Jump to content

Отговор на въпросите "Защо 4300к?" и "Защо 50W?"


Recommended Posts

Нагледно снимков материал:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Ако искате ще кача и оригиналните снимки, че там е още по-внушително.

Като добавка на въпроса "Защо 4300 Келвина?" а не примерно 8000 бих отговорил: ами защото ако беше толкова готино да ни свети синьо щяхме да кичим сини крушки и в банята и хола. Ма не са сини, а светят колкото се може по-бяло. Поне у нас е така.

Понеже съм с възможно най-най-скапаната крушка на планетата, а имено Н4, има и кофти страна от факта, че не инвестирах 700лв в "читав" HID. Проблемацията, ако мога така да се изразя, идва от факта, че има прекалено много разсейване на светлината. Нямам ясно описани черти, но за сметка на това имам прекалено много "облаци" над фаровете. Това са слаби рефлектирали светлини, които принципно мен не ме дразнят, но светят не където трябва. Вече няколко дена жужа с ксенончетата и нито един не ми е присветнал, че му преча, а съм ги свалил едва с половин позиция надолу (нали си има ел. регулиране от копче, модерна работа). За сметка на това табелите на магистралата, които са принципно високо над платното как са осветени........... :hilezh:

Та, така. Мерси Жоро (Ngoro), мерси Мишо! Перфектна работа!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мислех да кажа "Въпрос на вкус - казало кучето и си облизало гъза", ма се сетих, че нещата тук не опират толкова до лична гледа точка, ами до физика, цифри и факти. А да се спори с факти би било глупаво. По-бяло от 4300 Келвина няма. Нямало е до сега, а по всяка вероятност няма и да има.

... за това и очевидно нещата минават в графа "Лично мнение" за това колко търпимо синьо свети 8000 Келвина крушка :rolleyes:

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уизи купи си едни фарове с лупи, тия рефлектори ако няма фабричен модел с тях и ксенон значи не са проектирани за ксенон. Та това че не ти присветкат не значи че не пречат, просто на хората им е омръзнало да го правят, вече всека втора кола е с ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-бяло от 4300 Келвина няма. Нямало е до сега, а по всяка вероятност няма и да има.

Wizi тука изобщо не си прав. Няма такова нещо като по-бяло, най-бяло...при 4300К ксеноновата крушка дава най-много светлина. Това е. А защо трябва точно да е бяло? Няколко пъти го писах вече и всеки който се занимава с фотография му е ясно че дневната светлина при ясно време е почва от около 5500К, а пък самото слънце свети с 5700-6000К. При облачно време навън става над 8000К. И трябва да ти е ясно че при различно осветление и бялото е различно нали? Та 4300К няма общо с най-бялото бяло, нито с дневната светлина, нито със слънцето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Okay, got it! Мерси!

Стани, бегай бе! Фарове китайски за 200лв няма начин да светят по-добре от моите Хела би то напълно рефлекторни. А и това кой фар за какво е проектиран също не ми звучи убедително. Както писах: проблема в разсейването е от това, че е евтин кеснонов кит. Ако бях дал 700лв нямаше да има тези проблеми, убедил съм се от други два автомобила със Н4 скъп ксенонов пакет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кога ще пуснат 2800 Келвина 200 Вата?

Защото нещо загрубя играта с тези 50 Вата та викам направо да си правя пържолки на 200 Вата. Да не се абя сиреч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spunki мога да ти извадя от архива диаграма какво излъчва една ксенонова крушка на 4300К.

и определено не е само светлина на 4300К ами и нагоре и надолу.

Преобладаващата част е в 4300К затова така я вижда окото

имам и още няколко неща на ум ама съм ги писал поне по 3 пъти така че нямам сила да спорим пак :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уизи? На третата снимка тва във края на улицата, твоя фар ли се отразява във витрината или е друго? :hilezh:

Щото, ако е тва е твоето отражение - много лошо, баце! Сметай кво им е на тия пред теб! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

corso не се панирай ! ;)

мога да ти покажа снимка от един светодиод за габарит как пълни фара като ксенон :hilezh:

Тук не става въпрос за паниране!

Мразя ксенони сложени във рефлекторен фар! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кога ще пуснат 2800 Келвина 200 Вата?

Защото нещо загрубя играта с тези 50 Вата та викам направо да си правя пържолки на 200 Вата. Да не се абя сиреч.

А наздраве. Гледам пак рано сме почнали. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Всъщност снимка номер 3 е най показателна.... (Знаете че съм антиксеноново настроен :) )

Ако всичко което виждам го разбирам правилно.

1. Това в дъното е заведение със стъкла а не насрещен автомобил.

2. Това отразеното са твойте фарове.

3. Фаровете ти са на къси. (ако не са, може и да не съм прав)

Въпрос?

Защо има това отражение... при условие че фаровете светят надолу.. т.е трябва да светят надолу.

Т.е там където е отражението по принцип не трябва да стига светлина от ляво а само отдясно при правилно регулиране и осветеност. Ако има такова отражение... значи това виждат и тия срещу теб.

Може пък и постановката ми да не е правилна.?

За цвета си прав, и на мен ми харесва най-много 4300.

Редактирано от AUDIST
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На следващата среща аз ще завъртя срещу тези със ксенон на рефлекторите и да видим на кой му заслепяват и на кой НЕ!

СЪГЛАСНИ ИМА ли???

Подозирам че все пак някои успяват да си настроят фаровете и без лупи, въпрос на късмет, на някои коли става на заводските, на други - НЕ!

Въпроса е дали на моята(за всеки конкретната) става?

Айде да направим тоя експеримент и тогава да си говорим, а не НАИСЗУСТ, А?

Щото гледам некой се хвърлят наред да слагат всичко под един знаменател, а наблюденията ми са други!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам. Стандартните ксенони са 35 Вата. Тези които се монтират заводски. Нали?

И сега Уизи почва да пробутва колко са убави 50 Ватовите.

А помните ли че на халогенните крушки 90/100Вата пише - "Only for offroad use". И колко дебати е имало тук "за/против".

Ами 50 Ватовите ксенони се явяват с мощността на 300 Вата халоген. И са кво ?

Да си купя 2 х 500 Вата халогени ли? И да викам "те не заслепяват бе бащице....".

И друго ми хрумва. Едно 35 Ватово ксенонче на задното стъкло. На ключе на таблото. Някой като иска да ми направи загар на врата да му подобря дистанцията....

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друго ми хрумва. Едно 35 Ватово ксенонче на задното стъкло. На ключе на таблото. Някой като иска да ми направи загар на врата да му подобря дистанцията....

:):hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос?

Защо има това отражение... при условие че фаровете светят надолу.. т.е трябва да светят надолу.

Т.е там където е отражението по принцип не трябва да стига светлина от ляво а само отдясно при правилно регулиране и осветеност. Ако има такова отражение... значи това виждат и тия срещу теб...

Причината да свети в ляво, е че равнината в която са разположени стъклата на витрината не е перпендикулярна на пътя, ако беше, щеше да се отразяват  повече в дясната витрина. 

А че са силни фаровете - силни са. Интересно е как се вижда на мокро и на по-осветен участък, щото на тъмно и моите не са зле...

И друго ми хрумва. Едно 35 Ватово ксенонче на задното стъкло. На ключе на таблото. Някой като иска да ми направи загар на врата да му подобря дистанцията....

Трябва да се види това :)

Днес един джип ме заслепяваше с нерегулиран ляв фар и 2-3 км карах пред него с 40 км в час при разрешени 60, просто така да си му го върна, не че ще знае защо. Сигурно добре ме е нахранил. Много сме отмъстителни това БГ-тата  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност снимка номер 3 е най показателна.... (Знаете че съм антиксеноново настроен ;) )Ако всичко което виждам го разбирам правилно.1. Това в дъното е заведение със стъкла а не насрещен автомобил.2. Това отразеното са твойте фарове.3. Фаровете ти са на къси. (ако не са, може и да не съм прав)Въпрос?Защо има това отражение... при условие че фаровете светят надолу.. т.е трябва да светят надолу.

Отговора е много по-елементарен от колкото си мислиш - просто няма начин да не виждаш отражението си във витрината. Ако искаш убеди се сам като си направиш експеримент с твоята кола.При мен има и допълнителни елементи:

- с ксенон съм- той е 50W

- рефлекторен фар, който разпръсква доста повече ненасочена светлина...

smashed, на мокро се вижда чудесно! Просто са много силни и ефекта е неизбежен :hilezh: Вчера ми се наложи да карам в колата на приятелката ми, а тя с Бората зад мен. Фаровете си светят абсолютно на място ;) Гарантирам с честната си дума ;)

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли? :huh:

Абе не знам. Стандартните ксенони са 35 Вата. Тези които се монтират заводски. Нали?

Да, оригиналните и тези, които всъщност са позволени, са 35W.

Друго? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УУУУУУУ, долу ВИЦИ!

НАРУШИТЕЛ СИ ТИ!

НАЙ-НАКРАЯ СИ призна.

----------

Всички заслепени са от ксенонките на ВИЦИ!

СМЪРТь!

Да му избудем фарувете! УУУУУУУУУУУУУУууууууууууууууууууу!

КелешЪ!

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе май няма много бори със ксенон,но май наскоро мернах Уизи или друга бора беше нз,но не ме заслепи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...