tox Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 (Редактирано) смени дросела или го почистиха?с 2-ра употреба я смених-освен, че се стабилизираха що-годе оборотите всичко друго си остана..ама го пише в друга моя темаПри мене по-скоро не е от дросела....ама де да знам? вече ми иде да Редактирано 30 Юли 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgivelkov Публикувано 31 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2008 Интересното, е че на ГАЗ нямам никакви проблеми И аз споделя за същия проблем с а4 1.8Т. Сутрин на студен мотор при първо завъртане не пали, на второто завъртане пали и понякога се държи стабилно, понякога оборите падат до около 500-600 и колата тресе като заска. Като натисна леко педала на газта колата гасне, а ако подам повечко газ(форсирам) оборотите се стабилизират.Колата ми е с газов инжекцион и когато след всичките тези дерзания премине автоматично от бензин на газ всички тези проблеми се изпаряват, само в мнаго редки случаи оборотите на газ варират динамично между 900-1000.Температурата на охлаждащата течност варира доста което ме навежда на мисълта, че имам за смяна термостат или този тепературен датчик който коментирате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Последно развитие - днес смених дросела с чисто нов, на студена кола.Запалих след това - какво да ви кажа - то А4 имала и добър празен ход, нищо общо - вдигна си оборотите на 1500 и плавно ги свали, без никакви колебания, в движение също станаха железни.Утре сутрин пак ще тествам как е паленето и ще пиша.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Последно развитие - днес смених дросела с чисто нов, на студена кола.Запалих след това - какво да ви кажа - то А4 имала и добър празен ход, нищо общо - вдигна си оборотите на 1500 и плавно ги свали, без никакви колебания, в движение също станаха железни.Утре сутрин пак ще тествам как е паленето и ще пиша.Поздрави!Мойта го прави същото Значи да разбирам, че дросела ми е ок Супел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Разбирай, че дросела ти е отпътувалУтре ще потрърдя дали новият дросел на 100% е оправил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Разбирай, че дросела ти е отпътувалУтре ще потрърдя дали новият дросел на 100% е оправил проблема.Тоест искам да кажа, че сутрин при първо палене вдига оборотите до 1200-300 някъде и после постепенно си ги сваля и ги държи на 800-900, без да играят. Не е заминал според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 мда, поне частта от дросела, отговорна за празният ход ти е ок със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 А цената на нова дросел клапа е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 (Редактирано) А цената на нова дросел клапа е?В Бг си е...о мамата - 760 лева за нова най-евтино намерих.През ebay си я взех аз - 199 евра, нова, VDO, каквато е и оригиналната с 1 година гаранция, за цените на тукашните търговци на авточасти мисля вече няма какво да се коментираЛошото че понякога изникват спешни ремонти и се налага да пазарим от Бг......и после на Ауди били скъпи частите - дръжки...в щатско дори клапата я има за 270 долара.Ама тук ни видат че караме Ауди и викат - тоя пич се прави на тузар, я дай да го дернем Редактирано 2 Август 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Ако тук цената й беше 400 лева, щях и аз да си купя нова.След като ми обявиха 880 лева цена си я взех втора ръка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Важното че проблема ти се е решил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 (Редактирано) Важното че проблема ти се е решилутре пак да пишеш....май моята клапа вместо да ми излезе 400лв.,както са тръгнали нещата ще излезне 600лв.(200 за 2-ръка и 400 за нова ) като ми е толкова акъла А съпротивлението на ламбдата преди да смениш дросела ли го сложи или след....да не се е оправило от него ?!П.С как си измислям причинки да не ми проблема от клапата,не е истина Дано при теб всичко да е наред-това значи че има начин и наште' кочинки да се пооправят Редактирано 2 Август 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 (Редактирано) Утре сутрин ще пробвам пак, стискайте палци, преди малко тествах и запали по учебник, ако и утре сутрин се получи добре значи проблема е решенP.S. ламбда контрола при студен старт не играе по простата причина че поне 15 секунди минават докато нагревателя успее да подгрее пробата дори в топло време.....та идеята е че при паленето ламбдата няма значение Редактирано 2 Август 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Утре сутрин ще пробвам пак, стискайте палци, преди малко тествах и запали по учебник, ако и утре сутрин се получи добре значи проблема е решенP.S. ламбда контрола при студен старт не играе по простата причина че поне 15 секунди минават докато нагревателя успее да подгрее пробата дори в топло време.....е прочети П.С де аз са карам с Лук Ойл 100октана да видим при мен как ще се отрази.за са' съм минал 80км. ,ще покрам още малко да видим как ще пали след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 И аз съм с подобни проблеми. Да включа в играта и бензиновата помпа та преди да ми изгори тази гад, имах следните проблеми.Ако колата я изгася на топло (демек загряла), на следващото палене, неще да запали отраз, или от втори или от трети път.Няма значение сутрин на студено или 15 минути след като съм я угасил. Обаче ако след като я запаля, я угася веднага, няма проблеми, независимо колко време е минало.Мериха, гледаха....нищо. Накрая помпата се спомина и на 90% с новата и новия филтър всичко е наред.Остана ми първото палене на студено (сутрин). Тръгва да пали и губи обороти, от втория път като по учебник. Казаха ми да си проверя температурния датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 (Редактирано) И аз съм с подобни проблеми...Казаха ми да си проверя температурния датчик.Влади , как се проверява тая гад бре Бате? - че и моята на първа врътка сутрин се чуди "дали - или"Някой знае ли какви трябва да са показанията на клемите му при студен мотор? Редактирано 2 Август 2008 от diters Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 Мани, мани, накрая и ти ще се окажеш за едно дроселче.....ама чакай 5-6 дни да видим поред как ще се държи и ще споделя.Тогава вече чашата да си купиш нова кола май ще прелее Отивам да пия бира вече, събота вечер е, а се занимаваме с някакви барутници да съживяваме Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 Такаааа - резултата от днес.Сутринта запали по учебник от първият път, стабилни обороти, абе много добре.В движение - пак друга кола - страхотно стабилен празен ход, никаква следа от придръпването при ускорение.Остана да видим как ще е извън града.С една дума - новият дросел ми реши всички проблеми с работата на мотора, поне на първо четене.Тук искам да кажа едно голямо ЕВАЛА и БЛАГОДАРЯ на Стефан (SUMISTA), който още преди половин година ми каза че е от дросела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 за колко пари го взе новия дросел, че май май и аз съм за нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 за колко пари го взе новия дросел, че май май и аз съм за нов199 евро + 19 евро доставка от ebay.de Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 Бахти, колко много хора имат проблеми с тая пуста клапа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 Бахти, колко много хора имат проблеми с тая пуста клапа... Ми стари варели караме.......а и това си е хронична болест явно на Ауди А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 и А3 Я аз да си попитам ! На А3ката като я паля много рядко ми се случва оборотите да паднат за части от секундата до чертичката преди тази на която стоят постоянно и полсе веднага с енормализират.На празен ход не се вижда играене на оборотите,при ускорение не придърпва,не ми е гаснала.Имам ли проблем с клапата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 и А3 Я аз да си попитам ! На А3ката като я паля много рядко ми се случва оборотите да паднат за части от секундата до чертичката преди тази на която стоят постоянно и полсе веднага с енормализират.На празен ход не се вижда играене на оборотите,при ускорение не придърпва,не ми е гаснала.Имам ли проблем с клапата?Карай и не я мисли, като имаш проблем с клапата ще разбереш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 Ами той Стефчо, ми почисти дросела и не каза, че имам проблем с негоditers, датчика се проверява с VAG COM, трябва да се види сутрин на студено, какви стойности отчита. Може да лъже двигателя, че е примерно 30 градуса, а то да е 18.Има вариант, не малък, проблема да е от дюзите. 300лв бройката са мисля утре или вдругиден, ще пробвам един трик и ще докладвам Didoya - тя чашата при мен е преляла вече. Въпроса е вие, колко ще издържите още.Тук 200лв, там 300лв....вноски, вноски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване