Jump to content

Audi A6 или Mercedes E класа


Recommended Posts

Аз съм си харесал E320... много хубав и агресивен мотор....

Нищо особено не е, обем и нищо - харчи па не върви чак толко. Виж 320 cdi е машината която трябва да имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 243
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

... За юзър-френдли таблото, удобство на седалките, усещане за пътя и за това че се "тътрузиш" даже и на висока скорост, стабилност...та като стигнем до шукарийките, че задната чистачка се включва да работи ако ти работят предните, но включваш на заден ход...жабката/подлакътник ти е и хладилна по опция, двузоновият климатроник е уникално удобен, отваряйки си предните врати - ти се огравя всичко в краката, разни нивомати, многото въздушни възглавници и т.н....Измери и широчината на купетата и виж колко удобно и добре се возят хората на задната седалка в една Е класа и виж теснотията в А6цата.

Още ли? Скоростта на чистачките ти се определя от това колко бързо караш, хилядите датчици ти показват какви ли не подробности от състоянието на колата.

А6 какво предлага от този набор? ....

Ами А6 предлага следното от този набор: "юзър-френдли таблото" (плюс усещането,че е 20-на години по-модерно от на Мерца), "удобство на седалките" (съвет: повози се повечко на А6-цата и ще разбереш,че съм прав), "усещане за пътя" и "стабилност" (А6-цата, дори и Авант,като моята, стои като залепена за пътя при скорости,не много отдалечени от максималната,(като тука вече има значение настилката и най-вече гумите),да не говорим ако е наличен ESP...) .... "та като стигнем до шукарийките, "жабката/подлакътник ти е и хладилна по опция" (хаха,това с жабката го имаше и на предишния ми Пасат Б5,незнам дали серийно или като опция. На А6-цата подлакътникът само не се охлажда), " двузоновият климатроник е уникално удобен" (е точно двузоновия климатроник на Ауди (не само на А6) е мега удобен) , "отваряйки си предните врати - ти се огравя всичко в краката" (не знам как е било в Аудито дето си гледала,ама поне в моето тази шукария я има,и да поясня,че същото го има и на задните врати,и то не се осветява само в краката,ами и под самата врата,тъй че вечер като спреш над някоя локвичка, да я видиш) , "многото въздушни възглавници" (ами аз имам 6 в моята - не мисля,че са малко,въпреки че,за тези неща си важи принципът - "колкото повече - толкова по-добре"), "хилядите датчици ти показват какви ли не подробности от състоянието на колата" (при наличие на борд. комп и т.нар. Check система и това го има, датчици дал Господ... :steinigung: )

"...задната чистачка се включва да работи ако ти работят предните, но включваш на заден ход..." - ей това,ако може ми го обясни,защото ако е така, както си го представям - ако искам да си измия прозореца отзад, трябва да пусна и предните ли чистачки? Дано не съм прав...

"Определено е по-тясна и съответно - по-неудобна, ако се возят повече от 2ма човека вътре. " - ау, е че то стана купе-кабриолет :bia: , 4-ма (съответно 2-ма на задната седалка) в колата се возят супер удобно,при предостатъчно място за краката, да не кажа, че ми се е случвало да се возят и трима отзад,като в средата беше дете,разбира се - отново никакъв проблем.

Ауди А6 Ц5 Авант '99, карам вече от 3 години, така че горе-посочените "шукарии" съм ги изпробвал лично. На въпросния Мерцедес (2.5 атмосферен дизел) съм се возил от Пловдив до Враца, така че за седалките, вървежа и усещането съм си направил изводи. Трябва да спомена,обаче,че от към шумоизолация на купето е по-добре от Аудито - определено е по-тихо вътре.

Така, че, съгласен съм, че Мерца е много удобна кола, подходяща за дълъг път, но Аудито не стъпва по-назад, дори само външния вид на този Мерцедес е достатъчно основание да се спре човек на Аудито (човек, който поне малко има чувство за естетика), но може би RED AUDI e права - въпрос на вкус е какъв външен вид на автомобила ни удовлетворява.

Позволих си да напиша по-подробен пост, тъй като ми омръзна да чета постове на хора (не само на RED AUDI,нищо лично,разбира се), които или не са имали досег с А6 Ц5 2.5 ТДИ и се осланят на някои така "компетентни" слухове из форума (както е и в повечето случаи), или пък са направили "едно кръгче" с въпросния автомобил и вече,незнайно как,знаят всичките му недостатъци и предимства.

Повече постове от този сорт ще се въздържам да пускам, тъй като се убедих,че е страшно трудно да се убеждава човек в нещо, до което той лично не се е докосвал, или поне не е прекарал достатъчно дълго време.

И по темата,за да не бъде поста ми абсолютен спам все пак, към колегата, който се колебае между двата автомобила - имаш още един глас за А6-цата, с уговорката много внимателно да я избираш и да търсиш пазен екземпляр :D:D

Редактирано от X-Style
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема такъФ толуп като очиларката.Баси тъпата кола :steinigung:

Може да е здрава,ма е грозна,грозна,грозна,грозна!!!!!!!!!!!

Има едно предимство,ако е комби лесно се продава на погребална агенция :bia:

.........

Направо мога да кажа,че интериора на старата 6ца не отстъпва по нищо на този на новата :D

Редактирано от QUATTRO_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Има едно предимство,ако е комби лесно се продава на погребална агенция :bia: ...

:D:D:steinigung::D

Редактирано от X-Style
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволих си да напиша по-подробен пост, тъй като ми омръзна да чета постове на хора (не само на RED AUDI,нищо лично,разбира се), които или не са имали досег с А6 Ц5 2.5 ТДИ и се осланят на някои така "компетентни" слухове из форума (както е и в повечето случаи), или пък са направили "едно кръгче" с въпросния автомобил и вече,незнайно как,знаят всичките му недостатъци и предимства.

Аз затова написах също дълго мнение защото както казах 5 години се занимавам точно с въпросните две коли и идеално знам коя за какво става и с коя от двете като влезеш в сервиза с пачка си тръгваш без пачка (то всъщност само едната съм я карал по сервизи) Че е грозен мерцедеса грозен е , ама като е черен с тъмни стъкла некакси му отива да е грозен, то и Г-класата е грозна ама си ги карат мутрите :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам от четири години бензинови аудита и досега освен консумативи и един комп на скоростите на новата,който сам прецаках друго не съм сменявал.

Не можеш да сравняваш най-проблемния двигател на ауди с един от най-здравите на мерцедес и да правиш някакви сериозни изводи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно предимство,ако е комби лесно се продава на погребална агенция :bia:

Кои са най-популярните марки автомобили при новобогаташите

1. Мерцедес

2. БМВ

3. Катафалка

Може и две в едно 1. + 3. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като стана новобогаташ ще си взема Вейрон :bia:

По-добре си вземи "Бугати" :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да бе тва имах предвид... Бугати е за бУгати хора... мерцедесите, бмв-тата, аудитата... са за елита :bia:

Аз нямам нищо против да забУгатея :bia:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволих си да напиша по-подробен пост, тъй като ми омръзна да чета постове на хора (не само на RED AUDI,нищо лично,разбира се), които или не са имали досег с А6 Ц5 2.5 ТДИ и се осланят на някои така "компетентни" слухове из форума (както е и в повечето случаи), или пък са направили "едно кръгче" с въпросния автомобил и вече,незнайно как,знаят всичките му недостатъци и предимства.

Пътни листове за това колко съм карала въпросната А6, 2.5 ТДИ 150 к.с. КУАТРО, няма да представям :hilezh: , само ще ти дам пример, че най-качествения тест драйв на тази кола направих по трасето София-Ловеч-София, в края на зимата на 2006, когато валеше як сняг на магистралата и не беше разринато още. Връщането ми от Ловеч до София бе за 1 час и 25 минути, вярвам, ще си направиш сметка с каква скорост съм се движила и предвид тежката пътна обстановка, какво удоволствие ми е било да карам със 150, а колата да стои лепната на пътя. Та ;) едно то многото "кръгчетата", но може би най-колоритното, ми това ( в този ред на мисли, понякога се получават конфузни ситуации, когато се подценяват хората).

Отговорът ти към мен е такъв, сякаш плюя А6 ???

Напротив, няма ауди, дето да не ми харесва и да не ми е удоволствие да се повозя, покарам или просто да го разгледам.

Както и по-нагоре написах - имам впечатления и от двете коли и ги споделих. Само че и тези мои впечатления, както и твоите, както и на всеки друг, са изключително субективни. Всеки от нас може да говори от свое име, за информация, преминала през някакви лични критерии, нагласи и пр. и за конкретен/и бройки автомобили (което пък само по себе си вече е друга тема - до каква степен и колко е запазен/здрав даден екземпляр и какви екстри има). Включително и за красотата и формите на даден автомобил, табла, светлинки и т.н, защото красивото за едни е грозно за други ;)

Питаш за задната чистачка? Тя се включва автоматично, ако предните ти работят, а включиш задна скорост. А ако искаш да си миеш задното стъкло - караш само назад ( :rotcol::hilezh::lol: или си пускаш копчето за задна чистачка) всъщност нали си се повозил в такъв мерцедеси, не вярвам да не си го видял, защото е в центъра на таблото на средната конзола.

Както и да е, ако авторът на темата е сериозно затруднен в дилемата си - му предлагам да разгледа и тества гореописания Меро, ако иска и гореописаната А6цата. :D Така поне ще отпаднат всички квалификации от рода " това е грозно, а това хубаво".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........................................

Галя,не си губи времето и не си хаби нервите,няма смисъл.

Опитвах се и аз във една друга тема за едни други два модела да им кажа колко не са прави,въпреки че ги имам и двете въпросни коли.Споделям им пряк опит,казвам им истината,а те рупат ли рупат.

Няма смисъл,остави! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз викам от теорията да минем към практиката.

Да ги турим в неделя пред НИМ двете щайги и да ги подложим на всеобщо одобрение/обругание :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравиш стелките, ей!

Нема, вътре са ...имам и едни терлици от баба оплетени да ми е лесно да натискам големия педал :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия където плюят по мерцедеса първо да покарат такъв и да не ми говорят за удоволствие от шофирането на вагон с предно защото няма такова нещо при спортното каране, уверявам ви че мерцедеса на пръв поглед е доста спънат но в правилните ръце е способен на много - кой иска да гледа дрифтове с 130 коня автоматик?
Чета ти глупостите и се уверявам че и до двете не си припарвал :stupid: Твоите ли са правилните ръце?! :hilezh:
Има ли кола дето да нямаш???? :D Айде сега да те питам кое е по-Убаво - ГОЛФ 3 или МЕРЦЕДЕС Е????Щото в другата тема изкара голфа по-хубав, а в тази мерцедеса :hilezh:
:hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

audi a6 2.5 dizel, с теб няма какво да споря :Eyecrazy: ! Нито съм ти на парите, нито на акъла, нито на възможностите в едрия бизнес и крупните финансови обороти, нито на фантастичните полиглотски умения

Не си спомням да съм ти давам отчети на своите финансови движения , та го даваш толкова компетентно .

И това каква връзка има към темата ? :hilezh:

Аз англииски знам и има също така една песен STUPID -незнам дали е за теб .

Относно автора на темата :

Мерцедеса е наистина много грозен ,както ти казах покараи го , голяма е дървения . Как са измислили този преден капак нямам идея , но тои доста проваля автомобила

А и вътре е по тесен от А6 Ц5 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа няколко неща:

Първо Аудито е много по-добро по отношение на дизайн - интериор и отвън.

Но

Меро е по-здрав и оттам по-надежден. Доста по-грозен, но лично за мен

по удобен като возия, макар че това зависи от конкретната кола и колко е

запазена. Веднъж се возих на такова Меро Авангард и ми са ... майката

от друсане с това спортно окачване, че май беше и разбито. Както и да е

Пробвай и двете коли, въпреки че са малко достатъчно опитните шофьори,

които да могат да кажат от едно каране коя кола е по-добра. Разгледай

техническите характеристики и най-важното отчети факта че си фен на

Ауди и съм сигурен че ще ти прави по-голямо удоволствие да караш

него отколкото доста дърверния (по отношение на дизайн, но в никакъв

случай на управление и динамика) Меро.

Премисли добре и дано да не направиш грешния избор. А пък и това да

стане ВИНАГИ можеш да продадеш Аудито :) и да си купиш нещо друго.

Аз лично бих ти препоръчал да се абсрахираш от дизайна, защото май

той е единствената слабост, която виждам и знам или съм чувал за МЕРО.

Редактирано от Mr. mR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета ти глупостите и се уверявам че и до двете не си припарвал :flehan: Твоите ли са правилните ръце?! B):hilezh:

Уверил си се ти ... че колата ти не трябваше да е с предно май :hilezh:;););)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може бая народ да плюят Е-класата, но за мен този автомобил е страхотен!!!

От около 1 месец мъжът ми кара такъв (2.5 чист дизел), а А6 2.5 ТДИ (6 скорости) му кара съдружника от 4 години... та съпоставка може да се направи във всяко едно отношение.

Аз лично, като луда фенка на ауди, която е карала В3, В4, ауди 100 2.8 и въпросната А6 (за проба и не много км съм карала доста аудита)... след като покарах около 1000 км и мерцедеса, мога смело да заявя, че това е уникално мислен автомобил, в който е удоволствие да се возиш, пребиваваш, шофираш... Външният вид дали е грозен :hilezh: е въпрос на вкус (същия оня вкус, дето кучето е усетило, когато си е ближело опашката и под нея...).

За юзър-френдли таблото, удобство на седалките, усещане за пътя и за това че се "тътрузиш" даже и на висока скорост, стабилност...та като стигнем до шукарийките, че задната чистачка се включва да работи ако ти работят предните, но включваш на заден ход...жабката/подлакътник ти е и хладилна по опция, двузоновият климатроник е уникално удобен, отваряйки си предните врати - ти се огравя всичко в краката, разни нивомати, многото въздушни възглавници и т.н....Измери и широчината на купетата и виж колко удобно и добре се возят хората на задната седалка в една Е класа и виж теснотията в А6цата.

Още ли? Скоростта на чистачките ти се определя от това колко бързо караш, хилядите датчици ти показват какви ли не подробности от състоянието на колата.

А6 какво предлага от този набор? Определено е по-тясна и съответно - по-неудобна, ако се возят повече от 2ма човека вътре.

За кауатрото не говорим :) , щото много е вероятно зимата мерцедесът да векува в някой гараж :hilezh: ( все пак си обичам МАРКАТА)

Аз лично, преглъщам горчиво и си признавам - съветът ми е да се огледаш в хубава Е-класа :bia:

Ето това е!-Имам още един съмишленик!Ауди=млада,красива но проста жена,старееща бързо,защото пие по литър концентрат и пуши по 3 кутии цигари.Мерцедеса старее като катедрала,годините минават покраи него.За конфорта и качеството,какво да говоря?Които не иска проблеми си купува МЕРЦЕДЕС! Съвет-не жали пари за хубавото,за тази кола годините не са от значение.Болшенството от колите,които се вкарват са на по 6-700000км! Търси белезите!Кола на 300000,трябва да изглежда като нова.За поправка на тапицерията обикновено взимат от облегалките на главите или от задните седалки.Прекалено ново изглеждащ кож.волан-също.Не оригинални стелки-също и т.н.т...Мои познат,живеещ в Германия има 6-месечно БМВ на 70000км!Обеснява-данъците и таксите по една кола са твърде високи за да имаш кола и да не я караш.Приказките за коли на баби и дядовци забравени в гаражите са митове!Тях,ако има такива ги следят самите дилъри,купуват им ги за без пари и псле ги препродават за много.Такива ми ти работи.Караи Мери!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Които не иска проблеми си купува МЕРЦЕДЕС!

Пффф, айде стига глупости. Никой не е застрахован, че колата няма да се строши независимо, че е Мерцедес, още повече, че се купува втора/трета ръка ! Имам приятел фен на мерцедес, имащ точно 4 броя ... 3 С-ки и една 124ка ... еми всяка си има разни проблемчета ! Същото е и с Ауди. Винаги може да удариш дърво.

За мен нещата стоят така:

Audi A6

+ модерна и стилна визия не само като екстериор ами и интериор

+ по-проходима в лоши условия ако е quattro

Mercedes E

+ по-комфортна возия

И лично аз бих си взел Аудито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и карам и двата автомобила (служебни са ми) само дето мерцедеса е 200 бензин - та и двете коли са в фирмата от 5 години сигурно. По мерцедеса са сменени един шарнир и тампона на скоростите за тия 5 години ... о да и лостчето на чистачките нещо се прееба. Аудито имаше сумати проблеми - 2 пъти електроники на нафтовата помпа, турбина, прегряваници, ремонт на рейката и АБС-а и всички носачи даже някои по няколко пъти, изобщо супер проблемен автомобил. Като визия наистина на аудито е от по революционния дизайн ама пък мерцедеса си има класа винаги - просто като видиш емблемата на капака и ти става кеф. Като возия и двата автомобила поемат неравностите добре но на завой мерцедеса е много по стегнат (лимузина с предно е леко малоумна работа но както и да е...) Това което ми хареса на аудито е че върви повече щото има чип (.. ма върти до трета с тва предно) За комфорта определо ми е по удобно в е-класата щото съм доста висок и няма как - в аудито просто сичко ми опира, отзад също има страшно много място в мерца с дръпнати макс назад седалки. Тия където плюят по мерцедеса първо да покарат такъв и да не ми говорят за удоволствие от шофирането на вагон с предно защото няма такова нещо при спортното каране, уверявам ви че мерцедеса на пръв поглед е доста спънат но в правилните ръце е способен на много - кой иска да гледа дрифтове с 130 коня автоматик?
Браво пич!!!
Няма как да не дам мнение .За мен мерцедеса е отвратителен .Нека човека сам да направи своя избор ,което е много просто .Покараи въпросната тъпа очиларка и след това А6 и няма да коментираме повече .п.с. Относно колежката дето твърди че е карала много км мерцедеса (жена на мерс - представете си колко и е била дръпната седалката напред до волана ,така че нищо да не вижда и да гризе волана :hilezh: ), та като се кара тази кола отпреде този ТЪП капак с 4 те извивки толкова дразни ,ама толкова че просто ми се повръща
Доста ограничено мнение...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...