Jump to content

Чистачки на Audi C4 и за кривите рамена.


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

  • Отговори 151
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз го шибнах два пъти с чука и това му беше :hilezh:

 

Аз ти се доверих едно време, и както се сещате изненада нямаше! Карам си с него и си го гледам да се изкриви пак, пак чук го чака!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро си поръчах право рамо от един колега, но се оказа, че е малко по-различно от моето и ми се наложи да изправям.За втори път ми се налага за година и половина това рамо да го изправям. Не го направих с чука обаче :)

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи, днеска намерих време, свалих си рамото, натиснах си го на менгемето с подложка, както са показали колегите на снимките, уж се изправи, слагам го обратно, чистачката едно друго и ... - същия х*й - маже си както преди. :hilezh:  Ако има някой колега от София, дето е по специалист с изправянето нека даде координати (може и на ЛС) - плащам си, че ми писна зимата да карам на сляпо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай му ден два да почне да работи чистачката! Не бързай със заключенията веднага. Два три дни ги ползвай, и ако тогава има проблем първо смени чистачката, после вече работата може да е от друго. Моята чистачка даже се износваше, но не чистеше. Ако преди си бърсал чистачките като мен от сега ти казвам слагай други. Аз ги забърсвах често и все ми беше чудно защо не чистят. После се усетих, че докато ги избърсвам явно им почиствам графитеното покритие. А като останат само на гума само не си мисли че чистят :) 

 

Много са тънки моментите с тия пусти чистачки. При мен колата е с орг.преден джам който е леш! И без да сменям макс на 8-10 месеца чистачки забрави за видимост, и комфортно каране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистачките са чисто нови Бош, 53см, колкото са препоръчани за модела. Даже си върнах старата 50см Noname, като че ли чисти по-добре и си я оставих нея. Но това е идея, ще пробвам 2-3 дена може да се оправят пък наистина :) Инак и аз си мисля, че може проблема да е от джама, защото и моя е леш и скоро ще се сменя, че нощно време си е приключение да карам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой чувал ли е за полиране на стъкла?Сина ми спомена за такава услуга в Сф.Иначе старото стъкло с тия безброй драскотини е кофти особенно когато някой е с високи фарове и заслепява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компромисен вариант, по- добре ново китайско за макс 200 лв. Няма да си познаеш колата- моята Ц4- ка беше със сменяно предно стъкло и забележки нямах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като сложих китайче на Б3-ката, ПРОГЛЕДНАХ! Полирането не маха дълбоките драскотини и малки допчици от камъчета. Ако майстора е свестен, ще ти каже дали е за полиране, или смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото си е ново но при болшинството"пишман майстори"си е риск да плуваш в колата след некачестена смяна или да ти мирише на мухал и да псуваш.Мойто има 2 хоризонтални драскотини по 20-тина сантиметра една.Но не са точно пред мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

 Имам 100% трайно решение на проблема . Няма нищо общо с рамена , пружини или марки и модели чистачки . Минах през всичко .

 Елементарно е - механизмът с моторчето и лостовете , които движи раменете на чистачките се държи към купето посредством 3 винта през 3мм тампони . Винтовете се навиват в тези тампони . Същите тампони са от някакъв полимер , който старее и винтовете недържат . Ъгълът между раменете и стъклото е непостоянен , а ако са кривени раменете или подсилвани пружините проблема ескалира с времето .

 Отстранете тампоните , дистанцираите механизма на моторчето 3 мм от купето с алуминиева подложка , стегнете с болт и гайка и забравете проблема . Когато сглобявате механизма на моторчето , спрете чистачките в най-горно положение и настройте ъгъла на раменете към стъклото псредством 4-тият винт долу до моторчето . 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, vanioj написа:

 

Дай някакви размери за тези дистанционери, за да си ги изработя преди да разглобя кочината :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един траен и лесен вариант, поне според мен, е ляво рамо от А6 Ц5. Маха се едното и се слага другото и чисти повече от добре, а и стой една идея по прибрано.

Имаме 3 Ц4ки вече с такива рамена и няма проблем с чистенето. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17 ноември 2016 at 20:55, SPiTFiRE_ написа:

Дай някакви размери за тези дистанционери, за да си ги изработя преди да разглобя кочината :)

 

3 мм  дебелина и на двата , 20 мм х 20 мм е едининия пред шофьора , а другият е 20 мм х около 100 мм , непомня точно , трябва да премериш дължината , отворите за болтове - 6 мм 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.11.2016 г. at 8:42, Lup40 написа:

Още един траен и лесен вариант, поне според мен, е ляво рамо от А6 Ц5. Маха се едното и се слага другото и чисти повече от добре, а и стой една идея по прибрано.

Имаме 3 Ц4ки вече с такива рамена и няма проблем с чистенето. :)

Моето е от Пасат и също няма грижи !:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎18‎.‎11‎.‎2016 at 8:42, Lup40 написа:

Още един траен и лесен вариант, поне според мен, е ляво рамо от А6 Ц5. Маха се едното и се слага другото и чисти повече от добре, а и стой една идея по прибрано.

Имаме 3 Ц4ки вече с такива рамена и няма проблем с чистенето. :)

A дясното? Или просто слагаме две леви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас проблема беше само с левите. Десните си чистят и така. Доколкото знам лявото е проблемно.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте пичове, много ви благодаря за инфото. Изправих с чук основата на рамото(където се хваща за оста) и ,ооо чудо вече чистят и не свирят. Голямо благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за да не се криви пак, като ти се събере отпред лед дето се движи това изпраеното го почисти иначе едно пускане и пак ще го играеш същия. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май имам едно дясно резервно- бой смело:hilezh:

Пациенти:

11051752_10152813277398616_3459420749561

 

Криво vs. изправено:

11137187_10152813277403616_2515968987454

11165058_10152813277528616_8383958018808

Малко подготовка за боя:

11041923_10152813277633616_4268649868749

11021533_10152813277698616_2821046279110

Нова боя:

11045425_10152813277668616_3526344812184

Детайлите- графитен металик:

11164752_10152813277683616_5394298154033

Модерни чистачки:

11016095_10152813277828616_4245950848970

10473190_10152813277913616_2739814875252

11096588_10152813277933616_5612557940101

на колата:

11021529_10152813277923616_5049211972622

11155067_10152813277988616_5113371112198

Изглед отвътре:

11149637_10152813278203616_8642588087249

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Утре и мен ме чака бой с чука.Нещо по конкретно къде и как да удрям,че резервно рамо нямам.Идвете ли рамена трябва да изправя или само това откъм оста?

Между другото,ако някой колега има стари чистачки тип банани и са му за хвърляне,да пише.Трябва ми пластмасовата основа която държи рамото към чистачката.На минусовите температури ми се счупиха,пък чистачките са нови VALEO.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукът е най-голямото изобретение.Точно три пъти я шляпнах с чук със силиконова глава.Заспа като от завода излезла....Хиляди благодарности за темата и колегите със решенията на такива уж малки проблеми,но с големи решения:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги млатих с чука като сменях радиатора на парното. Бях смел, защото видях че близката морга са докарали една Ц4-ка. Стана идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...