Jump to content

Смяна на радиаторче на парното на Ауди 100/С4


VBI

Recommended Posts

Моторчето и рамото ги взех преди време от колегата more за 30лв :) Първо ми се бе счупило рамото, а след това спря и моторчето,така че търси колегата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 331
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Смених рамото с метално такова, преправих от една "планка"... При смяната се оказа, че и при мен има и второ радиаторче, което е електрическо. Не съм сигурен обаче дали работи, както и как се включва евентуално. Не знам за колко време почва да духа топло, но при мен може да се каже, че почти "веднага", това ме навежда на мисълта, че работи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на металното рамо е, че ще почне да "яде" пластмасовите ябълки на приводния механизъм и на самата клапа. По-добре си потърси оригинална щангичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще потърся оригинално такова, благодаря за мнението. Сега ми излезе друг проблем, не съм сигурен дали има общо със смяната на радиаторчето :) Значи като карам между 70-120 км се чува някакво свистене от към волана. След 120 спира да се чува. Другото, което е интересно е че се чува само, при отворен прозорец, без  значение дали левия или десния (преден). Днес се получи това, до сега не ми се беше случвало. Звукът е все едно огрооомен стършел :) Някой, ако има идея от какво може да е... Не мога да разбера от къде точно се чува, но сякаш е от долу под волана, или от към километража...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни маншона на кормилния прът(при кардана между рейката) дали си е на мястото.

Нормално е при отворен прозорец да се чува ,защото се получава течение ако има друг отвор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/7/2016 at 18:41, Shubert написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Не разбрах за кое точно става дума :)

 

Вътре в купето където се свързва "кутията" с въздоховодите, или самото радиаторче като съм слагал в "кутията". Ако е за самото радиаторче, там където излизат двете тръбички от кутията видимо имам "дупка"... Да взема да уплътня първо там?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва и дупката, където излизат изводите на радиаторчето да се уплътнят добре, но и самото радиаторче има едно уплътнение от едната страна,  което опира в кутията на парното. Ако не си го сложил както трябва или го е нямало ще почне да минава студен въздух покрай него и ще ти е по-лошо парното зимата. Въпросното уплътнение е залепено заводски за новото радиаторче на парното. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз там около тръбите го напълних със силикон. Иначе имах предвид там където кутията на парното се допира в купето с едно лепкаво уплътнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там може да ти вкарва вода в купето като вали ако не е уплътнено добре . 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Снимките в темата са възстановени, ако някой намери някаква грешка нека пише на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

здравейте колеги.Изчетох цялата тема,и то няколко пъти,но само на места видях за моят проблем.След смяната на радиаторчето на парното в купето става топло ,но не духа от въздуховодите ,а някъде вътре в таблото.какво да направя,и дали ще се справя сам или да търса някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.12.2016 г. at 14:35, Shubert написа:

Освен да не са ти ги закачили след това друга причина не виждам. Кой ти сменя радиатора?

радиаторчето ми го сменя майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вчера смених радиаторчето по инструкциите на колегата @VBI.До вчера нямах парно, днес имам пОрно. Вече на HI направо пари на ноздрите.

Редактирано от SPiTFiRE_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях да слагам феби по препоръка на майстор, койо работи само с тях. Но кавалите от АутоКели не успяха да го доставят в уречения ден и бяхме разхвърляли колата вече. В крайна сметка сложих Нисенс. Оказа се че и аз имам допълнителния нагревател и най-вероятно със се топлил 90% на него, защото като правих опит за обезвъздушаване преди смянта не пускаше нищо от пробката. Дори на чешмата като го сложих не текна грам от другата страна.

Между другото радиаторчето си беше оригиналното от 97-ма. Замалко 20 години да направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Благодарение на тази тема и аз вече съм с ново радиаторче,сега от духалките тече лава :) на колата си беше оригиналното..25 годишно отлежало и близо килограм по-тежко от новото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това с разликата в килограмите не е добре - ако е много леко новото значи няма достатъчно ламели и няма да топли добре зимата. Радиаторчето на парното трябва да е "тежко" за да е истинско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих Нисенс и имах драми, тръбичките на новото радиаторче се оказаха по-малко Фи от старото и прокапваше от снадката с маркуча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,два размера са,едните са 20мм другите не знам колко са но са доста по-малки.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 години смених моето. Тръбичките на оригиналното бяха с диаметър 21 мм. Всички радиаторчета, които се предлагаха бяха с диаметър 18 мм. Преди монтажа, от един многослоен маркуч си изрязах нещо като втулки от единия слой, които надянах на тръбичките на радиаторчето. Малко по-трудно влязоха маркучите на парното после, но пък няма теч. Радиаторчето го взех от БНР. Имаше китайско и тайванско. Взех второто. Не може да духа така горещо, както оригиналното, но иначе върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Taзи седмица ще го гледам този фил,и то много цветно,тъй като ще искам да сваля и изпера и мокета в колата.Подгизна с антифриз.

Изскачат ми веднага няколко въпроса:

-От време на време чувам,че вентилатора просвирва като щурче.Прочетох в темата,че се сменя вентилатора.

А той продава ли се като отделна част?

-Последната година,когато пускам парно или климатик,веднага светва "количката"на управлението на климатроника.Какво значи това?

Предполагам че и още работи ще ви питам в процеса на работа:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...