Jump to content

А4 1.8 гасне при първо запалване.


zlatko

Recommended Posts

Колеги, при мен само и единствено сутрин ми прави следният проблем - два или трипъти в месеца пали от вторият път/през останалото време от раз/, като при първият опит оборотите играят около 200-400 и гасне. След втората врътка нямам проблем. Днес ми се случи да запали от третия път като за момент оборотите скочиха до 2200 и то без да подавам газ??? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ташак момчета, днеска пак ми се случи същия номер :bia:

Паля аз и тресе тресе и угасна ... Вече незнам да се смея ли или да плача :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го мисли. Ако имаш възможност, давай по същата схема като Дидо, внос от Германия. Ако не, карай докато се скапе съвсем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ташак момчета, днеска пак ми се случи същия номер :)

Паля аз и тресе тресе и угасна ... Вече незнам да се смея ли или да плача ;)

sweep приятелю,ние с тебе май сме най прее..ни :bia: ,щото вече пробвахме с 2-ра ръка :lol: и сме с некви кинти вътре.

Само незнам що аз се набих с такава при положение,че моята чисто нова в БГ е 430лв. :bia:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте пичове, ако само паленето ви е проблема не се вкарвайте в излишни филми и разходи!

Карайте си колите и си свиркайте.

При мен положението беше станало много зле и по време на движение, затова инвестирах.

Това са стари варели и не трябва толкова да им се връзваме, повече трябва да ги караме, по-малко да ги мислим, то така или иначе нови коли няма да станат.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен само паленето ми е проблем.Аз като си я търкалям на газ нямам никакви проблеми и не ми дреме.Ама се ядовам...Как така няма да мога да паля ? Чудя се дали не са се запушили дюзите от много каране на газ... са ще покарам на бензин да видиме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен само паленето ми е проблем.Аз като си я търкалям на газ нямам никакви проблеми и не ми дреме.Ама се ядовам...Как така няма да мога да паля ? Чудя се дали не са се запушили дюзите от много каране на газ... са ще покарам на бензин да видиме...

са' карам с Лукойл 100 октана с добавка на Редекс(вече 90км),и определено пали по добре,но в никакъв случай НЕ както трябва да е :wall: .Но пък нямам никви проблеми с оборотите-не помръдват и се стабилизират както трябва-от 1300 плавно до 900.Но обърнах внимание следното:тръгвам и решавам да я сръчкам и 1..2....3-та ама неще' да се изреже до 3000 и след това тръгва...ТАКАААА...

Веднъж случайно задържах на 2-ра като бях към 2200-2300об. за около 2-3 сек (10-на метра). ,след това я настъпих и щеше да ми откине врата :bia: (да бе 1.6 ще ми откине врата :bia::hilezh: ). Пробвах умишлено като я осетя, че почва да се спъва при набиране (до 3000-3200об). връщам газта за секунда и като я натисна пак все едно не е моята кола.Пробвали ли сте го това-тези,които казват че до 3000 е тромава,а след това се отпушва.Що при мене ми мирише на ламбда мамкка му ?!аз все пак не съм я сменявал нея,що да не дам 200кинта и за нея....унесох се пак... :bia:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен 100% ми е заминала лабадата...Това ми го казаха още преди да сменя дросела.Ама след 5 минутки като решихме да адаптираме дросела и неискаше да си приеме настроиките решиха, че е от него.Смених го и няма проблеми.Днеска карам само на бензин 95 от Лукойл и си работи добре колата.Да вземе некой да смени ламбадата ... Тоя път няма да съм аз първи :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен 100% ми е заминала лабадата...Това ми го казаха още преди да сменя дросела.Ама след 5 минутки като решихме да адаптираме дросела и неискаше да си приеме настроиките решиха, че е от него.Смених го и няма проблеми.Днеска карам само на бензин 95 от Лукойл и си работи добре колата.Да вземе некой да смени ламбадата ... Тоя път няма да съм аз първи :rolleyes:

След морето може......имам и един приятел,който е сменил всичко без дроесела,та' ще идва на принципа "проба грешка" ще сменяме ламбда,кабели,дебитомер-всичко е ново.Ще видиме обаче..има време.Сега продължаваме както казва Дидо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното, е че аз до морето на газ си карах там 2 седмици само на бензин съм карал и нямах никакви проблеми.Сега от една седмица карам асмо на газ и сутринта угасна :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика се проверява с VAG COM, трябва да се види сутрин на студено, какви стойности отчита. Може да лъже двигателя, че е примерно 30 градуса, а то да е 18.

Много е възможно колегата да мисли в правилна посока!!! Наблюдавам при мен следната ситуация:

Аз съм с газов инжекцион и пали само на бензин и след достигане на 30 градуса превключва на газ. Не знам защо но сутрин понякога превключва на газ за по-малко от минута, а понякога след 4-5 минути работа??? Не е възможно да се достигне тази темп./30градуса/ за секунди. Да отбележа, че външната температура не е повече от 20-23 градуса. Когато превключи на газ за по-малко от минута и веднага изгася колата, след което я запаля отново работи няколко минути докато отново превключи на газ. Затова си мисля, че напълно възможно е проблемите ни да са от някой скапан датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше първото, което ми мина през главата и първото, което проверихме в серивза...И аз като запаля и ми показва температура на антифриза 50 градуса...Да ама как ще ми обясните, че след смяна на дросел клапата се оправи колата, без смяна на датчици ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, какво му става на този дросел?

вашите с електронно оправление ли са?

моят дросел, беше хванал някакви нагари по стените и не искаше хубаво да затваря клапата. Имах леки придърпвания при смяна на скорости и подаване на газ. След почистването, почти изчезнаха. Почти защото и по стените под клапата видях, че останаха нагари, но как се чистят там незнам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя дросел има под черното капаче:

1. Моторче за управлението на празният ход

2. 3 (три) потенциометъра за положението на педала на газта

И далеч чистенето му не доказва че моточето и 3-те потенциометъра са наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето за празен ход се почиства. Поне на старото ауди съм правил тази процедура.

Тия потенциометри сигурно също.

Или само си въобразявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето за празен ход се почиства. Поне на старото ауди съм правил тази процедура.

Тия потенциометри сигурно също.

Или само си въобразявам.

Моторчето е капсуловано, то може и да не се зацапа, просто да се е износила механиката му :hilezh:

Потенциометрите се почистват, ама те се изтриват и дори почистването не помага когато са много износени.

И всичко това капсулирано в едно тяло, мамка им на VAG, а кажете ми не е ли далавера това - прецака ти се един от тия компоненти => сменяш целият дросел.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а кажете ми не е ли далавера това - прецака ти се един от тия компоненти => сменяш целият дросел.

Ми те всички фирми така действат. Политика, к'во да прайш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея от Ауди трябва да ти подаряват колата с договор, че ще я караш 10 години и ще си купуваш частите само от тях.Така след тези 10 години ще си им дал пари за 3 Аудита, въпреки че си го взел без пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те всички фирми така действат. Политика, к'во да прайш.

Мда, затова поне новата няма да я мислиш - дросели, простотии......приказка без край и с неясна цена :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес палнах сутринта от първия път. Не я бях палил точно 5 дни.

А сега де? :hilezh:

проблеми с паленето имам само сутрин. Ако я оставя цял ден пред работата, си пали като пушка.

Да пусна тото? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...