Jump to content

Водороден генератор


Recommended Posts

  • Отговори 393
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Психиатрична клиника, а до нея войскова част. Между двете – висока ограда. Пациент на клиниката отива при главния лекар.

- Изобретих нов уред. Казва се бълбукатор!

- Я да видя!

Пациента взима една кофа, прави в нея много дупки, след това я пуска във вода. Чува се “бъл-б-бълбук-бълбук-б-бълбук”.

- Ти си абсолютен идиот! – казва главния лекар, взима кофата и я мята през оградата.

В района на войсковата част минава на проверка генералът. Върви покрай оградата, по едно време спира, гледа озадачено земята…

- Какви разсипници! Кой изхвърли този бълбукатор тука, бе? И то съвсем нов…

П.П - Така ще да иде бизнеса ... ;)

Редактирано от MaIk4o
  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хареса ми вица. Ще те ПЛЮСна.

------------

Също така много ми допада мнението на колегата Steve70 от БМВ Форум. ТУК.

Явно правилното име на новия прибор е НАБУЛБАТОР. :stupid:

Извинявай колега за късната реакция, вината е моя, пропуснах ти поста в "тарапаната". Макар че още в първото изречение си описал това, което ще напишеш като съдържание. Сега викаш този твоя познат във вас, и му показваш темата от самото начало, може и линк към темата да му пратиш, някъде посредата ще срещнеш облог за минимум 1000 лв. Аз мога да му покажа и линк към сайт с по сериозна награда, но съм сигурен, че и тази няма да поиска. Не бих реагирал толкова остро, но мразя измамниците. И то специално по темата, защото го отнасят най бедните колеги. Вместо да си стегнат колата за 500 лв. което със сигурност ще им намали разхода, ще ги дадат за НАБУЛБАТОР, БАЛБУКАТОР, ХАПЧЕТА, ЕНЕРГОЗАТОРИ, НАМАГНИТОЗАТОРИ и други глупости. Ей това ме ядосва най-много, че цакат най бедните и беззащитните тези безскрупулни ИЗМАМНИЦИ :censored: . И то особено по този начин, когато злоупотребяваш с позицията която заемаш. Че това си е пладнешки обир, той човека няма шанс. Именно затова положих толкова много усилия, да има равни шансове. Със сигурност ще има колеги, които няма да повярват на законите на физиката, математика и т.н. Но, това си е техен избор, и поне нещата ще са с равен старт. Който прочел, прочел, за който не важи има друго правило. "Когато си опитал всичко и нищо не помага, прочети упътването".

Сега относно тестовете. Оказа се че организацията която е сертифицирана в България за провеждане на такива тестове е http://www.technotest.bg/bg/company.html.'>http://www.technotest.bg/bg/company.html. Обаче познайте държавна е и няма дино. Теста се провежда на магистралата зареждат на караулката от там газ и обратно 100 км. Говорих с човека много обстойно. Каза ми че има много фактори от които се влияе разхода, отворен прозорец разлика в налягането на гумите, разлика в температурата по време на тестовете, една и съща скорост при сравнителните трестове. Другото по интересно което ми каза е че, натоварване от 20 -40 ампера (разхода на НАБУЛБАТОРА) на 50-60 коня двигател въобще не може да се хване като разход при този тест, да не говорим за 150 коня дизелов с много повече мощностт. Това сигурно устройва хора като "колегата" zgabrovski и друго като него. Никой досега не е правил тест с такива "HHOсистеми"(чак ми ми става гадно като го пиша). Някакви пичове с Берлинго питали за тест с такъв набулбатор, но цената ги спряла. Обаче, провеждат тест на стенд, носиш си устройството което твърдиш че прави икономия или повишава мощността. Закачат го и каквото покаже това е, дават ти и сертификат който важи за EU. Разказа ми за един БГ изобретател на газова уредба, дето три пъти ходил и три пъти нищо. От фирмите със дино тест на които писах не ми отговори никой, не знам дали защото споменах НАБУЛБАТОРА като причина за теста. От колегите не получих съпорт за такъв технически тест(може би не са го прочели хора които могат да помогнат). В крайна сметка ще се съглася и на теста които правят http://www.technotest.bg/bg/company.html все пак 15% икономия са твърде много за да не ги хване. Да не говорим че на теста който са направили NBC мерят градски и извънградски цикъл. А тук само магистрала. Цената е 500 лв. ако някой колега може да помогне с уреждането на динотест който е по актуален и по евтин ( все пак разликата от икономията отива за форума) ок, ако не отиваме на техно. Друг е въпроса, дали Здравко Габровски въобще ще се съгласи (досега е не го е направил с нито една оферта отправена към него за такъв тест). Но ако пък си беше сертифицирал устройствата за "икономия" , би спечелил много "кинти", видно от поста малко по нагоре, и темата щеше да има друга насока към този момент. Имал е на разположение 5 месеца.

Та аз съм склонен да дам 100 кинта на който съумее да ми докаже че това бачка (БЕЗ да пипа настройките на ЕКУто). Или ако ги пипа да ми покаже че при включено/изключено на устройството има разлика. За съжаление се опасявам че не вървя. Колегата горе предлага 1000 кинта. :angry:

Бий се народе, лесна пара. Кой иска да вземе 1000лв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нибачка това бре колега. Никой няма да се хване на бас. Аз имам един "фабричен" и файда от него йок :blink: За това че не вярвах на това че е набълбукатор сега съм със 1100лв по беден :respekt:

Държа си го бълбукатора и си карам с него поне някой грам да произведе, та поне до 2025г го избия :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... и файда от него йок :hilezh: За това че не вярвах на това че е набълбукатор сега съм със 1100лв по беден :blink:

Ся се шЕ има самоубийства :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни го в Купува-Продава, все ще го вземе някой :lol:

Почти нов, току-що разработен, дет' се вика :blink:

На Пепито/centrino му направи отстъпка,

той му е навит... :)

П.П: Бартер за дискове втора употреба-не приемай!

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся се шЕ има самоубийства :)

Що ша са самоубивам бре колега ;)

Не е колегиално от твоя страна да ме съветваш това :bia:

Ами ако някой има желание да експериментира да свирка :zustimm: Ша са разбиреми за нещо ...... което може от сърце да се откъсне в името на науката :blink:

БЛАГОДАРЯ за откровеността колега! :heul::hilezh:

Моля колега ;) Не ми е в стила да лъжа :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm:

Колега, сега ще ти обяснят че твоя НАБУЛБАТОР не се е НАМАГНИТИЛ и не го ползваш правилно. Че ПеВеЕма ти не е с PID и други глупости. Може да не разбирам от много неща но съм сигурен че от ИЗГОРЯЛ ОТПАДЪК (какъвто е водата) енергия не може да се извади. Ама пуста романтика. :hilezh:

П.С. Ти паркираш ли си колата винаги ориентирана Север - Юг (с предницата на Север). Може от там да е проблема?

yellow_guy_nodding_head_yes_hr.jpg

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ... Някой няма ли да докара на НИМ една такава действаща и в движение кола.

То голямо чудо се изписа .. тонове линкове от нета .. велики теории се развиха .. а на практика нищо не сме видяли.

Ама като казвам в движение .. демек .. не да дойде на бензин/тръц/кюмур .. и само да я припалят показно на вода или на водород дето се получавал от електролиза.

Чакам. Хайде професорите. Убедете ме. Не съм труден. Поне на очите си вярвам. /все още/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз монтирах на служебния Сеат Инка 1.9Д система на Hydrox Systems. Сега разхода ми е 4л/100км, като преди беше някъде около 6,5л.

За великотърновския регион аз се водя нещо като дистрибутор, заинтересованите търновчани могат да ми пишат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм че при всеки дилър/дистрибутор или както там се наричат тия които имат процент от продажбите икономиите са над 20 до 50% в зависимост от нахалството. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разхода ми е 4л/100км, като преди беше някъде около 6,5л.

За великотърновския регион аз се водя нещо като дистрибутор ...

Колега, no offence, но дали факта, че си му дистрибутор не намаля разхода с поне литър на сто :–)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е това причината в разликата в разхода, може в единя случай, колата да е засичана , градско ,а в друггия, извънградско:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ша са самоубивам бре колега :)

Не е колегиално от твоя страна да ме съветваш това :steinigung:

Въобще не съм визирал теб в случая, но след като си се "познал" в "групичката" на тези, които ще пропаднат надеждите :)

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз монтирах на служебния Сеат Инка 1.9Д система на Hydrox Systems. Сега разхода ми е 4л/100км, като преди беше някъде около 6,5л.

За великотърновския регион аз се водя нещо като дистрибутор, заинтересованите търновчани могат да ми пишат :bia:

И аз съм чувал, че на дизела имало икономии повече от на бензина. Но това съм го чувал.

Аз бих казал на всеки който е решен да купува първо да пита мен <_<

Ако им се дават излишни пари ....... те си решават :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колегите с постове номер 161,162,163 , това е ваш проблем, че не вярвате. Ако искате идвате монтирам ви по 750лв и праим една отсечка Търново - Варна примерно в едната без, в другата със ако има ефект( от 20 до 40%) ми го плащате двойно ако не махам си устройството плащам ви нафтата дето сте се разхождали и евентуално някаква компенсация и по живо и здраво се разделяме. И аз не вярвах затова го сложих на моя кола за да видя дали действително работи, а не да лъжа клиентите си. Не сме толкова голям град( от Горна Оряховица съм) сичко се разчува и утре никой няма да стъпи при мен.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ние не сме вярващи (скептиците) а обикновени инженери.

И как става този вълшебен резултат? Предполагам с препрограмиране на ЕКУто? Не се сещам за друг начин.

сичко се разчува и утре никой няма да стъпи при мен.

А като се разчуе (което е неминуемо) ще върнеш ли парите на пострадалите? Или кой се прецакал, прецакал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, няма препрограмиране на ЕКУ-то. Аз също бях скептичен затова сложих и се уверих. Мой приятел монтира на кораб(някакъв рибарски), който дневната му консумация на нафта е 1100л. след монтажа падна с 400л. В момента гори по 700л дневно.

Относно разчуването, точно това гледам, това което се разчуе да е положително. Няма да има и "пострадали", както ти се изрази. Няма да сложа нещо, което е боклук.

Колеги аз съвсем добронамерено пуснах поста, нито искам да се заяждам нито нищо споделих моя опит. Не разбирам защо веднага всички ме нападнахте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето бяхме правили разработка на някаква щуротия доста "по-мощен" вариант на магнетизатор. Беше предназначен само за дизел обаче и го бяхме пратили на стендови изследвания във Варна. Чуха се някакви страховити числа и после всичко изчезна вдън земя. Нещо от типа на 20-30% надолу при натоварен режим и 50% на празен ход на стендовия агрегат.

Но какво се случи и дали има и зрънце истина нямам идея, направата на такова устройство отново само за да се провери дали е работило ми се вижда скъпичко начинание мисля че частите бяха за около 400-500 лева.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искате идвате монтирам ви по 750лв и праим една отсечка Търново - Варна примерно в едната без, в другата със ако има ефект( от 20 до 40%) ми го плащате двойно ако не махам си устройството плащам ви нафтата дето сте се разхождали и евентуално някаква компенсация и по живо и здраво се разделяме.

Аз имам друго предложение. Идваш монтираш ми на колата устройството, тестваме го 2-3 седмици. Ако ми свали разхода с повече от 15% го купувам, ако не - си го прибираш. Горивото си го плащам аз. Всеки ден въртя от 30 до 50км. А и едно ходене до Варна ще имам задължително. Колата си я знам точно колко гори и то точно при какви условия и стил на шофиране така, че ако има задоволителен положителен ефект машинарийката, няма как да не го забележа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съвсем добронамерено пуснах поста, нито искам да се заяждам нито нищо споделих моя опит. Не разбирам защо веднага всички ме нападнахте.

Е това е хубавото при теб :) че слагаш машинката и ако след проба клиента не е доволен си го махаш и връщаш парите :)

Сега трябва някой който желае да опита. Аз дизелова кола нямам инак щях да дотърча :)

Сега да кажа резултати.

След тестовете колата ми завиши разхода с около 3-4л/100км Преди гореше 11,5л/100 извън града сега 15,5л/100 Това е на ГАЗ. Явно на газ не става за икономия. Във вървежа не мога да намеря разлика.

Амперите които се "точат" са доста 30-40-50.... Ампермера отчита до 30 ампера, а то ги заби във максимума.

Сега сложих едно уредче и му пускам до 12-13 ампера. Ще тествам, но съм песимист.

За бензина може и да свали нещо, но вървеж в повече не се усеща когато с една и съща газ включвам бълбукатора.

Със сигурност никаква мощност не се чувства от работата на бълбукатора.

Тези дни ще направя тест и на бензин за икономия някаква, защото във вървежа разлика няма.

Аааааааа...., да кажа че колата е над 410 коня 4.5 V8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш някак си да ме убедиш че имаш кола 4.5 литра обем и харчи 10,5 на извънградско, това какво на празен ход и по нанадолнище ли.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш някак си да ме убедиш че имаш кола 4.5 литра обем и харчи 10,5 на извънградско, това какво на празен ход и по нанадолнище ли.....

В страни от темата, Пешо, големите мотори особено ако ги закрепиш на някаква умерена скорост 130 да речем извънградско харчат доста по малко от градски условия, едната s6 като ми я докараха от Швейцария по пътя беше дала среден разход 10,5 на 100 км, а като я покарах 2 дни смесено каране, на борда ми даде 12,5/100 , но влезеш ли градско става оле мале няма засичане, така че не се учудвай на разхода казан от колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...