Jump to content

ПРОБЛЕМ С ПРЕДНИЦАТА


Recommended Posts

СМЕНИЛ СЪМ ПОЧТИ ВСИЧКО-ШАРНИРИ,НАКРАЙНИЦИ,ТАМПОНИ НА НОСАЧИТЕ,ТАМПОНИ С ЛАГЕРИ НА АМОРТИСЬОРИТЕ И ПРОДЪЛЖАВА НЕЩО ДА ТРОПОЛИЛИ ТО САМО ПО МАЛКИ НЕРАВНОСТИЛВ ГОЛЕМИТЕ ДУПКИ НЕ ЛОПА.САМО АМОРТИСЬОРИТЕ ОСТАНАХА НЕСМЕНЕНИЛДАЛИ МОЖЕ ДА Е ОТ ТЯХЛАМА НЕ ИЗГЛЕЖДА ДА СА ИЗПУСНАЛИ,НО СА МАЙ ОМАСЛЕНИ.А И РЕИКАТА НЕ СЪМ СМЕНЯЛ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем и теста в Д&Н не показва нищо, на графиката амортисьорите са си съвсем наред, но се чува това трополене, едно глухо и само по неравности. След като 4-ри пати ходих на преглед на 2 различни места и все ми казваха, че всичко е перфектно, последният път, майсторие при, които си правя различните профилактики ми казаха, че е от амортисьорите. И при мен са леко омалсени, т.е. започнали са да изпускат, но държат и на каране и тест не показват дефект. Мисля да ги сменям напролет, но сигурно всичките ще сменя. Препоръчаха ми Kayaba.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене имаше някакво трополене което се оправи след смяна на амортисьори - billstein за 125 лева парчето, возенето на колата се промени много - изчезна тропането, малко по-твърдо стана, но на мен много ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТИТЕ.ЯВНО ЩЕ ТРЯБВА ДА СМЕНЯ АМОРТИСЬОРИТЕ.АМА СЕГА НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА.НАПРОЛЕТ ЩЕ СТАНЕ ЩОМ НЕ Е НЕЩО КОЕТО Е ФАТАЛНО ЩЕ ИЗТРАЯТ ОЩЕ МАЛКО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тропането е от тампончето на "магарето". До колкото знам те са четири или шест броя, но със сигурност отзад / при мен те тропат/ са само два. Та единият ми е омекнал и притропва при малки неравности, иначе не тропа. Ще ги сменям през пролетта. Не е приятно но не е фатално. Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, какво общо има това с почукването по неравности? При големи неравности изобщо не чука. Нали държи мотора, а не колелото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AMI AKO TOVA E MAGARETO SMENIL SYM GI I TIAH.I SA 2 OT STRANI 1 OT PRED I 1 NA SKOROSTNATA KUTIA.AMA NE E OT TIAH.ILI E AMORTISIORI ILI REIKA.AMA NIKOI ZNAELI KAK DA PROVERIA REIKATA.

Рейката се проверява в сервиз, трябва да ти е вдигната колата, един човек държи едното колело, другия върти геврека или се опитва да завърти другото колело и така се вижда къде има луфтове.

Последно като ходих да ми регулират предницата в СБА до младост 3 чичото ми направи и тази проверка, хареса ми как работи и реглажа струваше само 12 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де' date=' какво общо има това с почукването по неравности? При големи неравности изобщо не чука. Нали държи мотора, а не колелото?[/quote']

много съвети май видя.. истината е че неможе да се каже нищо през монитор.. замо Ицо75 ти даде ценен съвет :steinigung: вси4ко друго са предположения.. колеги, даже не сте се повозили поне 100-200м, а пратихте човека да сменя дори амортисьори (не много ефтин ремонт)

относно магарето и кфо правят магарета по едно Ауди, ами значи незнам дали е важно че мотора е на него, щото не е и савсем вяро :steinigung:

магарето носи само 4 цилиндрови мотори.. за другите е слаби4ко магаренцето и ги ка4ват на роговете.

по-важното е оба4е е че това магаренце напрактика ти е цялата ходова част опред. напрактика на него са зака4ени носа4ите о двете страни и стабилизиращата ти щанга е закрепена отпред на него и в двата си края на носачите. От своя страна това магаре е вързано да не избяга към купето.. в повечето случай на 4 тампона (не е като да нямат нажика да се късат).. и да може и от тях да лопа.

Значи в някой сервизи имат едни такива интересни подемници, на коио си стапжа цялата кола и така се вдига без да и виснат колелата, обикновенно в предната 4аст на тези подемници има едни подвижни пло4и, като сапи там предницата, след това хидравлика раздвижва тези плочи навси4ки страни и се проверяват луфовете и кое каде тропа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де' date=' какво общо има това с почукването по неравности? При големи неравности изобщо не чука. Нали държи мотора' date=' а не колелото?[/quote'']

много съвети май видя.. истината е че неможе да се каже нищо през монитор.. замо Ицо75 ти даде ценен съвет :lol: вси4ко друго са предположения.. колеги, даже не сте се повозили поне 100-200м, а пратихте човека да сменя дори амортисьори (не много ефтин ремонт)

относно магарето и кфо правят магарета по едно Ауди, ами значи незнам дали е важно че мотора е на него, щото не е и савсем вяро :lol:

магарето носи само 4 цилиндрови мотори.. за другите е слаби4ко магаренцето и ги ка4ват на роговете.

по-важното е оба4е е че това магаренце напрактика ти е цялата ходова част опред. напрактика на него са зака4ени носа4ите о двете страни и стабилизиращата ти щанга е закрепена отпред на него и в двата си края на носачите. От своя страна това магаре е вързано да не избяга към купето.. в повечето случай на 4 тампона (не е като да нямат нажика да се късат).. и да може и от тях да лопа.

Значи в някой сервизи имат едни такива интересни подемници, на коио си стапжа цялата кола и така се вдига без да и виснат колелата, обикновенно в предната 4аст на тези подемници има едни подвижни пло4и, като сапи там предницата, след това хидравлика раздвижва тези плочи навси4ки страни и се проверяват луфовете и кое каде тропа

А би ли препоръчал такъв сервиз, където може човек да им се довери поне за прегледа?

Защото след 2 пъти в Д&Н и 2 пъти на още едно място все ми казваха, че проблем няма, а тропането си го има. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...