EDISONOV Публикувано 24 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 СМЕНИЛ СЪМ ПОЧТИ ВСИЧКО-ШАРНИРИ,НАКРАЙНИЦИ,ТАМПОНИ НА НОСАЧИТЕ,ТАМПОНИ С ЛАГЕРИ НА АМОРТИСЬОРИТЕ И ПРОДЪЛЖАВА НЕЩО ДА ТРОПОЛИЛИ ТО САМО ПО МАЛКИ НЕРАВНОСТИЛВ ГОЛЕМИТЕ ДУПКИ НЕ ЛОПА.САМО АМОРТИСЬОРИТЕ ОСТАНАХА НЕСМЕНЕНИЛДАЛИ МОЖЕ ДА Е ОТ ТЯХЛАМА НЕ ИЗГЛЕЖДА ДА СА ИЗПУСНАЛИ,НО СА МАЙ ОМАСЛЕНИ.А И РЕИКАТА НЕ СЪМ СМЕНЯЛ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 24 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 Здрасти колега. Аз съм съвсем същия като теб. Много дразни, но ми писна да сменям и сега карам така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 24 Януари 2005 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 мерси за отговора.ама все пак не те ли дразни така.щото мен много ме дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 24 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 Ами провери амортисьорите в D&N - безплатно е........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MIB® Публикувано 24 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 Аз имам същия проблем и теста в Д&Н не показва нищо, на графиката амортисьорите са си съвсем наред, но се чува това трополене, едно глухо и само по неравности. След като 4-ри пати ходих на преглед на 2 различни места и все ми казваха, че всичко е перфектно, последният път, майсторие при, които си правя различните профилактики ми казаха, че е от амортисьорите. И при мен са леко омалсени, т.е. започнали са да изпускат, но държат и на каране и тест не показват дефект. Мисля да ги сменям напролет, но сигурно всичките ще сменя. Препоръчаха ми Kayaba. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 24 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 И при мене имаше някакво трополене което се оправи след смяна на амортисьори - billstein за 125 лева парчето, возенето на колата се промени много - изчезна тропането, малко по-твърдо стана, но на мен много ми харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI Публикувано 24 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 Твърдото е най стабилно 8) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishov Публикувано 24 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 Специално този проблем е при всички 80-киСменете си лагерчетата на стъблото на амортисьорите-те са иглени мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 24 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2005 Смени си амортисьорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 25 Януари 2005 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТИТЕ.ЯВНО ЩЕ ТРЯБВА ДА СМЕНЯ АМОРТИСЬОРИТЕ.АМА СЕГА НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА.НАПРОЛЕТ ЩЕ СТАНЕ ЩОМ НЕ Е НЕЩО КОЕТО Е ФАТАЛНО ЩЕ ИЗТРАЯТ ОЩЕ МАЛКО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 25 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 Колега,провери си дали нямаш и луфт в рейката. може и от нея да се чува това потропване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzo75 Публикувано 25 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 Купи си Pioneer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 25 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 Купи си Pioneer И аз съм на тоя ъкъл вече. Смених всичко без рейката и амортисьорите и ми писна. Само че е Sound 2000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 25 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 Тропането е от тампончето на "магарето". До колкото знам те са четири или шест броя, но със сигурност отзад / при мен те тропат/ са само два. Та единият ми е омекнал и притропва при малки неравности, иначе не тропа. Ще ги сменям през пролетта. Не е приятно но не е фатално. Успех!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 25 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 Какво е това "магаре" и къде са проклетите тампони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 25 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 Добре де, какво общо има това с почукването по неравности? При големи неравности изобщо не чука. Нали държи мотора, а не колелото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 25 Януари 2005 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 AMI AKO TOVA E MAGARETO SMENIL SYM GI I TIAH.I SA 2 OT STRANI 1 OT PRED I 1 NA SKOROSTNATA KUTIA.AMA NE E OT TIAH.ILI E AMORTISIORI ILI REIKA.AMA NIKOI ZNAELI KAK DA PROVERIA REIKATA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 25 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 AMI AKO TOVA E MAGARETO SMENIL SYM GI I TIAH.I SA 2 OT STRANI 1 OT PRED I 1 NA SKOROSTNATA KUTIA.AMA NE E OT TIAH.ILI E AMORTISIORI ILI REIKA.AMA NIKOI ZNAELI KAK DA PROVERIA REIKATA.Рейката се проверява в сервиз, трябва да ти е вдигната колата, един човек държи едното колело, другия върти геврека или се опитва да завърти другото колело и така се вижда къде има луфтове. Последно като ходих да ми регулират предницата в СБА до младост 3 чичото ми направи и тази проверка, хареса ми как работи и реглажа струваше само 12 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
worsty Публикувано 25 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2005 тропането и аз го имам и при мен е от амортисьора,ама напролет... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 26 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2005 Трудничко се разбира наистина. Потропва само когато се заклати мотора от малки неравности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 31 Януари 2005 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2005 A AKO GO ZAKLATIA NA RYKA DALI STE SE 4UE NESTO A?A I VIDIAH 4E TORSIONNATA STANGA MAI OPIRA V NOSA4ITE,MAI TAMPONITE I SA SE SKAPALI.DALI NEMOJE DA E I OT TAM TOVA TROPANE? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 31 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2005 Добре де' date=' какво общо има това с почукването по неравности? При големи неравности изобщо не чука. Нали държи мотора, а не колелото?[/quote']много съвети май видя.. истината е че неможе да се каже нищо през монитор.. замо Ицо75 ти даде ценен съвет вси4ко друго са предположения.. колеги, даже не сте се повозили поне 100-200м, а пратихте човека да сменя дори амортисьори (не много ефтин ремонт)относно магарето и кфо правят магарета по едно Ауди, ами значи незнам дали е важно че мотора е на него, щото не е и савсем вяро магарето носи само 4 цилиндрови мотори.. за другите е слаби4ко магаренцето и ги ка4ват на роговете.по-важното е оба4е е че това магаренце напрактика ти е цялата ходова част опред. напрактика на него са зака4ени носа4ите о двете страни и стабилизиращата ти щанга е закрепена отпред на него и в двата си края на носачите. От своя страна това магаре е вързано да не избяга към купето.. в повечето случай на 4 тампона (не е като да нямат нажика да се късат).. и да може и от тях да лопа.Значи в някой сервизи имат едни такива интересни подемници, на коио си стапжа цялата кола и така се вдига без да и виснат колелата, обикновенно в предната 4аст на тези подемници има едни подвижни пло4и, като сапи там предницата, след това хидравлика раздвижва тези плочи навси4ки страни и се проверяват луфовете и кое каде тропа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MIB® Публикувано 1 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2005 Добре де' date=' какво общо има това с почукването по неравности? При големи неравности изобщо не чука. Нали държи мотора' date=' а не колелото?[/quote'']много съвети май видя.. истината е че неможе да се каже нищо през монитор.. замо Ицо75 ти даде ценен съвет вси4ко друго са предположения.. колеги, даже не сте се повозили поне 100-200м, а пратихте човека да сменя дори амортисьори (не много ефтин ремонт)относно магарето и кфо правят магарета по едно Ауди, ами значи незнам дали е важно че мотора е на него, щото не е и савсем вяро магарето носи само 4 цилиндрови мотори.. за другите е слаби4ко магаренцето и ги ка4ват на роговете.по-важното е оба4е е че това магаренце напрактика ти е цялата ходова част опред. напрактика на него са зака4ени носа4ите о двете страни и стабилизиращата ти щанга е закрепена отпред на него и в двата си края на носачите. От своя страна това магаре е вързано да не избяга към купето.. в повечето случай на 4 тампона (не е като да нямат нажика да се късат).. и да може и от тях да лопа.Значи в някой сервизи имат едни такива интересни подемници, на коио си стапжа цялата кола и така се вдига без да и виснат колелата, обикновенно в предната 4аст на тези подемници има едни подвижни пло4и, като сапи там предницата, след това хидравлика раздвижва тези плочи навси4ки страни и се проверяват луфовете и кое каде тропаА би ли препоръчал такъв сервиз, където може човек да им се довери поне за прегледа?Защото след 2 пъти в Д&Н и 2 пъти на още едно място все ми казваха, че проблем няма, а тропането си го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts