Jump to content

ACE - трудно пали студена на газ и бензин


pesho68

Recommended Posts

Колеги от месец трудно ми пали AUDI 100 мотор ACE 16V.Проблема е че и на газ и бензин все тая.Веднаж запали ли няма проблем дори да е работила 2минути.Кабелите и свещите са ми нови,въздушен филтър също.Ако някой е имал същия проблем и е успял да го реши нека помогне.Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от месец трудно ми пали AUDI 100 мотор ACE 16V.Проблема е че и на газ и бензин все тая.Веднаж запали ли няма проблем дори да е работила 2минути.Кабелите и свещите са ми нови,въздушен филтър също.Ако някой е имал същия проблем и е успял да го реши нека помогне.Предварително благодаря.

За палене на бензин- виж дюзата за студено палене дали впръсква гориво, докато въртиш със стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За палене на бензин- виж дюзата за студено палене дали впръсква гориво, докато въртиш със стартера.

Извини ме за глупавия въпрос но коя точно е тя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като палиш на газ ,не тръгва ли първо на бензин и после да минава на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ сутрин пробвай да палиш без да натискаш педала на газта (без газ). На бензин освен старт-дюзата, която каза vangnay може да е и синия датчик за температурата. Той подава сигнал само на ЕКУ-то кога и с колко да обогати сместа на бензин и също така, чрез него ЕКУ-то преценява дали и за колко време да включи старт дюзата. На напълно загрял двигател, съпротивлението на синия датчик е 200-250 ома. Тук в една от темите във форума има сравнителна таблица (графика) съпротивление/температура. Най-често белята е от синия датчик (температурния) на ЕКУ-то :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като палиш на газ ,не тръгва ли първо на бензин и после да минава на газ?
Да но имам едно малко копче с което мога дирекно да мина на газ
дано не се окаже бензиновата помпа ... че е 420лв ... :flipoff:
Ако е бензиновата помпа поне на газ трябваше да отлепи
На газ сутрин пробвай да палиш без да натискаш педала на газта (без газ). На бензин освен старт-дюзата, която каза vangnay може да е и синия датчик за температурата. Той подава сигнал само на ЕКУ-то кога и с колко да обогати сместа на бензин и също така, чрез него ЕКУ-то преценява дали и за колко време да включи старт дюзата. На напълно загрял двигател, съпротивлението на синия датчик е 200-250 ома. Тук в една от темите във форума има сравнителна таблица (графика) съпротивление/температура. Най-често белята е от синия датчик (температурния) на ЕКУ-то :bia:.
Мерси ще пробвам утре,но на газ би ли имало значение температурния датчик,а иначе сутрин съм я пробвал и без да натискам газта и отлепва чак на 7-10 завъртания, а палеше на 1 оборот
На газ сутрин пробвай да палиш без да натискаш педала на газта (без газ). На бензин освен старт-дюзата, която каза vangnay може да е и синия датчик за температурата. Той подава сигнал само на ЕКУ-то кога и с колко да обогати сместа на бензин и също така, чрез него ЕКУ-то преценява дали и за колко време да включи старт дюзата. На напълно загрял двигател, съпротивлението на синия датчик е 200-250 ома. Тук в една от темите във форума има сравнителна таблица (графика) съпротивление/температура. Най-често белята е от синия датчик (температурния) на ЕКУ-то :bia:.
Мерси ще пробвам утре,но на газ би ли имало значение температурния датчик,а иначе сутрин съм я пробвал и без да натискам газта и отлепва чак на 7-10 завъртания, а палеше на 1 оборот
На газ сутрин пробвай да палиш без да натискаш педала на газта (без газ). На бензин освен старт-дюзата, която каза vangnay може да е и синия датчик за температурата. Той подава сигнал само на ЕКУ-то кога и с колко да обогати сместа на бензин и също така, чрез него ЕКУ-то преценява дали и за колко време да включи старт дюзата. На напълно загрял двигател, съпротивлението на синия датчик е 200-250 ома. Тук в една от темите във форума има сравнителна таблица (графика) съпротивление/температура. Най-често белята е от синия датчик (температурния) на ЕКУ-то :bia:.
Пробвах нестава,пали на 10-13 то завъртанесъщото е и на бензинМерси ще пробвам утре,но на газ би ли имало значение температурния датчик,а иначе сутрин съм я пробвал и без да натискам газта и отлепва чак на 7-10 завъртания, а палеше на 1 оборот
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах нестава,пали на 10-13 то завъртане,същото е и на бензин.Би ли имало значение температурния датчик при палене на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах нестава,пали на 10-13 то завъртане,същото е и на бензин.Би ли имало значение температурния датчик при палене на газ.

