radi_nrj Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 Аз утре ще сглобявам. Искам да благодаря на колегата VBI за темата, която ми беше много полезна. Вече сме с чисто ново радиаторче Niessens и се надявам утре да имаме топло. Оказа се, че имам и електрически радиатор, но утре ще имам възможност да го тествам дали работи. Дори и да не работи се съмнявам, че ще го сменя защото е оригинална част на Siemens и ме е страх да видя колко струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan78 Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 А какво представлява клапата за въздуха от дясната страна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Ако става въпрос за жълтата отляво на снимката то това е клапата за свеж въздух. Реално спира и пуска притока на свеж въздух към парното/купето. Ако се повреди и блокира в затворено или притворено положение може да изгори вентилатора на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ithilieth Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Ето един линк (на руски) със снимков материал, стъпка по стъпка. Дано да е полезен на някой:http://www.blindhorse.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=29 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Това е варианта без климатик, но доста неща са свалили братушките. Реално барчето и конзолата за ръчната не е нужно да се махат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 19 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 Благодаря на всички за информацията до някъде ми помогна, много! След като си изчистих парното (ОСНОВНО), го върнах обратно в колата свързах го и то пак не тръгна, всичко проверих по 1000 пъти за да се уверя, че съм направил нещата като хората. Проблема се оказа във ВКУУМНАТА КЛАПА тя не дава на парното да духа топло в купето! Въпроса ми е дали някои знае защо, така се получава дали е възможно да е от Дисплейте на климатроника защото са ми от А6 или е от някои датчик за измерване на температурата в купето. Според мен, нещо дава грешка в електрониката, за да се получат тея шмекерии... моля помогнете, занимавам се с това парно от вече няколко месеца и ми писна, надявам се да има оправия. Благодаря предварително, колата ми е АУДИ 100 C4 1992 година. Благодаря на всички за информацията до някъде ми помогна, много! След като си изчистих парното (ОСНОВНО), го върнах обратно в колата свързах го и то пак не тръгна, всичко проверих по 1000 пъти за да се уверя, че съм направил нещата като хората. Проблема се оказа във ВКУУМНАТА КЛАПА тя не дава на парното да духа топло в купето! Въпроса ми е дали някои знае защо, така се получава дали е възможно да е от Дисплейте на климатроника защото са ми от А6 или е от някои датчик за измерване на температурата в купето. Според мен, нещо дава грешка в електрониката, за да се получат тея шмекерии... моля помогнете, занимавам се с това парно от вече няколко месеца и ми писна, надявам се да има оправия. Благодаря предварително, колата ми е АУДИ 100 C4 1992 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 19 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 За проба махни я и я виж - в нормално положение трябва да е отворена. Ако е така после трябва при загрят двигател да обезвъздушиш от пробката която е точно пред нея. Отвиваш я и като потече плътна струя антифриз я затваряш и после доливаш при нужда. А ако клапата е заяла в затворено положение можеш временно да сложиш една тръбичка вместо нея а после на пролет да си търсиш нова или здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 19 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 (Редактирано) За проба махни я и я виж - в нормално положение трябва да е отворена. Ако е така после трябва при загрят двигател да обезвъздушиш от пробката която е точно пред нея. Отвиваш я и като потече плътна струя антифриз я затваряш и после доливаш при нужда. А ако клапата е заяла в затворено положение можеш временно да сложиш една тръбичка вместо нея а после на пролет да си търсиш нова или здрава. :zustimm:/>/>Проблема е че на моята го няма това кранче за обезвъздушаването :D/> от както се помня и за това не знам. Дали е възможно, да й има нещo на клапата? ...сигурно! ще проверя, мерси много! Редактирано 19 Декември 2012 от GeorgiAudi100C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 20 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2012 Да ти кажа най-добре е да я демонтираш и така ще видиш. Трябва да е нормално отворена. Пробката не може да я няма. Освен някой преди теб да я е махнал и да е сложил само маркуче вместо нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2012 Как разбра, че проблема е от вакумната клапа? На мен повече ми прилича на запушено радиаторче. Просто отвътре по стените на тръбичките се отлага котлен камък и това пречи на топлоотдаването на антифриза вътре към купето. Т.е. дори и да минава достатъчно антифриз през него котления камък се явява като изолация за топлото и затова духа хладко в купето. Самия клапан много лесно се проверява, като за начало му изкарай само вакумната тръбичка отгоре, като ЗАПУШИШ самата тръбичка, която върви към двигателя да не смуче въздух. След това пробвай парното. Ако пак не е добре свали вакумния клапан и го огледай дали не е заял в затворено положение (но е малко вероятно). Виж температурната клапа дали се движи като сменяш от LO на HI - белите щангички отвън. Виж на 01с какви грешки имаш.Може да не си обезвъздушил добре системата. Щом нямаш пробка просто разхлаби горната скоба на радиаторчето докато не потече антифриз от там при 90С загрял двигател и парно сложено на HI, а вентилатора на 1-2 чертички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 ...не, не, радяторчето е ново, даже го изчистих и видях, че нямаше и утайка в него. всичко работи сега, ПАРНОТО Е НА МАКС. Странното е че когато сложа клапата за вакуума, тогава спира да духа топло. а как се проверява за грешки в климатроника? Всички моторчета си работят, клапите и датчиците също в това съм сигурен.Обезвъздушено е всичко! Само датчика на тавана в копето го няма и Дисплейте са от АУДИ А6 95година а моята е 1992, малко ме съмнява това да е проблема, но все пак ви казвам! Да ти кажа най-добре е да я демонтираш и така ще видиш. Трябва да е нормално отворена. Пробката не може да я няма. Освен някой преди теб да я е махнал и да е сложил само маркуче вместо нея....точно! Явно някои я е махнал преди мене, въпреки че с обезвъздушаването проблеми не съм имал, тя сама си се обезвъздушава добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 (Редактирано) Колеги при мен имам парно ,но отвреме на време спира топлото и духа само студено дори и в движение го прави какво мога да направя.Системата е почистена добре обезвъздушена и с нов антифриз.Просто на High духа студено/не го прави постоянно/. Моля за съвет :steinigung:/> Редактирано 21 Декември 2012 от venkobreiko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Двигателя държи ли си 90 градуса без значение в какъв режим караш колата? Градско или извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Двигателя държи ли си 90 градуса без значение в какъв режим караш колата? Градско или извънградско.Около 80 някаде държи.90 никога не е вдигала незнам на какво се дължи,свалял съм термостат пробвал съм го работи нямам идея защо е винаги 80-82 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Защото малко по-рано ти отваря термостата. Провери го в една тенджера с вода на котлона с един калибриран контролен термометър и ще видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 (Редактирано) Защото малко по-рано ти отваря термостата. Провери го в една тенджера с вода на котлона с един калибриран контролен термометър и ще видиш.Пробвах номера с тенжерата и си отваря нормално? <_</> Има ли друг начин да проверя защо не работи на 90 градуса.И какви може да са причините? Редактирано 21 Декември 2012 от venkobreiko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 А с какъв термометър го измери и на колко отваря и затваря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 А с какъв термометър го измери и на колко отваря и затваря?Ами несъм го мерил с термометър защото нямам такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Е точно там се крие кучето според мен. Голяма вероятност има да ти отваря по-рано или да не се затваря когато трябва. Другия вариант е да имаш въздух в системата или да не ти държи капачката на разширителния съд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Е точно там се крие кучето според мен. Голяма вероятност има да ти отваря по-рано или да не се затваря когато трябва. Другия вариант е да имаш въздух в системата или да не ти държи капачката на разширителния съд.Колега карах я 100км и мъркучът които излиза след термостата беше студен а температурата е 80 градуса това нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Или термостата ти е повреден или имаш нещо запушено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Или термостата ти е повреден или имаш нещо запушеноЗнам ли ще купувам термостат да пробвам и ще пиша пак колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Преди да монтираш новия термостат си направи една промивка на системата ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Преди да монтираш новия термостат си направи една промивка на системата ако искаш. :rolleyes:/>Добре колега. Имам един страничен вупрос колега Одеве свалих лостчетата на чистачките и светлините защото нямам дълги.Разглобих на светлините и тази дето е за дългите и мигачите невиждам нередност в нея може ли да ми пратиш някаква схема да мога да я погледна.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Ако някой не ме изпревари след коледа ще ти пратя схема защото сега не съм в къщи и тук на този компютър нямам. А предпазителите предполагам си ги проверил, както и крушките? И релетата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване