Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Лошото е че аз лично нямам условия и възможност да се справя сам и съм зависим от сервизи.

В крайна сметка, ще ще се опитам да потърся голямата перка с управлението втора ръка и евентуално сервиз/човек да ми я сменят. Оем ако са, доколкото разбирам вървят заедно - перка, мотор и управление.

Определено утре ще видя и руския форум.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 ок, благодаря ти много!

 

Само да вметна че колата е фейс, и при тях няма разлика с моторите и управлението надявам се. Видях че и двата мотора са по 400w, перките са 420 и 400, а за управленията нищо незнам.

Ще се търси перка която и да е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn сега се сетих, че има разлика само в буксите,  ако вземеш от малката перка ще трябва да прехвърлиш твоята букса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Интеркарс ги има двете и не са скъпи...не се занимавай със 2ра употреба ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sunshai дай линк или парт номер. Аз не намерих заместител. 1350лв беше с отстъпка ОЕМ перка с управление, отделно не се продават.

На мен ми заминаха лагерите и ми ги  смениха за 40лв в сервиз за ел. мотори. Пазя си ремонтираните комплект с очиларката като думнат тези от Мегапартс. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, чета, че може и в релето да е проблема.

Да не изпадна в ситуация с нови перки и управления и със същия проблем.

Къде се намира това реле и как се проверява?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, zdrash написа:

@sunshai дай линк или парт номер. Аз не намерих заместител. 1350лв беше с отстъпка ОЕМ перка с управление, отделно не се продават.

На мен ми заминаха лагерите и ми ги  смениха за 40лв в сервиз за ел. мотори. Пазя си ремонтираните комплект с очиларката като думнат тези от Мегапартс. :)

кажи ми мотор и година :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cdya 2010 е моя

Афтърмаркет мисля че има ама само перки.

Тя перката си ми е здрава.

 

Проблема явно е в реле, управление или мотор.

ОЕМ намирам заедно перката с мотора и управлението, но наистина е много пари.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 Не го приемам като заяждане, даже напротив :) . Казвам го, защото с част втора употреба няма никаква гаранция, че няма да се наложи повторна смяна. Естествено, че първо трябва да се провери всичко и да се установи точно къде е проблемът, проба-грешка винаги излиза по-скъпо. При мен като ги свалих и подадох ток директно, перката си работеше без проблем, но като се закачат буксите не тръгваше изобщо при теста с диагностиката. @Mindburn Успех и скоро да си обратно на пътя :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като върти нонстоп,това не означава ли проблем в управлението.
То ако е перката или ще върти или няма да върти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теста с VCDS перките трябва да се развъртат и спират няколко пъти. Мисля че го правеха 3 пъти - от ниски до максимални обороти и обратно. Вентилаторите се управляват с ШИМ - третия кабел на буксата на самия вентилатор /тънкия / другите два са "+" и "-". Щом като мотора ти върти постоянно аз залагам на контролера - мое мнение и ако имам възможност бих разменил контролерите за опит - те са еднакви за да съм 100% сигурен какво търся 

Пропуснах да напиша - ако го търсиш втора ръка - т.е. оригинален - гледай колата за части да е блъсната отпред. Така вероятността "очиларката" да е натрошена е голяма и ще се съгласят да ти дадат само контролера или само мотора - перка си имаш :) Лично аз така си взех капачка за пръскалка на фаровете ... всички казваха че върви с бронята, тогава потърсих ударена кола от другата страна и ми дадоха въпросната капачка заедно с механизма отзад за 20 лв преди 6 месеца вместо ОЕМ за 80 или цяла броня за 300 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ники 125кс. Така де, но управлението е на самата перка. Има вероятност и да е реле. Имам чуството че точи и акумулатора доста. Не съм чистил дренажи и може и там да е проблем. В четвъртък ще се рабере.

До сега никой не ми предлага само 1 перка, камо ли само управление.

Не можах да намеря в нета тия релета как вървят като цена за да имам предварителна информация и нагласа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn, преди време установих, че едно кабелче от управлението на едната перка е висящо и реално перката изобщо не е работила. успях да намеря 2ра ръка само управление от тук: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/. Генерално там съм намирал доста части и на приемливи цени. Можеш да опиташ да потърсиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.02.2023 г. at 15:59, zdrash написа:

ASB 02.2008

NRF 47423-малката

NRF 47422-голямата
NRF 47906-дифузюра+перките без управление
 
Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/17/2023 at 1:00 PM, Mindburn said:

Не съм на 100 % сигурен, но мисля че това е номера - 4F0 959 455 K

@Mindburn:  не проследих цялата дискусия, но излизат перки под този номер и са на цени от 90 до 200лв+

 

perka.thumb.jpg.db9be316bb8a26c94a5afd468c648fcf.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...