Температурния датчик има значение за паленето само на бензин. Премери го за да видиш дали съвпада съпротивлението при загрял двигател на 90С - трябва да е 200-250 ома. Ако не е толкова направо го сменяй, струва около 25лв. Колкото до паленето на газ е нормално сутрин при тези температури 6-10С да пали от 7-8 завъртания. Все пак вече е студено и газта е по-втечнена, а и нямаш копче за допълнително подаване на газ (обогатител), като има на изпарителите за карбураторните двигатели. Затова е необходимо да се пали първо на бензин. Провери си да не ти смуче въздух от някъде - маркучета извадени, скъсани, дебелия гофриран маркуч, който свързва инжекциона с дроселовите клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем.....Двигателя ми е друг,но симптомите са на 100 процента същите.АБК е двигателя.Преди палеше и на бензин и на газ от раз почти,а сега на бензин почти спря(там поне знам,че бенз.помпа си отива,замериха ми я),обаче защо и на газ е така?Иска повече въртене...Смених и синия датчик(за студен старт),щото проблема с паленето е само при студен двигател,иначе е ок.... Не помогнах много по проблема ти,но поне споделих........При запушени дюзи не би ли се появил подобен проблем?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем - симптомите не са съвсем същите, но в общи линии приличат. При мен се оказа, че е от натрупаната грешка в компютъра. Както ми обясниха в сервиза на Бош по време на производството им са правени изменения в ЕКУто. При някои при натрупване на грешки повече от някакво количество те се изчистват. При други грешките се натрупват.

Пробвай на студен двигател да откачиш плюса на акумулатора, изчакай малко, закачи го и пробвай да запалиш на бензин. Ако запали нормално - това ще да е причината.

На мен в Бош ми промениха малко схемата на захранване на ЕКУто и при всяко гасене на двигателя захранването му отпада. От тогава не съм имал проблеми.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо, на мен за същите оплаквания ми смениха дюзите и стъпковото моторче в Бош-а под моста "Чавдар".

До сега нямам оплаквания, близо половин година, но ще видя зимата, как ще се държи.

Ако почне пак с номерата, ще ходя да ги тормозя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

Здравейте момчета и момичета.

Аз имам подобен проблем колата е ауди б4 аце 94 140 к.с и не иска да пали на бензин когато е студена имам и газ на газ пали.Но когато я карам на газ и прехвърля на бензин върви и на бензин.От време на време губи обороти падат но ги държи сменявали сме стъпково моторче 2 пъти но се пооправи и след време пак се появи губенето на обороти.Но това не е толкова голям проблем

Моля за вашата помощ относно паленето на студено на бензин пали от 6-7 завъртания с подаване на малко газ.Кажете първо от синият датчик ли да проверя и след това дюзата за студено палене или преди тези две неща да отида за проверка на компютъра на колата.Наскоро сменихме и маркуча за високо налягане който е  с металната кривка към мех.инжекцион вече не тече бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не е сцепен/скъсан гофрирания маркуч на инжекциона и дали не смуче въздух отнякъде. Другото нещо е крива или пропаднала клапа на дебитомера заради гърмеж от газовото. Изправи и регулирай ако трябва - има си зелено етикетче с точното й местоположение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре но гърмежи не е имала.Работи перфектно на газ на бензин работи но само когато е прехвърлена от газ на бензин топла.Скоро открих че едно маркуче което е от мисля че мех.инжекцион беше откачено то отива към двигателя сега го закачихме но уви пак неще.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери кабелите към петата дюза да не са прекъснати най често прекъсват в основата и.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре сме при майстор и ще се опитаме да я закачим на пц да видим какво ще покаже и веднага ще пиша :).Все пак много ви благодаря дано да успея и с ваша помощ и съвет да я оправя защото ще бера ядове зимата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колегата buzzi-Пепи  ще ти оправи колата ,мойта четвърта година и 35000км не е имала проблем след неговата намеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...