Jump to content

Audi A6 или Mercedes E класа


Recommended Posts

Ние не се задоволяваме с ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ дизели защото VAG има най-добрия дизел. А при камионите това е дизелът на МАН. Не знам колко години трябва да минат докато Мерцедес се сетят как да направят камионите си да горят колкото камион на МАН, не знам кога ще се сетят как да направят дизел който да няма нужда от ADBLUE добавката... e от МАН и АУДИ са се сетили! И това не са ГЛУПОСТИ.

БРАВО .

Закла го с тоя отговор .

Абсолютно съм съгласен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 243
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Незнам защо така се излагате.

ВАГ има най-скапните дизели в целия свят.

Доказателството.>>>> Повече от 10 години развиват собствената си технология помпа дюза и влагат милиони в нея. Да обаче се появява Комън рейла и им разказва играта.

Всички производители го предпочетоха. От Мерцедес, БМВ, Кадилак и Лексус та до Фиат Панда.

Той е толкова по-добър от дизела на ВАГ, че те се принудиха да го заменят с комън рейл. Новите ФВ и Аудита са комън рейл. Защо постепено ще изоставят помпа дюзата и ще преминат на друго при положение че са вложили милиони или милиарди.

Е?

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другите не ползват пд щот е патент... а защо минаха на common rail можеш и сам да намериш отговор на въпроса. Просто 2 различни технологии със своите предимства и недостатъци. Но е смешно изказване че ВАГ имат най-скапаните дизели, понеже спират пд... и няма изобщо да се опитвам да ти обяснявам защо.

Иначе по-темата, Е-класата мен ме кефи и то мноого повече от новата примерно. От А6 като удоволствие от карането също ми по-харесва. И дори остарелия и интериор ми по-харесва. Но е верно че е грозна отвън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

патент...ама вече никому ненужен или поне в близко бъдеще няма да е. (докато не спрат пд и при останалите непремиум марки на фАлцваген - аз така си ги наричам :hilezh: )

Да малко рязко се изказах, но бях афектиран от по-горните две мнения и не се сдържах.

А вие Колега, ще ми кажете ли дори едно предимство на ПД пред Комън рейла? Боя се че няма такова.

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Но е верно че е грозна отвън....

Абе не е верно бе, престанете начи :hilezh: Просто е различна. МЕГА-ГРОЗНИ коли могат да правят САМО Citroen :hilezh::bia: :bia:

Иначе с останалото съм съгласен, мен мноу си ме кефи колата :hilezh:

VAG мое си пускат и спират което когато си поискат, големите производители не чакат да копират "новаторство" от другите...

А се заемат със задачата да го правят първи, пък било то и не особено успешно в дълготраен период :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега недей така, ти виждал ли си Санг Йонг, Kyron, Action, Rodus и некви такива :hilezh::bia::hilezh: :hilezh:

Защо да не е успешно в дългосрочен план? Пуснаха я 1995 г, после през 2002 я замениха с новата Е-класа с еволюирали форми на фаровете, новата Е през 2009 ще е с еволюция на еволюцията, и така.

Баш си е успешно в дългосрочен план според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега недей така, ти виждал ли си Санг Йонг, Kyron, Action, Rodus и некви такива :bia: :bia: :hilezh: :hilezh:

Защо да не е успешно в дългосрочен план? Пуснаха я 1995 г, после през 2002 я замениха с новата Е-класа с еволюирали форми на фаровете, новата Е през 2009 ще е с еволюция на еволюцията, и така.

Баш си е успешно в дългосрочен план според мен.

В така изброените не съм се вглеждал в детайли, предполагам подсъзнателно не им обръщам внимание. Но Цитрон-Ъ пък има некви претенции, затва го анатемосах :hilezh:

Иначе за ПД говорех аз, не за Е-класата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора вярно това е форума на Ауди и е вярно 4е всеки си хвали Аудито и аз имам Ауди но не мога да се похваля 4е за 30 000 км сам сменил положината ходова 4аст, добре Мерцедеса бил грозен но как Вози ??? някои от вас карал ли е да сравни??? и сигурно е скапа поддръжката.... може би ако се счупи... но е пъти по-здрав.... Всеки ден карам и Ауди и Мерцедес... бих казал 4е ако имах пари за нафта няма да погледна Аудито което е като кару4ка на гас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо така се излагате.

ВАГ има най-скапните дизели в целия свят.

Доказателството.>>>> Повече от 10 години развиват собствената си технология помпа дюза и влагат милиони в нея. Да обаче се появява Комън рейла и им разказва играта.

Всички производители го предпочетоха. От Мерцедес, БМВ, Кадилак и Лексус та до Фиат Панда.

Той е толкова по-добър от дизела на ВАГ, че те се принудиха да го заменят с комън рейл. Новите ФВ и Аудита са комън рейл. Защо постепено ще изоставят помпа дюзата и ще преминат на друго при положение че са вложили милиони или милиарди.

Е?

Колега, изтрий си мнението.

Само да кажа - МИТСУБИШИ ЛАНСЕР е с 2.0TDI на VAG. Преди техния дизел мнооого го хвалеха, амаа... нещо не става май.. :hilezh:

Преди това Волво вземаха дизели пак от VAG...

При PD нафтата се нагнетява до 2100 атмосфери, а комън-рейла до скоро беше до 1600. Сега вече достигат над 2000, за това и VAG ги използват. Но аз не съм сигурен дали принципът на ПД е изцяло премахнат, все пак основния проблем на комън-рейла е скапването на помпите, мисля че имаше идеи да се ползва комън-рейл + ПД. Така помпата работи на по-ниско налягане.

Ta дизелите на VAG са пипнати от една страна от Porsche, от друга от MAN. А МАН са царете на дизела

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, изтрий си мнението.

Само да кажа - МИТСУБИШИ ЛАНСЕР е с 2.0TDI на VAG. Преди техния дизел мнооого го хвалеха, амаа... нещо не става май.. :hilezh:

Преди това Волво вземаха дизели пак от VAG...

При PD нафтата се нагнетява до 2100 атмосфери, а комън-рейла до скоро беше до 1600. Сега вече достигат над 2000, за това и VAG ги използват.

Спиди-Спиди, VAG минаха на вариант комън рейл поради една главна причина - PD e доста по-сложен конструктивно двигател и съответно доста по-скъп. Границата от 2000 атмосфери няма нищо общо с тази смяна в технологията на VAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиди-Спиди, VAG минаха на вариант комън рейл поради една главна причина - PD e доста по-сложен конструктивно двигател и съответно доста по-скъп. Границата от 2000 атмосфери няма нищо общо с тази смяна в технологията на VAG.

Но пък евтиното си е евтино :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...VAG минаха на вариант комън рейл поради една главна причина - иPD e доста по-сложен конструктивно двигател и съответно доста по-скъп...

ето го и отговора :hilezh: Това е предимството на комън рейл-а и за съжаление както с много други неща производителите се опитват да пестят от където могат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я не объркваи темата която и без друго доста се изроди .

Знаеш ли аз дневно колко тира посрещам ,та ще ми обясняваш за МАН и мерцедес ,

Мерцедеса ако гори 40 -42 на сто ,то МАН а гори 32-36 на сто .

И за това Спииди е абсолютно прав .

Недеи набърква неща ,за които въобще не говорихме ,и гледаш да се покажеш на умен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я не объркваи темата която и без друго доста се изроди .

Знаеш ли аз дневно колко тира посрещам ,та ще ми обясняваш за МАН и мерцедес ,

Мерцедеса ако гори 40 -42 на сто ,то МАН а гори 32-36 на сто .

И за това Спииди е абсолютно прав .

Недеи набърква неща ,за които въобще не говорихме ,и гледаш да се покажеш на умен

Mммм да реалния разход е такъв. Даже май новите модели по каталог ги дават да падат под 30 литра... но по каталог :hilezh:

Както знаете МАН е в структурата на Порше холдинга, има доста вземане-даване с VAG. Примерно салона на новите МАН-ове се прави по подобие на А8, по-малките МАН-чета се правеха с кабини от VAG преди.. и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора вярно това е форума на Ауди и е вярно 4е всеки си хвали Аудито и аз имам Ауди но не мога да се похваля 4е за 30 000 км сам сменил положината ходова 4аст, добре Мерцедеса бил грозен но как Вози ??? някои от вас карал ли е да сравни??? и сигурно е скапа поддръжката.... може би ако се счупи... но е пъти по-здрав.... Всеки ден карам и Ауди и Мерцедес... бих казал 4е ако имах пари за нафта няма да погледна Аудито което е като кару4ка на гас

Е това е заблудата на Българина!!!!

Ти твоята кола нова ли я взе ?

Купил си кола,която вероятно е на 200 000 + ,и на която е нормално да започне да се чупи всичко по ходовата част!

Моята вече е на 120 000 км и не съм пипнал нищо по ходовата част,сигурно е некъф уникат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе мерцедеса се поддържа по-скъпо от аудито. Говоря по принцип, не за определени модели, щото А8 4.2 куатро е доста по-технологична и капризна съответно от една С-класа :hilezh:

И там разходите са много обаче някои хора казват че си струвало :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, изтрий си мнението.

Само да кажа - МИТСУБИШИ ЛАНСЕР е с 2.0TDI на VAG. Преди техния дизел мнооого го хвалеха, амаа... нещо не става май.. B)

Преди това Волво вземаха дизели пак от VAG...

При PD нафтата се нагнетява до 2100 атмосфери, а комън-рейла до скоро беше до 1600. Сега вече достигат над 2000, за това и VAG ги използват. Но аз не съм сигурен дали принципът на ПД е изцяло премахнат, все пак основния проблем на комън-рейла е скапването на помпите, мисля че имаше идеи да се ползва комън-рейл + ПД. Така помпата работи на по-ниско налягане.

Ta дизелите на VAG са пипнати от една страна от Porsche, от друга от MAN. А МАН са царете на дизела

Да верно Мицубиши Лансер е целия автомобилен свят. хахах. "Преди това волво" хахаха. Волво отдавна са на Комън рейл.

Колега Спийди звучиш несериозно. Всичко от S-classe до Фиат Панда! Махаме ВАГ и Мицубиши Лансер. :respekt: И то забележи не целия ВАГ щото Ауди вече минават на Комън рейл.

За Тир-овете немога да кажа нищо. Не се интересувам.

Това от което се интересувам обаче са леките автомобили.

ето го и отговора :lol: Това е предимството на комън рейл-а и за съжаление както с много други неща производителите се опитват да пестят от където могат...

Колега Spunky, не си прав.

Ще обясня накратко за ПД и КР (Комън Рейл). Виждам че доста хора не са нясано.

Принципа на ПД е ясен. На всеки цилиндър има отделна помпа която сгъстява горивото и дюза която го впръсква.

При КР сгъстяването става от една помпа и по "обща връзка" (Комън рейл) стига до цилиндрите.

Усещате ли къде е "гениалността" на КР :D

При ПД колкото и да се опитва налягането да е еднакво за всички цилиндри, има малка разлика (защото помпите са много(за всеки отделен цилиндър) и всяка работи за себе си)

При КР налягането е абсолютно еднакво и по обща връзка за всички цилиндри стига до тях.

Резултата е следния:

Застани да един ФВ с ПД. И чуи шума от работата му.

След това до друг автомобил с КР.

Разликата от по горните обяснения се явява в това, че КР работи много по-тихо, спокойно, меко и култивирано.

И за да не кажете, че съм субективен. Ще дам пример с тест на Ауто Билд (не е единствен), Където тестват, Ауди А4 Тди, Алфа 159 ЖТД (КР), Хонда Акорд Ицтди (КР), Пежо 407 ХДИ (КР) и.др.

Като недостатък на аудито изтъкват именно двигателя ПД, като казват че спрямо конкурентите е, цитирам дословно "Груб, шумен и некултивиран" и, че този проблем щял да бъде решен като за в бъдеще се премине на КР.

Ми това е.

Почитателите на ПД може и да си заряват главата в пясъка, но това е действителноста.

Ако не вярват на тестовете, то да повярват на ушите си, на улицата.

Това е повече няма да гворя за дизелите на ВАГ.

И да КР е по-евтин и по-добър. ВАГ също го знае. И затова е предприел съответните действия. Преминава към него.

Само някои от вас продължават да казват на черното-бяло.

П.с. Спрете да плюете по Мерцедес, че се излагате!

Ауди са супер, дръпнаха доста, ама да обиждате така Мерцедес е признак на тесногръдие и сектанство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да поясня защо минават - най-важната причина е че комън-рейлът вече може да конкурира PD. И една от причините за това е по-високото налягане с което се впръсква нафтата. До сега беше по-ниско от това на ПД. От там се получава по-икономичен и вървежен мотор - демек КПД-то на мотора се вдига. Другите причини са по-евтината себестойност и по-добрия комфорт - комън-рейла е с по-ниски нива на шума и по-малко вибрации. Мисля че точно МАН разработиха шината с по-високото налягане (това не съм100% сигурен ама са сред първите дето я ползват), нищо чудно първи VAG да я ползват от автомобилните производители, разбира се в някакъв вариант за автомобилни мотори :respekt:

Edit: Между другото забравих да кажа защо дадох Митсубиши за пример - Ами митсубиши са под шапката на МЕРЦЕДЕС, можеха да си договорият 2.0 CDI от там на тънка цена.... нооо май предпочетоха по-скъпото 2.0 TDI ! Сигурно има защо а?

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почервенявам като те чета... :hilezh:

Комън рейла, вече можел да конкурира ПД!!! :hilezh:

Пич, комън рейла е разработен от Фиат в сътрудничество с Бош.

Първия сериен автомобил с такъв двигател е Алфа 156 1.9 ЖТД и 2.4ЖТД пуснати в производство 10 месец 1997 г.

Следващия автомобил с КР е Мерцедес Ц клас няколко месеца по-късно...

Още в самото начало на производството налягането е 1300 бара.

Днес при 3-то поколение вече надминава 2000.

И КР не конкурира ПД, той я ИЗМЕСТВА, дори във фирмата която е разработила ПД!!!

Повече каквото и да кажа ще е излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почервенявам като те чета... :hilezh:

Комън рейла, вече можел да конкурира ПД!!! :hilezh:

Пич, комън рейла е разработен от Фиат в сътрудничество с Бош.

Първия сериен автомобил с такъв двигател е Алфа 156 1.9 ЖТД и 2.4ЖТД пуснати в производство 10 месец 1997 г.

Следващия автомобил с КР е Мерцедес Ц клас няколко месеца по-късно...

Още в самото начало на производството налягането е 1300 бара.

Днес при 3-то поколение вече надминава 2000.

И КР не конкурира ПД, той я ИЗМЕСТВА, дори във фирмата която е разработила ПД!!!

Повече каквото и да кажа ще е излишно.

Абе ако искаш позеленей...

Фиат не можа да го направи. От фиат е само идеята, като разбраха че са хабни тесли дадоха проекта на Бош и те си го направиха заедно с Мерцедес.

И да - днес минава 2000 бара, докато ПД минаваше 2000 бара още преди 4-5 години

ПД си е с обща шина (комън-рейл) на 300 атмосфери, допълнително в ПД-та го нагнетяваше до 2100

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе колегата Gecata незнам кво я хвали толкова тая алфа JTD, щото като казах на моя майстор, че мисля да взимам такава за малко да ме замери с чука 10 кила...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния читател и слушател по улиците.

Вземи се качи във дадени коли със обсъжданите двигатели и тогава ми говори!!!!

Със това което си писал,доказваш че цялото ти познаване се дължи на прочетени(поръчани) статии във списания и приказки тип "Ала Горубляне".

Имам чисто нов КР,лето две и седмо,и мога да ти кажа че освен по тихата работа,всичко друго е на кантар,да не кажа че ПД бега повече.Ма аре да не се задълбочаваме.

Редактирано от SLO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...