Oyama Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 моя приятел имаше 1.8т/октавия на 3години лека като перце/ ...и съм го карал почти всеки ден и сме се дърпали и..... и познай кво?? колите вървят заедно хем моята е куатро!! тва за новата технология имаш поздрави от мен....да си чувал за двигателя G60 ..??айде сега да по-провериш и да почетеш малко за него , да видим от коя година е технологията/на счупеното турбо/ след тва отвори раздел А3/А4 и прегледай заглавията на темите за ремонти в колко от тях се споменава 1.8т../аз ще ти кажа -в 90% от тях/и то не защото е по разпространен мотора, ами окачването за 3+ години съм сменил 5 носача хем съм със 17" джанти -ти колко носача си сменил ??и това ли е новоста на технологията няма и литър по нисък разход няма и секунда каталожни данни по пъргава?????????????????????? ако така се развиваха технологиите V10 TFSI щеше да излезе 2985 година!!!ей готови сте от 10 кладенеца вода да ми донесете..ама от истината няма къде да се скрием!!а на колегата горо ще му кажа че някой ден може и да има късмета да покара мотор като 2.6, тогава ще видим кво ще каже/ама обективно/аз лично единственото за което съжелявам е , че не е 2.8!!поздравиДавал ли си време на божура колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 6 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2007 hahahha с кола 150к.с да ида да ми се смеят ли на божура>.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 6 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2007 моя приятел имаше 1.8т/октавия на 3години лека като перце/ ...и съм го карал почти всеки ден и сме се дърпали и..... и познай кво?? колите вървят заедно хем моята е куатро!! тва за новата технология имаш поздрави от мен....да си чувал за двигателя G60 ..??айде сега да по-провериш и да почетеш малко за него , да видим от коя година е технологията/на счупеното турбо/ след тва отвори раздел А3/А4 и прегледай заглавията на темите за ремонти в колко от тях се споменава 1.8т../аз ще ти кажа -в 90% от тях/и то не защото е по разпространен мотора, ами окачването за 3+ години съм сменил 5 носача хем съм със 17" джанти -ти колко носача си сменил ??и това ли е новоста на технологията няма и литър по нисък разход няма и секунда каталожни данни по пъргава?????????????????????? ако така се развиваха технологиите V10 TFSI щеше да излезе 2985 година!!!ей готови сте от 10 кладенеца вода да ми донесете..ама от истината няма къде да се скрием!!а на колегата горо ще му кажа че някой ден може и да има късмета да покара мотор като 2.6, тогава ще видим кво ще каже/ама обективно/аз лично единственото за което съжелявам е , че не е 2.8!!поздравиКолега ако Октавията е била някой сдухан кошник,това е друг въпрос иначе 8.4 сек. до 100 срещу 9.1 сек в полза на Октавията си е разлика.Като добавим по-ниския разход,по добрата динамика заради турбото мисля,че става ясно кой е правилния избор.Пред фактите и боговете мълчат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bangieff Публикувано 6 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2007 Изводът явно е, че е важно двигателя да е в час, независимо дали е 1.8Т или 2.6v6.Лично моето становище е, че като си купуваш стара кола всичко е въпрос на късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 6 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2007 Изводът явно е, че е важно двигателя да е в час, независимо дали е 1.8Т или 2.6v6.Лично моето становище е, че като си купуваш стара кола всичко е въпрос на късмет напълно съм съгласен с това мнение.Важното колата да е в добро състояние и всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 6 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2007 Колега ако Октавията е била някой сдухан кошник,това е друг въпрос иначе 8.4 сек. до 100 срещу 9.1 сек в полза на Октавията си е разлика.Като добавим по-ниския разход,по добрата динамика заради турбото мисля,че става ясно кой е правилния избор.Пред фактите и боговете мълчат октавиата беше на 3 ГОДИНИ и 85К километра- със сигурност е била сдухан кошник ...а всите 1.8 тръц са нови от магазина и бягат много, а ква динамика имат ум да ти зайде!!! мисля че няма кво да кажа повече по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 7 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2007 октавиата беше на 3 ГОДИНИ и 85К километра- със сигурност е била сдухан кошник ...а всите 1.8 тръц са нови от магазина и бягат много, а ква динамика имат ум да ти зайде!!! мисля че няма кво да кажа повече по темата правилно достатъчно неВерни(пристрастни) неща написа.Аз не карам 1.8Т.но не бива да отричаме достойнствата на този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 7 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2007 hahahha с кола 150к.с да ида да ми се смеят ли на божура>....Ми и мойта е 150 коня ама некакси не ми се смяха, даже "много като тебе вече плакаха" То по тоя логика и Явор не трябва да ходи щото сиерата винаги е по бърза от него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChioChips Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 (Редактирано) Ауе по-малко данък ша плащаш с 1.8Т уеА сега сериозно.Имам 1.8Т, ако можех да върна времето назад преди да го купя...пак щях да го купя Едит: А да, видях че един написа че в раздел "А3/А4" има много теми с това че 1.8Т имат нужда от ремонт или са се счупили. Ами според мен, защото най-много ги купуват тея двигатели и има най-много такива хора с такива коли двигатели в тоя форум Редактирано 8 Септември 2007 от ChioChips Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 Айде и аз да се бухна в дилемата,само един път съм карал 1.8Т НА ПАССАТ 2003,какво да ви кажа, не бих го предпочел въпреки мерака и очакванията които имах,на мойто кошник само съм му избушил катализаторите и к-н филтър и смея да кажа че в аудито има повече адреналин .Четох по горе характеристики ама мойто варел ускорява по прилично,а относно характеристиките и по точно мах скорост,с едни средата между 240-250 за 2 -3 минути жената ме направи на мармалад на летището прди Пловдив НЕ ЗНАМ как са определили 220 км мах,след това възможноста да не мислиш че щи загасне колата ако забравиш да подадеш газ на тръгване е много приятно усещане итака си караш нема се напиняш по бордюрите и нанагорнищата моторетката не се злоби на всеки светофар, готино нещо си е големия мотор.Да кажа и че нема какво да ровичкаш по него много много ,така е измислено просто,лошо е като спре ама те нещата са банални ,една диагностика бърза и е ясен проблема,до сега 6 год+ с всеки ден си знам че това си е мойта кола не ми дава сърце да я засилвам,ходих гледах карах ,СПОРЕД МЕН ГЛЕДАЙ КАРАЙ И САМ ЩЕ РАЗБЕРЕШ КОЙ Е ТВОЯ МОТОРУСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 Колега ако Октавията е била някой сдухан кошник,това е друг въпрос иначе 8.4 сек. до 100 срещу 9.1 сек в полза на Октавията си е разлика.Като добавим по-ниския разход,по добрата динамика заради турбото мисля,че става ясно кой е правилния избор.Пред фактите и боговете мълчатne e 9.1 ama kakto i da e i kolega stiga s tia suhi cifri. cifri kola ne kara vzemi pokarai ednoto i drugoto i chak posle davai idei sekundi uskorenia sravnenia i TOPLIVNATA BAKA kolko sabira da 1.8 T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 ne e 9.1 ama kakto i da e i kolega stiga s tia suhi cifri. cifri kola ne kara vzemi pokarai ednoto i drugoto i chak posle davai idei sekundi uskorenia sravnenia i TOPLIVNATA BAKA kolko sabira da 1.8 T а колко е ускорението на този мотор ?За информация:Объем топливного бака 62 л.В това,че сте си взели 2.6 нямо лошо,радвайте му се, но нека това не замъглява реалната преценка за достойнствата на 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S-line Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 1.8т 8.6сек. от 0 до 100км.ч а 2.6 8.9.1.8т 8.6сек. от 0 до 100км.ч а 2.6 8.9.има данни и 9.1 за 1.8т1.8т 8.6сек. от 0 до 100км.ч а 2.6 8.9.има данни и 9.1 за 1.8т1.8т е супер двигател.аз карам 2.6 V6.ти си знаеш.но големия мотор си е голем кефа е голем.вечен е 1 000 000км.турбината наистина е консуматив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 1.8т 8.6сек. от 0 до 100км.ч а 2.6 8.9.има данни и 9.1 за 1.8т1.8т е супер двигател.аз карам 2.6 V6.ти си знаеш.но големия мотор си е голем кефа е голем.вечен е 1 000 000км.турбината наистина е консуматив.Хахаха, 1 000 000. Нема такива двигатели вече, баце. Нема и кой да прави до толкова километри. Турбото било консуматив - да, сменя се на всеки 60к с ангренажния ремък заедно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Аз лично давам глас за 2.6. Може би защото едно време имах G60 и за 5 г. съм дал за ремонти по двигателя над 5000 лв - само новия компресор, който му взех беше 1700 евра. Според мен 1.8Т е доста усложнен и натоварен с мощност спрямо кубатура. От друга страна 2.6 ми харесва как е направен, двете части на блока са като широко V, за да се понижи центъра на тежестта, всичко е проектирано с мисъл, простичко и надеждно и с нещо напомня самолетен двигател. Другото което съм наблюдавал е вървежа на турбо моторите доста повече се влияе от външните условия - температура и т.н (може би заради интеркулера). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 (Редактирано) точно така е!!!!! имах приятел с Г60 навремето ..колата беше на 2 години а вече турбото го ремонтираха за 3ти път и го побългариха да не купуват ново /от гърция/и още един куп други проблеми ...винаги му играеха оборотите иначе вървеше много- ПОВЕЧЕ ОТ 1.8Т СЕГАШНОТО!!всеки има правото на лош вкус!!! щом обича да си чува двигателя в купето ок??! щом обича да си клатушка пасажерите ок?! аз не обичам ! 2.6 върви по "лимузинесто" по "тежко" по "мазно"а не е ли лимузината това към което всички се стремим !? или утре ако някой от вас спечели 6ца от тотото и ще си купи масовката А4 1.8т 98'??!? а?? или ще си вземе А8 или квото и да е там ..ама А8 няма с 1.8т мотор нали?? така че жа ва замола да си отворите очите и сетивата , защото истината е една и отричането и е само във ваш ущърб!!поздрави Редактирано 9 Септември 2007 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zino Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 точно така е!!!!! имах приятел с Г60 навремето ..колата беше на 2 години а вече турбото го ремонтираха за 3ти път и го побългариха да не купуват ново /от гърция/и още един куп други проблеми ...винаги му играеха оборотите иначе вървеше много- ПОВЕЧЕ ОТ 1.8Т СЕГАШНОТО!!всеки има правото на лош вкус!!! щом обича да си чува двигателя в купето ок??! щом обича да си клатушка пасажерите ок?! аз не обичам ! 2.6 върви по "лимузинесто" по "тежко" по "мазно"а не е ли лимузината това към което всички се стремим !? или утре ако някой от вас спечели 6ца от тотото и ще си купи масовката А4 1.8т 98'??!? а?? или ще си вземе А8 или квото и да е там ..ама А8 няма с 1.8т мотор нали?? така че жа ва замола да си отворите очите и сетивата , защото истината е една и отричането и е само във ваш ущърб!!поздрави 2.6 го пенсионираха отдавна,за разлика от 1.8Т,така че... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 аиде разрови се кога са го пенсионирали 2.6 и защо???да не си говорим наизуст ще ти дам жокер не е преди 2002 година!!!!а 1.8т да не би да се слага и сега 150к.с ??? или е претърпял промяна щот е много хубав!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zino Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 аиде разрови се кога са го пенсионирали 2.6 и защо???да не си говорим наизуст ще ти дам жокер не е преди 2002 година!!!!а 1.8т да не би да се слага и сега 150к.с ??? или е претърпял промяна щот е много хубав!!е да,ама са му добавили само некви си 13 прасета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 2.6 получи развитие в 2.8 след това в 3.0 но всички те са с една и съща концепция и дизайн, разлика има само, че по-новите са с повечко клапани и са 4OHC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 е да,ама са му добавили само некви си 13 прасета и знаеш ли кво ? тия 13+ прасета не са му помогнали грам !!пак си е шумен мотора пак си клатушка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zino Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 и знаеш ли кво ? тия 13+ прасета не са му помогнали грам !!пак си е шумен мотора пак си клатушка!Незнам,не съм настъпвал такъв добитък,маа му стара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Возил съм се и съм карал и двата мотора, и двата не са ми от любимите, но 2.6-цата си е в пъти по-убав за каране/казвам за каране за подръжка си немам и идея/ 1.8Тръц е баси недоразумението тоа мотор, малко кат АСЕ фалат го само собствениците му и то докато го карат, след тва се почват реки от гомна в момента в който го разкарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 ...колега, качи се и на двете и сам прецени, от тук няма да получиш достоверна информация.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Возил съм се и съм карал и двата мотора, и двата не са ми от любимите, но 2.6-цата си е в пъти по-убав за каране/казвам за каране за подръжка си немам и идея/ 1.8Тръц е баси недоразумението тоа мотор, малко кат АСЕ фалат го само собствениците му и то докато го карат, след тва се почват реки от гомна в момента в който го разкарат. Возил са бил, а имал ли си такъв?Чул бил че на баба Злата шурея имал такъв и сменял турбина всеки път като одил до морето....Е аман от такива, и мен така ме плашиха преди да я взема - то не беха носачи, не беха турбота и какво ли още не...... и то не собственици, а някои чули оттук - оттам.Кво да ти кажа - моята 11 годишна кола още нищо не е обадила от тия двете.Пък и голям мотор невинаги значи по-здрав мотор, ще ти дам пример на Хонда моторите - изпилени, здрави и надеждни.Не подценявай това че има и качествени материали, устойчиви на износвания, докато един дефорсак като 2.6 може да мине и без тях и пак ще е здрав, но не значи че щом от 1.8 са извадили 150 коня тои е трошливП.С. и като заключение пак ще кажа - за мен това че 1.8Т върви повече и арчи по-малко не е за подценяване. Всеки си има право на избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване