emil836 Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 Здравейте колеги, нов съм във форума и сигурно тази тема е спомената някъде, но не успях да намеря информация по въпроса ми, и ще питам наново. Наскоро закупих ауди а4 б8 2008 2.0 TDI. Знам че предишните модели б7 и б6 имат проблем със задвижването на маслената помпа и шестограма трябва периодично да се сменя. Искам да попитам този проблем има ли го и при б8. Номерът на двигателя е CAG071720, а рамата е WAUZZZ8K89A022033. Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 Има го. Сменя се между 150-200 к реални. На б6 не знам дали е така, защото преди имах такава кола и не помня да съм сменял шестограм. Преди две години когато си купих б8 и отидох при майстор за обслужване ми казаха, че задължително трябва да се смени въпросния шестограм. Сменяй го, защото иначе може да ти създаде сериозен проблем! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 (Редактирано) Да сменя се около 180 -200 хил. Моя го смених ,като я взех с обслужването. Можеше да кара още но не знаех в какво състояние е. Леко тръгнал е но беше стегнат. но си е консуматив. Редактирано 5 Януари 2021 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Този шестограм прилича на квадрат (като за дръжки за врати) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 (Редактирано) и за това и превърта. Редактирано 5 Януари 2021 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Колеги , този шестограм имали го при 1.8TFSI ? Извинявам се за наивния въпрос , но от скоро съм с бензинов двигател и все още го опознавам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruffar Публикувано 12 Март 2021 Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 Има го и аз пострадах, ремонта ми излезе 1100 лева без главата. Турбо, вакуум помпа, шестограма, промивка на двигателя, ново масло.....така че го сменяй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Преди 10 часа, ruffar написа: Има го Би ли драснал какво точно се е случило? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Като превърти ли какво се случва? Помпата спира, светва ти червената лейка и ако не спреш веднага двигателя блокира след някой друг километър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 (Редактирано) На пд 2.0 140 кс пасат светва лампата и лейката и ако не загасиш първо си отива турбината.Имам такъв пасат минал 20 км със светеща лампа и никакви поражения по лагерите .Само турбо смених.От тогава поне 5 смени на масло съм направил никакви грижи. Питането ми е при CR как са се развили нещата.И какво е сменил човека 1100 лв . Редактирано 13 Март 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Сменяйте колеги, не си правете експерименти! Това май е слабо място на Б8!? Имайте в предвид, че самия шестограм струва около 20- тина лв., а смяната му е х 10!!! [emoji102]Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 За момента се пише за 2 коли ,имам поне 5 б8 една не е проявила симптом.Шестограма е 12 лв,играчката не е толкова страшна по смяната. Търся някаква закономерност,говореше се преди време че този проблем е изчистен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 През 2008 шестограма е удължен и новия няма проблем.Всички комънрейл мотори са с променения шестограм и при тях проблем няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 (Редактирано) Колега, колата ми е Б8 септември 2011 г. Купих я ноември 2018 г и когато я обслужвах казах на майсторите да ми проверят шестограма. Резултата е, че беше тръгнал, ръбовете му бяха започнали да се изяждат. Смених го естествено. Това съм го видял с очите си! Според мен оправянето на този проблем е като уж решения проблем с горенето на масло при tfsi за съжаление.... Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 15 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Нормално да има следи по шестограма.Но не дефектира както преди това.Факт,че вече има предостатъчно коли на много километри с новия шестограм, и проблем няма или поне не масов както преди това.Аз го купих моя и реших да не го сменям,като разбрах,че е дългия.Дано не съм сбъркал.Ето и нещо полезно по темата https://www.facebook.com/1499598600324609/videos/1077802519360420 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 @nikolay80 Сигурен ли си в тези твои твърдения.Защото аз поне 15 картера съм свалил и проблема и тук си важи с пълна сила.Даже и касетата с валовете си е същата.Само на една съм видял превъртял де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 (Редактирано) Да касетата е същата.Променен е шестограма само.Удължен с 2см по спомен.Факт,че по форуми и у нас и в чужбина не е препълнено от теми с проблема,както при помпа дюза моторите мисля,че означава,че явно това работи.Или просто вместо 100-200К при старите тук ще изкара 300-400к км.Така или иначе шестограма струва 10-12лв оригинален,който прецени да му е мирна главата да го смени и толкова. Редактирано 15 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 @nikolay80Писъл съм го и преди.Вала който предава на маслената помпа е кален само външно.Новият шестостен,ако има и малко по-голям луфт в него,трябва да се обработи.Разпробива се,нарязва се нова резба,завива се нов кален болт,и после се обратва за да стане на вътрешен шестостен.И вече можеш да мислиш за следващите 100 000 км преди да мислиш шестостена отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 Шестограма на Ауди а4 Б8 с код на двигател CAGA, CAGB, CAHA, CAHB и CAGC от 2008 до 12/2009 е 77мм. Над 200 000км почва да се износва по сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Според ЕТКА B8/8К са само със 100мм шестограм,а 8Е са със 77мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Номер 27. https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a4+avant/a4/2008-636/1/115-115050/ за по-точно до 19.10.2009 е 77мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Кофти, ако и в "кон-умрел" моторите на аЛди я има тази шитня. А в 8Р с букви СВВВ...там има ли го това (vorspuh durch technik ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 CBBB от 2008 до 19.10.2009 и те са 77мм. https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a3+s3+sportb+lim+qu/a3/2009-646/1/115-115055/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 Баси...тъкмо се оглеждах за такава. Ма гледам в подфорума за А3-ките нЕма подобна тема. Пък е със същата "технология". Е ли е възможно в напречните мотори да не се скапва този шестотен за 12 лв.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване