sTronic Публикувано 14 Май Доклад Share Публикувано 14 Май Здравейте, имам следния казус относно колата на един приятел - А8 2012 3.0тди. След извършен ремонт, а именно смяна на всички ролки с ремъци, демфер и водна помпа, при запалване на двигателя се вижда как ремъка играе в ролката и променя позицията си сигурно с 1см. Някой по-запознат, ако може да каже дали това е проблем, защото според мен не би трябвало да се случва такова изместване на ремъка, ако има някой със същия проблем би ли споделил какво е правил в случая. Една от ролките (горната) се вижда как играе леко в оста си. Майсторите нямат обяснение. Всички части са чисто нови. Демфера е оригинален на INA. Вече се е видял в чудо и ме помоли да отворя тема тук. Надявам се някой да помогне. Благодаря предварително. att.bWY4Xj_UfBZHOfvRR_hW6bbCSHzUCvJmzj5gtDa8YRg.MP4 att.gMim6HmThbcDOCW9qvjZoyOAG_loiT8wePhhjZ1AKqY.MP4 att.p11AyOx6-DeJ3UneyhmFYMkInycM52D6MQT1YaaGgDw.MP4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Май Доклад Share Публикувано 14 Май не е нормално, изглежда като да е от алтернатора, а на клипа се вижда, че играе ремъка при ролката отгоре и отляво над демпфера 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 14 Май Доклад Share Публикувано 14 Май Направи проба с друг ремък. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 14 Май Доклад Share Публикувано 14 Май Подобна аномалия при сменени всички ремъци, шайби и ролки съм наблюдавал само при силно износени лагери на компресора на климатика. Не е безопасно, особено зимата, когато ремъците се втвърдяват при много ниски температури. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Май Доклад Share Публикувано 20 Май Нещо не е съосно и ако не е било така преди, ще да е от новите ролки. освен една по една да ги смени пак. Те поне са евтини. Не е невъзможно и да е от ремъка както е писал колегата. Нещо е дефектно. А може и да са монтирали накриво, да са скъсали некоя шпилка, да са оправяли или да е изкривена. Тогава и смяна на ролките няма да оправи нещата. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sTronic Публикувано 21 Май Автор Доклад Share Публикувано 21 Май Здравейте, проблемът е решен. Значи първото нещо, което направихме е да подменим ролките с нови но проблема остана. Второто нещо беше смяна на алтернатора, при което имаше подобрение но съвсем минимално. И накрая решихме да пробваме с оригинален ремък и там вече проблема се реши. Оригиналния ремък е почти двойно по-дебел. Как да предположи човек, че точно ремъка ще се разтяга така и ще криви, та нали от един и същ материал би трябвало да се правят. Щом е за модела се предполага, че ще пасва и ще върши работа нищо, че не е оригинален. Благодарим на всички за помощта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Май Доклад Share Публикувано 22 Май Кажи какъв е тоя ластик да знаем да не купуваме такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 23 Май Доклад Share Публикувано 23 Май Оказва се, че досегашният ремък въобще не е афтърмаркет на оригиналния. Недопустимо е, а и подсъдно, да има разлика в размерите на оригинален и афтърмаркет ремък, хеле пък два пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sTronic Публикувано 3 Юли Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли @mshbul Continental ама дали наистина е бил такъв не се знае. Явно и пистите вътре са били криви, за да играе така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване