Milanski Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Здравейте колеги спрял съм се на кола с тази модификация, като искам да е с ръчна кутия и куатро. Та ако може да ми кажете слабите места на модела и мотора. 2.0 200 коня бензин. За газовата знам Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Интересуваме да не е масларник мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Масларник е кой какво ще да те къпе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 (Редактирано) Тия с чугунения блок нямат тая драма.... освен ако не е карана на локг-лайф. Редактирано 22 Декември 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 22 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Ясно, и мен ме беше страх да не е масларник... Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 @Milanski Поддържам 4 такива коли,различни години и поколения,от гледана по-гледана,карат се с какви ли не масла,няма-горят си и тва е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Б7-ците горят малко - около 500-600 грама на 10 хил. км. Карам такава вече 14 години и винаги си е горяла толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 22 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Е ако е така не е болка за умиране Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 То и повече не е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 22 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Явно няма да е този мотор все пак, искаше ми се да е бензин, има някакви 3.2 но те са още по-редки. Та кажете за дизелите ако е 2.0 170 коня ли да търся или 140. Обмисля вече и варянт 3.0 но 204 или 233 коня или там колкото бяха, май 204 е без дпф? Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 По-добре 2.0ТФСИ с опция масларка отколкото модерния душегуб 3.0ТДИ Ама ти си знаеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 22 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Знам, за това не искам дизел... Ако 2.0тфси гори до литър масло на 10к,ще го преживя, но да не е литър на 1к. [emoji16] Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Аз па да питам за бензинов мотор дет да не е фси и да не гори 1 л/10 000 масло? Може, ако е на 80К км. истински....а не като масово във форума на 140К ....винаги гарантирани. Има и такива коли, ама цените са толкова други, че купувачите направо прескачат от в5 на в8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 (Редактирано) То точно при Б8 е истинското горене. Ако искаш да гори литърче на хиляда км, търси Б8-ца преди фейса с TFSI. Редактирано 22 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 28 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Пичове на тоя мотор 2.0tfsi веригата от задната страна на мотора ли е, от към скоростите демек, че одеве гледах едно и щракаше от там Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 (Редактирано) Да, от горната страна до акумулатора е. Има цяла тема по въпроса: Редактирано 28 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 28 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 И аз така реших, благодаря ще я прочета. Значи съм прав, че е за верига, и мотора трептеше иначе не прекъсва ше дали и това е от веригата или е дросел, дюзи, бобини и кво ли не.... Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Тази верига се сменя доста лесно, а и не е критично. Моята и тя си трака така вече почти 9 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 28 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Доста се чуваше, а и парите са му доста на това дето гледах иначе не е драма толкова веригата да. Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на TapatalkИмаше и обилен теч на масло някъде от там... Чак по-диференцяла на скоростите се стичаше. Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 (Редактирано) Ако е от черния пластмасов капак на клапаните значи гумената гарнитура е за смяна, но ако не е от там или не си сигурен най-добре му кажи пас. Редактирано 28 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 28 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Не се вижда трябва да се измие и тогава да се гледа но като нз от къде е и мен ме е страх...Отказах се от това ауди де ще чакам да се появи друго на хоризонта. Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpf Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 По добре 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 29 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Ослушвам се и за 1.8Т ама са кът с куатро и ръчна кутия, пък и авант искам Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chicho_ gosho Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Вече втора година с двойка тфси куатро, ръчни скорости, никакви ама никакви драми, 3 смени на маслото през 10 000, разхода на масло е абсолютно нормален при мене. Не съм доливал повече от половин литър. И при мене тракаше отзад, веригата се сменя елементарно. Има драми с едни клапани около турбото, дето са 100 лева и се сменят за 10 минути и толкова, смесен разход 8.5/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 (Редактирано) И аз съм 2 год. и 25к със същият мотор (220к км по километраж), разход на масло 2л/10к км и това е единственото "нередно" с мотора за това време. Като цяло най-малко грижи съм имал с него. Оригинални тампони за него са около 800-1000лв. с труда. Предни и задни хубави амортисьори с пружини са 1200+. Акумулатор 300+. Като цяло доста скъпи неща различни от мотор има по тая кола. Самият мотор върви приятно и харчи нормално (със сигурност не малко) Редактирано 29 Декември 2020 от pampo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 29 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Два литра масло си е множко, не пуши ли от зад... А може и през турбото да минава... Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts