Nikieva Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 (Редактирано) Имам питане ,защо са слагани 4-скоростни кутий на VW и Ауди?Питането ми произхожда от това че на еднакви години са слагани и 4 и 5-степенни.Защо не са слаягали само5,като реално има вазможност.Някой ми беще казал,че било в зависимост от региона в който се продават.Вие как мислите? Редактирано 10 Април 2008 от tsvet40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Това за Б3 ли става въпрос?Иначе предполагам по-първите да са били с 4-ка и после да са минали на 5... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Преди 15 години баща ми караше VW SANTANA, версия с 5 скорости, имаше и с 4. Автоматиците бяха с 3! Та на тази сантана вмето "5" имаше буква "Е" на скоростния лост. Това беше ИКОНОМИЧНАТА скорост На времето хората не са искали да доплащат за 5-та скорост и производителите са били принудени да АФИШИРАТ предимствата с това "Е" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Това за Б3 ли става въпрос?Иначе предполагам по-първите да са били с 4-ка и после да са минали на 5...Да за Б3 и голф 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Според мен едно време не са гледали много разхода.За това и са карали в "лютеницата", след пустинна буря и поскъпването на бензина мисля почват масово да слагат 5 степенни ск. кутий . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Абе то ясно,ама в едни години и двата вида са слагали,тва да не е било като екстра?Имам един познат с Б3 с 4 скорости и ми каза,че било от швейцария и поради наличието на повече планински терен е направено с такава кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 моята б3-ка беше с 4 скорости,но е била такси в германия,и след като сложих 5 степенна кутия няма много разлика във вървенето а кутията беше от 2.0 пълна инжекция и си мислех че ще върви повече но не е така само дето правих упражнение за луди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 моята б3-ка беше с 4 скорости,но е била такси в германия,и след като сложих 5 степенна кутия няма много разлика във вървенето а кутията беше от 2.0 пълна инжекция и си мислех че ще върви повече но не е така само дето правих упражнение за лудиДа не би да искаш да кажеш,че предавателните числа са направени така,че на 4 и на 5 с едни обороти се движиш с една скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Според тебе дали има луди хора, които да произвеждат трансмисии с 2 предавки с еднакви предавателни числа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Не са с еднакви числа... просто числата нямат нищо общо. Крайното предавателно отношение обаче е почти същото. Т.е преди на 4та 180 а сега на 4та 160 обаче на 5та 180. По принцип са почнали да ги слагат когато са имали възможност и технология. Иначе на въпроса защо .. има много отговори. Цена потготовка на заводите в които се правят, количество на произведените .. и.т.нППроизводителя си знае защо. Сега като има 7 степенни да не очаквате че всички ще са със 7 степенна?? Даже в началото ще е доста скъпа екстра предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Аз помислих, че пита за 4та и 5та на една и съща кутия. Иначе е логично 4та предавка на 4-степенна и 5та предавка на 5-степенна кутия да са близки по отношение на обороти/скорост. 5-степенната кутия не е 4-степенна с добавена 5та предавка. На 4-степенната предавките би трябвало да са по-дълги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Слагали са 4-степенни докато свършат произведените в склада! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Като знам как финансовите отдели имат последната дума ми се струва, че Жората е най-прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Даже е още по-сложно... защото трябва да поддържаш и складови наличности за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Това което аз съм чул е че в зависимост от района, при преобладаващо градско - 4 степени, иначе 5. Може би планинския релеф и бакшиша са потвърждение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Мойто Б2 е от Германия и е с 5.Първа и втора са ми много дълги.3 е горе долу.4-та и 5-та си върви еднакво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Това което аз съм чул е че в зависимост от района, при преобладаващо градско - 4 степени, иначе 5. Може би планинския релеф и бакшиша са потвърждение. Абе мен 5 предавки не ми стигат, та камо ли 4. За оптимален контрол над оборотите, дори при малолитражен автомобил, си трябва 6-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Първата ми джипка бе руска (текезесарка) и си имаше фабрично само 3 (три) скорости + 1 задна. Което не беше проблем с нея да се ходи на лов на връх Балкана и за риба в най-големите мочурища. Е разбира се, когато се наложеше, можеше да върви и на асфалт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 А дали има вече 7 скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Е разбира се, когато се наложеше, можеше да върви и на асфалт.По изключение, нали ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Аз помислих, че пита за 4та и 5та на една и съща кутия. Иначе е логично 4та предавка на 4-степенна и 5та предавка на 5-степенна кутия да са близки по отношение на обороти/скорост. 5-степенната кутия не е 4-степенна с добавена 5та предавка. На 4-степенната предавките би трябвало да са по-дълги.Обикновено не е било така.4та предавка се води "директна". Т.е. има предавателно число около 1ца. Пета предавка е умножаваща. Съответно въртящият момент пада. За това се приемаше че пета предавка има смисъл само при по-мощни двигатели. Така че на всички кутии 4та трябва да съвпада като предавателно отношение. Евентуалните вариации са в 1ва, втора и трета предавка. А пета си е било лукс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 12 Април 2008 Доклад Share Публикувано 12 Април 2008 А дали има вече 7 скорост?има, скоро съобщиха, че ауди въвеждат скоростни кутии със седма предавка, четох го някъде из форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts