27.06.2020 г. at 9:47, CVT написа:

Пак да обобщим, че се разми темата: проблема с разхода който визираш не съществува при Б7. Той се появява при B8 и изчезва при Б8-фейс.

На 27.06.2020 г. at 12:41, Prokopi90 написа:

Това НЕ Е изцяло вярно! По малко изразен е ,но го има...

...

 

 

Преди 11 часа, Prokopi90 написа:

...

Както си караш и спира да качва масло в главата! Последиците са ясн за всички!

И аз да потретя: ако шофьора знае какво да прави когато светне червената лейка, последиците са минимални.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре, така е! Аз си противореча, мотора е СТРАХОТЕН, купувайте го смело, много здрав надежден и безпроблемен!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всеки един мотор каран с неподходящо масло дълго време го прави на тиня.  И запушва всичко. не 2.0тфси да е ако ще формула 1 или някой кораб все тая. Тинята запушва цедката, магистралите и т.н. виждал съм и при дизели и при бензин, при камиони и при трактори.  Руснаците имат специален термин  като отворят такъв мотор...маслогладувание.

Edited by janoar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отлично казано! Едно е да се говори за специфични проблеми на определен мотор, друго е да му се предписват всички болежки на двигателите с вътрешно горене, сякаш той е единствен с маслена цедка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.