Jump to content

Губене не мощност


Audi_S2_quattro

Recommended Posts

Привет на вскички,от около един месец имам един проблем с моето Ауди 80 Б3,та значи не винаги но често колата губи тяга(мощност),педала на газта става по-мек и по-нечувствителен,качва високи обороти а ускорява много бавно.Колата е уникално запазена на реални 109 000 км без газова уредба ,и намоменти дърпа и ускорява много добре и с лекота.Помислих,че се е запушил катализатора,изкормих го,но проблема си остана,много ще сам благодарен,ако получа напътствия как да се оттарва от тази мудна напаст :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я виж ламбда сондата-може да е дали фира,дет се вика

може подпушен горивен филтър(дори на скоро мой познат се сблъска с подобен проблем-оказа се горивният филтър)

една диагностика и направи и виж какво ше покаже комфютора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението,и това ще проверя,ще се радвам ако има още мнения......Само забравих в темата да уточня,че колата е 1.8 карбуратор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каъв ти е карбуратора и с какъв катализатор си

Внеси малко повече яснота че точно този модел по-рядко се срещат

Редактирано от LINO_KKK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каъв ти е карбуратора и с какъв катализатор си

Внеси малко повече яснота че точно този модел по-рядко се срещат

Мисля че карбуратора е Keihin 2, а катализатора вече го няма,на негово място има права тръба,а модела е с обозначение RU,знам че немога да очаквам да литне,но на моменти колата се променя тотално,става чувствителна реагира бързо и ускорява доста добре,но не е така винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги от една бензиностанция ли зареждаш?Аз съм имал подобен проблем с горивата на различните бензиностанций.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареди на ЛИТЕКС и ептен ще останеш без мощност.

Разхода висок ли ти е?

Може и да е съдинителя да ти приплъзва феродото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги от една бензиностанция ли зареждаш?Аз съм имал подобен проблем с горивата на различните бензиностанций.
Правил съм проба,като зареждам от различни бензиностанции,но без ефект.Странното е това,че на моменти колата се отпушва и все едно не е моята
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареди на ЛИТЕКС и ептен ще останеш без мощност.

Разхода висок ли ти е?

Може и да е съдинителя да ти приплъзва феродото.

Разхода е някъде 10-12л/100км(приблизително)сега зимата,като се има предвид и,че я карам на кратки разстояния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е някъде 10-12л/100км(приблизително)сега зимата,като се има предвид и,че я карам на кратки разстояния.

Нормален е долу горе разхода.

Мен ми се струва ,че може да е отлепен тампона под карбуратора.

При работа на мотора на празен ход , разклати с ръце тенджерата

на възд. филтър и виж дали ще има промяна в оборотите и работата на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормален е долу горе разхода.

Мен ми се струва ,че може да е отлепен тампона под карбуратора.

При работа на мотора на празен ход , разклати с ръце тенджерата

на възд. филтър и виж дали ще има промяна в оборотите и работата на мотора.

Всъщност,този танпон е сменен преди месец :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много некачествени аналози на този тампон /ментета/.Провери го отново, провери и кабели , свещи, дистрибуторна капачка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,и аз имах същият проблем,макар,че моята е моно инж. преди я тъпчех само със 100 октановия бенз. на ОМВ-то,обаче си правеше такива мизерий когато си иска,после ми се наложи да сложа на Петрол 95 октанов,и колата си беше пак такава,само от време на време се отпушваше,смених и свещите и бенз. филтър,и заредих пак от ОМВ-то 100 октановия,и колата вече си е 6,пробвай и ти за бенз, филтър,и смяната на бензиностанций,ако имаш възможност сипи и 100 октана на Шел или на ОМВ и пробвай пак....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една профилактика на карбуратора няма да е излишна!Потърси във форума има добри майстори на карбуратори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,днес останах озадачен,когато един авто майстор ми каза,че този модел на Ауди няма горивен филтър.Аз не му вярвам на 100%,затова се допитвам до вас,има или няма такъв :hilezh: Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и сам може да го видиш това нещо

г. филтър се намира в задната част на колата,по точно отдолу,под купето

разположен е вдясно,легни отдолу и ако има тря да го видиш

а какъв е номера на двигателя ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на тази кола горивния филтър не стой отдолу.Доколкото разбрах мотора е RU и горивния филтър е от наи простите прозрачни филтърчета на горивните маркучи преди бензиновата помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес колата закъса за гориво,на пръв поглед нормално нали,но като калкулирах литрите и колометрите,се получи така,че разхода на бензин е около 19л/100км.Това ме шокира :flipoff: Интересно е също,че колата в момента в който и засяках разхода върви доста добре(отсамосебеси се отпушва).Май ще трябва да се намеси компютъра,но все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Според мен проблема ти е в карбуратора.Моята е NE мотор - KEIHIN 1.Колата ми стана тромава,вървеше но не както може тя.На право - запушен вакум на 2-ра клапа(или скъсана мембрана).Преди да правиш какавото и да е запали двигателя и от вън дай пълна газ - рязко и виж дали се мести лоста за задвижване на втора клапа - клапата трябва да се движи с лекота( в момента в който подадеш газ тя трябва да започне да отваря).Ако се движи много бавно значи проблема е ясен.Първо провери мембраната,ако не е тя разглобявай карбуратора и го чисти с кореселин(трябва да бръкнеш във всяка една дупчица - дупките за засмукване на вакум са в най-тясната част на дифузьорите.Желаяти успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Според мен проблема ти е в карбуратора.Моята е NE мотор - KEIHIN 1.Колата ми стана тромава,вървеше но не както може тя.На право - запушен вакум на 2-ра клапа(или скъсана мембрана).Преди да правиш какавото и да е запали двигателя и от вън дай пълна газ - рязко и виж дали се мести лоста за задвижване на втора клапа - клапата трябва да се движи с лекота( в момента в който подадеш газ тя трябва да започне да отваря).Ако се движи много бавно значи проблема е ясен.Първо провери мембраната,ако не е тя разглобявай карбуратора и го чисти с кореселин(трябва да бръкнеш във всяка една дупчица - дупките за засмукване на вакум са в най-тясната част на дифузьорите.Желаяти успех.

Благодаря за съвета,ше закарам колата да и направят профилактика на карбуратора :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Мисля че карбуратора е Keihin 2, а катализатора вече го няма,на негово място има права тръба,а модела е с обозначение RU,знам че немога да очаквам да литне,но на моменти колата се променя тотално,става чувствителна реагира бързо и ускорява доста добре,но не е така винаги.

Колега и за сум съм с същия проблем и същия мотор и нямама решение на проблема. Набелязал съм катализатора обаче ти си махнал твоя и нищо.

Иначе колцата като жива един път вари не се одържа(тея дето се возят с мен питат кво сум в праил) дру път като жигули.

Карбуратора е Keihin 2 по рано ми бяха сменяли мембраната на ускорителмата помпичка, мисля да я нагледам, може да я жидиш и ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...