KM5 Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Аз го шибнах два пъти с чука и това му беше После бегом при Спас за ново и така.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Аа, аз си имах 2 резервни, но не се счупи, изпъна се като струна. Но го боядисвах след 'ремонта'. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Аз го шибнах два пъти с чука и това му беше Аз ти се доверих едно време, и както се сещате изненада нямаше! Карам си с него и си го гледам да се изкриви пак, пак чук го чака! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kickerbg Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 (Редактирано) Аз наскоро си поръчах право рамо от един колега, но се оказа, че е малко по-различно от моето и ми се наложи да изправям.За втори път ми се налага за година и половина това рамо да го изправям. Не го направих с чука обаче Редактирано 8 Ноември 2014 от kickerbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Така значи, днеска намерих време, свалих си рамото, натиснах си го на менгемето с подложка, както са показали колегите на снимките, уж се изправи, слагам го обратно, чистачката едно друго и ... - същия х*й - маже си както преди. Ако има някой колега от София, дето е по специалист с изправянето нека даде координати (може и на ЛС) - плащам си, че ми писна зимата да карам на сляпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Дай му ден два да почне да работи чистачката! Не бързай със заключенията веднага. Два три дни ги ползвай, и ако тогава има проблем първо смени чистачката, после вече работата може да е от друго. Моята чистачка даже се износваше, но не чистеше. Ако преди си бърсал чистачките като мен от сега ти казвам слагай други. Аз ги забърсвах често и все ми беше чудно защо не чистят. После се усетих, че докато ги избърсвам явно им почиствам графитеното покритие. А като останат само на гума само не си мисли че чистят Много са тънки моментите с тия пусти чистачки. При мен колата е с орг.преден джам който е леш! И без да сменям макс на 8-10 месеца чистачки забрави за видимост, и комфортно каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Чистачките са чисто нови Бош, 53см, колкото са препоръчани за модела. Даже си върнах старата 50см Noname, като че ли чисти по-добре и си я оставих нея. Но това е идея, ще пробвам 2-3 дена може да се оправят пък наистина Инак и аз си мисля, че може проблема да е от джама, защото и моя е леш и скоро ще се сменя, че нощно време си е приключение да карам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan_draganov Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Някой чувал ли е за полиране на стъкла?Сина ми спомена за такава услуга в Сф.Иначе старото стъкло с тия безброй драскотини е кофти особенно когато някой е с високи фарове и заслепява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 10 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Компромисен вариант, по- добре ново китайско за макс 200 лв. Няма да си познаеш колата- моята Ц4- ка беше със сменяно предно стъкло и забележки нямах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Аз като сложих китайче на Б3-ката, ПРОГЛЕДНАХ! Полирането не маха дълбоките драскотини и малки допчици от камъчета. Ако майстора е свестен, ще ти каже дали е за полиране, или смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan_draganov Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Новото си е ново но при болшинството"пишман майстори"си е риск да плуваш в колата след некачестена смяна или да ти мирише на мухал и да псуваш.Мойто има 2 хоризонтални драскотини по 20-тина сантиметра една.Но не са точно пред мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Имам 100% трайно решение на проблема . Няма нищо общо с рамена , пружини или марки и модели чистачки . Минах през всичко . Елементарно е - механизмът с моторчето и лостовете , които движи раменете на чистачките се държи към купето посредством 3 винта през 3мм тампони . Винтовете се навиват в тези тампони . Същите тампони са от някакъв полимер , който старее и винтовете недържат . Ъгълът между раменете и стъклото е непостоянен , а ако са кривени раменете или подсилвани пружините проблема ескалира с времето . Отстранете тампоните , дистанцираите механизма на моторчето 3 мм от купето с алуминиева подложка , стегнете с болт и гайка и забравете проблема . Когато сглобявате механизма на моторчето , спрете чистачките в най-горно положение и настройте ъгъла на раменете към стъклото псредством 4-тият винт долу до моторчето . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Преди 10 часа, vanioj написа: Дай някакви размери за тези дистанционери, за да си ги изработя преди да разглобя кочината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lup40 Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Още един траен и лесен вариант, поне според мен, е ляво рамо от А6 Ц5. Маха се едното и се слага другото и чисти повече от добре, а и стой една идея по прибрано. Имаме 3 Ц4ки вече с такива рамена и няма проблем с чистенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 На 17 ноември 2016 at 20:55, SPiTFiRE_ написа: Дай някакви размери за тези дистанционери, за да си ги изработя преди да разглобя кочината 3 мм дебелина и на двата , 20 мм х 20 мм е едининия пред шофьора , а другият е 20 мм х около 100 мм , непомня точно , трябва да премериш дължината , отворите за болтове - 6 мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 На 18.11.2016 г. at 8:42, Lup40 написа: Още един траен и лесен вариант, поне според мен, е ляво рамо от А6 Ц5. Маха се едното и се слага другото и чисти повече от добре, а и стой една идея по прибрано. Имаме 3 Ц4ки вече с такива рамена и няма проблем с чистенето. Моето е от Пасат и също няма грижи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 На 18.11.2016 at 8:42, Lup40 написа: Още един траен и лесен вариант, поне според мен, е ляво рамо от А6 Ц5. Маха се едното и се слага другото и чисти повече от добре, а и стой една идея по прибрано. Имаме 3 Ц4ки вече с такива рамена и няма проблем с чистенето. A дясното? Или просто слагаме две леви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lup40 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 При нас проблема беше само с левите. Десните си чистят и така. Доколкото знам лявото е проблемно. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
na4ko13 Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Здравейте пичове, много ви благодаря за инфото. Изправих с чук основата на рамото(където се хваща за оста) и ,ооо чудо вече чистят и не свирят. Голямо благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 И за да не се криви пак, като ти се събере отпред лед дето се движи това изпраеното го почисти иначе едно пускане и пак ще го играеш същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 При мен наред е дясното рамо Ще има и видео Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Май имам едно дясно резервно- бой смело Пациенти: Криво vs. изправено: Малко подготовка за боя: Нова боя: Детайлите- графитен металик: Модерни чистачки: на колата: Изглед отвътре: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 Утре и мен ме чака бой с чука.Нещо по конкретно къде и как да удрям,че резервно рамо нямам.Идвете ли рамена трябва да изправя или само това откъм оста? Между другото,ако някой колега има стари чистачки тип банани и са му за хвърляне,да пише.Трябва ми пластмасовата основа която държи рамото към чистачката.На минусовите температури ми се счупиха,пък чистачките са нови VALEO. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 5 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2017 Чукът е най-голямото изобретение.Точно три пъти я шляпнах с чук със силиконова глава.Заспа като от завода излезла....Хиляди благодарности за темата и колегите със решенията на такива уж малки проблеми,но с големи решения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 И аз ги млатих с чука като сменях радиатора на парното. Бях смел, защото видях че близката морга са докарали една Ц4-ка. Стана идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване