venko74 Публикувано 8 Август 2021 Доклад Share Публикувано 8 Август 2021 Прибирах се днес от морето и на около 30км преди дома почна да мига подгрева и изгасна в движение. Няма налягане в рейла. Колата ще си я правя сам, защото имам условия и известни познания, та се чудя от къде да започна търсенето. Помпата в резервоара може ли да е спряла и от там да пада налягането?Възможно ли е да е празна едната половина на резервоара, защото в момента имам около 30л.Датчик за налягане? Регулатора на помпата? Дюза? Ако някой е в час точно с горивната система, моля насочете ме какъв е редът за проверка.Аз мисля да почна отзад-напред, но има неща, които не съм наясно как да проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Започни с компютър първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Закачих я веднага. Грешката, че няма налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 При 30л в резервоара, дори и попата в резервоара да не работи, не би трябвало да изгасне заради този проблем. Ако беше, да речем 15л щеше да е проблем и помпата в резервоара щеше да е основен заподозрян. Вероятно причината е другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Провери клапана на самата помпа. По спомен е към 160лв нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Моите действия в тази ситуация биха били следните.1.Вкл с Вагкома помпата в резервоара и проверявам дали идва налягане към горивния филтър.2.Ако идва хващам с клещи на десния реал дебелия маркуч който връща нафта към филтъра и пробвам да запаля като всъщото време с вагкома гледам дали вдига налягането.Ако запали така за мен е регулатора който е в задната част на реала.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Помпата в резервоара работи.Нов горивен филтър, като помпата пуснах принудително, за да се напълни.Пробвах да стискам с клещи и да въртя, но налягане не покава никакво (0 бара).Пусках някакъв тест на различни компоненти, като при тестване се чува как щтрака регулаторът на помпата за високо налягане, което ме навежда на мисълта, че той работи. Другият на рейката не се чува при задестване с лаптопа.От шофьорската страна има на рейката датчик, който предполагам следи налягането.Има още някакъв на маркуча след филтъра.Грешката, която първият път имаше за ниско налягане не се появява повече след изтриването, но налягане няма никакво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Колата запали. Малко трудно я обезвъздуших, но след това все едно нищо не е било, Отварях резервоара и цедката на помпата е чиста.Възможно ли е филтър на около 15 хиляди да се запуши толкова, че да изгасне в движение?Гумичката на клапана за обратна нафта да е пропуснала въздух? Като цяло тези неща не ми се вярват, но друго освен филтър не смених.Казват, че мже да заседне някакво клапанче на дюза и да връща всичкото гориво обратно от там, а после да се оправи само, но докато не се случи пак не може да се разбере нищо.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Сега като работи на място кво налягане дава и стабилно ли го държи или се мени?Трябва да е 250бара.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Почти 300 бара е налягането на празен ход и е стабилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 7 hours ago, venko74 said: Помпата в резервоара работи.Нов горивен филтър, като помпата пуснах принудително, за да се напълни.Пробвах да стискам с клещи и да въртя, но налягане не покава никакво (0 бара).Пусках някакъв тест на различни компоненти, като при тестване се чува как щтрака регулаторът на помпата за високо налягане, което ме навежда на мисълта, че той работи. Другият на рейката не се чува при задестване с лаптопа.От шофьорската страна има на рейката датчик, който предполагам следи налягането.Има още някакъв на маркуча след филтъра.Грешката, която първият път имаше за ниско налягане не се появява повече след изтриването, но налягане няма никакво... Слагай филтър ЕвроV ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Какво да кажа в магазина? По принцип си ги взимам по номер на стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 @venko74 MAHLE KL659 - https://www.autodoc.bg/mahle-original/7549248 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Август 2021 Доклад Share Публикувано 10 Август 2021 (Редактирано) И аз съм с филтър от Евро 5, казваш че искаш за мотор CDYA примерно 239 коня. Махаш черния клапан отгоре и връзваш директно. На мен от кофти нафта и задръстен филтър след това ми се беше вдигнал разхода и ми придърпваше като смачкам газта до долу. Редактирано 10 Август 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 14 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2021 (Редактирано) Днес навъртях доста километри и при планинско каране ми се случи 2 пъти да мига подгряването.Само когато го направи, тогава нямаше мощност, но през останалото време си вървеше нормално.Клапана , който е на помпата ли да сменя? Може ли да е дюза?Този клапан на дясната рейка какво точно върши? По магистралата си върви без проблеми, независимо как я карам. Проблемът се появява спорадично само при тежко планинско каране.Грешката е, че горната граница на регулиране на налягането не е достигната. Редактирано 14 Август 2021 от venko74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 14 Август 2021 Доклад Share Публикувано 14 Август 2021 @venko74 Да, клапана на ГНП-то е сменяем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 Смени бензиностанцията като за начало. Казвам го от личен опит. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 15 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 Скоро в Гърция заредих на една селска бензиностанция с една мазна и мръсна колонка и имам съмнения, че е от там.Горивният филтър беше толкова запушен, че с устата, като надувах не пускаше нищо.Сега имам притеснения да не е пропуснало нещо по системата и да ми създава проблеми.Преди малко свалях регулатора на помпата и не беше идеално чист.Изчистих го и после много трудно запалих колата.Все съм чувал, че се обезвъздушават трудно, ама ми се стори прекалено.На всичкото отгоре не намерих оригиналния му номер, за да си поръчам нов.Сега колата си върви идеално, но все си мисля, че някога може да ми направи проблем пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 Не се притеснявай.От нафтата е.Аз вадих кошницата в резервоара, после едвам я затворих, смених с евро 5 филтъра, смених бензиностанцията и вече няма грешка за недостиг на гориво и т. н. Сипи някаква добавка да разкара полипите и си карай. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 Добавка незнам ама след 500км смени пак горивния филтър.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 И тия полипи къде ще отидат? Добавка се слага постоянно. Иначе става по-зле, ако я сложиш без да е слагана до момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 На тая земя няма само BDC. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 (Редактирано) Знам, аз слагам редекс. Лично аз не знам коя е безопасна да я започнеш изведнъж. Редактирано 15 Август 2021 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 16 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 Днес я карах стотина километра по магистрала и си вървеше нормално, докато не реших да направя тест и натиснах от 150 до 250. Първият път беше наред, но когато го направих втори път, някъде на около 220 почна да мига подгряването пак и спря да ускорява. След още някой километър ще сменя пак горивния филтър и ще чакам да се влошат нещата, за да е по-лесно за откриване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 Сложи този път евро 5 филтъра, като ще го сменяваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване