Jump to content

Смяна на радиаторче на парното на Ауди 100/С4


VBI

Recommended Posts

Ами всичко идва от ключа свалил съм ги и ги почистих и светнаха.Но няма да откажа схемата колега.

Редактирано от venkobreiko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 331
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги сега пък ми угасна осветлението на таблото и не ми светят долните лупи,а дългите ги оправих от какво може да е това също ми свети индикацията за изгоряла лампа на фаровете а те са добре светеха до сутринта добре.Дайте съвети колеги някой да е имал подобен проблем? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега пък ми угасна осветлението на таблото и не ми светят долните лупи,а дългите ги оправих от какво може да е това също ми свети индикацията за изгоряла лампа на фаровете а те са добре светеха до сутринта добре.Дайте съвети колеги някой да е имал подобен проблем? :steinigung:/>

Оправих проблема беше пластината на късите светлини.Спирам да пиша в тази тема. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам само как е най-лесния начин да стигна до моторчетата за клапите? Кое се сваля? До скоро нямах проблеми, но с падането на студа ми отказа централната клапа :respekt: Сега пак топли, обаче няма нищо общо с преди. Искам само да я закарам в положение на духа, и да и откача буксата. Ремонт лятото :zustimm:

Честита Коледа :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приводния механизъм е отдясно - "синия". Бъркаш между жабката и тялото на парното и откачаш от ябълката синята щангичка. После на ръка поставяш клапата така, че да духа малко и от средните въздуховоди. Хубаво е да поставиш нещо под самата щангичка за да не си мести положението сама от струята на вентилатора - примерно парче от гумичка под рамото на щангичката. Ако отвориш много централната клапа ще спре да духа на стъклото и краката и ще почнат да се потят стъклата в купето. Отваряш я малко, колкото да духа и от централните въздуховоди. Като поставиш да духа само на стъклото трябва струята от централните въздуховоди да е по-слаба от тази на стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересно как когато съм на 24г. и през централната духалка вее студ а през страничните топло.

Буквално не става за каране , ако не е на HI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги духа малко по-хладно от централните въздуховоди по сравнение с останалите. Затова при AUTO докато не загрее двигателя въздуха не минава през централните въздуховоди, просто си е направено така фабрично. Слагай го на 26-28С и на AUTO за да си остава управлението от климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На други ц4 не е като при мен.

Незнам как като е една клапата през крайните духа топло през средната кучешки студ.

На HI духа топло през всички , така и карам, но не ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги моля Ви за малко помощ , има ли някои който може да ми оправи колата защото лично аз не искам да и се пробвам проблеми те са ми следните

11.6 Грешка на потенциометъра на мотора на централната клапа

15.5 Клапата за въздушния дебит – постоянно блокирала

11.7 Централна клапа – постоянно блокирала

това се грешките които ми дава Колата е Ауди А6 97 година 2.5 ТДИ 4х4

Може и някой да ми каже къде има качествен майстор който разбира от тези неща .

Само за София !!!

Благодаря ви предварително !!!

Имейла ми е lulin10@abv.bg

Редактирано от sporter1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Да вметна,мн ,ама мн е гадна подмяната на вентилатора,щом клиента ме съжали :321: ,ръцете са ми одрани отвсякъде,за залепване на отрязаното парче използвах акфикс,стана чудесно :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги моля Ви за малко помощ , има ли някои който може да ми оправи колата защото лично аз не искам да и се пробвам проблеми те са ми следните

11.6 Грешка на потенциометъра на мотора на централната клапа

15.5 Клапата за въздушния дебит – постоянно блокирала

11.7 Централна клапа – постоянно блокирала

това се грешките които ми дава Колата е Ауди А6 97 година 2.5 ТДИ 4х4

Може и някой да ми каже къде има качествен майстор който разбира от тези неща .

Само за София !!!

Благодаря ви предварително !!!

Имейла ми е lulin10@abv.bg

 

 

Звънни на този колега.

 

Ника му във Фолксваген форума е същият, намери го там в раздел Сервизи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички от форума благодарение на вас все още  си караме колиците. Ремонта пак мина успешно ама сега имам нужда от малко R12 окло 1.1 кг  :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз да кажа за моите дребни главоболия-много слабо духаше и на топло,и на студено(мислех,че трябва да сменям вентилатора)

Смених само филтъра на  климатроника и работата заспа-сега ми отвява перчема :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте пак,

 

Тъй като старото радиаторче, което смених миналата година (ITN от Евро07) се сцепи по целия долен ръб и дъното му беше се отлепило, се наложи пак да го сменя, което и направих преди 2-3 дни. Пак благодарности на колегата VBI, понеже без тази тема незнам какво щях да правя.

 

Малко предистория. Сцепването на радиаторчето, съответно изтичането на антифриза по краката ми се случи на извънградски път и се наложи да се ползвам от услугите на пътна помощ и един сервиз, който не искам да назовавам към момента. Казах им да "шунтират" радиаторчето, да оставят колата да работи, да я покарам и да и направят тест на охл. система, понеже ме притесняваше, че може някоя глава да е надула (течът беше много голям), въпреки че колата не прегря, когато стана проблемът. От въпросния сервиз бяха изолирали радиаторчето и всичко е ОК, монтирах новото, от инцидента съм минал около 1000км и всичко си е точно с охлаждането на мотора.

 

Сега към проблема - радиаторчето не е шунтирано горе, където му е пробката за обезвъздушаване и клапата (както предполагах, че ще направят), а някъде незнайно за мен къде. Между другото да кажа, на колегите, които ще ме упрекнат за това, че не съм седял на главата на майстора - нямах никакво време и ходих да си свърша други работи по банки и т.н. докато оправят колата. Сега не стига вода до радиаторчето и маркучите са сухи - откачам маркучите, паля колата, загрява, а там антифриз йок.

 

Въпросът ми е къде може да се направи такава интервенция, че до радиаторчето да не стига вода, понеже няма как да се свържа със сервиза и да ги питам за какво става въпрос (не споменавам кой е, понеже някой може да остане с грешно впечатление, а хората си свършиха работата, която исках и като цяло всичко е точно, само да знаех къде са шунтирали системата). Моля за помощ, че иде зима :)

 

ПП: Колата е С4, 2.6 АВС, седан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по двата ли маркуча няма антифриз? Единия идва отзад на главата и отива през тройник за т-датчика на климатроника в радиаторчето на парното. Това е входящия. Възможно е да са го "байпаснали" точно на пластмасовия тройник с термо-датчика. Това ако няма антифриз и по двата маркуча. Другия вариант (ако нямаш пластмасов тройник с т-датчик, май повечето АБЦ го нямат) е да са сложили маркуча, който идва отзад от главата на двигателя директно в металната тръба, където влиза изходящия от парното. Все пак ако направиш някоя снимка ще е доста по-лесно да се види къде е "байпас-а".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по двата маркуча няма антифриз, да - на раборещ, загрял двигател няма антифриз и на двата маркуча. Ще направя снимки. Мисля, че е първият вариант, понеже този пластмасов тройник се вижда отзад и го имам (ако става въпрос за същия, естествено) Ще снимам и ще пратя, мисля че трябва на канал, понеже е доста пренаселено там, погледнато отгоре.

Предполагам, ако е байпаснат по този начин ще трябва някъде да се вижда нормалното място за присъединяване на този маркуч.

Редактирано от SECURITY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разбера, просто се прибрам все по  тъмно тези дни и не мога да видя. Надали ще са слагали тапи. Направили са нещо, което е по-лесно от байпасиране горе при радиаторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не са сложи ли тапи?

Е как ще сложат тапи - нали ще почне да прегрява двигателя?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нали си върти малкия кръг през главата и масления охладител/отоплител...и газовата. Пък и като затвори кранчето на парното нали реално се случва същото :biggthumpup:

 

ПП - Ама какво друго да кажа след като човека пише "и от двете не тече"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...