pesho68 Публикувано 22 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 Колеги от месец трудно ми пали AUDI 100 мотор ACE 16V.Проблема е че и на газ и бензин все тая.Веднаж запали ли няма проблем дори да е работила 2минути.Кабелите и свещите са ми нови,въздушен филтър също.Ако някой е имал същия проблем и е успял да го реши нека помогне.Предварително благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 22 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 Колеги от месец трудно ми пали AUDI 100 мотор ACE 16V.Проблема е че и на газ и бензин все тая.Веднаж запали ли няма проблем дори да е работила 2минути.Кабелите и свещите са ми нови,въздушен филтър също.Ако някой е имал същия проблем и е успял да го реши нека помогне.Предварително благодаря.За палене на бензин- виж дюзата за студено палене дали впръсква гориво, докато въртиш със стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesho68 Публикувано 22 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 За палене на бензин- виж дюзата за студено палене дали впръсква гориво, докато въртиш със стартера.Извини ме за глупавия въпрос но коя точно е тя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 22 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 Тя е една и е монтирана на общия смукателен колектор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesho68 Публикувано 22 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 Тя е една и е монтирана на общия смукателен колекторЩе пробвам мерси,но на ГАЗ това не би имало значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 22 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 Като палиш на газ ,не тръгва ли първо на бензин и после да минава на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 22 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 дано не се окаже бензиновата помпа ... че е 420лв ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 На газ сутрин пробвай да палиш без да натискаш педала на газта (без газ). На бензин освен старт-дюзата, която каза vangnay може да е и синия датчик за температурата. Той подава сигнал само на ЕКУ-то кога и с колко да обогати сместа на бензин и също така, чрез него ЕКУ-то преценява дали и за колко време да включи старт дюзата. На напълно загрял двигател, съпротивлението на синия датчик е 200-250 ома. Тук в една от темите във форума има сравнителна таблица (графика) съпротивление/температура. Най-често белята е от синия датчик (температурния) на ЕКУ-то . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesho68 Публикувано 22 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 Като палиш на газ ,не тръгва ли първо на бензин и после да минава на газ?Да но имам едно малко копче с което мога дирекно да мина на газдано не се окаже бензиновата помпа ... че е 420лв ... Ако е бензиновата помпа поне на газ трябваше да отлепиНа газ сутрин пробвай да палиш без да натискаш педала на газта (без газ). На бензин освен старт-дюзата, която каза vangnay може да е и синия датчик за температурата. Той подава сигнал само на ЕКУ-то кога и с колко да обогати сместа на бензин и също така, чрез него ЕКУ-то преценява дали и за колко време да включи старт дюзата. На напълно загрял двигател, съпротивлението на синия датчик е 200-250 ома. Тук в една от темите във форума има сравнителна таблица (графика) съпротивление/температура. Най-често белята е от синия датчик (температурния) на ЕКУ-то .Мерси ще пробвам утре,но на газ би ли имало значение температурния датчик,а иначе сутрин съм я пробвал и без да натискам газта и отлепва чак на 7-10 завъртания, а палеше на 1 оборотНа газ сутрин пробвай да палиш без да натискаш педала на газта (без газ). На бензин освен старт-дюзата, която каза vangnay може да е и синия датчик за температурата. Той подава сигнал само на ЕКУ-то кога и с колко да обогати сместа на бензин и също така, чрез него ЕКУ-то преценява дали и за колко време да включи старт дюзата. На напълно загрял двигател, съпротивлението на синия датчик е 200-250 ома. Тук в една от темите във форума има сравнителна таблица (графика) съпротивление/температура. Най-често белята е от синия датчик (температурния) на ЕКУ-то .Мерси ще пробвам утре,но на газ би ли имало значение температурния датчик,а иначе сутрин съм я пробвал и без да натискам газта и отлепва чак на 7-10 завъртания, а палеше на 1 оборотНа газ сутрин пробвай да палиш без да натискаш педала на газта (без газ). На бензин освен старт-дюзата, която каза vangnay може да е и синия датчик за температурата. Той подава сигнал само на ЕКУ-то кога и с колко да обогати сместа на бензин и също така, чрез него ЕКУ-то преценява дали и за колко време да включи старт дюзата. На напълно загрял двигател, съпротивлението на синия датчик е 200-250 ома. Тук в една от темите във форума има сравнителна таблица (графика) съпротивление/температура. Най-често белята е от синия датчик (температурния) на ЕКУ-то .Пробвах нестава,пали на 10-13 то завъртанесъщото е и на бензинМерси ще пробвам утре,но на газ би ли имало значение температурния датчик,а иначе сутрин съм я пробвал и без да натискам газта и отлепва чак на 7-10 завъртания, а палеше на 1 оборот Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesho68 Публикувано 22 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2007 Пробвах нестава,пали на 10-13 то завъртане,същото е и на бензин.Би ли имало значение температурния датчик при палене на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2007 Пробвах нестава,пали на 10-13 то завъртане,същото е и на бензин.Би ли имало значение температурния датчик при палене на газ.Температурния датчик има значение за паленето само на бензин. Премери го за да видиш дали съвпада съпротивлението при загрял двигател на 90С - трябва да е 200-250 ома. Ако не е толкова направо го сменяй, струва около 25лв. Колкото до паленето на газ е нормално сутрин при тези температури 6-10С да пали от 7-8 завъртания. Все пак вече е студено и газта е по-втечнена, а и нямаш копче за допълнително подаване на газ (обогатител), като има на изпарителите за карбураторните двигатели. Затова е необходимо да се пали първо на бензин. Провери си да не ти смуче въздух от някъде - маркучета извадени, скъсани, дебелия гофриран маркуч, който свързва инжекциона с дроселовите клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 23 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2007 Имам същия проблем.....Двигателя ми е друг,но симптомите са на 100 процента същите.АБК е двигателя.Преди палеше и на бензин и на газ от раз почти,а сега на бензин почти спря(там поне знам,че бенз.помпа си отива,замериха ми я),обаче защо и на газ е така?Иска повече въртене...Смених и синия датчик(за студен старт),щото проблема с паленето е само при студен двигател,иначе е ок.... Не помогнах много по проблема ти,но поне споделих........При запушени дюзи не би ли се появил подобен проблем?... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 23 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2007 И аз имах подобен проблем - симптомите не са съвсем същите, но в общи линии приличат. При мен се оказа, че е от натрупаната грешка в компютъра. Както ми обясниха в сервиза на Бош по време на производството им са правени изменения в ЕКУто. При някои при натрупване на грешки повече от някакво количество те се изчистват. При други грешките се натрупват. Пробвай на студен двигател да откачиш плюса на акумулатора, изчакай малко, закачи го и пробвай да запалиш на бензин. Ако запали нормално - това ще да е причината.На мен в Бош ми промениха малко схемата на захранване на ЕКУто и при всяко гасене на двигателя захранването му отпада. От тогава не съм имал проблеми.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 27 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2007 Пешо, на мен за същите оплаквания ми смениха дюзите и стъпковото моторче в Бош-а под моста "Чавдар".До сега нямам оплаквания, близо половин година, но ще видя зимата, как ще се държи.Ако почне пак с номерата, ще ходя да ги тормозя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
logivita Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Здравейте момчета и момичета.Аз имам подобен проблем колата е ауди б4 аце 94 140 к.с и не иска да пали на бензин когато е студена имам и газ на газ пали.Но когато я карам на газ и прехвърля на бензин върви и на бензин.От време на време губи обороти падат но ги държи сменявали сме стъпково моторче 2 пъти но се пооправи и след време пак се появи губенето на обороти.Но това не е толкова голям проблемМоля за вашата помощ относно паленето на студено на бензин пали от 6-7 завъртания с подаване на малко газ.Кажете първо от синият датчик ли да проверя и след това дюзата за студено палене или преди тези две неща да отида за проверка на компютъра на колата.Наскоро сменихме и маркуча за високо налягане който е с металната кривка към мех.инжекцион вече не тече бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Виж да не е сцепен/скъсан гофрирания маркуч на инжекциона и дали не смуче въздух отнякъде. Другото нещо е крива или пропаднала клапа на дебитомера заради гърмеж от газовото. Изправи и регулирай ако трябва - има си зелено етикетче с точното й местоположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
logivita Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 (Редактирано) Добре но гърмежи не е имала.Работи перфектно на газ на бензин работи но само когато е прехвърлена от газ на бензин топла.Скоро открих че едно маркуче което е от мисля че мех.инжекцион беше откачено то отива към двигателя сега го закачихме но уви пак неще. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 (Редактирано) Провери кабелите към петата дюза да не са прекъснати най често прекъсват в основата и. Редактирано 30 Септември 2015 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
logivita Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Утре сме при майстор и ще се опитаме да я закачим на пц да видим какво ще покаже и веднага ще пиша .Все пак много ви благодаря дано да успея и с ваша помощ и съвет да я оправя защото ще бера ядове зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarquattro Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Колеги,кажетв ми къде мога да отида да ми я погледнат и моята в София 2.0 16в АСЕ двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Колегата buzzi-Пепи ще ти оправи колата ,мойта четвърта година и 35000км не е имала проблем след неговата намеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване