Ицката Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Принципно не обичам да се занимавам с глупости, но тука един колега нон-стоп ми надува главътъ и се репчи тука с едно подобие на кола, казва се пежо 106 рали, 97 година 1.6 двигател 103 коня. Някой занимавал ли се е да се дърпа с такава дрисня? Интересува ме, ще мога ли да го бия с мойто 1.8Т куатро? И двете коли са stock. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Според мен, въпреки че Пежарката е доста по-лека, 150куатро срещу 103...ще го накажем ...лошо)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Принципно не обичам да се занимавам с глупости, но тука един колега нон-стоп ми надува главътъ и се репчи тука с едно подобие на кола, казва се пежо 106 рали, 97 година 1.6 двигател 103 коня. Някой занимавал ли се е да се дърпа с такава дрисня? Интересува ме, ще мога ли да го бия с мойто 1.8Т куатро? И двете коли са stock.Иди и го смачкай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 17 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Иди и го смачкай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 на старта ще го убиешhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/8430.htmlhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/734.htmlвсъщност и после ще го размажеш. вържете някоя бира да те помни тоя юнак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 17 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Абе и аз така мислех но той ми твърди че смачкал А4 1.8Т на предно.. Мен хич не ми се вярваше ама реших да питам.. П.П. Оня може да е бил с преебано турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Абе и аз така мислех но той ми твърди че смачкал А4 1.8Т на предно.. Мен хич не ми се вярваше ама реших да питам.. П.П. Оня може да е бил с преебано турбо Ако иска можеш да му кажеш да го пробвам, може и на газ да съм, че да не пада с много П.П. - иди и го отупай хубаво, не го слушай какви ги говори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 (Редактирано) Пежо 106 рали е 118 коня. Ако е това мисля че ще те бие. Редактирано 17 Април 2008 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Не подценявайте това Пежо. Сербез е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 (Редактирано) Пежо 106 рали е 118 коня. Ако е това мисля че ще те бие.Цитирам технически данни, друг е въпроса моментното състояние на колите:Пежо рали 118 к.с.:Время разгона (0-100 км/ч) 8.7 cМаксимальная скорость 205 км/чПежо 1.6 101 коня (за каквото става дума):Время разгона (0-100 км/ч) 9.6 cМаксимальная скорость 195 км/чАуди А4 1.8Т куатро:Время разгона (0-100 км/ч) 8.4 cМаксимальная скорость 220 км/чТака че мисля че ако двете коли са в еднакво състояние и двамата шофери знаят как да тръгват, а къатрото тук е определено по-добре резултата е ясен.........Тръц-а си върви и то доста. Редактирано 17 Април 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 (Редактирано) Човека знае ли как да стартира с куатро без да му падат оборотите или обратното - да пали съединителя? Това е доста трудно съдейки от моя скромен опит в драгаджийството. Също кат съм се пускал с такива пежа винаги са ми зимали старта нечовешки и съм почти сигурен че и на куатрото ше му го земат - са сигурно ше почне да го настига ама дали ше успее до 400тния метър да го настигне не знам, зависи дали пежото чак толкова ше го земе на старта. Редактирано 17 Април 2008 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Всичко зависи от разстоянието, ако е прекалено късо - не подценявай тая пича въшка, особено ако не можеш да тръгваш добре. Най-добре потренирай малко стартове преди това. Карал съм 106, нищо не тежи тоя кошер и стартира плашещо. Силата му се губи към 140-150, така че ако е по-дълга гонката едва ли ще имаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Всичко зависи от разстоянието, ако е прекалено късо - не подценявай тая пича въшка, особено ако не можеш да тръгваш добре. Най-добре потренирай малко стартове преди това. Карал съм 106, нищо не тежи тоя кошер и стартира плашещо. Силата му се губи към 140-150, така че ако е по-дълга гонката едва ли ще имаш проблем.Напълно подкрепям И си мисля, че едни 4К оборота на старт са добро начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Ако е с изтъркани тесни летни гуми може ама аз съм с 215 зимни и забивам муцуна винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 (Редактирано) тея коли са много гадни - аз съм се пробвал с едно саксо - чак на 150-160 го минах ...ама не успях да стартирам хубаво - затова не 4К ами 6К оборота на старта трябва п.с. и саединителя плавно.... не трябва да се изпуска за да не загубиш така желания ефект на изстрелване Редактирано 17 Април 2008 от Jesus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Пежото ще те размаженай малкото не си драгаджия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Пежото ще те размаженай малкото не си драгаджияКакво излиза, че Техническите данни не са верни?Прочетохте ли ги?Говорим при еднакви шофери и състояние на колите, просто ми е интересно дали наистина пежото ще отупа колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 17 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 най малкото не си драгаджияМен ли имаш предвид, или колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Мен ли имаш предвид, или колата?нито тинито колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 нито тинито колатаубиваш цялата интрига, на това Пежо и аз ще му се пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 17 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 нито тинито колатаЗа колата незнам. Аз не съм драгаджия също. Ама оня цървул и той не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Човека знае ли как да стартира с куатро без да му падат оборотите или обратното - да пали съединителя?Бах тоя мощен тръц, дет или умира или пали съединителя, нещо ти е нефелна колата, аз на мойта до сега не съм палил съединителя ни веднъж, а не е като да не мога да тръгвам с нея. Нещо ти е яко или ментелив или заминаващ съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 напротив.. точно това става най-често с тез машини.. или пускаш съединителя и оборотите се сгромолясват.. е вярно усеща се уж че тръгваш "мноо бръзо" или пък гледайки да задържиш обороти палиш съединителя.. много е лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Само професориБе да се пускат и то ша си покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 напротив.. точно това става най-често с тез машини.. или пускаш съединителя и оборотите се сгромолясват.. е вярно усеща се уж че тръгваш "мноо бръзо" или пък гледайки да задържиш обороти палиш съединителя.. много е лесно Е при мен тоя "феномен" го няма, явно тръца с феноменалните си 150 коня е некво изключение, щот и S-ки да си палят съединителя от место не съм виждал, а не е като да не тръгват като хората, а и аз като тръгвам, нема кво да си мисля, че тръгвам уж бързо щот си гледам оборотомера и той ли показва 5К оборота наужким? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване