Bobi Malkia Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Колеги здравейте!Понеже на скоро ми се спука това въпросно радиаторче на парното и преди да започна да права каквото и да е не погледнах (ГОЛЯМА ГРЕШКА) Разглобих все живо вътре в купето, но спрях при следният проблем таблото е откачено от всякаде но не иска да излезе като чели се държи горе високо при стъклото от към пасажерското място лИма ли нещо такова?Също ако някой даде малко снимки ще съм много благодарен!Поздрави на всички!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Ако си прочел и разгледал внимателно хубавия снимков материал в тази тема , тогава освен залепнало уплътнение от горната страна друго не знам какво може да те спира. Отпред откачи ли маншона за климатика ( ако имаш ) ? Тръбите за парното откачени ли са? А и то всичко не се разглобява. Средната конзола само се маха. Таблото няма смисъл да се откача. Това - ако е колата от аватара ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Няма нужда да сваляш таблото - с нищо няма да ти помогне. Парното излиза отвън, от страна на коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Точно така. Дори и да свалиш таблото, няма как радиаторчето, респ. кутията, в която се намира то, да излезе отвътре. Самата кутия има борд, които опира по периферията на отвора, в които влиза половината от въпросната кутия (голямата черна, в която е радиаторчето, клапи и всичката карантия на парното).Надявам се да ме разбираш, но просто няма как да го извадиш отвътре. Просто прочети хубавата тема отначало и ще видиш за какво става въпрос. Следвай насоките на колегата ВБИ и го смени. Това, че си свалил таблото ще ти помогне малко да можеш да се навреш по лесно и да откачиш въздуховодите, за които си пише в темата. Относно моя въпрос за затапеното парно. Прилагам снимки, за които съм сигурен, че няма да свършат работа, но все пак може някой колега да се ориентира за този мой неизвестен байпас, знам ли. Просто не съм имал никакво време да се занимавам с колата и все още не съм правил нищо. Кефът е, че сега ще трябва да го правя в студено и гадно време в гараж без осветление, ама така е. http://shkretoff.snimka.bg/automobiles/parno.779903 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Колега, ако изпарителя/редуктора на ГИ получава отопление чрез тройници от маркучите на парното, може да търсиш байпаса в областта на последните 3 снимки, просто малко по-надолу. Не е зле да свалиш кората и кутията пред дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 От тези снимки изобщо не може да се види къде е свързано защото не се виждат самите маркучи на радиаторчето на парното. Огледай добре къде отиват входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното и ако може снимай точно там където се свързват към мотора. Сложи и по една стрелка за да е по-ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 13 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2013 (Редактирано) КолегаVBIявно си описал парно без вградени реотани пред радиаторчето.Днес подкарах моето да го сменям по описания от теб път и в един момент ударик на камък с ваденето.Един сноп дебели кабели излизащи странично от печката я държаха и изкарване забрави.Наложи се снемане на долната част на таблиото/ в което са радиото и лиматроника/. Трите кабела са на общ конектор а четвъртия най дебелия е здраво на маса с един болт 8мм, наврян в г... на географията.Друг проблем се оказа поставянето на уж оригинален датски радиатор Нисенс.Направен е с по дълги изходи за маркучите и няма напъхване-стърчат и пречат .ако ги срежех се губи ръба за законтряне при стягане със скобите и току изхвръкнал някой маркуч в движение.За това си събрах двете черупки с клапите и с малкия чглошлайф с тънък диск си направих отвора странично и си пъхнах радиятора като касета на видео със съответните уплътнения да не тропа. Е останалото силикона го свърши.Чудя се пустите шваби какво им пречеше да го направят този отвор заводски и да не си пробваме търпението по събирането на двете черупки. Редактирано 13 Октомври 2013 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 Да, при мен е без ел. радиатор и описанието е за такова парно. Това, че имаш ел. радиатор си е голяма екстра, особено при дизелов двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! да и сега трябва да разбера как работи и от къде се управлява - релета и т.н щото май до сега не съм я усетил тази екстра , а реотаните са здрави. Редактирано 15 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 Би трябвало да се пуска автоматично, когато климатроника е на AUTO . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 имаше някаде писано и май трябваше на максимално да е температурата. Ще го разбера, но първо бушоните ще намеря къде са и релето което ги захранва реотаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Колеги ако някой е запознат нека сподели вакуум клапата на антифриза на входа на радиаторчето как работи. От вакуумния клапан на кожуха на вентилаора се управлява в напълно отворено или напълно затворено положение или има и междинни положения според температурата зададена от климатроника. Гледам че при мен при загрял мотор при външна температура 14-5 градуса и при зададена примерно 25 от климатроника, при спрян климатроник клапана е отворен и антифриза си минава през радиаторчето.Пускайки климатроника на зададените градуси на 5 чертички вентилация от начало духа горещо и след 2-3 минути почва хладно а клапана на антифриза е затворил.Дърпам маркучето от горе и клапана отваря и вътре си става топлото. Нещо на обратно ми се виждат че се случват нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Със сигурност, ако не е пуснат климатроника не отваря. Това можеш да го провериш на канал 51 като гледаш температурата през кръга на парното. Ще видиш като го спреш как започва да спада.А дали отваря на степени не знам, но по-скоро не, защото има клапа, която смесва топъл и студен въздух и тя регулира температурата. От това, което си описал май нещо не е наред при теб. Може да има разменени вакууми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 (Редактирано) 51 кан никога не ми е показвал, постоянно 50 показва.Ако под климатроник разбираш режим охлаждане да затваря притока на антифриз.Проблема е че сега в режим отопление ми затваря притока на антифриза и съм изкарал вакуума за да циркулира през радиатора. Редактирано 17 Ноември 2013 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) Вакуумния клапан е на изхода на радиаторчето на парното. В статично положение (загасен двигател) този клапан винаги е отворен - т.е. антифриза си преминава през него. Този клапан затваря при пуснат климатик на "студено" или ако управлението на климатроника е на Lo дори и без работещ компресор. За да затвори клапана му трябва вакуум и се управлява през соленоид. С една дума при пуснато парно (климатика в режим топлене) този клапан винаги е отворен (няма вакуум към него) и антифриза си циркулира през радиаторчето на парното. При пускане на климатика в режим изстудяване се подава вакуум към клапана и той се затваря и спира циркулацията на антифриз през радиаторчето на парното.За да ти затваря, както пишеш може просто да е дефектирал управляващия соленоид и вакуума да минава свободно през него. Друга честа грешка е, че самия соленоид има 3 извода, като единия е "вентилационен" (да разтоварва вакуума към клапана) и често ако се свалят маркучетата се обърква мястото на което се закачат. Редактирано 18 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) Не съм съгласен - поне при мен като се спре климатроника затваря този клапан - съдя по това, че - карам на отопление и гледам на 51 температурата да речем 87гр, спирам климатроника, показанието за темп. си стои на дисплея и започва да пада, като включа пак се вдига до 87гр. Това за мен значи, че се спира циркулацията. На Ауди 100, над каквото ти си имал наблюдение може и да е било друго.Може и при мен нещо да не е наред, но се съмнявам. За колегата с показание 50гр - това мисля, че е стандартна стойност при липса на данни от датчика за темп, който е зад мотора. Не знам дали това може да е причина за аномалиите с клапана, съмнявам се. Редактирано 18 Ноември 2013 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) Когато Т датчика го няма мисля че климата чете от този на мотора, и така взема адекватно решение да топли или студи. mshbulДа при мен също е така. То и така е редно да бъде с цел правилна циркулация на водната система...малкия кръг малко(никакво) съпротивление, големия кръг голямо съпротивление...или ако не затваря клапана възможност за по-висока температура в главата(малкия кръг)(понеже не отнемаме температура с парното). Убеден съм че VBI го знае просто се обърка...все пак той не веднъж го е казвал в други теми. ПП - Малко помощ ми трябва...