Jump to content

чистене на дросел-клапа


STEFAN8898

Recommended Posts

а 4-1996, 1,8 т-играят ми оборотите, и май на сервиз ше ходя, ама ако мога сам да си го изчистя, най-добре.молбата ми е, ако може някой с две думи да каже как става, и с какво се чисти, мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш входящият въздуховод (маркуч) и отваряш клапата, чрез въртящата се шайба.

След това, с парцал внимателно почистваш леглото на клапата, както и периферията на самата клапа.

Не се ползва разтворител или друго почистващо средство, само мек парцал.

Така и така ще разглобяваш, свали и температурният датчик. Той също се зацапва.

Сглобяваш всичко отново по обратният ред.

След което си калибрираш клапата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш входящият въздуховод (маркуч) и отваряш клапата, чрез въртящата се шайба.

След това, с парцал внимателно почистваш леглото на клапата, както и периферията на самата клапа.

Не се ползва разтворител или друго почистващо средство, само мек парцал.

Така и така ще разглобяваш, свали и температурният датчик. Той също се зацапва.

Сглобяваш всичко отново по обратният ред.

След което си калибрираш клапата.

Всичко си написал подробно само не ми е ясно какво означаваследното:''калибрираш клапата''

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз махнах маркуча, и през отвора с парцал я почистих, сега сякаш по добре, освен мъркуча друго не сам разглабял, по принцип слагам само shell v-power бензин, ама много ми играеха оборотите на бензин, а на газ няма проблеми, с ГИ съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом само на бензин играят проблема може и да не е в дросела. От дросела обикновено на газ израят повече защото газта е по-чувствителна към въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, и аз имах нужда от почистване на дроселовата клапа - почистих я и мога да кажа, че оборотите почти се нормализираха. Може би единствено когато се потегля, трябва да се подаде малко повечко газ, защото иначе падат оборотите и колата притрепва. Не знам дали това е нормално, но искам да попитам какво представлява адаптирането на клапата, как се прави и мога ли сам да свърша тази работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво представлява адаптирането на клапата, как се прави и мога ли сам да свърша тази работа?

Доколкото ми е известно софтуерна настройка.. с една дума трябва ти VAG-COM кабел, лаптоп както и необходимия софтуер за VAG-COM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, без компютър няма да стане :flehan:

Иначе самата процедура какво представлява, и ако си набавя един кабел за лаптоп-а, дали ще мога да се оправя или по-добре да отскоча до някой сервиз?

Принципно разбирам от компютри, но в случая става въпрос за софтуер-а които знам че е сложен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш вариант около 60лв.кабел със софт.обърни се към дани 94.като имаш техниката ще ти обясним как се прави.отделно ще можеш и за напред да си решаваш доста проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Искам да ви питам отностно тази дросел клапа бях чул че се зацапвала от мъркуча който е за маслените пари и ако това е вярно също така можел да се откачи от колекторите и да се пусне мъркуча надоло под двигатела,а дупката на колекторите трябвало да се запуши :hilezh: Вярно или не е вярно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не отварям нова тема, по повод адаптирането - ще си взема кабел. Из форума намерих връзка към тази страница -> http://www.sklad66.com/cardiag/ Кабела от 45лв дали ще ми върши работа? И дали ще ми го доставят (няма нито фирма, нито представител ... :hilezh: )

Редактирано от Vasuu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не отварям нова тема, по повод адаптирането - ще си взема кабел. Из форума намерих връзка към тази страница -> http://www.sklad66.com/cardiag/ Кабела от 45лв дали ще ми върши работа? И дали ще ми го доставят (няма нито фирма, нито представител ... :) )

Да колега, ще ти свърши работа, а ако се съмняваш в тези хора, аз имам такива кабели, но при мен са по 50лв. за брой, но пък ще си сигурен че ще пристигне, защото съм продал над 50-60 кабела в този форум и засега нямам оплаквания... Работя с Еконт експрес с наложен платеж...

Погледни ми в подписа, и при интерес ми пиши на лично...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не отварям нова тема, по повод адаптирането - ще си взема кабел. Из форума намерих връзка към тази страница -> http://www.sklad66.com/cardiag/ Кабела от 45лв дали ще ми върши работа? И дали ще ми го доставят (няма нито фирма, нито представител ... :hilezh: )

Няма основания за съмнения. :gmorning:

Имам обявя и тук във форума и както се вижда след много продажби - няма оплаквания.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3316...mp;#entry495175

Плаща се на куриера след като се получи и прегледа пратката. Интерфейсите имат гаранционна карта и т.н.т.

На сайта няма много контактна информация по разбираеми причини...

Официалната информация за адаптация на дросел клапата е тук http://wiki.ross-tech.com/index.php/Thrott...Alignment_(TBA)

За тази кола гледаш - Cable-Throttle Engines.

Редактирано от VAGCOM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на празен ход понякога играят оборотите, понякога се стабилизират, ходих преди време при Мишо и той й направи настройки и сега пак играе но в по-тесни граници. Той май спомена стъпков мотор, не помня... Оборотите се менят предимно от 900-1200 някъде. А след смяна на акумулатор започнаха да играят надолу, под 500 оборота стигат и чак гасне. След няколко паления се оправи ! Дали съм за почистване на дроселна клапа според вас ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяната на акумулатора, ако колата е останала без ток и ако дросела е тръгнал, то той е вероятно да е

записал грешка в компа. Според мен просто трябва да се изчисти грешката. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, смених акумулатора. Направих адаптация на дросела с ВАГ-КОМ-а, обаче оборотите ми са нестабилни. Защо така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

ИЦКАТА... сподели как сте оправили оборотите...защото и аз когато пусна по инерция и съм на газ колата гасне,на бензин нямам никави проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...