Jump to content

Покупка на А6 4G Allroad


Recommended Posts

Здравейте,

 

От известно време искамда взема такъв автомобил и наблюдавам обявите за А6 4G Allroad дизел. Харесал съм 2 автомобила и бих искал да чуя мнението ви за тях.

Какво може да се очаква като проблеми за тези двигатели предвид километрите им ?

 

Ауди А6 3.0 245 к.с.

Ауди А6 3.0 313 к.с.

 

Разбрах, че има разлика в скоростните кутии - ZF 8 И S-Tronic. 

Предполагам и двете са достатъчно надеждни при редовна грижа за тях?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед, този втория с абсолютно всички екстри, , няма система за самостоятелно паркиране.

Един съвет.

Търси под 100 000 км и не от БГ!

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси нещо на реални и малко километри, щото тоя мотор и тая кутия като почнат да се трошат, ремонтите съвсем лесно ще ти стъпят на 10к лв примерно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го притесняват ремонтите тая кола не е за него или ще плаи свещичка всеки месец нещо да не се строши? Рано или късно ще се правят ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък бих видял тази,

Ауди А6 3.0 245 к.с.

не съм гледал екстрите, но е от частно лице, човекът си я е карал и (евентуално) поддържал.

Другите са от бг автоджамбази...

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах и коли от Германия, но доста разправия ми се вижда на този етап.

Иначе като модел Олроуда заслужава ли си ? Също така как е като комфорт и возия за нашите пътища? Знам, че е с по-високи гуми от обикновената А6 и съм чувал, че вози по-добре от еквивалентен мерцедес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sweep написа:

Какво му е на мотора 313кс? Кутията е зф.

 

Турбота и вериги...

За кутията питай @plamen sf  колко му искаха за ремонт или за нова. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки дизел от 3.0 нагоре има вериги и турбота, така че нищо ново, тука е хубавото че са по-малки от големият Гарет (където е единично турбо) и като цяло се рециклират успешно, иначе по 2-3к лева на турбина (нова), може и по-малко ако имаш късмет. Веригите е ясно, около 3к стъпва ремонта, при твой човек, дето ще ти държи колата 2 години - може и по-малко. ЗФ-а го дават безсмъртен, на фона на всичките други булшитни.

Редактирано от Prophian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Prophian написа:

ЗФ-а го дават безсмъртен, на фона на всичките други булшитни.

 

Aко на 200к км не е видяла поне една смяна на масло - мача е свирен. :lol:

Иначе ако се сменя редовно, верно е здрава кутия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, quаttro said:

 

За кутията питай @plamen sf  колко му искаха за ремонт или за нова. :lol:

той пък как е успял да счупи кутия или така е дошла някоя от подводниците отвъд океана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, quаttro said:

 

Турбота и вериги...

За кутията питай @plamen sf  колко му искаха за ремонт или за нова. :lol:

 

Ако те е страх от мечки - не ходиш в гората. При покупка на такава кола трябва да си с нагласата,че една 5ца ще си ходи всяка година по ремонти.

 

Турбина и вериги се правят на всеки мотор вече. Кутията е крайно безпроблемна и ако си провериш нещата шанса да ревеш от нея е сравнително малък. 

 

Не знам сторито на Пламен, но навярно това е хванал от торбата с изненадите.

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той си внесе за последната година тундра и а8-ца така, че е ясно кое е правил

3 hours ago, sweep said:

 

Ако те е страх от мечки - не ходиш в гората. При покупка на такава кола трябва да си с нагласата,че една 5ца ще си ходи всяка година по ремонти.

 

И аз това се опитах да обясня, без пари нема да стане тая работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Тази е хубава и е на добра цена, но не е битурбо - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598029907203573&slink=h0qd00

 

Но пък е фейслифт с матричните фарове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте,

 

исках да използвам темата, защото също гледам за А6 или А6 Allroad от 2014 година до днес. Разбира се тези 2018-2020 не са ми по джоба. 

 

Интересувам се за разликите между 4-те мотора - 245 к.с., 272 к.с., 313 к.с. и 320 к.с.

 

Някой може ли да сподели какви болки имат ако е запознат, кой мотор колко е скъп за поддръжка, има ли огромни разлики. 

Ориентир откъм обслужване на масла,филтри, скоростни кутии и т.н.

Коя кутия е по-добрата - дали S-tronic-a или ЗФ-а (в момента съм със ЗФ и съм доволен). 

 

Пробвах преди време три от моторите - всиките без 320 коня който е, и всичките бяха доста пъргави и бързи. 

Като най-голям кеф ми направи 272 к.с. 2015 година беше колата на 180к км.

313-та също беше изтребител - S-tronic беше и ми се стори адска бърза. 

 

Сигурно изпускам нещо, но ако някой се сети и иска да добави, моля :)

 

Благодаря предварително!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

245 и 313 са преди фейса,другите два са след фейса.245 и 272 са с С-троник,313 и 320 са битурбо със 8 степенната ЗФ кутия.с-троника е по-бърз,ЗФ се води по-здравата.На моята кола-245 к.с. тди с-троник,съм сменял масло-8лит към 200лв,филтрите са евтини,някъде 100-ина лв,масло на кутията 5л към 200лв и филтър+гарнитура към 70лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! 

Звучат нормално нещата. 

 

Някакви слаби места като цяло на колата? ГНП примерно? Дюзи? Турбото? 

На тези, които са с две турбини? 

 

Какви са разликите в окачването? Кое е по-здраво, кое вози по-добре? Питам, защото всеки си нарича по различен начин нещата... дали ще е въздушно, дали ще е адаптивно и т.н.

 

На Allroad-a знам, че се регулира, което е нормално за него. Някой знае ли, ако нещо се случи там дали е много зле положението или е цифромания? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@haton1 @haton1 Моята не е олроуд,но е с адаптивно въздушно окачване.Возил съм се и в такава на пружини и не мисля,че разликата в комфорта е голяма.Моята е на 317 000км и едва сега почват леки течове на масло от мотора и много рядко се чуват веригите,маслото не го пипа,скоростите са перфектни,никакви драми с работа на мотора,та си мисля,че като за тоя километраж,слаби места почти няма.Иначе по форумите хвърлят вериги,кутии,дюзи и т.н. на по 150к км,но явно е въпрос на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...