Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

колеги, гледам едно фейсово табло от 2008 с фейсови циферблати и стрелки. Лесно ли се слага на преди фейслифт или иска преправяне на инсталацията/букси? Всичко ли тръгва и функционира? 

@pe6koo - ти мисля си правил и този ъпгрейд :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди два дни един олигофрен ми огъна леко десния калник. Горе над веждата е леко вдлъбнат, което ще се изправи без китове и боя, но забелязах, че и самата дъга на калника е огъната на едно място и стои едва доловимо изпъкнал навън, а точно в мястото където е въпросната издутина и боята се е пукнала. Даже ако я хвана с нокът мога да я отлюпя. Сега съм пред дилемата дали да изправим калника горе и колкото можем да приберем издутината на дъгата, после полиране и т.н. за да излезнат едни драскотини от удара или да взема направо калник със същия код на боята и да го монтирам. Чуденката ми е дали ще се отворят в последствие разни фуги, неточности и да стои сякаш не е от тази кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май по добре друг калник.Алуминия най-вероятно ще се напука и като го греят пак на боя отива работата.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е едва доловимо качествен сервиз знаят как да то го оправят и след това боя. Новия калник втора ръка няма как да е перфектен и да не си личи после ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми сложиха нов, корейски, алуминиев. И броня също. Не виждам разлика със старите. Бояджията не искаше да работи с втора употреба, защото според него кородирали и правели проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изказах правилно имах предвид да се откачи само от горния край, за да може да се огледа както казваш и евентуално да се калайдиса от двете страни 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се съмняваш,че ще стане,аз например смених целият кабел,за да няма изненади.ОЕМ монтираха и от него си беше проблема.Сега зарежда на 14.2.

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е проблем да се поправи кабела, но и нов за около 240лв винаги може да се вземе. Моят го оправиха и си зарежда също на 14.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора го интересува напрежението на клемите му. Там трябва да е над 14V за да може да се зарежда добре.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT знаеш ли колко квадрата е кабела и може ли от тази клема когато е топла колата да забива при палене и да премигват плафоните 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой поръчвал ли е части от Аутодок България, когато бях в Германия съм поръчвал и доставката е била бърза но сега съм в България и ме интересува за колко време би пристигал една поръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аутодок България - няма такова животно. Сайта е немски и частите пристигат от Германия. Просто са регистрирали .bg интернет домайн без да имат фирма регистрирана в България - закона им го позволява. Сайта им е много добър и създава грешното впечатлени че имат филиал в България.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...