Jump to content

Порше БГ


kokonai

Recommended Posts

Адаш, въпреки, че и аз съм страшно възмутен извода ми е "Много пари за нищо". :hilezh::hilezh:

Като пишеш писмо до централата в Инголщадт непременно пред инж. напиши дипломиран. За такива бюрократи и формалисти, като фрицовете това значи много. :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Намерих торент,но е с платена регистрация.Ако някой го дръпне ще го кача в Арена и Замунда.

http://directfileaccess.com/fileaccess/sea...02008%20torrent

Редактирано от Misho13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина трябва да се свържеш с Порше Германия. Там за подобно отношение средностатистическия европеец просто сменя марката.(Те и без тва започнаха много да си приличат... :runningdog: ). Това тук явно не е от значение, но там със сигурност е!!! Достатъчно негативи натрупа Ауди, за да могат да си позволяват още. Порше БГ е поредната пералня. Аз друго обяснение не мога да намеря за тяхното отношение към клиентите. Да не говорим, че е хора с коли от шоурума са принудени да тропат на гаража на Мишо, щото в Ауди не знаят как да обслужват Ауди... П.С. Направете си справка, ако си купите кола от Германия и сметнете всички разходи каква е разликата в прайс листа на Порше БГ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Заедно с това най-любезно МОЛЯ всеки колега, които може да удари едно рамо за намирането на торент или място за даулоад на AUDI DVD 2008 Navigation MMI защото на Порше БГ няма да позволя да ми се подиграват.....

Ето ТОВА ? :runningdog:

Редактирано от edinak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина трябва да се свържеш с Порше Германия. Там за подобно отношение средностатистическия европеец просто сменя марката.(Те и без тва започнаха много да си приличат... :bia: ). Това тук явно не е от значение, но там със сигурност е!!! Достатъчно негативи натрупа Ауди, за да могат да си позволяват още. Порше БГ е поредната пералня. Аз друго обяснение не мога да намеря за тяхното отношение към клиентите. Да не говорим, че е хора с коли от шоурума са принудени да тропат на гаража на Мишо, щото в Ауди не знаят как да обслужват Ауди... П.С. Направете си справка, ако си купите кола от Германия и сметнете всички разходи каква е разликата в прайс листа на Порше БГ!

За съжеление си много прав. Мой познат имаше проблем преди няколко седмици с чисто нова А4 една седмица след покупката - спряло да работи дистанционното на алармата. В Порше казали "Ами то нов модел, ние не му разбираме още." Това наистина е немислимо за Европа. Но докато търпим и не си търсим правата така ще бъде.

И аз подкрепям идеята да се пише до централата на Ауди!!!

Ценовата разлика с Германия е огромна и не виждам как се охарактеризира освен от допълнителна печалба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne e само в порше тая ралта и в мерцедес са същите лайновози...

чисто нова поръчкова А класа 8 месеца я чакаха и на 16 К километра единия цилиндър умира .... и наще копеленца ще ремонтират мотора :bia: -ПИСМО ДО ГЕРМАНИЯ ... изпращат нов мотор моментално!!

чисто нов бус за 60К евра на кръстовище му удрят задната врата... мерцедес почват да я изчукват и я боядисват, след което вратата не може да се затваря както трябва...многократни разправии с управата - ПИСМО ДО ГЕРМАНИЯ ... пращат нова врата!! та в бг така трябва да се работи със тия жалки нещастни копеленца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста от колегите в ново Ауди само са се снимали, но набързо определиха вносителя за "пералня", а служителите за измекяри... Нека не започваме с лошо, все пак нито ги знаем нито ги познаваме...

Само за справка - навигационните дискове за Ауди излизат веднъж годишно в края на годината - ноември/декември, като носят "номера" на следващата година (естествено). Логично е също така дисковете да са с информация датираща 2-3 месеца преди пускането им на пазара. Така че, щом колегата си е купил автомобил в средата на 2007 година, съвсем логично е данните на диска да са от август 2006 година. Ако греша моля да бъда поправен.

Практиката на автомобилните производители е да пускат нови версии на навигационните дискове всяка година, които могат да бъдат закупени в търговските им мрежи.

Ако фрапантните разминавания които колегата описва са верни, то всеки на негово място несъмнено би се изнервил и би потърсил представителя на производителя най-малкото за съвет. Според мен отговорът на вносителя звучи леко аматьорски (все пак живеем в држава болна от комунизъм вече повече от 50 години), но съм убеден, че ако въпросът бъде отнесен директно до производителя отговорът ще носи същия смисъл обвит в много по-приемлива и лъскава опаковка. Все пак немците са откриватели на завоалираните откази, звучащи на първо четене като обяснение в любов :blink: Предложението за копиране на диска, което колегата от своя страна е отправил, също звучи леееко несериозно и съм убеден, че би предизвикало усмивки на съжаление у четящия го немец :blink: По този повод си мисля, че е крайно време да започнем поне да се опитваме да се отървем от балканските си навици приближавайки се къмЕвропа. Приемливо решение и за двете страни в случая би било една добра отстъпка (примерно 20%) за новата версия на диска от страна на дилъра.

Колкото до упътването на български език, смятам че колегата е напълно прав да го изисква писменно!

Крайно време е колегите позволили си лукса да притежават автомобил на една от трите премиум марки, да получават и съответното премиум обслужване!

чисто нов бус за 60К евра на кръстовище му удрят задната врата... мерцедес почват да я изчукват и я боядисват, след което вратата не може да се затваря както трябва...многократни разправии с управата - ПИСМО ДО ГЕРМАНИЯ ... пращат нова врата!! та в бг така трябва да се работи със тия жалки нещастни копеленца!
Не забравяй, че в този случай са замесни и любимите ни застрахователи. Убеден съм, че няма сервиз на света, който ще тръгне да ремонтира нещо, ако застрахователя му даде зелена светлина за смяна!!!

Отново призовавам за сдържане на нервите, все пак става въпрос за някакви бездушни купчини метал - не си струват псуването :blink:

Ценовата разлика с Германия е огромна и не виждам как се охарактеризира освен от допълнителна печалба...
Ако можем да наречем разлика от 7-8% (за чисто нов автомобил без регистрация) огромна бих се съгласил с теб, но дали е огромна наистина или просто повтаряме заучени фрази? Редактирано от chaos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилагам два ......................

.............................................защото на Порше БГ няма да позволя да ми се подиграват. Жалко наистина, много жалко!

Колега моите поздравления за правеното от теб,дано всички ние сме така упорити,логични и последователни в търсенето на правата си като граждани,потребители и просто хора!!Да махнеш примирено с ръка и да отминеш като че ли вече не е на дневен ред,дано има повече такива "бели лястовици"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценовата разлика с Германия определено е в полза на Германия. Що мислите че взех нова Х5 оттам, щот е по-скъпо ли:blink::blink::blink:

В КАМОР са същите идиоти, офертите им са пълни с печатни грешки а според тях разлика м/у номинална и максимална мощност няма. Търговец се става след 2-3 години а в българия не изкарват и година и отиват у следващата марка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста от колегите в ново Ауди само са се снимали, но набързо определиха вносителя за "пералня", а служителите за измекяри...

...

....Ако можем да наречем разлика от 7-8% (за чисто нов автомобил без регистрация) огромна бих се съгласил с теб, но дали е огромна наистина или просто повтаряме заучени фрази?

Така е. Сигурно повечето не могат да си позволят, но аз отидох да си го позволя, макари и на частичен лизинг. Отношението, което срещам е по болик*ресто от тоя дето ми продава репички на пазара.

Не мога да повярвам, че фирма която търси печалба може да отпраща клиентите си. Това не се е случило само с мен, а както разбираш с много хора - постоянно. Служителите не са обучени. В сервиза са некадърни, може би поради същата причина, но това е резултата.

Би ли сметнал 7-8% (макар да твърдя че са повече) от 96 000лв. на колко се равняват. Това може да е малка разлика спрямо сумата, но не мисля че са много хората, за които 8хил. са нищо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОФТОПИК- през далечната 1996 г си бях купил мерцедес 190 Д от Германия. За мое нещастие, ми се отвори преден капак на аутобана до гр. Фулда. Няма смисъл да обяснявам че беше с висока скорост и капака стана на салата. Отбих до първото градче/селце Бад..- нещо си и открих много голям шоурум на мерцедес /беше магазин на два етажа да се чуди човек в това село кой ги купува тия коли/. Щастлив от находката си паркирах със щръкнал преден капак пред входа и влязох да питам за резервен капак. Получих веднага кафе, мляко, бисквити и широка усмивка от германка на средна възраст. Понеже тогава не говорех немецки жената ми обясни на английски че шефа сега ще се върне и ще ми окажа помощ. Дойде фрица огледа ме и се мушна в една стая. Чаках половин час да дойде пак. След като се появи ми даде да разбера че за такива дърти мерцедеси части няма и да взема да се ориентирам към тръгване. Обясних му, че има познати германци на 250 км от това село, който се интересуват как се движи моя вояж до БГ. Швабата не се развълнува от тоя факт, но прие да приказва с тях. След 10 минутен разговор с тях ми даде слушалката и чух моя познат да ми казва да вързвам капак и да се връщам при тях, защото тоя не бил в ред.......Няма да описвам как съм карал 250 км с 50 км/ч /при по висока скорост капак имаше опасност да се отвори пак/, но след като отидох при моя немец последва дълъг телефонен разговор с мениджърски отдел на мерцедес в Щутгарт /беше извън работно време/, след което получихме факс с извинение за случилото се, посочване на сервиз в който ще ми отстранят повредата безплатно и ни увериха че тоя цървул от Бад...-нещо си ще бъде остро порицан. Кажете ми сега къде сме нии къде са те???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Порше БГ е клон на австрийска фирма не на немска-не виждам защо ще пише до Германия(освен ако не пише директно на Ауди да се оплаче от навигацията).Ако пък реши да се жалва от лошото обслужване тогава да се обърне към компанията майка(мисля Порше Виена).От целият разказ на колегата с Q7 единствено не го подкрепям за това че е поискал да му копират диска-наистина по справедливо е да му го подарят(по ще съответства на печалбата реализирана от него).Съветвам го да си търси правата на всяка цена.Най се изумих като видях отговора в който пише че за автомобил излязъл(за клиенти)през 2006г(за дилърите е бил познат по рано) до месец март 2008г няма преведена литература на БГ.!!!Било много трудно-това е несериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можем да наречем разлика от 7-8% (за чисто нов автомобил без регистрация) огромна бих се съгласил с теб, но дали е огромна наистина или просто повтаряме заучени фрази?

Един дилър получава ПОНЕ 20% отстъпка от цената на автомобила по MSRP. Не виждам кое, освен акциза обосновава по-висока цена в България спрямо Германия. И все пак ако погледнеш цените, наистина са с 7-8% ако изключим надценката от акциза. Не виждам какво по-точно е толкова скъпо, че предполага това оскъпяване - терена за шоурума ли е по-скъп от да речем такъв в Испания, работната ръка ли е по-скъпа? Строителството ли? Или нашия стандарт е толкова висок, че 8% на 100 000 лв са нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или просто повтаряме заучени фрази?

Приготви малко КЕШ и ела да ти купя ауди без регистрация от Германия давам 5% отстъпка :steinigung: . . .. Освен това цените на резервните части са доста надолу в полза на Германия ,за сметка на труда по-добре да не влизаш във фирмен сервиз .. . .

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накой може ли да качи това DVD на по-достъпно място. В момента свалям с 2-3 кбайта и ще ми трябва 1 седмица да го сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега chaos -напълно си прав! Има един засегнат собственик на автомобили ,закупени от дилъра на АУДИ за Бг,който добронамерено сподели с нас своите проблеми ,но не разбирам, защо темата получи толкова негативно развитие и квалификации, относно цялостната компетентност и поведение на дилъра Порше спрямо своите настоящи, и потенциални клиенти на тази престижна марка! Много грозно и типично по български е, да се плюе в хор,дори и само за спорта! Нека, всеки писал мнение по тази тема ,а и други ,които са я чели, да споделят своите лични впечетления от качеството на услугите и цените предлагани от продажбено-севизният им център-разбира се, само ,ако е бил техен клиент до момента! Нека темата да бъде полезна и градивна за всички нас ,а не място за оплюване и несъстоятелна критика.Живеем наистина в държава ,в която пазарните взаимоотношения са все още далеч от нормалните, и тези ,които бихме искали да има,но мисля, че нещата ще получат вярното развитие през близките години...Все пак и аз лично харесвам тази марка, и сериозно обмислям покупка на нов автомобил в най-скоро време...

Редактирано от Audi R8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лични впечатления ли:steinigung::hilezh::hilezh: Аз работя 8-ма година в тоя бранш но за разлика от еднодневките в нашия занаят 8-ма година продавам една и съща марка. Лошия имидж на официалните вносители идва по следните причини:

- официалните вносители не дават и една стотинка за обучение на персонала, визирам и търговците и сервизните ,,специалисти,,

- не вземат добри пари и затова не се задържат като мен и колегите ми с години в една и съща марка а тази година продават Фолксваген, следващата Ауди, по-следващата мерцедес и т.н. Положението в банките и лизингите е същото с кадрите. Тия хора още не са научили в детайли продукта на Ауди и вече продават БМВ. Затова и искрено се смях на ,,професионално,, написаната оферта за Х5, толкова професионално написана че си взех джипа от Германия. Положението в Балкан Стар е още по-отчайващо. Един търговец на коли - леки или тежки - се става след поне година и половина - две а официалните вносители не успяват да задържат хората си дори и една пълна година. Същия проблем го има освен в търговския отдел но с още по-голяма сила в сервиза на вносителя, щото е много лесно да продадеш кола на клиента, по-трудно е да го накараш да купи втора а това става чрез сервиз и обслужване. Съвременните коли са едни пластмасови боклуци които имат едни и същи системи но с различни абревиатури, всичко под капака е едно и също така че нещата опират вече не до марка а до сревиз и обслужване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буичето е прав както винаги, но пак опираме до милата родна картинка. Дават заплати по 500-1000 лева и искат хората да останат дългогодишни служители на определената измекярска фирма. Епа с маймуни трици не се ловат, или както там беше ..., така че да не прехвалваме Порше България, щот са същите калъфи и те...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Порше БГ - егати фирмата ...

Порше БГ - мнения, препоръки

Ако се поразтърсиш, ще намериш още много писано за Порше БГ, като резултат от преки впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Тънката нишка на ненавист към официалните вносители на нови автомобили може много лесно да бъде усетена по всички български автомобилини форуми. Нека бъдем малко по-трезвомислещи, защото накрая ще излезе, че е по-добре човек да си купи нов автомобил от някоя автокъща, да го подържа в кален гараж, а частите да пазарува от e-bay. Ако тази теза е вярна, аз лично не виждам причина, поради която СВАБ регистрира стабилен ежегодишен ръст на продажбите. А ако е вярна за автомобилния бранш, то би трябвало да е в сила и за БГ бизнеса като цяло. При това положение защо все още обитаваме тази територия?

Нека използваме в мислите и думите си и други краски освен черно и бяло!

Колега, хайде обясни ми ти, като са толкова добри наш'те вносители на автомобили защо премиум марките са на голяма почит и сред автокъщите. Не е тайна, че само в София има 5-6 автокъщи, които продават ЧИСТО НОВИ автомобили, купени от чужбина (предполагам) от дилър. Явно надценката която слагат хем им стига на тях за да са на печалба, хем пък и цената не става толкова висока че да е непродаваем автомобила. При това положение, кажи ми как да им се радваме на вносителите.

Лични впечатления ли:hilezh::lol::lol: Аз работя 8-ма година в тоя бранш но за разлика от еднодневките в нашия занаят 8-ма година продавам една и съща марка. Лошия имидж на официалните вносители идва по следните причини:

- официалните вносители не дават и една стотинка за обучение на персонала, визирам и търговците и сервизните ,,специалисти,,

- не вземат добри пари и затова не се задържат като мен и колегите ми с години в една и съща марка а тази година продават Фолксваген, следващата Ауди, по-следващата мерцедес и т.н. Положението в банките и лизингите е същото с кадрите. Тия хора още не са научили в детайли продукта на Ауди и вече продават БМВ. Затова и искрено се смях на ,,професионално,, написаната оферта за Х5, толкова професионално написана че си взех джипа от Германия. Положението в Балкан Стар е още по-отчайващо. Един търговец на коли - леки или тежки - се става след поне година и половина - две а официалните вносители не успяват да задържат хората си дори и една пълна година. Същия проблем го има освен в търговския отдел но с още по-голяма сила в сервиза на вносителя, щото е много лесно да продадеш кола на клиента, по-трудно е да го накараш да купи втора а това става чрез сервиз и обслужване. Съвременните коли са едни пластмасови боклуци които имат едни и същи системи но с различни абревиатури, всичко под капака е едно и също така че нещата опират вече не до марка а до сревиз и обслужване

Мдам, аз лично имам поглед върху една лизингова компания и как се обучават хората там... сигурен съм че и при дилърите е същата боза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буичето е прав както винаги, но пак опираме до милата родна картинка. Дават заплати по 500-1000 лева и искат хората да останат дългогодишни служители на определената измекярска фирма. Епа с маймуни трици не се ловат, или както там беше ..., така че да не прехвалваме Порше България, щот са същите калъфи и те...

Га исках шефа ми да се обади в ПОРШЕ БГ за по-голема отстъпка думите му бяха ,,с евреи не ща да говоря,,. ПОРШЕ БГ не правят изключение от останалите. Отивам в Балкан Стар за МЛ преди да се навия за Х5, знаят че съм в същия бранш и един от техните търговци ми казва с пренебрежителен тон ,,тва е продукта, нема кво да ти го обяснявам и показвам,,. Излишно е да споменавам че брат ми като отявлен фен на Мерцедес въпреки ежемесечните лъскави покани на Балкан Стар си взе Е-klasse от Даймлер АГ в Лайпциг. Такива търговци кат в Балкан Стар са за дисциплинарно уволнение а не за 1000 лв заплата. Блкан стар преди година го беха закъсали съвсем откъм кадри и назначаваха куцо и сакато само и само да им плащат ниски заплати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е че проблема е в БГ кадрите, същата фирма щом продава в Австрия и други европейски страни а тука са окъкани - българина каквото и да подхване все ще успее да го о**ре. А и наистина при заплатите, които дават и най-малко спрямо стандарта в софия - ще има текучество а това за всеки бизнес е най-големия проблем, даже и в кремиковци ще го потвърдят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е че проблема е в БГ кадрите, същата фирма щом продава в Австрия и други европейски страни а тука са окъкани - българина каквото и да подхване все ще успее да го о**ре. А и наистина при заплатите, които дават и най-малко спрямо стандарта в софия - ще има текучество а това за всеки бизнес е най-големия проблем, даже и в кремиковци ще го потвърдят :hilezh:

Има и друг проблем:

- българина е пословично мързелив, тва дет бил работлив е мит и фолклор от Татово време. Колкото и висока заплата да му даваш той па нема да работи, все ше му е малко. Качествените хора или имат собствени фирми или са в чужбина.

- българския работодател все гледа да прецака работника и така след година колкото и да е свестен работника все пак напуска.

Накрая се стига до надцакване м/у работодателя и работника от коит страдат имиджа на фирмата, продукта който представлява а най-преебан е клиента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е че проблема е в БГ кадрите

twa e безспорно така, само че шефовете не са по малко виновни !даже напротив от там тръгва цялата работа ...според мен самите те са пълни бездарници и нивото им е под средното /даже и в ходенето до тоалетната/ ...тогава кво да искаме от тяхните подчинени!

ето аз отидох и си купих кола за 20 бона, а хората от рено ми съдействаха абсолютно по всякакъв начин и си получих колата почти моментално, а камо ли да си купувам кола за над 100К , на кво прилича тва!?

реплика на продавач на порше бг : Те мерцедес имат една возия само , те на това разчитат!!! /при тест драйв на новата 4ка!!/

ама не можеш цял живот да си живял на село да идеш в града да станеш човек и да продаваш скъпи стоки при това и с ъс стил и култура - е тва не моце да стане!!!!

и това положение не е само в автомобилните салони , ми най пресен пример от мен ..купувам си дограма за 30К като изчисленията за количеството и вида на профилите се смята от фирмата доставчик/аз само казвам кой прозорец колко голям го искам и какъв модел да е/ ... след завършване остават профили за няколко хиляди лева : отговора на фирмата: - При нас нищо не може да се рекламира, тези профили вече боядисани за нищо не стават!!

ами аз ли ги смятах бе да ви еба майката селяндурска да ви еба , аз съм ДОБРОСЪВЕСТЕН КУПУВАЧ!!!!!!!

Вуйче това е безспорната истина!!!!!!!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...