BADJO Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Абе Гризли, ти си интересен човек, никога не даваш точен отговор!Като казваш "по-мазно", да взема да наблъскам 2-3 буци Мандраджийско масло в двигателя и готово!За него знам, че е мазно- цапал съм си дрехите като малък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 MOTOREX 10W40 ... И не мисля да експериментирам с други Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Мечо/W124/ най е доволен от Арал 15/40,а на Аудито Кофран спорт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караиванов Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Манол 10W40 полу синтетика с молибденова присадка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Fuchs 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андрей Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Aral-че Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 TOTAL-ното масло QUARTZ7000 10W40 сипвам аз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Q8 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 oт скоро с AcDelco 15W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 До тук като гледам повечето от форума карат с 10W40. Не се лъжете че на аудитата им харесва това масло, лично аз бих го слагал ако колата ми е след ремонт или гори масло и постоянно трябва да доливам... Та за здрав мотор, независимо на колко км. е, няма нищо по-добро от пълната синтетика 5W50 или 5W40 или 5W30..Не се лъжете, че полусинтетиката и минералното масло са по-добри..Просто съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 5W30 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 До тук като гледам повечето от форума карат с 10W40. Не се лъжете че на аудитата им харесва това масло, лично аз бих го слагал ако колата ми е след ремонт или гори масло и постоянно трябва да доливам... Та за здрав мотор, независимо на колко км. е, няма нищо по-добро от пълната синтетика 5W50 или 5W40 или 5W30..Не се лъжете, че полусинтетиката и минералното масло са по-добри..Просто съвет. Аз съм с 10/40 но го пък сменям на 5000 км а това ще рече май и ноември... Та не мисля че е по добре да карам със синтетика и да я сменям на 15000... А според теб как е по добре ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Ти си идеалният случай за смяна.Лятоска -> 15В40 минерално е идеално или нещо синтетично (може и полу) на 50, примерно 15В50, 10В50, 5В50.Зимъска -> 10В40, 5В40, 0В40 в зависимост от кинтите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 (Редактирано) Ми аз точно това се чудех сега при тази смяна дали да не му сипя Мотул 4100 15/50 или пак да си му сложа Q8 10/40. Мотора е доста тих с него и ме е страх да не вземе да работи по шумно от сега. А инак и двете масла са полу синтетика. Вие какво ще ме посъветвате... Редактирано 24 Март 2007 от dani_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Кастрол 505 01 за помпа-дюза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 (Редактирано) Че защо да не се кара примерно с 5W40 и през лятото? то точно това W40 e температурния диапазон - той си съвпада с този на 10W40...По принцип двигателите на VAG са конструирани за пълна синтетика 5W40 - а аз даже целогодишно карам с 5W50, което е с още по-широки температурни характеристики. Просто това има по-нисък вискозитет -> определено по-добре маже и нагнетява хидравличните повдигачи на клапаните (чува се с просто ухо разликата.. звукът на мотора е МАЗЕН)... Колкото до това на колко километра се сменя - аз винаги го сменям на 10000 км, а това дали ще сменяш 10W40 на 5000 или на 3000, примерно, не го прави добро масло...Освен това пълната синтетика е много по-устойчива на износване (молекулните структури на такова масло не се накъсват толкова бързо) и си запазва свойствата по-дълго време... не се окислява.. и т.н. А това че ще спестите 20-30 лв. от смяна на масло щото сте сложили полусинтетика или минерално - смятам че е не си струва да се говори за икономия, тъй като смъкваш от ресурса на мотора, особено ако караш на обороти Редактирано 24 Март 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 (Редактирано) Двигателите на АУДИ 89 година са правени за 15В40. Което няма НИЩО общо с 0В40, 5В40 и 10В40. Аааа, 89 година моторите се правят до 95 година. И по-късно.Синтетика звучи гордо. Ама не се лепи за метал. Писал съм много по темата. И няма да пиша тук.И между 15В40 и 0В, 5В и 10В40 има драстична разлика в диапазона около 150 градуса. Редактирано 24 Март 2007 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Лятоска -> 15В40 минерално е идеално или нещо синтетично (може и полу) на 50, примерно 15В50, 10В50, 5В50.Зимъска -> 10В40, 5В40, 0В40 в зависимост от кинтите.Точно така!Най-общо-лятото 15W,зимата 10W!За старите машинки(с цялото ми уважение към тях),никаква синтетика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Цъ, колега. Първата цифра е зимна стойност. За България вискозитета през лятото е 15В40 (минерално) или втора цифра 50 за синтетика. Или ПОЛУ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 25 Март 2007 Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Ми аз точно това се чудех сега при тази смяна дали да не му сипя Мотул 4100 15/50 или пак да си му сложа Q8 10/40. Мотора е доста тих с него и ме е страх да не вземе да работи по шумно от сега. А инак и двете масла са полу синтетика. Вие какво ще ме посъветвате...Гризли би ли ми отговорил на въпроса какво да правя, как ще му е по добре на двигателчето и дали няма да стане по шумно с 15/50 ???Предварително благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 (Редактирано) Ами според тази диаграма:би следвало, че 5W50 може да се използва еднакво добре както 10W40 лятото, и много по-добре зимата Редактирано 25 Март 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 25 Март 2007 Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Цъ, колега. Първата цифра е зимна стойност. За България вискозитета през лятото е 15В40 (минерално) или втора цифра 50 за синтетика. Или ПОЛУ. Ми аз точно това казвам!прочети ми по-хубаво поста! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 MOTUL 15W50 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Гризли би ли ми отговорил на въпроса какво да правя, как ще му е по добре на двигателчето и дали няма да стане по шумно с 15/50 ???Не би трябвало. 15/50 е по-тежко масло подходящо за топло време и натоварени двигатели. Шумът идва обикновено от по-тънки масла които не създават достатъчно налягане. Ако ще го караш само лятото смело го слагай. Не би трябвало нищо да му стане. За студена зима не е подходящо.Ми аз точно това казвам!прочети ми по-хубаво поста! Аз съм го прочел но неправилно съм те разбрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Отново благодаря за отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване