Jump to content

Колко Ауди 80 Б4 Competition има във форума?


Emillion

Recommended Posts

Има и доста псевдо компита,както моето.Липсват ми емблемите Competition,фаровете и броните са различни,както и трите конски сили под капака,иначе всичко останало е абсолютно идентично.Незнам точно колко компита са в България но сигурно има едни 30 броя брони разхвърляни из страната.А Това Ауди не е ли ,дето стана първо на драга на събора от неговия клас?

Същото е, стой на паркинг и чака новия си собственик :D

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам - колата беше на мой познат, и си е Компи !

Всъщност на мен повече ми харесва тази ...

Някаква цифромания беше като я купуваше :gruebel:

130лв. пише на опаковката -решетката е марка FK имитация на карбон ,но май ще я махам ,че заради нея е демонтирана куката на капака.Поздрави на Дидо ако се виждате.

Редактирано от caro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Незнам що за тунинг е решетка без емблема макар и имитация на карбон ,но лично не ме кефи .С оригинала си е по гот макар и колата да е малко мръсна.

028279537.jpg?r=0

  • Like 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

аз като имам ауди б3 special-super-sport-edition 2,0 16v quattro - класирам ли се за компетишън :flipoff: ?

имам и 3те уредчета :hilezh:

:hilezh:

тъкмо и аз се бях зачудил за моето.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод решетките...

Единствената решетка, която бих сложил на компито, различна от оригиналната е тази:

DSCF0838.jpg

DSCF1081.jpg

DSCF1080.jpg

Демек - RS2. ;)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Абе хубаво е ,че имате Compi-та ама що не качвате снимки? Дайте да го намерим тоя пореден производствен номер на Competition -те.Не вярвам да го пише само на ключодържатела.Енглиша ми е много куц иначе щях да питам директно в Инглощад.Следя тази тема :

Production Number

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз моя още си го карам :) Никакви ядове от към инжекцията не съм имал с изключение на регулатора за налягане които смених след профилактична диагностика при Сумиста. В последствие се оказа че не е имало нужда да се сменя но..... Както и да е колата успешно се газифицира без драми - единствено докато се разработи и направи последна настройка на газта гаснеше на свободна -след 300км и настройка колата заспа. Беше направена без плочка направо в кутията на въз. филтър - много доволен останах. В момента е пак без газовата защото си купих Голф 2 и монтирах газовата на нея а Аудито оставих за зимата на бензинче :) Тея дни ще сложа снимка но за съжаление ще е с броня от coupe защото един пендел ми строши оригиналната броня и сега е на майстор за лепене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Незнам реално колко компетишъна са произведени,но поне едно 500 брони на компита има в БГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Скоро скоро ако е това от снимката до колкото мога да видя,май е със затъмнените стопове,което се продаваше за 2500лв някъде в Пловдив :) 
Даже скоро те мернах ако е същото до блока срещу Иван гумаджията със стикери на МаЙнес :D

Редактирано от Kutrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз скоро се здобих с компетишън,но му смених веднага двигателя с пак такъв,но от голф АБФ ТУРБО.

компетишън на Английски се пише competition,колега...имай правото да знаеш,все пак караш такава кола ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форумното КГБ/ГРУ/ФБР/ЦРУ ще да се явяваш ти сякаш...  :steinigung:

Много е досаден ,нали

Освен това стоков АБФ с турбо не знам да има.

и трябва да поодреже малко гредите на капака отдолу,иначе не може го затвори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати модните батки...

 

Танасе, аз до вчера карах 1.8 моно, тва прави ли АСЕ-то по-смислен мотор?   :D  

Някъв вървящ ли е, икономичен ли е, здрав и безпроблемен ли е, за газ ли е подходящ, кво...? Ако беше толкова невероятно якия мотор, нямаше половината компита вече да са с 1.8Т, 2.2Т, турбо-ABF-и и т.н. ми щеха да си търкалят чудото на инженерната мисъл - 20-годишна механична инжекция.   :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...