Jump to content

Чистачки на Audi C4 и за кривите рамена.


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

Става и по двата начина - който го е страх да не му се счупи рамото при изправянето може да го изпили.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • Отговори 151
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз моите хи оправих на менгемето като подложиш дръжка от чук и щеше да е добре да подложа и нещо меко на другата челюст ама ме мързеше :rolleyes: :

64d56723219f8674.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората напред в темата го написаха...просто два удара с чука и всичко спи!!! Не се подлага, не се внимава, само малко се мисли. Аз моето го ударих два пъти с чука и заспа. Колегата дето го е счупил е защото го е сложил на меко :zustimm: Аз върху менгеме директно...

Поздрави на автора на темата и браво за споделената информация. Благодарение на темата вече и чистачките работят добре :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

И аз съм в клуба с чука - станаха отлично. Огромни благодарности за откривателя на метода (и така добър да сподели с нас).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукът свърши перфектна работа и при мен. Въпреки, че рамото ми е пак малко криво, но поне сега няма шум и мазане! :)/>

Редактирано от Lup40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се сега че шофьорската чисти в пъти по-добре от другата..... на пролет ще играя чука и на навигаторската - хахахаххахахах.

Редактирано от GogiCh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Колеги, изпадна ми една чистачка със право рамо и коригирана да чисти перфектно ( поне за моя прозорец :D ), по начина с менгемето. Ако някои я иска да пише на ЛС. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз пък като пусна чистачките и ги спра в най-горно положение - средата на чистачката е на поне 3 САНТИМЕТРА от стъклото. Извадих рамената и леко огънах най-долната част. Сега чисти добре вода, но със снега се мъчи малко, ще правя още интервенции..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Здравейте колеги,

Кажете модела на чистачките на Шампион (със спойлера)дето ги е продавал КОКО,за да си търся,че му писах,но няма отговор вече седмица а ще вали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато правите тази операция ви препоръчвам и оше една операция. Аз я направих, когато сменях филтъра на климатика...

 

Свалих системата с щангите под чистачките заедно с моторчето. Свалих щангите, разглобих осите със шлиците(на зегерка се държат от горната страна), много внимавайте да не скъсате от горната страна откъм шлиците има един О пръстен, много е важен, предпазва от влизането на вода. Промих всичко с парцал с бензин (без О пръстена). Тук-там имаше ръждица, зашкурих с шкурка 2000, почистих всичко до блясък, вкл. и вътре ,където влизат осите. Гресирах всичко хубаво с нова грес и затворих по обратният ред. 

 

Гресирах си и червяка на моторчето. Мисля, че ще е хубаво да се проверят четките на моторчето и да се почисти и смаже и то, но аз съм се карал с тока и с много пипкавите ел. части и не посмях . :)

 

 

РЕЗУЛТАТА Е , ЧЕ ЧИСТАЧКИТЕ СЕГА НА ПОСЛЕДНАТА СТЕПЕН ВЪРВЯТ КАТО БЕСНИ   :biggthumpup:

 

 

П>П. Мисля, скоро да мина с клей и да пастирам/полирам предното стъкло. 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро борих на една А4-ка рамената на менгемето. Там драмата е поголяма защото рамото почва да задира в капака преди да отлепят чистачките от стъклото. Тук вече е с дървени подложки от 2-те страни и стани и стана много по-културно без да се драска изобщо боята. Ако знаеш какво правиш алуминиевите основи се изпъват като струни.
b031aed2fbf27378.jpg

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Aз лично ги правих зимата, без нагряване, но действах много внимателно! Ефекта до днес е уникален! :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги грея, но и внимавам с натиска. Стягам на няколко етапа а тя сами се загряват леко от вътрешното триене. Естествено при -5С не бих се пробвал :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно защото са от алуминиева сплав,която не е най-пластичния материал.Трябва и аз да ги стегна моите.

Между другото-пробвайте да сложите дясната на местото на лявата.Пасва и чисти перфектно.Дори съм мислил просто да си взема още една дясна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
  • 1 month later...

Взех си чистачки Бош от метро обикновенни по 7лв и чистят страхотно, нямат дори и спойлери. До сега бях с Шампиони със спойлери и разни валео..... , пълна измама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз скоро борих на една А4-ка рамената на менгемето. Там драмата е поголяма защото рамото почва да задира в капака преди да отлепят чистачките от стъклото. Тук вече е с дървени подложки от 2-те страни и стани и стана много по-културно без да се драска изобщо боята. Ако знаеш какво правиш алуминиевите основи се изпъват като струни.

b031aed2fbf27378.jpg

 

Демек рамото трябва да стане е така право като на снимката, защото като гледам, моето на Б4-ката е доста изкривено (говоря за шофьорската чистачка) ? Мисля уикенда да си поиграя да го изправя, само ме е страх да не го "предобря" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На струна право трябва да бъде. Проблема е при всички модели, и изразен след 12-15 години. Чакам някой ден да изправям чистачки на Р8  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това рамо на снимката не е напълно готово. Частта дето е към исправения чук трябва да стане идеално права както каза Ванката. Държах го още 5 минути на менгемето и внимателно притягах докато стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...