audi+ Публикувано 20 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2022 Вземи си максимално големия , който може да се побере,за да имаш запас при загуба на част от капацитета. Тъй като се кара рядко, ще се нуждае от профилактика / да се зарежда на зарядно от време на време/ за да не се покрият клетките със сулфат и да свърши малко след гаранцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 21 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2022 (Редактирано) даа, и аз така мисля, мерси колега. Със зарядното 1 път седмично зимата ще е добре. По-горе споменах, че преди да го купя при огледите гледах повечето бяха с 90-95 Аh, и се бяха побрали. Но ше измеря преди покупката пак! Редактирано 21 Октомври 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 21 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2022 Още ли не си го купил тоя акумулатор? Представям си ,ако трябва да си купуваш къща😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 23 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2022 Абе той се крепи докато не умре изведнъж случвало ми се е да запаля сутринта , карам 15-20 мин до 1 магазин и повече не запали - без никакви симптоми запали на бутане и директно за нов отидох . А и метни едни кабели в багажника за всеки случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 23 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2022 И за кабелите ще трябва да чака за "промоцийка" ... За акумулатори препоръчвам тези https://eas-bg.com/abouteas.html Досега не съм чул за проблем с тази марка. Моят е на 4г. и съм доволен. И най-важното за автора на темата - евтини са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2022 За вартата... Не знам дали е случайност при мен, но си бях взел варта силвър и умря точно два месеца след изтичане на гаранцията. След него взимах ексайд и изкара доста по-дълго. Мога също да похваля и Гигават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 24 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2022 Аз изкарах 8 години със FIAMM на 1.9tdi. С него купих колата. Преди седмица се предаде и като го свалих гледам на него щампована 2014г. Джамбазина дето ми продаде колата не го е огледал че е нов да го свали. Та за осем години по тая логика с падането на амперите,трябва да е бил останал на 10 ампера. Понеже не намерих в Плевен FIAMM си купих варта силвър пак 85 ампера,пък колко ще изкара ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 24 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2022 Преди 8 часа, martin76 написа: Е разбира се, не всички сме баровци, като теб предполагам, за които цената не е от значение. Сиромасите така си правим сметката. Излишен сарказъм колега, неуместен. Темата може да бъда заключена. Дано не звучи пак като сарказъм но все пак да е полезно ... Едно от най важните неща е датата на производство на акумулатора. Доста сложно и различно е разчитането на кодовете при различните марки. Тези "промоцийки", които чакаш най-често има защо да са такива. "Марково"-"старичко"- "промоция" не е препоръчителен вариант. Имам такива наблюдения при популярните търфовци от maхcar.bg. Даже съм виждал външни намеси в щампите на корпуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 24 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2022 На 23.10.2022 г. at 22:59, Chitatelia написа: За вартата... Не знам дали е случайност при мен, но си бях взел варта силвър и умря точно два месеца след изтичане на гаранцията. След него взимах ексайд и изкара доста по-дълго. Мога също да похваля и Гигават. Гифават имах на предното и го продадох с колата на 1 година ползване, така че нямам наблюдение колко е могъл да кара. За вартата,странно наистина особено за силвър серията, но се случва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 25 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2022 Моята е с Варта 62АH, така я взех преди година и половина и не съм имал проблеми. На колко години е не зная. Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 28 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2022 Аз съм с 64Ah Varta на 2.0t 4x4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 4 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2022 по модела на колата излиза и размери ,но трябва и да прецениш мястото за акомулатора мисля че 100 ампера няма да се събере аз съм с ауди б7 2.0 tfsi няма проблем и да сложиш 62-64 ампера но май им идват малко слабички , няма нищо че са бензинови коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 6 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2022 Купен е вече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 2 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2022 Каква трябва да е височината на акумулатора в Б7 - 175 или 190 мм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2022 Моя е 175, но като гледам има място и за 190. Само че аз предпочитам да има и място за клемите на зарядното. Често ми се натрупват няколко дни само кратки пътувания и слагам зарядното от време на време да се дозареди през нощта. При 175 мм не е проблем да затворя капака заедно с клемите и да заключа колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 2 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2022 И 190мм. влиза, но е на границата. Буквално имах усещането, че клемите ще опрат в капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 3 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2022 Не съм вярвал, че ще задам такъв въпрос, но как се сваля акумулатора? В смисъл, къде и как е захванат за купето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 3 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2022 @nedelcho_iliev пред акумулатора долу в основата има планка. Доста е тясно,но планката има пластмасова дръжка. Захваната е към купето само с един болт със захват торк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2022 Не е торкс. 5мм шестограм е: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 3 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2022 Благодаря ви! Точно пред акумулатора минава "разпънка на бомбетата" и затова не съм го видял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roland133 Публикувано 21 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2023 На 11.10.2022 г. at 18:56, Drone написа: Не трябва ли и с vcds да се правят манипулации ? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement Може и с друга диагностика да има ресет на система след смяна на акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roland133 Публикувано 22 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2023 На 11.10.2022 г. at 0:48, martin76 написа: какво е AGM и BMS? Тука са го написали какво е BMS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване