pufa Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 Клемата я гледах, ледена е, даже не е леко топла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 колеги, гледам едно фейсово табло от 2008 с фейсови циферблати и стрелки. Лесно ли се слага на преди фейслифт или иска преправяне на инсталацията/букси? Всичко ли тръгва и функционира? @pe6koo - ти мисля си правил и този ъпгрейд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 А каква е далавера от фейсовото табло ? Или и 3Г ще ретрофитваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 далавера няма, просто повече ме радва как изглежда не ми е никакъв зор, просто занимавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 Просто го слагаш и махаш component-a. Има тест на стрелките, по-добра резолюция и евентуално може да се пусне еко менюто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Колеги, преди два дни един олигофрен ми огъна леко десния калник. Горе над веждата е леко вдлъбнат, което ще се изправи без китове и боя, но забелязах, че и самата дъга на калника е огъната на едно място и стои едва доловимо изпъкнал навън, а точно в мястото където е въпросната издутина и боята се е пукнала. Даже ако я хвана с нокът мога да я отлюпя. Сега съм пред дилемата дали да изправим калника горе и колкото можем да приберем издутината на дъгата, после полиране и т.н. за да излезнат едни драскотини от удара или да взема направо калник със същия код на боята и да го монтирам. Чуденката ми е дали ще се отворят в последствие разни фуги, неточности и да стои сякаш не е от тази кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Май по добре друг калник.Алуминия най-вероятно ще се напука и като го греят пак на боя отива работата.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Ако е едва доловимо качествен сервиз знаят как да то го оправят и след това боя. Новия калник втора ръка няма как да е перфектен и да не си личи после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 Ако не е много крив - изправяне и боя. Най-обичам като ми търсят същия цвят панели или врати и да са перфектни :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 6 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2020 На мен ми сложиха нов, корейски, алуминиев. И броня също. Не виждам разлика със старите. Бояджията не искаше да работи с втора употреба, защото според него кородирали и правели проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 Колеги плюсовата клема която грее може ли да се ремонтира на място само като се калайдиса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 поне я повдигни и огледай и отдолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 Не се изказах правилно имах предвид да се откачи само от горния край, за да може да се огледа както казваш и евентуално да се калайдиса от двете страни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 да, така ще се получи, обикновено само при този възел е проблемът, а не в другите два края на този кабел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2020 Въпросът е дали само с калайдисване ще стане или ще трябва и кримпкване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 9 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 (Редактирано) Ако се съмняваш,че ще стане,аз например смених целият кабел,за да няма изненади.ОЕМ монтираха и от него си беше проблема.Сега зарежда на 14.2. Редактирано 9 Ноември 2020 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 не е проблем да се поправи кабела, но и нов за около 240лв винаги може да се вземе. Моят го оправиха и си зарежда също на 14.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 На клемите на акумулатора ли мерите 14.2в или на въпросния кабел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 (Редактирано) Акумулатора го интересува напрежението на клемите му. Там трябва да е над 14V за да може да се зарежда добре. Редактирано 9 Ноември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 Сега го замених 13.8в на клемите на акумулатора, а на кабела отпред 13.95в Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 Да, около половин волт губиш да топлиш клемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2020 (Редактирано) @CVT знаеш ли колко квадрата е кабела и може ли от тази клема когато е топла колата да забива при палене и да премигват плафоните Редактирано 9 Ноември 2020 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 10 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 Колеги някой поръчвал ли е части от Аутодок България, когато бях в Германия съм поръчвал и доставката е била бърза но сега съм в България и ме интересува за колко време би пристигал една поръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 (Редактирано) Аутодок България - няма такова животно. Сайта е немски и частите пристигат от Германия. Просто са регистрирали .bg интернет домайн без да имат фирма регистрирана в България - закона им го позволява. Сайта им е много добър и създава грешното впечатлени че имат филиал в България. Редактирано 10 Ноември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 10 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 Преди пандемията идваха 7-10дена. Сега незнам, като са позатворили в Европа как ще е, но по ДНЛ предполагам повече от 14 дена няма да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts