Jump to content

Порше.бг - егати фирмата...


Recommended Posts

Мисля, че на тази тема мястото й е тук, но ако някой модератор реши да я премести, то нека е на видно място...

Напоследък имах срещи от трети вид със официалния вносител на Ауди за България, от които ми стана ясно, че по-големи цървули от тях няма, за съжаление българщината разваля името на голямата марка ....

Случките са следните :

Трябваше ми дебитомер за колата, като за нов там беше най-изгодно. Отидох в сервиза им до Тояга в Дружба да поръчвам. Казах "добър ден" - нямаше отговор... Както и да е, свикнал съм с това. Повъртях се малко из офисчето им докато се сетят да ми обърнат внимание, а нямаше никой друг клиент освен мен... Миничките ли си джиткаха или пасианса - идея си нямам...

Накрая след 10мин чакане прав ми писна и на този, който седеше зад бюрото "резервни части" му казах най-учтиво, че съм дошъл да си поръчам част, отговора беше "изчакайте малко" (добре, че не беше на ТИ, щях да го удуша). В крайна сметка след 15мин ми обърнаха внимание, капарирах си частта в понеделник, обясниха ми, че след 3 работни дни е тук и ще ми се обадят като дойде. Междувременно оня зад гишето ме гледаше през цялото време все едно съм му изял закуската, какво като в сервиза им имаше W12 и други каруци от тоя ранг, а аз поръчвам част за 12 годишна кола... Добре, че се сетих да го попитам дали ми важи тук международната гаранция за таблото, което скоро купих от Австрия, тогава отношението се промени, явно като се спомене за скъпа част и вече са твои... Както и да е, тръгнах си и си чаках...до петък, докато не реших да звънна и да питам за какво иде реч. Едва ли не ми се накараха с кофти интонация и въпроса "ама на вас обадиха ли ви се колегите? щом не са - като дойде ще ви се обадят"... и ПРАС телефона... Онемях... Аз пари ще им давам, те си мислят, че съм им длъжен... В крайна сметка дебитомера дойде другия понеделник и се оказа ново 20 - нямал гаранция, ако не го сложат при тях в сервиза, иначе бил имал 2 години гаранция....Въобще и не попитах колко струва, нито кога имат свободен час да го направят...Избеснях...Може ли в Австрия да ми връчат новото табло (чието монтиране е 100пъти по-сложно) с гаранционна карта и да не ми споменат нищо подобно, а тук да се правят на отворковци... Е явно може...

След няколко дни реших, че е време да си сменя маслото на автоматика, самоче исках да е оригиналното, затова звъннах в Сакар Ауто , след което в Порше да проверя за цени и наличности.

Сакар (бившия Юнитрейд) ми съобщиха, че в момента колегите им са заети, но ще ми запишат телефона и ще ми се обадят. Нямаше и 5мин и ми звъннаха, много грамотен технически човек ми обясни с подробности за какво иде реч, благодарих му и всичко беше точно.

После се обадих и в Порше, същия случай, пак ми записаха телефона, самоче грешката, която допуснах беше да спомена годината на производство на колата си... Е, дори не си направиха труда да ми звъннат....

При такова отношение смятам за излишен допълнителен коментар, аз там повече не стъпвам....

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

знам за какво говориш, ако колата ти е по стара от 2-3 години въобще не те ебават... да не говориме, че цените им са според клиента, също така бях си поръчал пластмасовите части които държат стелката, онзи каза да имаме ги ама с поръчка 6-7лв, звъни след 1 седмица дойдоха, леа да си ги вземеш, отивам ами те не са 6-7лв а малко повече, викам колко малко, ами 15лв... били се променили цените... за това оттам повече нищо. В сакар облсужването е с пъти ама пъти по добро, в порше ако отидеш с някоя Q7 или А8 ти обръщат внимание веднага и облужването е перфектно, но с по стара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука във Варна цените им на човекочас са много яки,говоря за автобояджийски и тенекеджийски услуги понеже съм в този бизнес.55 или 60 кинта!!!В нормален сервиз като нашия с капацитет около 70-80 коли на месец е 10лв на час!!!Разликата е "минимална" а качеството........няма да коментирам.

П.П.Мерцедес работят на 36лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шок и ужасно!

Ако идеш за нещо дето е 20 лв. (ако има такова) ще те изхвърли охраната ли :hilezh:

Най-вероятно и някой задврат да отнесеш :hilezh:

Българска работа повече няма кво да кажа. ;) И изгледи за оправия никакви, щот и аз сега започнах се занимавам с автообслужване и виждам кво е. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, вижте сайта им (ако това изобщо може да се нарече сайт) тук. Така ли трябва да е представен официалния вносител на Ауди за България?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да им пратя линк към тази тема,да четат и да мислят.Все пак ние сме им потенциални клиенти.Аз след прочетеното няма да стъпя там,макар че с моята 13 годишна каляска,няма да ме пуснат да вляза.Ако бяхме нормална държава,официалния вносител и официалния клуб на Ауди щяха да са в по-близки отношения по разбираеми причини.Пишете за впечатления от този "сервиз"!

Редактирано от longrunner
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав, Васе.

Преди време при мен дойде за паспортни снимки един костюмиран господин. Веднага фиксирах четерите кръга на ревера му. Оказа се, че е от Порше БГ. Изобщо не беше чувал за форума ни. Разбира се, не е задължително да ни знаят служителите там, но ние сме една огромна група потенциални клиенти. Така не се прави маркетинг, според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами докато мислиме по твоя начин така ще е!

и да мислиме и да не мислиме няма никакво значение, помсили какви пари ще им оставиш ти и какви пари ще им остави някой с някоя А8 или кю7, а то и двете вече са дооста разпорстранени, сервиза им е безбожно скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, аз ходих да си търся лайстни за бронята за моята кошница - В4/93 г. Хората ми обърнаха внимание, лайстни нямаше но ми казаха че с поръчка може да ми ги докарат. Цената беше 298 лв затова им казах мерси но не ме устройва. Тогава ми казаха че в Автотехника са останали части за Ауди и да проверя там :hilezh: . Незнам защо са те третирали така Кире :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и да мислиме и да не мислиме няма никакво значение, помсили какви пари ще им оставиш ти и какви пари ще им остави някой с някоя А8 или кю7, а то и двете вече са дооста разпорстранени, сервиза им е безбожно скъп.

Това ми е мисълта.В добрите сервизи няма да обърнат внимание на цената на колата ти,а ще си свършат работата.Аз може да съм фен на ретрото и да реша да я направя по-скъпа от Q7...това не е тяхна работа.Ако работят избирателно да го обявят примерно: "Сервиз за коли след 2000-та година над 40000 лв." ;):hilezh::hilezh:;) ,и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за съжаление е такова отношението. Честно казано съм се разочаровал и от Юнитрейд. Имаме фамилен приятел на висока позиция там и когато той движи нещата найстина всичко е тип-топ на 100% :hilezh: , но иначеее ... :hilezh:

Значи най-пресния ми спомен за тяхна излагация когато началник не ги натиска отгоре е печалната вече за мен история със строшения ми прозорец. След като реших да махна турския джам на Кобра, монтиран за 4.5лв, отидох да си слагам оригинален в Юнитрейд-а. Чаках 3-4 часа идва приемчика, аз съм доволен, че най накрая всичко е ОК, взимам фактурата и очаквам нещо до максимум 40-50лв за работа ... изненада - 90лв за смяна на келево стъкло ;) ... Викам си нищо поне очаквам да нямам повече грижи. Отново заблуда. Странно защо прозореца вече не се вдигаше с алармата. Викам си айде от мен да мине - ще го оправям, добре че реших да пробвам дали се вдига с копчето на шофьорската врата - НЕ СЕ ВДИГАШЕ и се получаваше замасяване (индикацията на акумулатора от 13V+ ставаха на ~11.5) някъде по веригата. Връщам се при приемчика и слизаме долу където сервизния техник почва да ми обяснява как това е проблем някъде при шоф. врата и таблото и че няма начин това да е станало при монтирането на стъклото и т.н. може би били виновни алармаджиите и какви ли не конспирации ;) . Приемчика ми вика да дойда в сряда да го оправят, а беше събота. Тръгнах си бесен. Бях сигурен, че те са ми закъсили някой кабел при монтирането на стъклото. Познайте - оказах се прав. Проблема беше точно в пасажерската врата - два леко оголени кабела. Оправих си ги. Надявам се да не се случва на друг подобни неприятности, че аз си съкратих живота с 1 година от ядове покрай това стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте да уточним следните неща:

1. Сервиза и шоурума(за VW) на Порше БГ са на околовръстното м/у разклоните за Лозен и Герман.

