Jump to content

Автоматичното превключване на газ


Recommended Posts

Въпроса ми е, някой знае ли как да накарам колата да запали на газ след като се превключва автоматично на 2000 об например? Интересувам се само за всеки случай. Нямам намерение да паля постоянно на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз имах подобен проблем(не искаше да запали на бенз.) и ми свързаха една жичка от една клема на изпарителя до акумолатора и колата запали на газ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко положения имаш на ключето?

трябва да са 3 газ-авто-бензин, не знам да има ключета с 2 положения авто-бензин :nixweiss: (ма може и да има)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, е така - натискам бутона на блокчето за управление за около 5 сек и превключва на газ за постоянно. Но не го ползвам, освен в авариен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко положения имаш на ключето?трябва да са 3 газ-авто-бензин, не знам да има ключета с 2 положения авто-бензин :nixweiss: (ма може и да има)
Има
При мен, е така - натискам бутона на блокчето за управление за около 5 сек и превключва на газ за постоянно. Но не го ползвам, освен в авариен режим.
Можеш ли да опишеш кой бутон по точно?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам само едно бутонче. Не натискам нищо - системата е в положение "Автоматично".

Натискам веднъж за кратко минава на бензин. Отново веднъж за кратко пак минава в "Автоматичен". Когато натисна и задържа за 5 сек отива в положение "Газ". Про ново кратко натискане - пак "Автоматичен".

Бутончето е между зеленото и червено светодиодчета. Зеленото свети - Газ. Червеното свети - "Бензин". Свети зелено, червено мига - в момента е на бензин и чака да дигне температура и обороти за да мине на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети зелено, червено мига - в момента е на бензин и чака да дигне температура и обороти за да мине на газ.

Вальо, изненада ме как става превключването при теб - като дигне температура ли?

или обороти, или и двете - нещо не разбрах...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, изненада ме как става превключването при теб - като дигне температура ли?

или обороти, или и двете - нещо не разбрах...?

Следи и двете. Ако дигне над 40 градуса при 2000 оборота някъде включва на газ. Ако нарочно вдигнеш над 4000 пак минава на газ. Обаче, колкото и да е загряла на празен ход не минава на газ (това може да е бъгче - не съм сигурен). Но числата могат да се препрограмират - това не го помня как става. Пише го в едно книжле, но никога не съм го правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси... :nixweiss:... а аз да кажа как превключвам като си нямам работа и имам време сутрин...

при мен става на 2500 оборота, но понкога си пускам показанията за темп. на двигателя на дисплея на климатроника следя като стане на 40градуса минавам на газ(ръчно т.к. така съм чел че е по-добре)

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси... :nixweiss:... а аз да кажа как превключвам като си нямам работа и имам време сутрин...

при мен става на 2500 оборота, но понкога си пускам показанията за темп. на двигателя на дисплея на климатроника следя като стане на 40градуса минавам на газ(ръчно т.к. така съм чел че е по-добре)

Добре де, не разбрах, независимо от температурата ли автоматично превключва на газ при 2500 оборота? Ако примерно зимата е -20 и веднага след като запалиш вдигнеш 2500 пак ли ще мине на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА, ама изпарителя ще замръзне и ще се сцепи сигурно, така че едва ли бих направил такова нещо на трезво, още не съм карал през зимата на газ.

Автоматично и само на обороти... температурата не влия по никакъв начин, освен когато аз сам си я следя.

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА, ама изпарителя ще замръзне и ще се сцепи сигурно, така че едва ли бих направил такова нещо на трезво, още не съм карал през зимата на газ.

Автоматично и само на обороти... температурата не влия по никакъв начин, освен когато аз сам си я следя.

Това са градски легенди :nixweiss:

И в най големият студ си паля и си карам на газ и досега нищо не се е сцепило

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе изпарителя не трябва да замръзва, това знам, за другото още не съм изкарал зима на газ...

това на стария ДЗ мотор ли?

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато замръзне мембраната на изпарителя губи своята гъвкавост и не може да подава адекватно количество газ. Получава се задавяне от богата смес или гаснене поради бедна смес. В повечето случаи вакуумът създаван от двигателя издърпва мембраната въпреки че тя е замръзнала , но след това пружината не може да я върне което води до преобогатяване на сместа и дори до навлизане на газ в течно състояние в маркуча от изпарителя. Повечето от големите мотори се справят със задавянето улеснени и от факта че газта е летлива и бързо се изпарява. По мои наблюдения малките мотори са доста по-чувствителни подложени на такива експерименти. Някои твърдят че честото замръзване на мембраната може да доведе до повреждането и.

