dimibike Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Моторчето и рамото ги взех преди време от колегата more за 30лв Първо ми се бе счупило рамото, а след това спря и моторчето,така че търси колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky7o Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Смених рамото с метално такова, преправих от една "планка"... При смяната се оказа, че и при мен има и второ радиаторче, което е електрическо. Не съм сигурен обаче дали работи, както и как се включва евентуално. Не знам за колко време почва да духа топло, но при мен може да се каже, че почти "веднага", това ме навежда на мисълта, че работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Проблема на металното рамо е, че ще почне да "яде" пластмасовите ябълки на приводния механизъм и на самата клапа. По-добре си потърси оригинална щангичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky7o Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Ще потърся оригинално такова, благодаря за мнението. Сега ми излезе друг проблем, не съм сигурен дали има общо със смяната на радиаторчето Значи като карам между 70-120 км се чува някакво свистене от към волана. След 120 спира да се чува. Другото, което е интересно е че се чува само, при отворен прозорец, без значение дали левия или десния (преден). Днес се получи това, до сега не ми се беше случвало. Звукът е все едно огрооомен стършел Някой, ако има идея от какво може да е... Не мога да разбера от къде точно се чува, но сякаш е от долу под волана, или от към километража... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 погледни маншона на кормилния прът(при кардана между рейката) дали си е на мястото. Нормално е при отворен прозорец да се чува ,защото се получава течение ако има друг отвор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Има вероятност да не си сложил добре уплътнението на кожуха с радиаторчето и от там да ти дърпа въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky7o Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 (Редактирано) На 9/7/2016 at 18:41, Shubert написа: Цитиране на предходно мнение! Не разбрах за кое точно става дума Вътре в купето където се свързва "кутията" с въздоховодите, или самото радиаторче като съм слагал в "кутията". Ако е за самото радиаторче, там където излизат двете тръбички от кутията видимо имам "дупка"... Да взема да уплътня първо там? Редактирано 9 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 (Редактирано) Трябва и дупката, където излизат изводите на радиаторчето да се уплътнят добре, но и самото радиаторче има едно уплътнение от едната страна, което опира в кутията на парното. Ако не си го сложил както трябва или го е нямало ще почне да минава студен въздух покрай него и ще ти е по-лошо парното зимата. Въпросното уплътнение е залепено заводски за новото радиаторче на парното. Редактирано 9 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Е аз там около тръбите го напълних със силикон. Иначе имах предвид там където кутията на парното се допира в купето с едно лепкаво уплътнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 (Редактирано) От там може да ти вкарва вода в купето като вали ако не е уплътнено добре . Редактирано 9 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2016 Снимките в темата са възстановени, ако някой намери някаква грешка нека пише на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashko Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 здравейте колеги.Изчетох цялата тема,и то няколко пъти,но само на места видях за моят проблем.След смяната на радиаторчето на парното в купето става топло ,но не духа от въздуховодите ,а някъде вътре в таблото.какво да направя,и дали ще се справя сам или да търса някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Освен да не са ти ги закачили след това друга причина не виждам. Кой ти сменя радиатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashko Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 На 8.12.2016 г. at 14:35, Shubert написа: Освен да не са ти ги закачили след това друга причина не виждам. Кой ти сменя радиатора? радиаторчето ми го сменя майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Не пречи да е забравил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 (Редактирано) Вчера смених радиаторчето по инструкциите на колегата @VBI.До вчера нямах парно, днес имам пОрно. Вече на HI направо пари на ноздрите. Редактирано 29 Януари 2017 от SPiTFiRE_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Супер, явно и хубаво радиаторче си сложил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Щях да слагам феби по препоръка на майстор, койо работи само с тях. Но кавалите от АутоКели не успяха да го доставят в уречения ден и бяхме разхвърляли колата вече. В крайна сметка сложих Нисенс. Оказа се че и аз имам допълнителния нагревател и най-вероятно със се топлил 90% на него, защото като правих опит за обезвъздушаване преди смянта не пускаше нищо от пробката. Дори на чешмата като го сложих не текна грам от другата страна. Между другото радиаторчето си беше оригиналното от 97-ма. Замалко 20 години да направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 14 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2017 Благодарение на тази тема и аз вече съм с ново радиаторче,сега от духалките тече лава на колата си беше оригиналното..25 годишно отлежало и близо килограм по-тежко от новото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Това с разликата в килограмите не е добре - ако е много леко новото значи няма достатъчно ламели и няма да топли добре зимата. Радиаторчето на парното трябва да е "тежко" за да е истинско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Новото е Нисенс или нещо подобно а това е старото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Аз сложих Нисенс и имах драми, тръбичките на новото радиаторче се оказаха по-малко Фи от старото и прокапваше от снадката с маркуча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 (Редактирано) Да,два размера са,едните са 20мм другите не знам колко са но са доста по-малки. Редактирано 28 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 Преди 3 години смених моето. Тръбичките на оригиналното бяха с диаметър 21 мм. Всички радиаторчета, които се предлагаха бяха с диаметър 18 мм. Преди монтажа, от един многослоен маркуч си изрязах нещо като втулки от единия слой, които надянах на тръбичките на радиаторчето. Малко по-трудно влязоха маркучите на парното после, но пък няма теч. Радиаторчето го взех от БНР. Имаше китайско и тайванско. Взех второто. Не може да духа така горещо, както оригиналното, но иначе върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 12 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Taзи седмица ще го гледам този фил,и то много цветно,тъй като ще искам да сваля и изпера и мокета в колата.Подгизна с антифриз. Изскачат ми веднага няколко въпроса: -От време на време чувам,че вентилатора просвирва като щурче.Прочетох в темата,че се сменя вентилатора. А той продава ли се като отделна част? -Последната година,когато пускам парно или климатик,веднага светва "количката"на управлението на климатроника.Какво значи това? Предполагам че и още работи ще ви питам в процеса на работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване