STEFAN8898 Публикувано 10 Май 2008 Доклад Share Публикувано 10 Май 2008 а 4-1996, 1,8 т-играят ми оборотите, и май на сервиз ше ходя, ама ако мога сам да си го изчистя, най-добре.молбата ми е, ако може някой с две думи да каже как става, и с какво се чисти, мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 10 Май 2008 Доклад Share Публикувано 10 Май 2008 Махаш входящият въздуховод (маркуч) и отваряш клапата, чрез въртящата се шайба.След това, с парцал внимателно почистваш леглото на клапата, както и периферията на самата клапа.Не се ползва разтворител или друго почистващо средство, само мек парцал.Така и така ще разглобяваш, свали и температурният датчик. Той също се зацапва.Сглобяваш всичко отново по обратният ред.След което си калибрираш клапата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 10 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2008 (Редактирано) мерси колега, имаш една бира,тенк у Редактирано 10 Май 2008 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 10 Май 2008 Доклад Share Публикувано 10 Май 2008 Аз със добавка към горивото успях да си стабилизирам оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenic Публикувано 10 Май 2008 Доклад Share Публикувано 10 Май 2008 Махаш входящият въздуховод (маркуч) и отваряш клапата, чрез въртящата се шайба.След това, с парцал внимателно почистваш леглото на клапата, както и периферията на самата клапа.Не се ползва разтворител или друго почистващо средство, само мек парцал.Така и така ще разглобяваш, свали и температурният датчик. Той също се зацапва.Сглобяваш всичко отново по обратният ред.След което си калибрираш клапата.Всичко си написал подробно само не ми е ясно какво означаваследното:''калибрираш клапата'' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 12 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2008 аз махнах маркуча, и през отвора с парцал я почистих, сега сякаш по добре, освен мъркуча друго не сам разглабял, по принцип слагам само shell v-power бензин, ама много ми играеха оборотите на бензин, а на газ няма проблеми, с ГИ съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Май 2008 Доклад Share Публикувано 12 Май 2008 Щом само на бензин играят проблема може и да не е в дросела. От дросела обикновено на газ израят повече защото газта е по-чувствителна към въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 21 Май 2008 Доклад Share Публикувано 21 Май 2008 Колеги, и аз имах нужда от почистване на дроселовата клапа - почистих я и мога да кажа, че оборотите почти се нормализираха. Може би единствено когато се потегля, трябва да се подаде малко повечко газ, защото иначе падат оборотите и колата притрепва. Не знам дали това е нормално, но искам да попитам какво представлява адаптирането на клапата, как се прави и мога ли сам да свърша тази работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 21 Май 2008 Доклад Share Публикувано 21 Май 2008 какво представлява адаптирането на клапата, как се прави и мога ли сам да свърша тази работа?Доколкото ми е известно софтуерна настройка.. с една дума трябва ти VAG-COM кабел, лаптоп както и необходимия софтуер за VAG-COM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 21 Май 2008 Доклад Share Публикувано 21 Май 2008 самия софт се казва vagcom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 21 Май 2008 Доклад Share Публикувано 21 Май 2008 Ясно, без компютър няма да стане Иначе самата процедура какво представлява, и ако си набавя един кабел за лаптоп-а, дали ще мога да се оправя или по-добре да отскоча до някой сервиз?Принципно разбирам от компютри, но в случая става въпрос за софтуер-а които знам че е сложен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 21 Май 2008 Доклад Share Публикувано 21 Май 2008 имаш вариант около 60лв.кабел със софт.обърни се към дани 94.като имаш техниката ще ти обясним как се прави.отделно ще можеш и за напред да си решаваш доста проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebastian Публикувано 22 Май 2008 Доклад Share Публикувано 22 Май 2008 Здравейте колеги!Искам да ви питам отностно тази дросел клапа бях чул че се зацапвала от мъркуча който е за маслените пари и ако това е вярно също така можел да се откачи от колекторите и да се пусне мъркуча надоло под двигатела,а дупката на колекторите трябвало да се запуши Вярно или не е вярно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Май 2008 Доклад Share Публикувано 22 Май 2008 На кола с турбо може,ако искаш повече информация се обърни към Сумиста,защото баща му ми обясняваше че така направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 24 Май 2008 Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 (Редактирано) Колеги да не отварям нова тема, по повод адаптирането - ще си взема кабел. Из форума намерих връзка към тази страница -> http://www.sklad66.com/cardiag/ Кабела от 45лв дали ще ми върши работа? И дали ще ми го доставят (няма нито фирма, нито представител ... ) Редактирано 24 Май 2008 от Vasuu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 24 Май 2008 Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 Колеги да не отварям нова тема, по повод адаптирането - ще си взема кабел. Из форума намерих връзка към тази страница -> http://www.sklad66.com/cardiag/ Кабела от 45лв дали ще ми върши работа? И дали ще ми го доставят (няма нито фирма, нито представител ... )Да колега, ще ти свърши работа, а ако се съмняваш в тези хора, аз имам такива кабели, но при мен са по 50лв. за брой, но пък ще си сигурен че ще пристигне, защото съм продал над 50-60 кабела в този форум и засега нямам оплаквания... Работя с Еконт експрес с наложен платеж...Погледни ми в подписа, и при интерес ми пиши на лично... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 24 Май 2008 Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 Ами свързах се вече с човека, отговори ми и в понеделник/вторник трябва да пристигне. Благодаря все пак за информацията и помощта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 24 Май 2008 Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 (Редактирано) Колеги да не отварям нова тема, по повод адаптирането - ще си взема кабел. Из форума намерих връзка към тази страница -> http://www.sklad66.com/cardiag/ Кабела от 45лв дали ще ми върши работа? И дали ще ми го доставят (няма нито фирма, нито представител ... )Няма основания за съмнения. Имам обявя и тук във форума и както се вижда след много продажби - няма оплаквания. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3316...mp;#entry495175Плаща се на куриера след като се получи и прегледа пратката. Интерфейсите имат гаранционна карта и т.н.т.На сайта няма много контактна информация по разбираеми причини...Официалната информация за адаптация на дросел клапата е тук http://wiki.ross-tech.com/index.php/Thrott...Alignment_(TBA)За тази кола гледаш - Cable-Throttle Engines. Редактирано 24 Май 2008 от VAGCOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 26 Май 2008 Доклад Share Публикувано 26 Май 2008 При мен на празен ход понякога играят оборотите, понякога се стабилизират, ходих преди време при Мишо и той й направи настройки и сега пак играе но в по-тесни граници. Той май спомена стъпков мотор, не помня... Оборотите се менят предимно от 900-1200 някъде. А след смяна на акумулатор започнаха да играят надолу, под 500 оборота стигат и чак гасне. След няколко паления се оправи ! Дали съм за почистване на дроселна клапа според вас ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ou 11 Публикувано 26 Май 2008 Доклад Share Публикувано 26 Май 2008 При смяната на акумулатора, ако колата е останала без ток и ако дросела е тръгнал, то той е вероятно да е записал грешка в компа. Според мен просто трябва да се изчисти грешката. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 14 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2008 Колеги, смених акумулатора. Направих адаптация на дросела с ВАГ-КОМ-а, обаче оборотите ми са нестабилни. Защо така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Видя ли да не ти е скъсан маркуча за картерните газове, че е на кофти място и много пъти се пропуска да се огледа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Оправихе се оборотите. Мерси все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Оправихе се оборотите. Мерси все пак!Как се оправиха? От самосебеси ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco Публикувано 10 Май 2009 Доклад Share Публикувано 10 Май 2009 ИЦКАТА... сподели как сте оправили оборотите...защото и аз когато пусна по инерция и съм на газ колата гасне,на бензин нямам никави проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване