Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

40 minutes ago, kgg.becks said:

@Vasil82 Кое по-точно те интересува от снимката?

 

Може ли и аз да се възползвам? Номер 34, предполагам е капака за скрития теглич, може ли парт номер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е удобно, понеже имам скъсано/дупка, може ли парт номер на преден десен подкалник или колесна обшивка незнам точно как се води. За фейс става въпрос ако има значение.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм в форума, прочетох доста неща за Audi a6 c6 4f .

Утре отивам да взема една, автокъщата има фактури за обслужване на колата и сервизна история.

Въпроса ми е трябва ли да сменя маслото и веригите?

 

Вчера я запалихме на място не се чуваше шум от веригите, Работи равномерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне я покарай и след това я прочети за грешки с VAG-COM или OBDeleven, ако нямаш намерение да я проверяваш при механик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да плаша излишно. Когато аз избирах такава кола много се ослушвах при палене какво се случва. Качих се може би на 12 коли, при студен старт всичките тракаха яко. Взех тази която беше с най малък пробег, видимо най запазена и без абсолютно никакви шумове откъм вериги, обтегачи и тн. И познай на втория месец веригата изпръцка и мотора стана салатка. До ден днешен за мен и майстора е мистерия какво се случи. Когато свалихме веригата установих, че не се е скъсало от местото където се захващат звената, а едно от тях се беше разтеглило в средата буквално като кашкавал.... 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/50 са си заводски размер за А6 4Ф. Аз миналата година исках да сложа 225/45, но не успях да намеря с подходящ товарен индекс. Всички бяха с по-нисък и затова минах на 235/45. Ако тези джанти са 7,5J можеш да сложиш 235/45 и не стоят зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.02.2021 г. at 0:31, Kiko8813 написа:

@P_PETKOV Здравей, благодаря за отговора. Извинявам се, не знаех че въпроът ми не е за тази тема, защото съм нов тук,а от тъсачката ми излезе в първите резултати. Ровя по форума и не само в този, но питах ако някой кара такава кола и може да даде мнение от първа ръка. Ясно ми е и че тук нещата са много различни от Сеата, но няма как да разчитам вечно на него, а той си е почти на 25г, макар и здрава машина. Гледам края на фейслифта на 4Ф - т.е 2010-2011г, за да е Евро 5. За бюджет ми се иска от купуването до започването на карането да вляза в 15к и гледам пазарна цена до към около 13, за да може другите 2 да са за обслужването, регистрация(евентуална - ако е от автокъща) и всичко друго необходимо.

Колега аз карам олроуд но не е фейс,можеш фа питаш на лично каквото те интетесува!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам нужда от малко помощ с една грешка:

01759 - Relay for Horn 
            006 - Short to Plus

Имах съмнения в лентовия кабел на волана,защото светеше и лампата за Airbag-a и разглобих волана и се оказа,че има скъсан кабел ,който запоих и почистих лентовия кабел с контактен спрей.Лампата за Airbag-a угасна,но клаксона го няма.Къде се намира това реле и кой номер е,че нещо не откривам информация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой поръчвал ли си е такава чудесия ? Дали ще става да пускам музика някой път от тубата?

 

https://www.aliexpress.com/item/4000926636578.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.2d342e0exF9CBw

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чрез търсачката в форума не открих инфо, затова ще питам тук, обръщам се към колегите с А6 Авант... След дъжд или автомивка влиза вода вътре в самата 5та врата (Багажника)... Открих проблема по най-простия начин. При отваряне на багажника и повдигането му се чува как водата която към момента е била в долната част на багажника се пличка вътре и се стича надолу някъде към 3тия стоп.. Странното е, че от никъде не избива/изтича, стои си там вътре и само я чувам как се мести нагоре надолу при отваряне/затваряне. Временното решение, до което стигнах е да махна гумените тапички и по този начин водата изтече до следващия път.... След четене в чуждестранните форуми и допитване до автостъкларски сервизи реших, че най-вероятно причината е разлепено задно стъкло и тези дни ще го демонтират и залепят на ново с ново уплътнение.  Ако има колеги които са се борили с този проблем, ще се радвам да разбера решението при тях.

Другия ми проблем е съвсем леко виене(шум) при непълно навиване на волана наляво/надясно. Без вибрации и без чукане, тракане просто странен скърцащ звук. Сменена е хидравличната течност, но звука си остана, макар и едва доловим в движение. При консултация с няколко сервиза всички казват, че си било нормално. При познат с Е-класа същия звук се оказал лентов кабел?? Какво мислите вие?

Редактирано от sneax
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай сус стъклото. При комбитата влиза или през третия стоп, понеже уплътнението му с времето става на пластмаса, или тече моторчето на задната чистачка. Също така се прекъсва маркуча към задната пръскална и се пълни с течност за чистачки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Със сигурност не е пълно с течност за чистачки. Силно ароматна е, а това в багажника си е чиста водичка. Относно моторчето на задната чистачка - какво се прави, подмяна с ново? Иначе като допълнение, при натиск върху стъклото на 1-2 места се забелязва как леко потъва навътре... затова ме посъветваха към демонтаж ново лепило и монтаж. А и процедурата е около 80лв., което ми се струва ок, понеже трайно ще реши подобни проблеми, а при аванта си ги има. Ще пробвам така, ако пак се появи по метода на изключването ще бърникам 3тия стоп както казваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Kristofer написа:

Имам нужда от малко помощ с една грешка:

01759 - Relay for Horn 
            006 - Short to Plus

Имах съмнения в лентовия кабел на волана,защото светеше и лампата за Airbag-a и разглобих волана и се оказа,че има скъсан кабел ,който запоих и почистих лентовия кабел с контактен спрей.Лампата за Airbag-a угасна,но клаксона го няма.Къде се намира това реле и кой номер е,че нещо не откривам информация?

 

Релето е под волана на позиция 7. Виж тук, търси Horn Relay: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...