В никакъв случай не твърдя че съм абсолютно прав, но в общи линии нещата седят така! Това обаче не означава че ако решите да палите само на газ то задължително ще имате проблеми! Карах кола 3год. само на газ включително и паленето и никога не се е задавяла, нито пък се повреди мембраната!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следи и двете. Ако дигне над 40 градуса при 2000 оборота някъде включва на газ.

Сигурен ли си в това? В такъв случай трябва да имаш датчик за температура. Тези, които ние слагаме с бутонче, са само на обороти. И се регулират с един потенциометър на ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет ,

ще споделя при мене как е:

Автоматично запалване-на бензин винаги.При подаване на газ на празен ход и достигане до към 2 500 оборота ,двигателя заработва със синьото гориво.....независимо дали е +20 или - 20 градуса.

За паленето на газ-при мене на кутийката с ботончето(ключа) има едно меко копченце(съвсем малко) отдолу по средата .Задържайки го натиснато ,колата пали на газ. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си в това? В такъв случай трябва да имаш датчик за температура. Тези, които ние слагаме с бутонче, са само на обороти. И се регулират с един потенциометър на ключа.

Да, има - трябва да погледна само, дали е отделен или се бяха вързали към един то съществуващите датчици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верочтно са пуснали една жица към температурния датчик, защото иначе къде ще го сложат...

Вальо, при теб е по-интелигентно явно, при нас е само на обороти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са градски легенди :)

И в най големият студ си паля и си карам на газ и досега нищо не се е сцепило

И аз съм така.Палил съм зимата и при минус 15 на газ. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм така.Палил съм зимата и при минус 15 на газ. :bia:

Это, извадих си книжката - инструкция за монтаж и експлоатация на автоматичен микропроцесорен превключвател за газови уредби SVV2.0.....

Та датчика се закрепва върху корпуса на изпарителя - към маса (прекъсва я) бял с кафяво проводник...

"Описание нафункциите и начин на работа".......

"А. - автоматичен режим - превключването зависи от зададените предварително температура и/или обороти...."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Кажи какъв е ключа. Щото има ключета с положения, а има и само бутончета като на Лорда.

Ключ с превключвател с две пложения, в едното положение е на бензин в другото е на автоматичен режим( минава на газ при 2000 об/мин). Има и едно малко копченце което като го натисна ако е в автоматичен режим превключва на бензин независимо от положението на превключвателя. Абе само газ няма, ако ми се наложи не ми е много ясно какво ще правя, зашото лесно ще задейсвам клапана за газ, ама от къде да изключа дюзите за бензин не ми е много ясно :rolleyes: .

Редактирано от kolio_gg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

Здравейте колеги.За да не пускам нова тема ще пиша в тази,въпреки,че е стара е доста подобна на моя проблем.Имам АГУ BRC с изпарител AT90E.Превключвателя обаче е Фобос-автоматичен с 2 стрепени,пали на бензин и след 2000 об/м. обръща на газ и втора степен само бензин.Обаче ми прави проблем от известно време.Обръща си на бензин и като разбутам буксата се оправя.Обаче това не е вариант.Отварях го веднъж и го почистих,но продължи да се ебава.Мога ли да го сменя с друг,който има и ръчен режим или трябва с точно същия да го заменям?Ключа е с 10 пина букса.Има и ламби,от които обаче файда няма,все пълно си показват.Явно не е закачен за бутилката,която май е Ловато.Колата е Ауди 80 Б4 АБТ.

Качам снимки на ключа:

 

 

 

 

 

 

 

070820163221.jpg

070820163219.jpg

070820163217.jpg

070820163216.jpg

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, според мене не е проблем да си вземеш друг ключ и да го смениш. Но трябва да имаш свързването по цветове на стария, а на новия ще има бележка вътре със цветовете. Не съм сигурен на различните фирми цветовете дали са еднакви всичките или имат разлика. Аз също съм с автоматичен ключ, но е с по-малко пера на куплунга. Най-лесно е ако намериш същия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е да отвориш ключа и да му презапоиш спойките на самия куплунг - явно има студени спойки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...