Jump to content

Покупка на А4 B7 2.0 turbo


Recommended Posts


Здравейте колеги спрял съм се на кола с тази модификация, като искам да е с ръчна кутия и куатро. Та ако може да ми кажете слабите места на модела и мотора. 2.0 200 коня бензин. За газовата знам default_smile.png
 
Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk
 
 

Интересуваме да не е масларник мотора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@Milanski Поддържам 4 такива коли,различни години и поколения,от гледана по-гледана,карат се с какви ли не масла,няма-горят си и тва е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б7-ците горят малко - около 500-600 грама на 10 хил. км. Карам такава вече 14 години и винаги си е горяла толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно няма да е този мотор все пак, искаше ми се да е бензин, има някакви 3.2 но те са още по-редки. Та кажете за дизелите ако е 2.0 170 коня ли да търся или 140. Обмисля вече и варянт 3.0 но 204 или 233 коня или там колкото бяха, май 204 е без дпф?

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, за това не искам дизел... Ако 2.0тфси гори до литър масло на 10к,ще го преживя, но да не е литър на 1к. [emoji16]

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па да питам за бензинов мотор дет да не е фси и да не гори 1 л/10 000 масло? 

Може, ако е на 80К км. истински....а не като масово във форума на 140К ....винаги гарантирани. Има и такива коли, ама цените са толкова други, че купувачите направо прескачат от в5 на в8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То точно при Б8 е истинското горене. Ако искаш да гори литърче на хиляда км, търси Б8-ца преди фейса с TFSI.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове на тоя мотор 2.0tfsi веригата от задната страна на мотора ли е, от към скоростите демек, че одеве гледах едно и щракаше от там :D

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от горната страна до акумулатора е. Има цяла тема по въпроса:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така реших, благодаря ще я прочета. Значи съм прав, че е за верига, и мотора трептеше иначе не прекъсва ше дали и това е от веригата или е дросел, дюзи, бобини и кво ли не....

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази верига се сменя доста лесно, а и не е критично. Моята и тя си трака така вече почти 9 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста се чуваше, а и парите са му доста на това дето гледах иначе не е драма толкова веригата да.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Имаше и обилен теч на масло някъде от там... Чак по-диференцяла на скоростите се стичаше.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от черния пластмасов капак на клапаните значи гумената гарнитура е за смяна, но ако не е от там или не си сигурен най-добре му кажи пас.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вижда трябва да се измие и тогава да се гледа но като нз от къде е и мен ме е страх...Отказах се от това ауди де ще чакам да се появи друго на хоризонта.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ослушвам се и за 1.8Т ама са кът с куатро и ръчна кутия, пък и авант искам :)

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече втора година с двойка тфси куатро, ръчни скорости, никакви ама никакви драми, 3 смени на маслото през 10 000, разхода на масло е абсолютно нормален при мене. Не съм доливал повече от половин литър.

И при мене тракаше отзад, веригата се сменя елементарно. Има драми с едни клапани около турбото, дето са 100 лева и се сменят за 10 минути и толкова, смесен разход 8.5/100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм 2 год. и 25к със същият мотор (220к км по километраж), разход на масло 2л/10к км и това е единственото "нередно" с мотора за това време. Като цяло най-малко грижи съм имал с него. Оригинални тампони за него са около 800-1000лв. с труда. Предни и задни хубави амортисьори с пружини са 1200+. Акумулатор 300+. Като цяло доста скъпи неща различни от мотор има по тая кола. Самият мотор върви приятно и харчи нормално (със сигурност не малко)

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два литра масло си е множко, не пуши ли от зад... А може и през турбото да минава...

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...