Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

сменяш амовете или само пружините с такива от спортно окачване, мисля, че амовете са еднакви, само пружините са различни. Пак си вози стегнато, но едва ли е като sline.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Колеги, защо на 3 канал в модула на мотора при искано двеста и нещо на маф сензора ми излиза актуално четиристотин и нещо, тов е на свободен ход на място. Смених дебитомера с денсо пак същото.
От време на време ми набива грешка за егр - недостатъчен поток. На място до 4000 оборота вдига само до 700, а исканото е хиляда и нещо. Ще направя лог утре.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Благодаря за информацията 

@ники 125кс. И при мен я набиране тази грешка по спомен беше 0104 за егр,изчисти тръбата след дроселовата клапа ,също огледай и маркерите за вакуумите

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето лог.LOG-01-003-xxx-xxx06.CSV
Дебитомера е денсо и го сложих преди да направя лога.
От време на време излиза грешката за егр за недостатъчен поток и светва чека.
Защо не може да достигне исканото и стойностите пропадат на моменти,като мафа е нов?
Тръбите са чисти, само не съм свалял самия егр, по обясними причини [emoji3].


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите имах предвид,аз имах пукнат преди клапана на който пише USA,  а самата дроселова клапа гледал ли си я дали няма изронени зъби.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела, имаш в предвид след левия кулер ли? Само съм чистил клапата, но не съм отварял вътре да видя.
Преди седмица сменях актуатора на турбото във фолксваген,но този проблем с грешката на егр си я имам отдавна.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Егр-а съм го тествал и в output test и в basic settings и си работи.
Дали пък наистина дросела изпуска на моменти заради изронен зъб и потока намаля.
Обаче нямам грешки в дросела.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямах грешки за дросела ама като правих дюзите го свалих за чистене и тогава видях че част от зъбите ги няма, затова ти го казвам като вариант да го погледнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

някой купувал ли е кит за предница? гледам тука се продават някви усилен ремонтен комплект за 450лв някой ползвал ли го е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за комплект носачи, аз миналата година смених всичко отпред. Взех MEYLE HD. Добри са. Е.....още не съм им навъртял 10 000 км. Надявам се 19-ките дето ще сложа скоро, да не им таковат таковата.

Иначе на предишната ми кола - Пасат Б5 слагах едни "BESA". Мнооооого добри. За 350 лева изкараха 50 000 км преди да се обади първия носач. Ако има Беса за нашите алдита, вземай ги.

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марката дето гледам е ATEC били произвеждани в германия... 8 носача 2 биалетки и 2 кормилни накрайника включва кита 450 лв му е цената. Също има няква denckermann за същите пари..

Тези са ефтинджоса .. другите марки са некви цифри където не виждам смисъл да го правя...

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, Мейле-то ми излезна 1300 лева целия кит. Иначе и АТЕС карах на пасат-а и те изкараха 50 000км поне. Даже майсторчето тогава беше впечатлен и започна да си държи на склад поне един цял комплект на АТЕС. Та.....и тях да вземеш би трябвало да издържат. Ама Пасата е 1,3 тона, а алдито 2. Не знам колко ще изкарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Gangbango написа:

 Иначе и АТЕС карах на пасат-а и те изкараха 50 000км поне. Даже майсторчето тогава беше впечатлен 

Честно ли някой се впечатлява на 50 000км пробег? Аз на предишната А6 сложих най-евтините, който се продава изобщо,даже не знам марка.Първият се предаде след около 50 000, ама другите ги карах до 90 000 и я продадох без да тропа нищо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лемфьордер- около 100000км.по нашите пътища и продадох б5- цата.
Тази сега пак е с лемфьордер, но още съм на 20000км.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами......мен ме впечатляваха 50 000 пробег на някакви турски носачи, след като сменяхме TRW-та разбити на 15-20 000 км. А TRW-то само единия носач струваше половината от турския комплект. Говоря за 2008-ма година. Тогава лемфьордер-а беше само за хайлайфа. Ааа......и ако някой има спомен, да се сети какви бяха масово пътищата преди 12-13 годин. Не бяха като сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TRW предни горни ги изяде за под 2 години, съответно 28к от едната страна - смениха ми ги по гаранция, 35k от другата, там бяха минали 2 години. Сега съм с meyle HD и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...