Jump to content

Инструкция за ползване на климатроник А4


KAD

Recommended Posts

Ми като видиш на дисплея символче на снежинка, значи си го включил. Климата де.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ СЪМ ВКЛ. КЛИМАТРОНИКА И КОГА ПАРНОТО?

Като за начало - добре дошъл/ла във форума.

Като отговор на въпроса ти - климатроника си работи постоянно на колата, щом е запален мотора, разбира се. Няма начин да го изключиш.

Той сам си решава , взависимост от зададената от теб температура дали да вкарва топъл или студен въздух в купето (мери температура в няколко точки). Единственно можеш да си изключваш компресора на климатроника от бутона със снежинката. Дали е изключен или не - ако свети на дисплея- значи работи.

Като за финал - Не пиши с главни букви - тук това се приема за викане.

прочети правилата на форума и някои по-важни темички

Поздрави :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пиши с главни букви - тук това се приема за викане.

..и не само тук, а навсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало - добре дошъл/ла във форума.

Като отговор на въпроса ти - климатроника си работи постоянно на колата, щом е запален мотора, разбира се. Няма начин да го изключиш.

Той сам си решава , взависимост от зададената от теб температура дали да вкарва топъл или студен въздух в купето (мери температура в няколко точки). Единственно можеш да си изключваш компресора на климатроника от бутона със снежинката. Дали е изключен или не - ако свети на дисплея- значи работи.

Като за финал - Не пиши с главни букви - тук това се приема за викане.

прочети правилата на форума и някои по-важни темички

Поздрави :hilezh:

Извинявам се за главните букви.колата е 2000г, при мен на дисплея няма снежинка има само копче на което пише ECON другите са стандартните да върти въздуха само в купето. AUTO .OFF.посоките горе долу температура вентилатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за главните букви.колата е 2000г, при мен на дисплея няма снежинка има само копче на което пише ECON другите са стандартните да върти въздуха само в купето. AUTO .OFF.посоките горе долу температура вентилатор

В твоя случай си с по-новия модел климатроник и при ECON не ти включва компресора използвам го за зимен режим.Натискаш AUTO и после ECON и си само на парно т.е.ако се достигне зададената температура на отопление не се изпозва компресора за разхлаждане , а се изпозва външния по-студен въздух.Лятото само AUTO -22-23С зададени и си в играта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя случай си с по-новия модел климатроник и при ECON не ти включва компресора използвам го за зимен режим.Натискаш AUTO и после ECON и си само на парно т.е.ако се достигне зададената температура на отопление не се изпозва компресора за разхлаждане , а се изпозва външния по-студен въздух.Лятото само AUTO -22-23С зададени и си в играта.

Благодаря надявам се и аз да помагам някой ден но все още съм новак с колата имам я от 4дена,преди това карах рено лагуна ........ разликите няма да коментирам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря надявам се и аз да помагам някой ден но все още съм новак с колата имам я от 4дена,преди това карах рено лагуна ........ разликите няма да коментирам :flipoff:

коментирай коментирай,рай за ушите/очите :hilezh: ще са ти коментарите! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук съм скенирал извадки от книжката.Пише и за климатроника...ако си на ти с английския.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя случай си с по-новия модел климатроник и при ECON не ти включва компресора използвам го за зимен режим.Натискаш AUTO и после ECON и си само на парно т.е.ако се достигне зададената температура на отопление не се изпозва компресора за разхлаждане , а се изпозва външния по-студен въздух.

Това е правилния отговор.

Винаги когато свети бутона ECON, климатроника е изключен и си работи като обикновено парно.

При този режим на работа сутрин като запалиш колата, не почва веднага да духа, ами колкото повече загрява двигателя, толкова по-силно започва да духа.

След като си стигне температурата която си му задал, започва полека да се намаля и потдържа една и съща температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е правилния отговор.

Винаги когато свети бутона ECON, климатроника е изключен и си работи като обикновено парно.

При този режим на работа сутрин като запалиш колата, не почва веднага да духа, ами колкото повече загрява двигателя, толкова по-силно започва да духа.

След като си стигне температурата която си му задал, започва полека да се намаля и потдържа една и съща температура.

Е те тва е отговор!!!!!Ма колко зор видях преди три месеца докато го разгадая,не ме питай!! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

В твоя случай си с по-новия модел климатроник и при ECON не ти включва компресора използвам го за зимен режим.Натискаш AUTO и после ECON и си само на парно т.е.ако се достигне зададената температура на отопление не се изпозва компресора за разхлаждане , а се изпозва външния по-студен въздух.Лятото само AUTO -22-23С зададени и си в играта.

Дали има такива случаи когато зимата да се стигне до там, че да използва компресора за да върне температурата пак надолу :?. Аз зимата никога не сум включвал екон копчето, ама то все си е студено (така дас е каже) и си духа все топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да питам, лятото когато е включен климатика охлажда ли двигателя или само го натоварва, че от някъде бях чул нещо такова :)/>

Редактирано от pagady
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...