Jump to content

Покупка на A6 4F


Recommended Posts

Добър ден , искам да попитам дали имате някакви лоши впечатления относно дизеловите агрегати и бензиновите и като цяло за по сериозни проблеми на които да обърна внимание при закупуване на А6 4F?

 

Редактирано от 2cool4school
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола ми беше мечта и от година и половина и се радвам. Моята е 4Ф, 3.0ТДИ, 224к.с., 2006г. първа регистрация и на  261000 км, реални. Вярно, много ми се искаше следващото поколение, ама всяка жаба да си знае гьола, то аз дори за фейслифтова 4Ф нямах достатъчно пари. Иначе, впечатленията са ми отлични - страхотни визия, качество, лукс и динамика, но ....

всичко е скъпо, даже доста ми тежи, ама кефът цена няма.

Не съжалявам за покупката и пак бих я направил.

А проблеми има доста. Чети форума и ще разбереш. Все пак, това не значи, че всички тези проблеми ще се случат накуп и на точно определен автомобил, че картинката е стряскаща.

Редактирано от Torrro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето резултати които ми излизат са за  А4 а това не е модела за който търся информация но благодаря :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготви се да даваш пари.

Каквато и да вземеш, ако искаш да си я караш трябва да си имаш поне 3000 лв. за колата във всеки момент.

Знаеш предполагам големите ремонти - вериги, дюзи, скоростна, турбо и ако си на въздух - окачване. (всеки е по 2000-3000лв) Поне от 1 от тях ще направиш.

Иначе 500 лева е масло с филтри., Данъци и застраховки още 1500 на година.

Едни гуми само са поне 1000 лева. Рециклиране на фарове с крушки 700 лв, Стоповете са като пукакни.

На година ще даваш и поне по 1000-1500 за текущи малки текущи ремонти. Ако тръгнеш и да си добавяш екстри всяка е горе-долу между 500 и 1000 лв. (Камера, километраж, Ами, Босе, MMI 3G, затъмняващи се  огледала, багажник, списъкът е безкраен при А6.)

 

Иначе мен колата си ми харесва много, не е самолет, но като отивам към нея и се усмихвам. На мен това ми е достатъчно и за това си плащам. (Точно сега я чакам от сервиза за рециклаж на дюзи)

А6 на 10-15 години излиза, колкото една нова Рапид или Астра да кажем, това е важно да си го решиш сам, какво искаш.

Разхода на гориво е много сериозен.

За бензините, нямам наблюдение, но като изключим дюзи, разлика няма голяма в цената за поддръжка.

 

Ако си се навил да си взимаш, направо си поръчвай от Алито - оптична тапа и пластмасови инструменти за разглабяне. Ще ти трябват много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата са горе долу така,но и много зависи къде,кой и как ти ги прави/ремонтира/реставрира 🤣 защото аз рециклирах 2 фара в уж читав сервиз за 300лв…рециклирах 4 дюзи за 800лв…смених масло (уж от “скъпото”) и филтри за 420лв…ремонтирах ESP модул за 200лв…задни амортисьори за 350лв… и кормилна колона засега без пари,но скоро ще трябва да дам заради ремонта едно 4-ка пакче бира и некво мезенце на @OvivO ;) …това са ремонтите по нея за 3 години и 75К километра в българията ;) ааа забравих и едно ремапване с премахване на дпф…за което май около 150лв дадох… та това е…ама за гориво нема да казвам ква калкулация имам щото ми се рИве ;) но най-важното е при покупка на такава кола да има човек,който или разбира от коли или е имал такава преди за да прецени състоянието и на база или на знания или на опит…успех в търсенето

 

П.С. Забравил съм и управление на турбо за 700лв ;) ма то … къ да го не забравиш

Редактирано от Cikata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, mihailks написа:

Приготви се да даваш пари.

 

 

 

Иначе мен колата си ми харесва много, не е самолет, но като отивам към нея и се усмихвам.

 

Аз пък съм чувал  друго и при мен си е точно така : Паркираш колата, заключваш и тръгваш. Не се ли обърнеш да си я погледнеш, значи не е твойта кола :bia:

Иначе за парите може и да си прав, може и да не си. Много зависи дали ще попаднеш на читава кола. Зависи също кой ще те дере по сервизите. Аз за 3 години не съм дал никакви значителни суми. Най скъпите неща са моторче на турбото и компресор за климатика, но с хубава отстъпка и без пари за труд си е нормална сума. За консумативите е ясно. 

При мен обаче колата беше само на 250 000 като я взех и то истински. Сега е на малко над 300, но изобщо нямам намерение да давам тия големите суми, защото колата има много живот още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на същото мнение. Ако човек купи такава кола със затворени очи.......амиииии сори баце. Аз преди 3 години като си търсих возило, изобщо не включвах в сметките А6 4Ф камо ли пък 3.0тди. Но ме хвана един познат и ми навря неговата, направо ме принуди да я взема. Е....за трите години една изгоряла свещ и сензор за налягането на дпф-а. Останалото са обслужване и малко носачи, но това са си консумативи. Тях не ги водя голям ремонт. И така. Ясно е, че след определено време ще тръгна и аз по мъките, но до тогава я камилата я камиларя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, Gangbango написа:

 Аз преди 3 години като си търсих возило, изобщо не включвах в сметките А6 4Ф камо ли пък 3.0тди. Но ме хвана един познат и ми навря неговата

Почти същият случай е и при мен. Братовчед ми, който живее в Италия реши да се разделя с колата, защото стана проблем да я кара с наши номера. Изпрати я и я остави при мен да я продавам. Около мезец стоя при мен и изобщо не я поглеждах.Не ми трябваше, защото старата ми А6 Ц5 си беше хубава и стегната. Почна да ми звъни и казваше да я карам поне от време на време заради акумулатора и други неща. Ами покарах я и просто нямаше начин да я оставя  някой друг да я купи. Като на майтап обявих старата ми и на другия ден дойде едно момче с парите без да се пазари. И вече почти 3 години като тръгна някъде да пътувам и усмивката ми не слиза от лицето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ударих греда хем беше на 230к.

Ремонт на мотора 6к

Турбо с актуатор 1.5к

Вериги 3к

Дюзи 2к

Радиатор, маслен охладител, клапан картерни газове, перки, алтернатор, егр 2к

Тампони магаре, два долни носача и една възглавница 1.5к

Три дръжки, мотор задна чистачка, стоп и ремонт на фарове 2к

За колкото я взех преди 4.5 години съм дал още толкова за реставрация.

Екстрите и обслужването (термостат, водна помпа, гнп, ремъци, масла) отделно.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 прегрели са я, духнала е гарнитури. Сипали са и прахче. Като я взех я промих и почна да губи антифриз. И в Порше и в Дас ауто и моя майстор викат супер е колата, тече от някъде, ще го хванем. Е намерих го в картера в крайна сметка след 4 години и 90к км.. Не се хваща с химикал, надуване, не хвърля през казана,  не прегрява и не прави боза. Смених радиатор, маслен охладител, егр охладител и куп маркучи, щото според мастерите можело да е от тях - без успех  След като четох по руски форуми, накарах в един сервиз да я надуят на 2.5 бара през казана, седя 45мин, отвихме подгревните свещи, завъртях на стартер и от двата средни цилиндъра - фонтанчета. Главите и блока бяха прави и здрави противно на всеобщото мнение, но лагерите на коляновия вал бяха жълти, а и турбината вероятно от това блокира, защото нямаше луфтове. Ако не разбираш си умрял прав. Аз не разбирах достатъчно - преди тази съм карал Голф 2 и 2 Пасата b4 и b5 по около 200к всяка от трите - те не се чупят и бях смел при избора :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да....АФН-а е последното куче на ВАГ. Даже се замислям да продам аудито и с парите да реставрирам и тунинговам един АФН. Ама да го направя ултра бегачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash На един приятел има подобни проблеми..Маслен охладител и гарнитури под него са сменени, но губи малко антифриз.Освен това и цапа малко казанчето с масло. Може да излезне нещо такова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 същите бяха симптомите, 3 казанчета смених и поне 3 промивки съм правил. По горе писах как да я проверите, за да си спестите мъките.

Ако лагерите на вала не са отишли, към 1500лв е ремонта на главите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Gangbango написа:

Да....АФН-а е последното куче на ВАГ. Даже се замислям да продам аудито и с парите да реставрирам и тунинговам един АФН. Ама да го направя ултра бегачка.

Абе трудно ще слезеш от кон на магаре. Че са здрави няма спор, ама колите са от различни планети. 4ф е много напред от предишните поколения.

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Gangbango said:

Да....АФН-а е последното куче на ВАГ. Даже се замислям да продам аудито и с парите да реставрирам и тунинговам един АФН. Ама да го направя ултра бегачка.

ще направиш и ти тема, като на Данчо и 3 години по-късно - уродът му е още в чували :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сега съм доволен, единствено парно нямам понеже стария собственик го е карал на вода само и е някаква страшна мизерия в системата и тропат вериги при палене, това е за сега, на 396к е моята, взех я на 370, за няколко месеца 26к, ако трябва да съм точен от 3-ти Юни до момента. Колите са бетон, но си иска поддръжка, горивото е най-малкия проблем в случая, а и зависи за какво ще я ползваш, градско, извън, смесено. Моята я карам абсолютно навсякъде, без значение от условия и т.н. Не е мръднала. 3.0 224кс BMK. Успех и драскай да се похвалиш, аз реално се замислям за покупка на A8 D3 4.2 бензин, но ще видим какво ще стане. Успех! 

Колкото до фарчетата, вярно не светят, ама грам, сравнение с S-класата която карах преди това е трагедия. Купих си едни нови китайджоси, 800лв мисля че бяха там някъде, с D2S, дългите са отделно от късите и е с DRL Led светлини като на фейса. 

Тва ти е играта, возията на пружини няма смисъл да я коментирам, бъбреците в коша, но пак казваме, кефа цена няма ! 

201932699_3861820310596456_274687711723650541_n.jpg

241278339_3056828277883555_2602645203450506837_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тия коли за града са безсмислени, защото харчат много. За извън града стават, но поради факта, че са вече доста стари те очакват скъпи и сложни ремонти, нищо общо с колата, която гледам че караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@2cool4school 4F е дупка за пари ... ама е примамливо да си купиш талига за 6 бона :)

Разбира се няма никаква гаранция, че и 15 бона да дадеш няма да имаш драми.

При 4G някои неща са по-евтини, но пък там масовият автомат е S-tronic ...

 

Ако идеята е да се кара точно А6 вкото такова отиваш гледаш проверяваш и скачаш в играта.

Ако идеята е да се кара в кола в класа на А6 то има и далеч по-адекватни предложения от към поддръжка.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене разликата в трошенето, горенето и подържането между А4 и А6 е минимална…а разликата във возенето е огромна…само това ще кажа 🤣🤣🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, P_PETKOV написа:

 А6 с с лайн окачване е "топ" от към комфорт 😁

Абе търпи се. На път с много завои и без дупки си е огромно удоволствие карането.Много си харесвам колата, все едно е правена за мен и едиснтвеното, което ми липсва в нея е въздушното окачаване.От друга страна си е един разход повече, ама кеф цена няма ☺️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...