Шоурума за Ауди е на Вапцаров.

2. Тези на околовръстното до Овча купел(над НБУ) и тези в Дружба - кой е Сакар и кой Юнитрейд.

За тези по т.1 мога да кажа, че се отнасят по същия начин, като с Гълъбов и то още без да са те чули каква ти е колата(ставаше въпрос за А6 2000 г). Като обявиха цена от 65 лв за тампон на макферсон набрах моя приятел Поли(знаят го неколцина приятели) и той ми каза да идвам, а ония да го ду... ;):hilezh: Оказа се, че немският им доставчик е закупил голяма партида оригинални тампони, които на дребно продаваха по 25 лв, а за приятели 18.

С тези в Овча купел пък имах спор, че 2 болтчета за арматурното табло имат специален конусен край за лесно нацелване на резбата и не са тези от железариите :hilezh: (където ме пращаха, защото не им се пишеше поръчка за около 2 лева). ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я се поинтересувай дали си нямат шеф и се свържи с него малко да си поговорите :hilezh:

А за маслото провери ли в сервизите на Шкода? ;) Че нали и те са от семейството... А брат ми знам че от там си купи много по-изгодно масло за хидравликата , което е същото като при унитрейд :hilezh:

Редактирано от mmaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, вижте сайта им (ако това изобщо може да се нарече сайт) тук. Така ли трябва да е представен официалния вносител на Ауди за България?

:bia: По - "грабващ ума" сайт не съм виждал. Наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, некой некога да сее похвалил от обслужване в "марковите сервизи"?

Кой ли от кой не е пищял. Пфое, Пежо и т. н. са сервизи за гаранционна подръжка, работят накуп със застрахователите и регистрират обороти. Това им е бизнеса. Ние немаме работа там.

НО, въпреки че съм съгласен, че не можеш да разчиташ на нормално отношение в сервизите им, искам да соделя доброто си впечатлене от гишето за резервни части на околовръстното.

Имах необходимост напоследък от няколко дреболий. Има едно свестно момче дето съвсем адекватно те обслужва, цените са си ОК за "оригинални" и доставката им често става за 3 дни. Всъшност от 4 различни поръчки една дойде за повече от три дена.

Бил съм в дружба. Нелюбезни и Уеко неграмотни.

На Овча купел не бяха толкова зле.. абе стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

2. Тези на околовръстното до Овча купел(над НБУ) и тези в Дружба - кой е Сакар и кой Юнитрейд.

...

Коко, поне според фактурите тези над НБУ се водят Сакар Ауто.

post-4536-1183217709_thumb.jpg

Редактирано от stilian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам лош спомен от Сакар Ауто на околовръсното до О.Купел - преди 3-4 години,още беше току-що отворен отидох да мерим компресия на колата ми (Пасат 91г. VR6).Продавам го на приятел и той пожела да я прегледат... вкарахме я една събота и след около 3-4 часа суетене ми казаха,че не иска да пали :bia: Оказа се ,че са изгорили компютъра и бобината при замерването и се опитаха да минат с номера,че им е "дошло времето :bia: . Добре,че се обърнахме към началниците им в Дружба и ни смениха всичко безплатно,иначе 3000лв. за комп + бобинка ... ;)

Редактирано от bobb2003
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля да попроменим малко отношението на официалното представителство на Ауди за БГ към феновете на Ауди в БГ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля да попроменим малко отношението на официалното представителство на Ауди за БГ към феновете на Ауди в БГ...

Съгласен съм.Каква е идеята?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-сериозен контакт с рекламния отдел на Porshe.bg на ниво клуб. Някоя и друга съвместна рекламна инициатива. Все още не знам със сигурност. Въртят ми се разни идеи неоформени още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...