Totti88 Публикувано 24 Август 2020 Доклад Share Публикувано 24 Август 2020 Здравейте, От известно време искамда взема такъв автомобил и наблюдавам обявите за А6 4G Allroad дизел. Харесал съм 2 автомобила и бих искал да чуя мнението ви за тях. Какво може да се очаква като проблеми за тези двигатели предвид километрите им ? Ауди А6 3.0 245 к.с. Ауди А6 3.0 313 к.с. Разбрах, че има разлика в скоростните кутии - ZF 8 И S-Tronic. Предполагам и двете са достатъчно надеждни при редовна грижа за тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Totti88 Публикувано 25 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Добавям още един интересен екземпляр: A6 Allroad 3.0 313кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 (Редактирано) На пръв поглед, този втория с абсолютно всички екстри, , няма система за самостоятелно паркиране. Един съвет. Търси под 100 000 км и не от БГ! Редактирано 25 Август 2020 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Бих гледал 3тата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Търси нещо на реални и малко километри, щото тоя мотор и тая кутия като почнат да се трошат, ремонтите съвсем лесно ще ти стъпят на 10к лв примерно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Ако го притесняват ремонтите тая кола не е за него или ще плаи свещичка всеки месец нещо да не се строши? Рано или късно ще се правят ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Какво му е на мотора 313кс? Кутията е зф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 (Редактирано) аз пък бих видял тази, Ауди А6 3.0 245 к.с. не съм гледал екстрите, но е от частно лице, човекът си я е карал и (евентуално) поддържал. Другите са от бг автоджамбази... Редактирано 25 Август 2020 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 На втората описанието е убиец.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Е нема как урод битурбо за 17-18 € па и редовен 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Totti88 Публикувано 25 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Гледах и коли от Германия, но доста разправия ми се вижда на този етап. Иначе като модел Олроуда заслужава ли си ? Също така как е като комфорт и возия за нашите пътища? Знам, че е с по-високи гуми от обикновената А6 и съм чувал, че вози по-добре от еквивалентен мерцедес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Супер е! Заслужава си! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Преди 2 часа, sweep написа: Какво му е на мотора 313кс? Кутията е зф. Турбота и вериги... За кутията питай @plamen sf колко му искаха за ремонт или за нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 (Редактирано) Всеки дизел от 3.0 нагоре има вериги и турбота, така че нищо ново, тука е хубавото че са по-малки от големият Гарет (където е единично турбо) и като цяло се рециклират успешно, иначе по 2-3к лева на турбина (нова), може и по-малко ако имаш късмет. Веригите е ясно, около 3к стъпва ремонта, при твой човек, дето ще ти държи колата 2 години - може и по-малко. ЗФ-а го дават безсмъртен, на фона на всичките други булшитни. Редактирано 25 Август 2020 от Prophian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 преди 8 минути, Prophian написа: ЗФ-а го дават безсмъртен, на фона на всичките други булшитни. Aко на 200к км не е видяла поне една смяна на масло - мача е свирен. Иначе ако се сменя редовно, верно е здрава кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 1 hour ago, quаttro said: За кутията питай @plamen sf колко му искаха за ремонт или за нова. той пък как е успял да счупи кутия или така е дошла някоя от подводниците отвъд океана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 (Редактирано) 2 hours ago, quаttro said: Турбота и вериги... За кутията питай @plamen sf колко му искаха за ремонт или за нова. Ако те е страх от мечки - не ходиш в гората. При покупка на такава кола трябва да си с нагласата,че една 5ца ще си ходи всяка година по ремонти. Турбина и вериги се правят на всеки мотор вече. Кутията е крайно безпроблемна и ако си провериш нещата шанса да ревеш от нея е сравнително малък. Не знам сторито на Пламен, но навярно това е хванал от торбата с изненадите. Редактирано 25 Август 2020 от sweep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Той си внесе за последната година тундра и а8-ца така, че е ясно кое е правил 3 hours ago, sweep said: Ако те е страх от мечки - не ходиш в гората. При покупка на такава кола трябва да си с нагласата,че една 5ца ще си ходи всяка година по ремонти. И аз това се опитах да обясня, без пари нема да стане тая работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 5 hours ago, quаttro said: Турбота и вериги... За кутията питай @plamen sf колко му искаха за ремонт или за нова. 5-чка ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Капитан Флинт Публикувано 25 Август 2020 Доклад Share Публикувано 25 Август 2020 Трябва да си луд даже да ходиш да ги гледаш! И трите! Всичките лъжат като дърти цигани! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 16 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 Тази е хубава и е на добра цена, но не е битурбо - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598029907203573&slink=h0qd00 Но пък е фейслифт с матричните фарове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haton1 Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Здравейте, исках да използвам темата, защото също гледам за А6 или А6 Allroad от 2014 година до днес. Разбира се тези 2018-2020 не са ми по джоба. Интересувам се за разликите между 4-те мотора - 245 к.с., 272 к.с., 313 к.с. и 320 к.с. Някой може ли да сподели какви болки имат ако е запознат, кой мотор колко е скъп за поддръжка, има ли огромни разлики. Ориентир откъм обслужване на масла,филтри, скоростни кутии и т.н. Коя кутия е по-добрата - дали S-tronic-a или ЗФ-а (в момента съм със ЗФ и съм доволен). Пробвах преди време три от моторите - всиките без 320 коня който е, и всичките бяха доста пъргави и бързи. Като най-голям кеф ми направи 272 к.с. 2015 година беше колата на 180к км. 313-та също беше изтребител - S-tronic беше и ми се стори адска бърза. Сигурно изпускам нещо, но ако някой се сети и иска да добави, моля Благодаря предварително! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 245 и 313 са преди фейса,другите два са след фейса.245 и 272 са с С-троник,313 и 320 са битурбо със 8 степенната ЗФ кутия.с-троника е по-бърз,ЗФ се води по-здравата.На моята кола-245 к.с. тди с-троник,съм сменял масло-8лит към 200лв,филтрите са евтини,някъде 100-ина лв,масло на кутията 5л към 200лв и филтър+гарнитура към 70лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haton1 Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Благодаря за отговора! Звучат нормално нещата. Някакви слаби места като цяло на колата? ГНП примерно? Дюзи? Турбото? На тези, които са с две турбини? Какви са разликите в окачването? Кое е по-здраво, кое вози по-добре? Питам, защото всеки си нарича по различен начин нещата... дали ще е въздушно, дали ще е адаптивно и т.н. На Allroad-a знам, че се регулира, което е нормално за него. Някой знае ли, ако нещо се случи там дали е много зле положението или е цифромания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 @haton1 @haton1 Моята не е олроуд,но е с адаптивно въздушно окачване.Возил съм се и в такава на пружини и не мисля,че разликата в комфорта е голяма.Моята е на 317 000км и едва сега почват леки течове на масло от мотора и много рядко се чуват веригите,маслото не го пипа,скоростите са перфектни,никакви драми с работа на мотора,та си мисля,че като за тоя километраж,слаби места почти няма.Иначе по форумите хвърлят вериги,кутии,дюзи и т.н. на по 150к км,но явно е въпрос на късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване