Jump to content

Recommended Posts

Добре, а реално как се разбира откъде, какво да се направи. Или търся в гоогле каквото ме интересува и по форума :gruebel: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това което съм постнал се виждат почти всички настройки на тези два блока, има още малко неща, които се задават с кодировката на тези блокове. За други неща не мога да ти помогна, търси оторизирани сервизи тъкмо ще ги пробваш колко знаят за тези по-стари модели. :gruebel: :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук е описано абсолютно всичко ,но сайта е платен-цялата сервизна информация я има за каквото се сетите на всички модели ауди/същото важи и за фв,сеат и шкода сайта поддържа различни езици ,но най цялостно инфо има на немски и англииски

https://erwin.audi.com/erwin/showHome.do

Редактирано от niks76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги някой може ли да ми каже на Б6'2002 как може да се усили силата назвука на оригиналната амюларма че е много тиха.Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги предварително се извинявам ако има такава тема , но успях да намеря с търсачката една тема за проблем с връзката на VAG - COM и там пишеше , че се променяла някакво време от 16 на 8 и го промених но пак не става . Моя проблем е следния , връзва си се с колата паля показва ми данните , обаче когато вляза да трия грешки ако има такива се замисля за 10 секунди и после пише , че има някакъв проблем с някакъв адаптер 2 или нещо такова и вече забива и не става нищо . Ако разкача кабела от колата и изчакам 15 минути примерно се оправя до момента в който пак се опитам да изчистя грешка . Иначе след като забие при опит да изчисти грешката после като се оправи и вляза в менюто грешката я няма т.е. я е изтрил все пак . Преди го нямаше това и си ги триеше без проблем грешките , пробвах и на друга кола и там е същото , та кабела ли се е прецакал или нещо друго се чудя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно в кабела или драйверите е проблема. Преинсталирал ли си драйвери или Windows-a скоро? Може да има проблем с настройките на СОМ порта примерно. Не пишеш кабела на USB или на СОМ порт се включва към компютъра :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Windowsa не е сменяван , самия кабел се включва в компютъра чрез USB на някакъв USB COM PORT 1 или нещо такова , не съм на ти с тези работи . Проблема започна изведнъж без да съм правил нищо по настройки или компа , та явно е от кабела . Трябва да намеря от някой познат кабел и ако с неговия не го прави значи кабела ми е дал фира нещо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай и така :На самия Ком порт има начини да се промени скоростта за обмен на данни, може твоята да е прекалено висока или ниска и докато се разберат софтуера ти и компа на колата, софтуера да каже " сори пич чаках достатъчно ти си чешеш носа и да дава грешка че за изпратената команда няма отговор".Или нещо подобно .Най лесно е ако имаш putty за връзкаЕто свали ги го , там освен самата скорост може и да кажеш не искам Порта да се казва КОМ1 А КОМ4.Но според мен след като се връзваш с колата си проблема е е в кабела а в настройка :hilezh: Поздрави и успех, а ако решиш вземи и един нов кабел но според мен е друго.Другото което мога да кажа след като си зачита КОм порта значи до КОМ коректора си е ок наред, след него при преминаването от КОМ към Ваго ако има проблем .Другия вариант смени USB порт на кома си :hilezh:)

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде май ги имаше преведени тези неща.........

Нямам идея, все пак оригинала върши най-добра работа мисля, английския скоро ще стане официален втори език в БГ така както върви, няма измъкване, така че колега........., "лърн":zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, все пак оригинала върши най-добра работа мисля, английския скоро ще стане официален втори език в БГ така както върви, няма измъкване, така че колега........., "лърн":zustimm:.

Колега,само едно апостровче.Не се пише "лърн" а "learn".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде май ги имаше преведени тези неща но изобщо не знам каде

Колега,дай някакъв и-мейл за да ти пратя примерно ръководство на български език.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, давам един линк, във файлчето съм събрал ръководства предимно за 1.6 двигателите, със "SIMOS", мисля че ще е полезно!!!

Понеже "Батките" не стоят мирни, повечето ръководства са на руски......с повече "чудене", е възможно де се ориентира и самообучи човек!!!

https://rapidshare.com/files/3741650124/SisUprGorivo.rar

За колегата отгоре мейла ми е mip@mail.bg, нареждам се на опашката.

Редактирано от Marcus Aurelius
форматиране
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едно Техническо ръководство за VAG-COM на български език:

Manual v311-2n (BG).pdf

Редактирано от Marcus Aurelius
форматиране
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :gruebel: Интересно ми е дали се намира информация за Фабричните показания на определен модел(а4 б5 1.8 1997) в Measuring Blocks. Искам да сравня моите с фабричните и да видя дали има някаква разлика :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...