niikoo_1 Публикувано 13 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2012 (Редактирано) Има и доста псевдо компита,както моето.Липсват ми емблемите Competition,фаровете и броните са различни,както и трите конски сили под капака,иначе всичко останало е абсолютно идентично.Незнам точно колко компита са в България но сигурно има едни 30 броя брони разхвърляни из страната.А Това Ауди не е ли ,дето стана първо на драга на събора от неговия клас?Същото е, стой на паркинг и чака новия си собственик Редактирано 13 Юли 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 13 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2012 (Редактирано) Потвърждавам - колата беше на мой познат, и си е Компи !Всъщност на мен повече ми харесва тази ... Някаква цифромания беше като я купуваше 130лв. пише на опаковката -решетката е марка FK имитация на карбон ,но май ще я махам ,че заради нея е демонтирана куката на капака.Поздрави на Дидо ако се виждате. Редактирано 13 Юли 2012 от caro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Незнам що за тунинг е решетка без емблема макар и имитация на карбон ,но лично не ме кефи .С оригинала си е по гот макар и колата да е малко мръсна. 5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 6 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 аз като имам ауди б3 special-super-sport-edition 2,0 16v quattro - класирам ли се за компетишън ?имам и 3те уредчета тъкмо и аз се бях зачудил за моето.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 6 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 По повод решетките...Единствената решетка, която бих сложил на компито, различна от оригиналната е тази:Демек - RS2. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SANEV Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 И АЗ КАРАМ ТАКОВА И САМ ДОВОЛЕН ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Объркал си подписа си, колега - 140к.с. ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Абе хубаво е ,че имате Compi-та ама що не качвате снимки? Дайте да го намерим тоя пореден производствен номер на Competition -те.Не вярвам да го пише само на ключодържатела.Енглиша ми е много куц иначе щях да питам директно в Инглощад.Следя тази тема :Production Number Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattroto Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 И аз моя още си го карам Никакви ядове от към инжекцията не съм имал с изключение на регулатора за налягане които смених след профилактична диагностика при Сумиста. В последствие се оказа че не е имало нужда да се сменя но..... Както и да е колата успешно се газифицира без драми - единствено докато се разработи и направи последна настройка на газта гаснеше на свободна -след 300км и настройка колата заспа. Беше направена без плочка направо в кутията на въз. филтър - много доволен останах. В момента е пак без газовата защото си купих Голф 2 и монтирах газовата на нея а Аудито оставих за зимата на бензинче Тея дни ще сложа снимка но за съжаление ще е с броня от coupe защото един пендел ми строши оригиналната броня и сега е на майстор за лепене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 20 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 (Редактирано) +1 горд собственик на Competition https://www.dropbox.com/s/6ol7wk3t7axbpvr/front.jpg Редактирано 20 Юни 2013 от chocky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Незнам реално колко компетишъна са произведени,но поне едно 500 брони на компита има в БГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Брони има на с2, кабрио, купе, та трябва да са повече.Компитата са точно 2500-били де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragpower Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 и аз скоро се здобих с компетишън,но му смених веднага двигателя с пак такъв,но от голф АБФ ТУРБО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) Скоро скоро ако е това от снимката до колкото мога да видя,май е със затъмнените стопове,което се продаваше за 2500лв някъде в Пловдив Даже скоро те мернах ако е същото до блока срещу Иван гумаджията със стикери на МаЙнес Редактирано 2 Юли 2013 от Kutrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 и аз скоро се здобих с компетишън,но му смених веднага двигателя с пак такъв,но от голф АБФ ТУРБО.компетишън на Английски се пише competition,колега...имай правото да знаеш,все пак караш такава кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Освен това стоков АБФ с турбо не знам да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Освен това стоков АБФ с турбо не знам да има. Ния па си мислехме ,че има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Имаше и един в Смолянско (може още да го има) скоро като влизах в Мобиле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Казахме "стоков" а не моднат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Tук май няма човечец, дето иска да си вземе компет, за да си го лашка "сток"... Презумпцията е друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Е па нормално, с тва недоразумение дето са сложили в коша от завода... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Форумното КГБ/ГРУ/ФБР/ЦРУ ще да се явяваш ти сякаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Форумното КГБ/ГРУ/ФБР/ЦРУ ще да се явяваш ти сякаш... Много е досаден ,налиОсвен това стоков АБФ с турбо не знам да има.и трябва да поодреже малко гредите на капака отдолу,иначе не може го затвори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Ебати модните батки... Танасе, аз до вчера карах 1.8 моно, тва прави ли АСЕ-то по-смислен мотор? Някъв вървящ ли е, икономичен ли е, здрав и безпроблемен ли е, за газ ли е подходящ, кво...? Ако беше толкова невероятно якия мотор, нямаше половината компита вече да са с 1.8Т, 2.2Т, турбо-ABF-и и т.н. ми щеха да си търкалят чудото на инженерната мисъл - 20-годишна механична инжекция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване