Jump to content

А4 РАЗХОД МАСЛО


ANIO_84

Recommended Posts

Всеки мотор разходва масло. По документи му дават даже между 1 и 1.5 литра на 1000 км.:hilezh: Аз лично смятам че около 1 литър на 10 000 км е нормално. Мойта ми даде за последните 10 000км около 300 грама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално двигател да харчи масло. Двигател заочва да харчи масло според начина на каране, километрите и годините. Нова кола не пипа маслото. Както каза колегата може да липсват 200-300 грама на 10 000 км и това се дължи на изпаренията. Ако липсват повече виж дали пуши от аспуха и ако пуши, кога пуши. Ако пафка едно малко облаче при потегляне от място значи е за гумички на клапани, ако не пуши и харчи масло значи най вероятно е за сегменти. 90% от колите в БГ са на СТРАШНО много километри и харчат масло. Не е проблем дори и да харчи. Просто наглеждай маслото от време на време и си свиркай. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм навъртял 5000 км. от последната смяна и днес се наложи да долея около 400 гр. Това нормално ли е при положение, че преди не съм доливал толкова много, а и ми прави впечатление, че отворите на ауспуха се доста черни. На какво може да се дължи това, при положение, че прди бяха доста чисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да добавя че повечето масла в БГ също са боклук за съжаление.

На 5000км 400 грама не е голям проблем. Пробвай с някое друго масло, може и по гъсто - 15в40. :rolleyes:

Редактирано от makaveli403_7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да добавя че повечето масла в БГ също са боклук за съжаление.

На 5000км 400 грама не е голям проблем. Пробвай с някое друго масло, може и по гъсто - 15в40. :hilezh:

Да бе. Я дай да сложи и 20W40. Карай си колата със сщото масло и не се притеснявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе. Я дай да сложи и 20W40. Карай си колата със сщото масло и не се притеснявай.

Както казах този разход на масло не е голям и не е проблем. С 20w40/50 ще харчи осезаемо по малко масло (от опит го казвам) но идва зима така че не слагай по гъсто. Имал съм коли който са горели масло и когато им сипя по гъсто намалява разхода на маслото. Всички знаем че има някой менте масла който колите ги горят много повече от нормалното и затова дадох този съвет.

Ако греша моля някой да ме поправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка кола харчи масло,даже и новата но има много НО-та,дали я караш с подходящо масло,дали градско или извънградско,дали я караш кото състезател или превключваш скоростите м/у 2-3000оборота,на колко км е самия д-л, и др. Ти какво точно караш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е деееа! "Всяка кола харчи масло", та "всяка кола харчи масло"! Ми не е вярно! Ако е, защо моята не харчи?!

От смяна до смяна (7000км) нивото пада с 1мм! Никога не ми се е налагало да доливам, просто защото не харчи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е деееа! "Всяка кола харчи масло", та "всяка кола харчи масло"! Ми не е вярно! Ако е, защо моята не харчи?!

От смяна до смяна (7000км) нивото пада с 1мм! Никога не ми се е налагало да доливам, просто защото не харчи!

Цмоц, щом е паднало с 1мм, значи харчи. Нема кола която да не харчи, особено кола с Турбо. Това че не се налага да доливаш не значи че не харчи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее деееа ..... Уточнете тез понятия бееее! Арчи го, пипа го, бара го, тИче, капИ, шурти, гори го, апва го.... Обърках се вече! Ма и вие май. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хих сори че се включвам но и 90% от колите в БГ са на по-малко от 100к километри :) как ще харчат масло ;)

Аха... да така е... особено тея в Горубляне всичките са на под 100к... сигурно всички европейци са се наговорили тъкмо преди това да си фърлят колите :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цмоц, щом е паднало с 1мм, значи харчи. Нема кола която да не харчи, особено кола с Турбо. Това че не се налага да доливаш не значи че не харчи.

Колега, кола с турбо харчи масло ако турбинката и е тръгнала да си заминава.

Моята е с турбо и от смяна до смяна поне видимо по пръчката НЕ ХАРЧИ масло!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги турбото се смазва с маслото от автомобила а и с него се охлажда така че моля ви. С турбо ли е колата и се кара в режим ще гори масло винаги.

Ако я карате само градско и турбото почти не се включва е нормално да не гори. Зависи и това дали е с постоянно турбо или с променлива геометрия !!!:hilezh:

Редактирано от DANI_SAVOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги турбото се смазва с маслото от автомобила а и с него се охлажда така че моля ви. С турбо ли е колата и се кара в режим ще гори масло винаги.

Ако я карате само градско и турбото почти не се включва е нормално да не гори. Зависи и това дали е с постоянно турбо или с променлива геометрия !!!:stupid:

Абе пич, как го реши това нещо че ми е много интересно. Защо си мислиш че като колата е с турбо ще гори повече масло. Една кола гори масло не когато е с турбо или без, а когато е на >= 2ХХ ХХХкм. Понеже гледам че си с TDI мотор, само да ти споделя че мойта каляска дето е на точно 186000км гори около 100гр на 10000км. Айде сега кажи ми, да не би да ми е демонтирана турбината че не ми харчи масло колата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е смешно някой като почне да твърди че няма разход на масло. Колко човека от вас са измерили в точен съд налятото и източеното масло. Хайде моля ви се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич, как го реши това нещо че ми е много интересно. Защо си мислиш че като колата е с турбо ще гори повече масло. Една кола гори масло не когато е с турбо или без, а когато е на >= 2ХХ ХХХкм. Понеже гледам че си с TDI мотор, само да ти споделя че мойта каляска дето е на точно 186000км гори около 100гр на 10000км. Айде сега кажи ми, да не би да ми е демонтирана турбината че не ми харчи масло колата....

колега чисто фабрично е зададено при коли с турбини да харчи масло!!! ОК

прочети малко литература!!!

имал съм пежо 406 с 2.1 л. мотор дизел в книгата му пишеше за разходи на масло до 600 г. на 1000 км. да се игнорират. Ненапразно някои модели имат датчици за нивото на маслото директно в купето !!! Доливаш и караш. Не всеки път когато маслото е намаляло значи има проблем и така. Говоря специално за колите с турбокомпресори . Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пишеше за разходи на масло до 600 г. на 1000 км. да се игнорират.

[/quote

Виж да не си объркал цифрата, защото ако е така нямаш нужда от смяна на масло на 10 к ще си налял 6 литра ново масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кола с турбо харчи масло ако турбинката и е тръгнала да си заминава.

Моята е с турбо и от смяна до смяна поне видимо по пръчката НЕ ХАРЧИ масло!!!

Гледам караш AEB, значи не би трябвало да пишеш такава глупост. Няма кола с турбо която да не харчи малсо, било тя и на 1км излязла от завода. Не случайно на Поршетата им се носи славата на Масларки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич, как го реши това нещо че ми е много интересно. Защо си мислиш че като колата е с турбо ще гори повече масло. Една кола гори масло не когато е с турбо или без, а когато е на >= 2ХХ ХХХкм. Понеже гледам че си с TDI мотор, само да ти споделя че мойта каляска дето е на точно 186000км гори около 100гр на 10000км. Айде сега кажи ми, да не би да ми е демонтирана турбината че не ми харчи масло колата....

A ти колега с какжо масло я караш, моята е 1.8Т и ми даде до сега за 1500км-200грама 5w40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам караш AEB, значи не би трябвало да пишеш такава глупост. Няма кола с турбо която да не харчи малсо, било тя и на 1км излязла от завода. Не случайно на Поршетата им се носи славата на Масларки.

Е хубаво де, но едно е да харчи 100-200 милилитра, а друго 1 литър от смяна до смяна. Не говорим за примера 600мл на 1000 км. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам караш AEB, значи не би трябвало да пишеш такава глупост. Няма кола с турбо която да не харчи малсо, било тя и на 1км излязла от завода. Не случайно на Поршетата им се носи славата на Масларки.

Давам конкретни факти от моята кола А4 АЕБ 1996 година. А те са:

Първото масло беше Castrol TXT Softec 5W40 - за 10 000 км поне по щеката не мръдна (значи ако е изгорила нещо ще е пренебрежимо малко).

Сега съм със Castrol EDGE 5W30 - за 3 500 км досега отново не го е пипнала.

Карам колата нормално, без да я жаля много, но и без да я вкарвам често в червеното - примерно по магистралата нормално се движа със 140, другаде със 120.

Та така - смея да твярдя че когато е в ред една кола НЕ ГОРИ, повтарям, НЕ ГОРИ масло.

Може и да има значение това, че 2003 година ми е сменяна турбинката в Италия с нова такава, но исках да покажа че не е нормално нещо колата да харчи над 500 мл/ 10000 км масло.

Виж, ако караш като Фитипалди само в червеното - вече незнам, в този режим казват че е нормално да си похарчва.....:rolleyes:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...