Значи от време на време почва да ми играе температурата на 51-ви канал. подскача +/-5 градуса бързо за 5 сек. 10 пъти. В това време и скоростта на вентилатора в режим ауто също започва да подскача?!?! Дали датчика е виновен..ако го изключа какво може да стане??? VBI - Според теб има ли възможност да се е износил потенциометъра на т-клапата понеже в момента има поведение все едно заяжда? Климатроника стъпковите, клапите, радиаторчето, клапана, и всичко по тая система е след основна ревизия. А отново за кой ли път има проблем. Имам опит с други климатроници, там когато има нарушение в "резистивния слой" на потенциометрите климите не си управляват клапите. На нашите климатроници обаче не знам точно така ли е? Клапата се движи след много човъркане( на копчето +/- на температурата) и когато застане на топло всичко е ок. Обаче сложа ли я 24 където винаги си карам, и ако на студено е добре, на топло, не е, или обратното. Редактирано 18 Ноември 2013 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) Не съм съгласен ...Не знам с кое не си съгласен - този клапан сме го дъвкали 100 пъти и като няма вакуум към него е ОТВОРЕН. Да, пропуснал съм да пиша какво се случва при изцяло изключен климатроник (вентилатора на OFF), но тогава се затваря всичко, клапата за свеж въздух (жълтата) и вакуумния клапан. На С4 платформата климатроника работи по един същ начин без значение А6 или 100 що касае вакуумния клапан. Единствено при ABC двигател липсва "синия" т-датчик и затова климатроника "сам" си вдига температурата до 90С за няколко минути. Същото нещо може да се наблюдава ако просто си извадиш куплунга на "синия" т-датчик....Ако е износен потенциометъра на приводния механизъм ще имаш грешка за него, но се вижда само от VAGCOM ако не е прекалено износен. Т.е. на 01с може да нямаш съобщение за грешка. Просто си адаптирай клапите на климатроника. Ако се движи трудно клапата обаче вероятно не е добре ревизиран приводния механизъм или е много голямо износването по осите/отворите на зъбните колела и "заклинват". Редактирано 18 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Колеги,, да попитам понеже правя въпростната процедура, а моторчето скърца, от време на време при въртене, понеже гледам, че е с поп нитове кажете някакъв бърз начин за смазване? Благодарско предварително! Утре сглобявам! А! И ми кажете къде да ида за бърз и евтин ВАГ КОМ, че бащата, даде на контакт неска и всичко отиде на кино, май! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Чети внимателно какво съм писал http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=160920&page=3 Вентилатора с малко вд40 и после го издухай, но пак ще скърца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Damqn Neikov Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Ок. Но зашто трябва дасе режи кутията колега VBI ? Интересно ми е . Не става ли без дасе режи? Според мен щте се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2014 Може, ако отидеш да ти източат фреона на климатика и махнеш първо изпарителя на климатика. След това моторчето излиза без проблеми напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky7o Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Здравейте, ако някой има снимка на кутията за парното преди да я измъкне, моля да я сложи в темата Днес смених радиаторчето, обаче сега не духа топло. Смених го понеже ми течеше в краката, иначе топло си имаше. Та има няколко вакуумчета, които не съм сигурен дали съм сложил така както бяха... Не знам дали би могло да е от тях. Друг вариант да не съм сглобил клапите правилно, тъй като когато отоврих самата кутия всичко се размести? Къде трябва да погледна за кпапата топло/студено ? Местя от климатроника температурата, но промяна няма. Духа силно, но студено. И двата маркуча на радиаторчето са топли, тоест би трябвало да духа топло, но явно клапата стои на студено и въздуха не преминава през радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Като променяш температурата от Hi до Low, централната клапа намираща се под механизма за чистачките, трябва да мени позицията си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky7o Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Оправих се, намерих снимка в нета, вакуумчетата са както трябва, проблема беше точно в клапата. Едното "рамо" се е отчупило. Машинката работи, но няма как да премести клапата. Сега съм я застопорил да стои на топло, пък ще търся "рамо". Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване