Jump to content

Изгасна в движение


venko74

Recommended Posts

Прибирах се днес от морето и на около 30км преди дома почна да мига подгрева и изгасна в движение. Няма налягане в рейла. Колата ще си я правя сам, защото имам условия и известни познания, та се чудя от къде да започна търсенето. Помпата в резервоара може ли да е спряла и от там да пада налягането?Възможно ли е да е празна едната половина на резервоара, защото в момента имам около 30л.Датчик за налягане? Регулатора на помпата? Дюза?

Ако някой е в час точно с горивната система, моля насочете ме какъв е редът за проверка.Аз мисля да почна отзад-напред, но има неща, които не съм наясно как да проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При 30л в резервоара, дори и попата в резервоара да не работи, не би трябвало да изгасне заради този проблем. Ако беше, да речем 15л щеше да е проблем и помпата в резервоара щеше да е основен заподозрян. Вероятно причината е другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите действия в тази ситуация биха били следните.
1.Вкл с Вагкома помпата в резервоара и проверявам дали идва налягане към горивния филтър.
2.Ако идва хващам с клещи на десния реал дебелия маркуч който връща нафта към филтъра и пробвам да запаля като всъщото време с вагкома гледам дали вдига налягането.Ако запали така за мен е регулатора който е в задната част на реала.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата в резервоара работи.Нов горивен филтър, като помпата пуснах принудително, за да се напълни.Пробвах да стискам с клещи и да въртя, но налягане не покава никакво (0 бара).Пусках някакъв тест на различни компоненти, като при тестване се чува как щтрака регулаторът на помпата за високо налягане, което ме навежда на мисълта, че той работи. Другият на рейката не се чува при задестване с лаптопа.От шофьорската страна има на рейката датчик, който предполагам следи налягането.Има още някакъв на маркуча след филтъра.Грешката, която първият път имаше за ниско налягане не се появява повече след изтриването, но налягане няма никакво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата запали. Малко трудно я обезвъздуших, но след това все едно нищо не е било, Отварях резервоара и цедката на помпата е чиста.Възможно ли е филтър на около 15 хиляди да се запуши толкова, че да изгасне в движение?Гумичката на клапана за обратна нафта да е пропуснала въздух? Като цяло тези неща не ми се вярват, но друго освен филтър не смених.Казват, че мже да заседне някакво клапанче на дюза и да връща всичкото гориво обратно от там, а после да се оправи само, но докато не се случи пак не може да се разбере нищо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като работи на място кво налягане дава и стабилно ли го държи или се мени?Трябва да е 250бара.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, venko74 said:

Помпата в резервоара работи.Нов горивен филтър, като помпата пуснах принудително, за да се напълни.Пробвах да стискам с клещи и да въртя, но налягане не покава никакво (0 бара).Пусках някакъв тест на различни компоненти, като при тестване се чува как щтрака регулаторът на помпата за високо налягане, което ме навежда на мисълта, че той работи. Другият на рейката не се чува при задестване с лаптопа.От шофьорската страна има на рейката датчик, който предполагам следи налягането.Има още някакъв на маркуча след филтъра.Грешката, която първият път имаше за ниско налягане не се появява повече след изтриването, но налягане няма никакво...

 

Слагай филтър ЕвроV  ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с филтър от Евро 5, казваш че искаш за мотор CDYA примерно 239 коня. Махаш черния клапан отгоре и връзваш директно. На мен от кофти нафта и задръстен филтър след това ми се беше вдигнал разхода и ми придърпваше като смачкам газта до долу.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес навъртях доста километри и при планинско каране ми се случи 2 пъти да мига подгряването.Само когато го направи, тогава нямаше мощност, но през останалото време си вървеше нормално.Клапана , който е на помпата ли да сменя? Може ли да е дюза?Този клапан на дясната рейка какво точно върши?

По магистралата си върви без проблеми, независимо как я карам. Проблемът се появява спорадично само при тежко планинско каране.Грешката е, че горната граница на регулиране на налягането не е достигната.

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро в Гърция заредих на една селска бензиностанция с една мазна и мръсна колонка и имам съмнения, че е от там.Горивният филтър беше толкова запушен, че с устата, като надувах не пускаше нищо.Сега имам притеснения да не е пропуснало нещо по системата и да ми създава проблеми.Преди малко свалях регулатора на помпата и не беше идеално чист.Изчистих го и после много трудно запалих колата.Все съм чувал, че се обезвъздушават трудно, ама ми се стори прекалено.На всичкото отгоре не намерих оригиналния му номер, за да си поръчам нов.Сега колата си върви идеално, но все си мисля, че някога може да ми направи проблем пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай.
От нафтата е.
Аз вадих кошницата в резервоара, после едвам я затворих, смених с евро 5 филтъра, смених бензиностанцията и вече няма грешка за недостиг на гориво и т. н. Сипи някаква добавка да разкара полипите и си карай.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тия полипи къде ще отидат?

Добавка се слага постоянно. Иначе става по-зле, ако я сложиш без да е слагана до момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, аз слагам редекс.

 

Лично аз не знам коя е безопасна да я започнеш изведнъж. 

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я карах стотина километра по магистрала и си вървеше нормално, докато не реших да направя тест и натиснах от 150 до 250.

Първият път беше наред, но когато го направих втори път, някъде на около 220 почна да мига подгряването пак и спря да ускорява.

След още някой километър ще сменя пак горивния филтър и ще чакам да се влошат нещата, за да е по-лесно за откриване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...